2.0 -dohc- 88kw vs 2.0 SOHC 74kw
2.0 -dohc- 88kw vs 2.0 SOHC 74kw
Tervist!
Plaanis ka omale üks sirje ligi võtta, aga eelnev kogemus nendega väga väike. Ehk oskab keegi välja tuua pealkirjas olevate mootorite võrdluse, mis ühel parem, mis teisel, kuidas lood vastupidavusega, mis on valukohad jne jne.
Kristjan
Plaanis ka omale üks sirje ligi võtta, aga eelnev kogemus nendega väga väike. Ehk oskab keegi välja tuua pealkirjas olevate mootorite võrdluse, mis ühel parem, mis teisel, kuidas lood vastupidavusega, mis on valukohad jne jne.
Kristjan
-
- Klubi juhatus
- Postitusi: 9090
- Liitunud: 10 Okt 2006, 22:26
- Nimi: Tarmo
- Asukoht: Tartu-Abja-Pärnu
Re: 2.0 -dohc- 88kw vs 2.0 SOHC 74kw
sõltub mida sa tahad. kui tahad rajal paugutada siis 2,0 ohc is on parim, kui meeldib v6 hääl ja vääne ning oled nõus bensiini paar liitrit rohkem ostma siis 2,9 v6, kui tahad igapäevast mugavust ning madalt väänet siis 2,0i dohc, kui tahad diisliga sõita siis 2,3d on pommikindel toiduõli põletaja, samas 1,8td saad turboga mängida
Re: 2.0 -dohc- 88kw vs 2.0 SOHC 74kw
tahan sellist nö lõbupilli, millega kannataks vahel koolis/tööl käia aga poleks probleem ka rada paugutada. Selle jätsin enne mainimata, et tahan kindlalt bensukat.
-
- Klubi juhatus
- Postitusi: 9090
- Liitunud: 10 Okt 2006, 22:26
- Nimi: Tarmo
- Asukoht: Tartu-Abja-Pärnu
Re: 2.0 -dohc- 88kw vs 2.0 SOHC 74kw
rada paugutada sõltub ka millist rada ja kui pikalt, raja päevadel kus on kolm korda kolm ringi pole ka dohc'ga mitte mingi probleem. kuid kui tahad end tühjaks lasta ja tunni/kaks audru rajal piinata siis võib jahutus probleemiks saada. üldiselt peaks suutma need kaks venti ära jahutada kui töötavad. iga päevaselt liigelda on mõnusam dohc'ga ja ka ökom
Re: 2.0 -dohc- 88kw vs 2.0 SOHC 74kw
Ökonoomsust väga taga ei aja, kuna teine auto olemas millega pikemaid otsi sõita vajadusel. Olen ka ise siin ja mujal foorumit lapanud ja mulle on ikka selline mulje jäänud, et selle -dohc--iga on kokkuvõttes ikkagi rohkem jamasid kui ohc-ga?
Re: 2.0 -dohc- 88kw vs 2.0 SOHC 74kw
Kooli kõrvalt autot otsivale kodanikule on täiesti vastutustundetu tegevus kõike muud peale OHC soovitada.
Ehk OHC on ainuke õige valik, sest kõik on väga elementaarne ja lihtne ja jupid vähemalt poole odavamad kui teistel mootorivariantidel.
Ehk OHC on ainuke õige valik, sest kõik on väga elementaarne ja lihtne ja jupid vähemalt poole odavamad kui teistel mootorivariantidel.
