vibratsioon pidurdamisel
vibratsioon pidurdamisel
selline asi siis,et pidurdamisel tekib vibratsioon,endal on praegu 4xketas ABSiga.Algul arvasin,et probleem tuleneb kõveratest piduri ketastest ja kui ükskord sai käidud rehve tasakaalustamas siis öeldi et kettad näivad täitsa korralikud ja nüüd alles lugesin ühest foorumist,et probleem võib olla ka õõtshoova puksides?Auto käis just silla stendis ja sealt öeldigi,et õõtshoova puksid hakkavad läbi minema,et tuleks lähi tulevikus need ära vahetada,aga minu küsimus on siis selles et äkki on kellelgi siin oma teadmisi taolistest probleemidest ka mulle jagada?
ma olen 2 korda vahetanud õõtsa pukse.
kisud õõtsad maha, lõikad vanad puksid välja (kui on tehase õõts all veel), viilid veidi roostet maha ja pistad tugevdatud B-varuosana müüdavad puksid asemele. ega nad lihtsalt sinna ei istu
seepi vaja veidi määrida neile.
õõtsa maha saamine on lihtne...kõik mutikad ja poldid lahti + roolivardad käändtelje küljest lahti. siis suure kangiga väänad stabika varrast nii palju alla, et sarniiri polt käändtelje vastavast avast välja tuleb. seda tööd üksi ei tee.
kui kedagi abis pole, siis pead stabika varda maha kiskuma, aga pärast tema pukside tagasi panemine on paras kebens.
mul läx 45 minti ühe poole kokku ja lahti monteerimisele (s.h ka pukside toppimine õõtsa külge)
kisud õõtsad maha, lõikad vanad puksid välja (kui on tehase õõts all veel), viilid veidi roostet maha ja pistad tugevdatud B-varuosana müüdavad puksid asemele. ega nad lihtsalt sinna ei istu

õõtsa maha saamine on lihtne...kõik mutikad ja poldid lahti + roolivardad käändtelje küljest lahti. siis suure kangiga väänad stabika varrast nii palju alla, et sarniiri polt käändtelje vastavast avast välja tuleb. seda tööd üksi ei tee.
kui kedagi abis pole, siis pead stabika varda maha kiskuma, aga pärast tema pukside tagasi panemine on paras kebens.
mul läx 45 minti ühe poole kokku ja lahti monteerimisele (s.h ka pukside toppimine õõtsa külge)
powered by 2.0 Ohc
mul on vibra pidurdamisel veel värskelt meeles
mina panustaksin siiski kettale/ketastele. enne oli mul kah niimoodi et pidurdamisel vibreeris rängalt. mina aga arvasin kohe et viga on esimeses kettas ja vahetasin ära. nüüd ei mingit vibra enam! vana ketast vaatasin iga nurga alt, silitasin ja paitasin aga ei saanud mina aru et ta kõver oleks.
lihtsaim viis kontrollida: auto tungiga üles. siis veeretad rattaid. mul oli kohe kuulda et ühe koha peal tõmbas klotsi vastu, ülejäänud ringi veeras vabalt. kui vabalt veereb siis võid kergelt pidurit peal hoida ja proovida siis ratast ringi keerata. peaks kohe aru saama kui võtab ebaühtlaselt
samas ega pukside vahetus ei tee kunagi paha aga kontrolli siiski kettaid
edu ja jõudu!

