nimelt täna sai siis sõidetud vastu tee ääres olevat musta jääs valli kuna oli vaja tõmmata rohkem tee äärde ja kaugelt ei saand aru kas tegemist on lihtlabase mudaga või on korralik jää kamakas ning märkasin seda alles liiga hilja, nüüd on parem esimene ratas natuke tagapool ja natuke lääpas, kapoti alt vaadates on näha et parema amordi kinnitus on vasak poolsemast erinev nimelt on kinnitus nagu natuke lahti ühest äärest või kerkinud üles poole seega midagi on valesti.
nüüd aga küsimus on selles palju selle asja parandamine umbes maksaks, kas seda saab teha kodust vahenditega ja kas mis asi see üldse seal katki on.
illustreeriv pilt :
Viimati muutis martin93, 05 Apr 2013, 18:56, muudetud 1 kord kokku.
ei löönud, sai kohe koju jõudes ratas alt ära kisutud ja uuritud vähekene rohkem teadjama inimesega kellel oli mõni talv tagasi sarnane asi aga tal läks õõts, sai ka proovitud logistada nii ühte kui teist juppi ning ainukene mis iseäralikult muutund tundus olevat see amordi kinnitus vms.
martin93 kirjutas:ei löönud, sai kohe koju jõudes ratas alt ära kisutud ja uuritud vähekene rohkem teadjama inimesega kellel oli mõni talv tagasi sarnane asi aga tal läks õõts, sai ka proovitud logistada nii ühte kui teist juppi ning ainukene mis iseäralikult muutund tundus olevat see amordi kinnitus vms.
Kuidas sul saab ratas lääpas olla, kui õõts on korras? Kui sul see amordi ülemine padi/laager on 1cm paigast ära ja ratas lääpas siis ikka õõtsast peaksid hakkama viga otsima? Õõtsa puksid jooksid äkist stabika peal tahapoole (on olnud endal juhus).
Tee korralik pilt sellest, mis viltu/katki/kõvr/paigast ära on!
Päikest
Olari
Kuule mees, ega sa rahvastepalli ei mängi, kus sul mitu elu on!
nii tegin just mõningaid pilte aga homme saan alles need arvutisse, aga rattasti kinni kiiretes suurema jõuga oli teatud polti keerates kuulda nagu väikest loksu vms.
vasakul siis pool mis on vigastada saand ja paremalt pool min on terve ja toodud välja kui võrdluseks mis peab olema, kuna stangel on parema nurga kinnitus katki siis see võib segada natukene arusaama sellest kas nii peabgi olema või see ka koopas.
Tarmo kirjutas:paneks oma panuse kõverale amordile, stabika otsa puks on kah läbi
Diagnoos ka siit sama ja eest vaates peaks siis amort olema suht nurga all. Pildilt väga ei paista amorti nii palju, et aru saada, kas on kõver või ei.
Olari
Kuule mees, ega sa rahvastepalli ei mängi, kus sul mitu elu on!
Hmm kui nüüd pilti vaadata siis see amordi ots käendtelje sees tundub kuidagi eriti viltu, kui nüüd ei eksi siis sealt samast alt kinnitusest on ära väänanud amordi otsa. Muidugi minu praktikas sellist juhust pole, pigem on ikka keskelt pm see koht kus amordi varras sisse-välja käib Laksu korral on keskelt kõveraks löönud.
Sierra 2.0i 85a
Sierra 2.0i 93a
Probe 2.5 96a
M3 1.6 04a
Sierra 2.0i 92a
Mondeo 2.0 103 11a