Sierra Is
-
- Klubi juhatus
- Postitusi: 9090
- Liitunud: 10 Okt 2006, 22:26
- Nimi: Tarmo
- Asukoht: Tartu-Abja-Pärnu
Re: 2.0 -dohc- 88kw vs 2.0 SOHC 74kw
esimene oli dohc ja ei mäleta et oleks rohkem nussi näinud kui praegu iS'ga. Kui keegi praegu raha pakiga mulle vastu tuleks siis ilmselt müüks ära, fakt on see et vaatamata ta välimusele sellegipoolest odavalt ei annaks 

Re: 2.0 -dohc- 88kw vs 2.0 SOHC 74kw
Mina soovitaks kindlasti OHC mootorit. Olen sellise mootoriga sirjet omanud. Kannatas igapäevaselt korralikult pähe anda ja ei olnud kunagi probleeme ülekuumenemisega. Seevastu DOHC mootoriga scorpal läks üks plokikaan aastas. Õnneks pidasin ainult 2aastat seda. Ohc mootori remont 3korda lihtsam ja kiirem. Klapisääre tihendid võid ära vahetada kas või mõne suurema marketi parklas see aeg kui naine poes on




Re: 2.0 -dohc- 88kw vs 2.0 SOHC 74kw
Kui DOCHil on jahutussüsteem korras, on igatahes parem valik kui OHC. Tuttavad üritasid DOCHi kotti ajada, peale 4 tundi üritamist ei viitsitud enam , lasti õli välja, natukene paarutati veel ringi.
'92 Ford Sierra 2.0 DOHC
-
- Klubi juhatus
- Postitusi: 9090
- Liitunud: 10 Okt 2006, 22:26
- Nimi: Tarmo
- Asukoht: Tartu-Abja-Pärnu
Re: 2.0 -dohc- 88kw vs 2.0 SOHC 74kw
olen kah mõlemat omanud ja niisama igapäeva sõitudeks võtaksin kindalsti dohc, kuid kuna mul igapäevasõitudeks teine auto siis hea end mootori seisukohalt harida ohc'ga
Re: 2.0 -dohc- 88kw vs 2.0 SOHC 74kw
Ei tea mu igapäevasõitude OHC sierra puhul on mootor ainuke asi mis kordagi muret pole valmistanud, pigem kõik muu kulub ja laguneb. Mis ma vahetanud olen on ainult lambda ja klapisääretihendid ja rihmad. Tempi andur läheb ka vahetusse kui garaazi pääsen aga see on ka DOHCiga ühine jupp.
Igastahes mis mulje mulle on asjadest jäänd siis kui leiad korraliku dohci või korraliku ohci siis kannatab mõlemaga sõita. Lihtsalt edasine sõltub omanikust, ohc kannatab vähemhoolsat omanikku paremini välja.
Igastahes mis mulje mulle on asjadest jäänd siis kui leiad korraliku dohci või korraliku ohci siis kannatab mõlemaga sõita. Lihtsalt edasine sõltub omanikust, ohc kannatab vähemhoolsat omanikku paremini välja.
http://www.youtube.com/user/CmCarVideos" onclick="window.open(this.href);return false;
https://www.facebook.com/Cm.Vids" onclick="window.open(this.href);return false;
https://www.facebook.com/Cm.Vids" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: 2.0 -dohc- 88kw vs 2.0 SOHC 74kw
Kokkuvõtteks pole vahet mis mootoriga, peaasi, et kere korralik oleks. -dohc- igapäevaseks, vahel ka ns pähe anda ei juhtu midagi. Aga kui vajadus mootorist rohkem hepa kätte saada, siis OHC(nt turbo lisamine, sportnukad), kuid et rada vms pagutada on sinna vaja võimsamat mootorit, Sierra puhul 2.8 2.9 V6. Talvel nagunii on DOCHi 88 kW piisav, saab jõu koos LSDga kenasti maha kanda.
'92 Ford Sierra 2.0 DOHC
-
- Klubi juhatus
- Postitusi: 9090
- Liitunud: 10 Okt 2006, 22:26
- Nimi: Tarmo
- Asukoht: Tartu-Abja-Pärnu
Re: 2.0 -dohc- 88kw vs 2.0 SOHC 74kw
2,9/2,8 viga on see et nad kaaluvad tonn, kui sinna turbot just ei pane siis nende väike lisa võimsus kaob kaalu sisse ära
Re: 2.0 -dohc- 88kw vs 2.0 SOHC 74kw
Mul on selline küsimus selle teemaga seoses, et kui suur on OHC ja -dohc--i kütusekulu vahe umbes?
Re: 2.0 -dohc- 88kw vs 2.0 SOHC 74kw
Tehase andmete järgi on OHC keskmine 0,3 l väiksem.
'92 Ford Sierra 2.0 DOHC