Tanel kirjutas:No ma ei tea, pole veel vag grupi autot omanud, aga volkari jätan kindlasti kohe välja, ei viitsi neid pooltelgi ja käigukaste pidevalt vahetada
See kestmine sõltub täiesti omanikust - kes ei raatsi korraliku detaili jaoks raha välja käia, sellel ka ei kesta. Samamoodi on sõidustiilis asi kinni - ei pea iga nurga peal kaapekat tegema. Mainitud golf on väga pommikindel liikur kui temaga heaperemehelikult ümber käia.
Meil peres 94a B4 passat, 1,8 66kw aut kastiga, läbisõitu juba nii palju et mõõned kilomeetrid 350k puudu. Erilist remonti see auto vajanud ei ole, peale kuluosade mis ka eriti ei kulu, no käigukast on vahetatud,radikas, need ainukesed suuremad asjad. Hooldatud on teda nii nagu ühte autot hooldama peab, ütleks et väga tookindel auto ja roostet ka minimaalselt
Sierra 1.8 OHC 87
Sierra 1.8cvh->2.0 dohc 92
Sierra DOHC 91
Sierra DOHC 93
Kas keegi tark oskab öelda, kas selline amet on olemas ja mis selle nimi oleks, kes teeb pmst igasuguseid tuuningjuppe klaasriidest jms?
Kas seda saab kuskil õppida ka?
Hakkas suht huvitama...
Tanel kirjutas:Palju on neid autosid nendest, mida on tõesti hooldatud ? Dimade ja koljade käes ümber eesti ringlenud ja head nahka sealt ei ole
No lohutuseks seda, et poolteljeotsad on odavad
no nii ja naa samas need kastid ei maksa ju ka enam midagi. enda kunagise gIII gti ostsin katkise kastiga tegin korda ja s6itsin aasta enne kui maha myysin ilma, et mingit mure oleks olnud
samas volvo 850 mille kast pidi v2ga tugev olema suutsin 18 kuu jooksul ca 4 korda kasti vahetada remontida.
m6lemaga tegin mitmeid kaapekaid ja muid nooremate meeste s6iduv6tteid.
Pigem selle 1,9 traktori suurim mure on kui v2nda kiil v2nda 2ra kulutab ja see seal loksuma hakkab.