Küsimus.
Küsimus.
Tervist, alates sellest kuust olen hakanud endale esimese auto jaoks raha koguma. Järgmise aasta märtsiks peaks auto olemas olema (Piiratud B kategooria selle suve raha eest tehtud, 17.5 saan siis ainukt ARKi ja visjoo). Olen vaadanud eelkõige e34 ja e36 BMW-si, aga normaalse kerega jne masinad algavad enamasti siiski 1200 eurost, muidugi on erandeid. Aga kuna kogu raha siiski auto ostu peale ei taha panna, vaja siiski vähe mahedam muusika ka sisse panna ning ka muud. Ja olengi hakanud vaatama Sierrade poole. Just see Sapphire kerega, aga tahtsingi küsida, mis mootoriga isendi poole peaks vaatama. 2.0 DOHC on mitmeid siin müügis, aga olen siit igasugu jutte lugenud. Möödasõidud võiksid siiski normaalsed olla, mootor peaks kestma ja küttekulu ka ok. 1.6 ei tuleks kõnealla. Oii, mis jutu olen siia vorpinud, aga pole hullu. Loodan, et keegi leiab aega, et natuke nõu anda.
Re: Küsimus.
Sierra puhul oleneb kõik täiesti konkreetsest isendist. Kui sa leiad väga heas korras dochi ja oskad seda ülal pidada siis pole ka tollel mootoril viga. Aga võõra inimese kasutatud vana auto puhul ei saa kunagi milleski kindel olla niiet soovitaks ikka töökindlamaid mootoreid.
1.6 ja 2.0 on mõlemad OHC mootorid mis on töökindlad(tasub vaadata hästi töötav eksemplar,hästi säilind 1.6 lõhub ka täitsa hästi edasi minna. kuigi siiski paljud sierrad pole oma esimeses nooruses niiet mõni 2.0 sõidab kehvemini kui mõne mehe 1.6. Samas tee peale nad väga lihtsalt ei jäta).
Kui soov on säästa siis soovitatav on leida kohe võimalikult heas korras toorik, millel mootor töötaks hästi, sillad ei kolise(sierral õnneks lihtsad sillad, pole väga palju asju mis koliseda saaks) ja peamine et kere oleks võimalikult hea. Takkajärgi tarkusega oleksin ise samuti võtnud kohe 700-1000 euri maksva prillikivi kui selle 300 eurise mis ma tookord ostsin ja nüüd kokkuvõttes 2x rohkem raha alla pannud et prillikiviks saada.
Nad on muidu odavad remontida ja lollikindlad, aga reaalsus on et kui koonerdad auto ostmisel siis pärast lihtsalt on neid remontimisi liiga palju korraga, jää sul tümpsuks ja valuvelgedeks suurt raha alles
. Parem osta korralik sierra kui sama raha eest rääbis bemm
Edit: täpsustuseks. Võib teinekord ka 300 euriga täiesti korraliku prillikivi saada, aga see on pigem erand kui reegel
1.6 ja 2.0 on mõlemad OHC mootorid mis on töökindlad(tasub vaadata hästi töötav eksemplar,hästi säilind 1.6 lõhub ka täitsa hästi edasi minna. kuigi siiski paljud sierrad pole oma esimeses nooruses niiet mõni 2.0 sõidab kehvemini kui mõne mehe 1.6. Samas tee peale nad väga lihtsalt ei jäta).
Kui soov on säästa siis soovitatav on leida kohe võimalikult heas korras toorik, millel mootor töötaks hästi, sillad ei kolise(sierral õnneks lihtsad sillad, pole väga palju asju mis koliseda saaks) ja peamine et kere oleks võimalikult hea. Takkajärgi tarkusega oleksin ise samuti võtnud kohe 700-1000 euri maksva prillikivi kui selle 300 eurise mis ma tookord ostsin ja nüüd kokkuvõttes 2x rohkem raha alla pannud et prillikiviks saada.
Nad on muidu odavad remontida ja lollikindlad, aga reaalsus on et kui koonerdad auto ostmisel siis pärast lihtsalt on neid remontimisi liiga palju korraga, jää sul tümpsuks ja valuvelgedeks suurt raha alles

Edit: täpsustuseks. Võib teinekord ka 300 euriga täiesti korraliku prillikivi saada, aga see on pigem erand kui reegel

http://www.youtube.com/user/CmCarVideos" onclick="window.open(this.href);return false;
https://www.facebook.com/Cm.Vids" onclick="window.open(this.href);return false;
https://www.facebook.com/Cm.Vids" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: Küsimus.
Tänud sulle! Sain enda küsimustele vastused.
Re: Küsimus.
Mootori poolelt eelistaks mina igaljuhul Dohci, vägagi töökindel mootor ja ka ökonoomsem kui OCH. Jõud tuleb Dohcil juba madalalt, mis igapäeva autol on väga hea.
Mootori poolelt on muidugi igaühe oma eelistus mis rohkem meeldib. Õieti hooldad on mõlemad vägagi töökindlad. 2.0 OCHe on 74,77 ja ka 85kw aga see viimane küllaltki haruldane nähtus juba, dohce see eest 85,88 ja 92 kw ja ka 80kw karburaatoriga,
Mootori poolelt on muidugi igaühe oma eelistus mis rohkem meeldib. Õieti hooldad on mõlemad vägagi töökindlad. 2.0 OCHe on 74,77 ja ka 85kw aga see viimane küllaltki haruldane nähtus juba, dohce see eest 85,88 ja 92 kw ja ka 80kw karburaatoriga,
Sierra 1.8 OHC 87
Sierra 1.8cvh->2.0 dohc 92
Sierra DOHC 91
Sierra DOHC 93
Sierra 1.8cvh->2.0 dohc 92
Sierra DOHC 91
Sierra DOHC 93
-
- Klubi juhatus
- Postitusi: 9090
- Liitunud: 10 Okt 2006, 22:26
- Nimi: Tarmo
- Asukoht: Tartu-Abja-Pärnu
Re: Küsimus.
kui just rada ei taha sõita ja eelistad mugavust ning ökonoomsust siis dohc, karta pole midagi, vaata lihtsalt et vendid töötavad
Re: Küsimus.
Kui dohcil jahutussüsteem normaalselt töötab, siis pole jah midagi karta. Sierra eeliseks bemmide ja ka muude markide ees on selle lihtsus. Kanali ja tööriistakohvri olemasolul saab ka algaja hästi remondiga hakkama. Endal on konkreetne sierra dohc vs e36 318 kogemus olemas ja dohc liigub tõesti madalatel pööretel paremini. Bemmi eeliseks pean mugavust ja paremat likviidsust.
Re: Küsimus.
Selge, siis pole vast DOHCi vaja karta jah.
-
- turist
- Postitusi: 18
- Liitunud: 30 Dets 2013, 15:30
Re: Küsimus.
http://www.auto24.ee/used/1638507" onclick="window.open(this.href);return false; ise ostsin uue ära eelmine päev kui see müüki tuli. Ideaalne varjant.
Re: Küsimus.
tühikäik on veidi kõrge julindjarv890 kirjutas:http://www.auto24.ee/used/1638507" onclick="window.open(this.href);return false; ise ostsin uue ära eelmine päev kui see müüki tuli. Ideaalne varjant.
