Tegin oma sigulli selle juhendi järgi ja eile ka oma sierra OHC mootoril samamoodi selle klappide lahti laskmise(sierra motol oli küll kaan maha tõstetud). Kui nukkvõll on pealt ära, siis suhteliselt samamoodi käis see asi. Vedrusuruja oli mul natuke teistsugune:
tervitus kuna endal ka sierra aga 1.6 59 kw mootor siis küsin et sellel mootoril käib see töö ss pm samamoodi jah?!!
endal pole kyll vajadust vahetada aga plaanin osta järgmist sierrat mille IS mootor ja sellel tulevat jutu järgi just sääretihendid vahetada...
ja tglt oli ka selline küsimus et mismoodi või milliste märkide järgi pannaks uuesti kohale 2.0 -dohc- mootori plokikaan..endal on kyll olemas korralikud riistad aga ise pole konkreetset tööd ette võtnud veel(puudus otsene vajadus)
is on ohc ja see käib samamoodi nagu eelkirjeldatud, selle 1,6 pole kokku puutunud ei tea milline ta klapikambrikaane alt välja näeb. dohc kaan ei tohiks kummalegi neile peale sobida
mhm ja ega ei istugi...krt vbolla võtan omal ükspäev kaane maha-mul selle tihend hakkabki vaikselt läbi laskma-siis võib minu omast kah paar pilti panna kui huvi....
klapivahesid mida eespool mainit saab ju ka suht lihtsalt paika ajada-kui kaliibrid puuduvad- ziletiteradega..siinkohal teadmiseks et ühe tera paksus on 0,1mm.