K:Sierra mootori vahetus.
K:Sierra mootori vahetus.
Tekkis selline mõte vahetada sierra 2.0 74kw mootor välja võimsama vastu.
Küsimus kas escorti rs 2000 mootor hakkab sinna vahele või mitte ja käigukast milline sinna otsa.
Võimalus saada odavalt escort lihtsalt.
Küsimus kas escorti rs 2000 mootor hakkab sinna vahele või mitte ja käigukast milline sinna otsa.
Võimalus saada odavalt escort lihtsalt.
Re: K:Sierra mootori vahetus.
Escortil mootor teistpidi, pead custom mootori kinnituse tegema, muidu peaks kõik pmtl plug and play olema.
'92 Ford Sierra 2.0 DOHC
Re: K:Sierra mootori vahetus.
Siis on vähe jama kui käpad ei sobi!
Aga käigukast milline sobiks sinna mootori otsa?
Aga käigukast milline sobiks sinna mootori otsa?
Re: K:Sierra mootori vahetus.
mt75 kast ja plug & play elektroonika nüüd küll ei ole.
/ Ford Scorpio 2.9 V6 RWD /
Ford Mondeo mk3 2.0 16vtddi
Ford Mondeo mk1 1.8 16v
Ford Mondeo mk3 2.0 16vtddi
Ford Mondeo mk1 1.8 16v
Re: K:Sierra mootori vahetus.
Elektroonika jah ei ole lihtne tükk aga mind just huvitab raua pool.
Mootori käpad siis ei sobi ükski sierra mootorite valikust?
Ootaks veel vastuseid!
Mootori käpad siis ei sobi ükski sierra mootorite valikust?
Ootaks veel vastuseid!
Re: K:Sierra mootori vahetus.
Sierral ju pole ükski mootor piki. Nii et kui tahad peale panna, siis 100% pead mootori kinnituse ümber tegema.
'92 Ford Sierra 2.0 DOHC
-
- Klubi juhatus
- Postitusi: 9090
- Liitunud: 10 Okt 2006, 22:26
- Nimi: Tarmo
- Asukoht: Tartu-Abja-Pärnu
Re: K:Sierra mootori vahetus.
jah, escortil on mootor risti ja sina paned pikki, plokk on sama mis dohc, seega käpad lähevad dohc omad, karter kah dohc alt.
probleem tekib termostaadiga, see asub tulemüüri poolses otsas, ma ei mäleta kas seal oli juba paigalduseks vaja ruumi teha, või oli ainult vahetuse jaoks vaja auk sisse lõigata.
dohc käigukast peaks olema plug'n'play.
kuna escordil tuleb vl kollektor mootori eest ja läheb taha, ja sierral tuleb küljepealt ja läheb taha, siis vaja seda kah lõikuda ja keevitada
juhtmete osas ei oska kaasa rääkida, kuid kas mootori juhtimine ei ole kaitsmekarbist eraldi? et siis mootori juhtimise juhtmed paned kõik escordi pealt, aju pead niikuinii panema
probleem tekib termostaadiga, see asub tulemüüri poolses otsas, ma ei mäleta kas seal oli juba paigalduseks vaja ruumi teha, või oli ainult vahetuse jaoks vaja auk sisse lõigata.
dohc käigukast peaks olema plug'n'play.
kuna escordil tuleb vl kollektor mootori eest ja läheb taha, ja sierral tuleb küljepealt ja läheb taha, siis vaja seda kah lõikuda ja keevitada
juhtmete osas ei oska kaasa rääkida, kuid kas mootori juhtimine ei ole kaitsmekarbist eraldi? et siis mootori juhtimise juhtmed paned kõik escordi pealt, aju pead niikuinii panema
Re: K:Sierra mootori vahetus.
Aga Sassu ju kasutas Scorpa pealt Dohc-i. Teiseks on mõistlik panna Zetec kui juba aretama hakata, oluliselt odavam pidada ja tuunida kui rs2000 kone.
Sierra Is
-
- Klubi juhatus
- Postitusi: 9090
- Liitunud: 10 Okt 2006, 22:26
- Nimi: Tarmo
- Asukoht: Tartu-Abja-Pärnu
Re: K:Sierra mootori vahetus.
scorpa kaanega pole termostadi probleemi ja käpad jälle dohc omad, võimalik et scorpa omad on samad. scorpa kaane sisse võid panna ka rs2000 nukad ja juhtida rs2000 ajuga.
zeteci termostadiga samamoodi nagu rs2000. zetecile sobivad 1,6 cvh käpad. tuunid focus st170 juppidega näiteks
zeteci termostadiga samamoodi nagu rs2000. zetecile sobivad 1,6 cvh käpad. tuunid focus st170 juppidega näiteks
Re: K:Sierra mootori vahetus.
Zetec mootoreid tuleb praegu Mondeote pealt odavamalt kui suvalisi Sierra mootoreid. Hiljuti ostsin ise just 112€ eest 2,0 mootori komplektsena koos käigukasti, geneka, starteri, kondi pumba, roolivõimu, roolilati ja alusraamiga. Ulme.
Sierra Is