

Mootoriblokk, blokikaas ja karteripõhi sai värvitud pintsli ja hammerite-ga. Klapikambikaane jaoks sai Devorist kerevärvi ostetud. Viimasele läks peale ka laki kiht. Reaalsuses näeb kaas väga hea välja.sierra mees kirjutas:Mis värviga muidu mootorit värvisid?
muidu väga ilus ja puhas töö.
Tänud, veidi on veel teha, et masin liikuma saada.XcosworthX kirjutas:Kadedaks teebSuured kiitused
Tarmo kirjutas:pane vool teistpidi ja muutub puhuvaks
Igal ventikal ei saa, kuna siis ta eluiga lüheneb tunduvalt. See oleneb kuidas on lahendatud harjade kaldenurk kollektoriga.Tarmo kirjutas:pane vool teistpidi ja muutub puhuvaks
Dexter kirjutas:ta eluiga lüheneb tunduvalt
Tihendi hermeetikut olen alati tihenditele vahele pannud, blokk sai kah üle kontrollitud nagu Tarmo soovitas ning see oli korras.Tarmo kirjutas:klapikambri tihendi asemel võid kasutada tihendi hermetsi, peab kauem õlivabana vastu kui kork
kui lahti võtad siis vaata mingi latiga silindri vaheliste seinte kõrgused kah ära, et kui ära vajunud aastatega on siis peaks plokki kah lihvima
Jep, tundub kõrge ja koobas on tõesti tühjavõitu, vb natuke võimedab ka seda see asjaolu, et vasakpoolsed rattad on murul, mis on asfaltiga võrreldes veidi madalamal. Juhitavus tundus OK, pole veel pikemalt sõitnud, enne sillaregulli ei tahaks väga kahlegendaarne666 kirjutas:Sul kah nüüd sama velg all nagu minuomal.Kuidagi jube kõrge tundub aind ja koobas veidi tühjavõitu.Muidu päris kena auto aind veidi madalam võiks olla. Kuidas muidu juhitavus tundub? Mul endale meeldib see et kurvis on hea pidamine aga rööpalise tee peal pole üldse enam nii lahe sõita.Aga sellega harjub