Jaanus kirjutas:plekk veljega probleemi ei näe. küll aga valuveljega jäävad orig. poldid ikka lühikeseks.
mul on 7mm flants, orig. plekkveljed ja plekkvelje mutrid millel koonus suht kulunud, ehk lähevad sügavamale kui korralikud, ja ikka ainult poole mutriga hoiab kinni, seega selle 20mm kujutan ette et mutter ei ulata ka mitte esimese keerme ringi külge
sellised nagu valgekotkas pakub peaks toimima väga hästi
jõudu mehed, ehk oskab keegi aidata.
2.0 dohc, ühel hetkel hakkas tühikäik jamama. Vahet pole kas soe või külm mootor. Kui gaas maha lasta, siis kas sureb välja või jääb napilt-napilt pööre kõikuma. Kui aga välja ei sure, siis stabiliseerub pööre ilusti ca 5-6 sekundi pärast ära ja käib nii nagu peab. Piisab aga jälle korrakski gaasi puutuda ja hakkab sama jama jälle otsast pihta. Üsna tüütu on kui vaba peale lastes mootor kohe ära tahab kooleda.
See, et akujuhtme maha võtsid ja selline viga tuli, ei ole mitte kuidagi loogiline. Asjaolude kokkusattumine lihtsalt, aga puhasta tühikäigumootor ära.
Pead nyyd ei anna kui tark dohci m6istus on,aga ntx motronic 1.3ga s6itvad bmwd 6pivad mingi aeg peale aku mahav6tmist j2lle k2ima korralikult. vahest juhtub samu asju ala sureb v2lja tyhik2ik k6rge jne. niiet mine tee yks 20 km ots bmw puhul see tavaliselt aitas
ma üle 100 kildi maha uhanud juba ja pigem läheb asi ainult hullemaks, varem oli nii et kui hoopealt gaasi maha lasid siis oli 50:50, kas sureb välja v jääb hädavaevu käima aga nüüd sureb peaaegu iga kord ära, üritan täna jõuda tühikäigumootori ära puhastada, eks siis näeb mis tegema hakkab.
kristjanj kirjutas:ma üle 100 kildi maha uhanud juba ja pigem läheb asi ainult hullemaks, varem oli nii et kui hoopealt gaasi maha lasid siis oli 50:50, kas sureb välja v jääb hädavaevu käima aga nüüd sureb peaaegu iga kord ära, üritan täna jõuda tühikäigumootori ära puhastada, eks siis näeb mis tegema hakkab.