lihtsaim viis kontrollida: auto tungiga üles. siis veeretad rattaid. mul oli kohe kuulda et ühe koha peal tõmbas klotsi vastu, ülejäänud ringi veeras vabalt. kui vabalt veereb siis võid kergelt pidurit peal hoida ja proovida siis ratast ringi keerata. peaks kohe aru saama kui võtab ebaühtlaselt
samas ega pukside vahetus ei tee kunagi paha aga kontrolli siiski kettaid
edu ja jõudu!
Mees peab nii palju jooma, et naine taararahast lõdvalt ära elaks!
Re: vibratsioon pidurdamisel
Õõtsa pukidest see "vibra" siiski ei tohiks tuleneda hetkel. Eriti kui sulle öeldi, et puksid "hakkavad läbi minema" st. olid veel suht normis järelikult. Seda järeldan ma sellest, et väga õhtal olevate puksidega ei võetaks sind sillastendis üldse jutule. Pealegi olen ma oma masinaga veerenud praktiliselt olematute õõtsa puksidega ning mingisugust vibra ma küll ei tähendanud.valmar kirjutas:selline asi siis,et pidurdamisel tekib vibratsioon,endal on praegu 4xketas ABSiga.Algul arvasin,et probleem tuleneb kõveratest piduri ketastest ja kui ükskord sai käidud rehve tasakaalustamas siis öeldi et kettad näivad täitsa korralikud ja nüüd alles lugesin ühest foorumist,et probleem võib olla ka õõtshoova puksides?Auto käis just silla stendis ja sealt öeldigi,et õõtshoova puksid hakkavad läbi minema,et tuleks lähi tulevikus need ära vahetada,aga minu küsimus on siis selles et äkki on kellelgi siin oma teadmisi taolistest probleemidest ka mulle jagada?
Julgen arvata, et probleem on siiski piduri ketastes! Mu teisel autol Mondeol oli sama probleem, et pidurdades väristas ja peale ketaste vahetust probleem lahenes. Visuaalselt on väga raske hinnata kas ketas on kõver või mitte. Tihtipeale lähevad kettad kõveraks järsust temperatuuri muutusest ala. pikalt mäest alla tulles pidurdad ning kihutad veel läbi suure vee-lombi. Kettaid saab ka muidugi treipingis kohendada st. meistrimees treib ketta tiba õhemaks, mis selle siis ära tsentreerib. Kuid see on pigem selline automüüjate teema, kuna pikas perspektiivis pole sellest kasu. Mingi aja pärast kisub jälle kõveraks

4x4
mul maksis piduriketas poes ntx 220 eek. aga valmaril on see konks et tal on ABS
see tõstab hinda... kui ntx siis vaadata: http://www.ladu24.ee/index.php?tyyp=HA& ... 7&search=1
siis on näha et eesmine ketas maksab 503.- krooni. ja kui seal lehel olevaid andmeid uskuda siis ABS-i ketas on suurem!

siis on näha et eesmine ketas maksab 503.- krooni. ja kui seal lehel olevaid andmeid uskuda siis ABS-i ketas on suurem!
Mees peab nii palju jooma, et naine taararahast lõdvalt ära elaks!
siin ma algul arvasin kah,et savi kettad pole eriti kallid,nati üle 200 krooni tükk:D aga kui hiljem mõtlema hakkasin,siis jah ABS-iga on suurema diameetriga ja koolis käival noormehel kahjuks pole praegu sellist raha eriti välja kuskilt võluda:D niiet ketaste vahetus jääb suveks,kui tööle mineku aeg on käes.Loodan,et vahepealsel ajal see muid asju läbi ei logista...?
ise mõtlesin samamoodi , et ootan suveni ketaste vahetusega. aga usu mind, see vibra läheb järjest hullemaks... varsti ei saa enam tuttavatega sõita ilma et piinlik oleks...! kettavahetus on u. poole tunni töö ja olukord paraneb tunduvalt 

Mees peab nii palju jooma, et naine taararahast lõdvalt ära elaks!
järskude pidurdustega on ju hea,siis vajuta tugevamini et ketta kinni võtaks ja värinat tunda ei ole:D
ok nali naljaks...
mina olin see kes su autole ju sillastendi tegi.puksid kannatavad sõita küll veel, on hullemaid nähtud ja sõidetud:D kuna sõidu ajal kolinat ei olnud siis pukse ma veel vahetama ei hakkaks,samas kui kettad ära vahetad siis ju üks remontimine ja teed kohe korda,kuid siin hakkab rolli mängima rahaline olukord.
auto remontimine pole kunagi odav olnud...
kui puksid oleks läbi siis ei värista AINULT pidurdusel,mida sinu auto teeb.
seega- edu ketaste vahetusel...kui abi vaja siis helista aitan hea meelega:D
ok nali naljaks...
mina olin see kes su autole ju sillastendi tegi.puksid kannatavad sõita küll veel, on hullemaid nähtud ja sõidetud:D kuna sõidu ajal kolinat ei olnud siis pukse ma veel vahetama ei hakkaks,samas kui kettad ära vahetad siis ju üks remontimine ja teed kohe korda,kuid siin hakkab rolli mängima rahaline olukord.
auto remontimine pole kunagi odav olnud...
kui puksid oleks läbi siis ei värista AINULT pidurdusel,mida sinu auto teeb.
seega- edu ketaste vahetusel...kui abi vaja siis helista aitan hea meelega:D
Käpuli on maalähedasem.