Müüja tegi üldse maru head müügitööd aga selleni veel jõuab.
Aasta on seekord 92, sai teine Sierra endast noorem. Eelmine oli endast vanem.
Mootor on 2.0 DOHC, kilovatte paberite järgi 88. Liigub hästi.
Detailsem info ja auto ametlik ajalugu on siin.
Maanteeameti andmetel piirangud puuduvad ja ülevaatus kehtib veel üle aasta.
LKF andmetel pole auto kordagi osalenud liiklusõnnetustes ja kindlustus on kehtiv.
Lisadest on 2x el aknad, manuaalne katuseluuk, reguleeritav rooli kõrgus ja sügavus ning kesklukk. Mis kõik toimivad laitmatult. Ma pole varem näinud, et juhiukse lukuaugust saaks võtmega Fordi lahti teha aga sellel saab. Kipuad tavaliselt ainult lukku minema.
Käsipidur on suurepärane.
Väidetavalt olla autol kunagi olnud 162 kW, mootorivahetust auto ajaloos näha pole.
Väidetavalt pidin ma olema auto kolmas omanik, tegelikult kolmas omanik Eestis.
Väidetavalt pidi auto sees oleva kütusega sõitma Koselt Tartusse välja, reaalsuses jäi umbes kilomeeter puudu. Lähim tankla oli kilomeetri kaugusel aga ma seda millegi pärast ei märganud ja sain 2 km tanklani ja tagasi kõmpida. Keset ööd ja vihma tilkus kogu aeg krae vahele. Üks ebameeldivamaid kogemusi üldse.
Ehk siis kütusenäidik ei tööta, mis on hetkel suurim probleem.
Teistest vigadest:
Vajab uut akut. Väidetavalt on peal mingi diisel traktori aku aga müüja mõtles vist murutraktorit, sest see aku on tilluke.
Vajab põhjalikku pesu absoluutselt igalt poolt.
Autol on peal hulga suuri valgeid laike, vist müügikuulutuses mainitud vahatamisest.
Eelmisel oli kindalaekal luuk üldse puudu, sellel lihtsalt katki. Laegast lahti pole saanud, ei tea mis seal sees olla võib.
Stanged on väheke katki, mida nad kuulutuses olevatel piltidel polnud.
Peegel "näitab lennukeid". Homme peaks uue saama.
Rool väga ei meeldi, raske kiirust näha.
Käiguvahetus on täielik katastroof. Pole kunagi varem nii lodevat käigukangi näinud. Eelmisel oli väga täpne ja konkreetne shortshifter, erinevad äärmused.
See nimekiri täieneb jõudsalt iga kord kui auto ligi lähen.
Kõik tuled peale numbritule töötavad. Pagasivalgustus vist isegi 24/7, mis võib selgitada aku tühjenemist. Kuidas numbritule pirni vahetada võiks keegi seletada, tule ise sain kätte aga pirni välja võtta ei mõistnud. Kuidas tagumiste istmete seljatugesid alla lasta ei saanud pihta. Nagu käiks alla aga ühtki nuppu või kangi ei leidnud, jõuga ka ei tulnud.
Makk on huvitaval kombel täpselt sama mudel nagu mu vanas Escortis oli. Raadiot mängivad kõik neli kõlarit, plaadi sisse toppimiseni pole veel jõudnud. Väidetavalt pidi makiga mingi jama olema aga pole veel leidnud.
Roostes on karbid täiseti tüüpilistest kohtadest ja üsna suures ulatuses. Tarmo näitas vaiba alt natuke roostet ja muid rõvedusi. Täna märkasin veel pagasiluugi ja stange vaheliselt osalt oranži. Aga kõik muu näib korralik siiamaani. Üldiselt on rooste osas parem seis kui eelmisel.
Veljed on küll RS nagu peab aga ainult 14". Olenemata väiksest veljest ja hiiglaslikest rehvidest on sõit küllalt jäik. Võib-olla võimendab efekti see, et istusin bemmist ümber aga nii jäik ikka olema ei peaks.
Plaanis on väiksed nõmedad vead korda teha. Eelmine omanik ilmselgelt detailidele mingit rõhku ei pannud. Mingi hetk peaks üle kontrollima kui lahtine differ all on, tõenäoliselt läheb kunagi LSD paigalduseks. Tarmo pakkus, et vahetada võiks veel keskkonsooli, saaks mugavamaks. Pole praegu paremat kätt kuhugi panna. Tagumised rattad on liiga koopas nagu enamikel Sierradel, võib-olla peaks ka sellega tegelema. Esiklaasis on mõra, ilmselt läheb see mingi hetk koos kojameestega vahetusse. Praegu on nähtavus halbade kojameeste tõttu kohutav. Järgmine kord, kui auto ligi minna, siis ilmselt tekib jälle uusi mõtteid, mida kindlasti teostama peab.
Kuulutuses olnud pildid:



Täna tehtud pildid:











