Tere!
Ikka olid kuskil sellised teemasid aga noh mis teha... otsingut ei oska vist ma kasutada...
On olemas variant punnsilm doonoriks saada ja küsimus selles kas lähevad sillad 1 1le peale?
Mida tuleb ümber teha?
Jaanus, Tarmo, Bomsch ja muud targad, palun abistage
Ja üldse kas on mõttet? Et kas on tal jäigemad amordid, vedrud, paremad pidurid jms. ( Punnsilm 2.0 N3 mootoriga 100kw)
Esisild ei lähe
Selleks peaks poolraame modima. Kunagi sai isegi kaalutud seda ja punni sillatala laenatud sobivuse vaatamiseks.
punni sillatala on siuke: nr 1
sillatala jookseb tagant vastu poolraami
Tagasillas peaks siis diffri kaane vanema diffri kaanega ära vahetama. muus osas peaks vist klappima
Viimati muutis Jaanus, 09 Apr 2013, 07:49, muudetud 1 kord kokku.
lihtsam kere külge uue kaane kinnitusi pole panna kui suurt diffri kaant otsida?
ma isiklikult võtaks pidurid ja ja diffri
ma pole ühtegi punni esisilda lähedalt näinud, mis seal nii erinevat vanema scorpaga võrreldes on?
Jaanus, kas pilte proovimisel ei teinud? Krt arvan et ei jaksa modimist läbi viia kuigi võiks proovida, punnsilma lonsekate olemasolul.
Roolilatt ka ei sobi siis?
Käändmikud on punnil erinevad võrreldes vanemate scorpadega, õõtsa kinnitus nagu 4x4 masinatel, pluss amordi diameeter on ka suurem ja vedru on suurema diameetriga, ei mahu sierra amordikannu ära, kui keevitada scorpa kannud, nagu sepik tegi siis saab, aga see on juba paras ümberehitus. Kõige lihtsam viis kui tahad scorpa sildasi on kuni 94 masina sillatala, stabikas ja õõtsad, selle külge hakkavad sierra käändmikud ja kõikide mudelite roolilatid. Punnil on roolilatt ka erinev, kinnitused teises kohas.
Rummud peaks olema vahetatavad, aga selles osas ma pead andma ei hakka.
Pluss punni õõtsad on 2-3 korda kallimad kui vanemate masinate omad.
Ja kes tahab jämedamat stabikat, siis kuni 94 aasta scorpade all peaks uuematel kõigil juba 28mm stabikas paiknema, aga selleks on ka scorpa õõtsasi vaja ja ilmselt ka scorpa sisemisi rooliotsi, kuna õõtsad pikemad, aga võimalik et saab ka sierra omadega hakkama.
Ford Scorpio Ghia Cosworth 94a.
Ford Sierra 4x4 Dohc 91a.
Kahtlematta, loogika järgi võiks nagu V6 masinate all ka sellistsorti kraami leiduda, mu eelmisel sierral oli ka 28 milline stabikas, kuigi too oli 2.0 OHC, see võis muidugi isearetus ka olla, kuna Kristjani käest käis ta läbi.
Ford Scorpio Ghia Cosworth 94a.
Ford Sierra 4x4 Dohc 91a.
Mul 91a oma ja 28mm. Ma nii aru saand, et universaalkere tõttu on ta see kõige paksem variant pandud siis. Suht tõenäoline, et ta mul seal originaalist küljes.
mul 28mm 90 dohc... ei arva et keegi tuuninud.
Kui ei sobi, siis tuleb müüki see punnsilma sild panna ja osta vanema tüübi oma)))
Amortidega aga võib midagi proovida... Need jäigemad ju peavad ka olla, on ju nii?)
Mis aga tagasillaga? ja selle vedru/amordi kinnitustega?