ohc kaane remont

Kapotialused jutud
Henn
fanaatik
Postitusi: 762
Liitunud: 07 Dets 2008, 13:21
Asukoht: Tallinn & Kesk-Eesti

Re: ohc kaane remont

Postitus Postitas Henn »

Jesper
aktivist
Postitusi: 348
Liitunud: 04 Veebr 2007, 21:31
Asukoht: Tallinn

Re: ohc kaane remont

Postitus Postitas Jesper »

Pane klapilihviseadmest ka pilte :)

See soovitus on nüüd 10000% at your own risk, aga tihendpinda saab lihvida rahulikult 1.0...0.8mm peale ilma et midagi juhtuks.

Samas noh, ilma nuka ja kaanetööta see jõudu ei anna, nii et vbl pole vaja nii agressiivseks minna... Ja põhivõit tuleb sisselaskeklapist.
Tarmo
Klubi juhatus
Postitusi: 9090
Liitunud: 10 Okt 2006, 22:26
Nimi: Tarmo
Asukoht: Tartu-Abja-Pärnu

Re: ohc kaane remont

Postitus Postitas Tarmo »

kas maha lihvimisega surveastet tõstes moment paremaks siis ei lahe sama nukaga?
Henn
fanaatik
Postitusi: 762
Liitunud: 07 Dets 2008, 13:21
Asukoht: Tallinn & Kesk-Eesti

Re: ohc kaane remont

Postitus Postitas Henn »

Treimasin pole veel valmis,el.mootor on paigas, klapi kinnituskäpp ka. Pole aega väga tegeleda, pool tööd nagu tehtud. Klappid muidu lasin kiviga sama mis dremlil kuid jämedam tera + dremli peenikesega kiviga järel lihv.
Küünlad peaks ka vahetama külmade(cooler plug) vastu. D.V lugedes, mootoril ei tohiks sellel juhul õliga probleeme olla.
D.V : if you have a stock or near-stock engine that burns no oil, you can change to a cooler plug and pick up a slight incrase in power. Typically the gains is around 2bhp.
Henn
fanaatik
Postitusi: 762
Liitunud: 07 Dets 2008, 13:21
Asukoht: Tallinn & Kesk-Eesti

Re: ohc kaane remont

Postitus Postitas Henn »

Kas kodus saab klapide pidamist ka kontrollida, et lihvimine tühja ei jookseks Kompressor on olemas.
rinu
Webmaster
Postitusi: 767
Liitunud: 12 Dets 2010, 20:19
Asukoht: Tartu
Kontakt:

Re: ohc kaane remont

Postitus Postitas rinu »

Kas seda mitte bensuga ei kontrollita? Keerad kaane tagurpidi ja kui klapid bensu läbi lasevad siis on halvasti.
Jesper
aktivist
Postitusi: 348
Liitunud: 04 Veebr 2007, 21:31
Asukoht: Tallinn

Re: ohc kaane remont

Postitus Postitas Jesper »

Idee on õige, aga bensiin on ohtlik, haiseb ja muidu ka nõme. Ma olen white spiritiga tavaliselt teinud.
nustu826
aktivist
Postitusi: 368
Liitunud: 21 Nov 2008, 17:16
Asukoht: Türi - Paide

Re: ohc kaane remont

Postitus Postitas nustu826 »

Jesper kirjutas:Idee on õige, aga bensiin on ohtlik, haiseb ja muidu ka nõme. Ma olen white spiritiga tavaliselt teinud.

Ei ole küll hulk aega white spiritit ostnud aga vanasti haises ta veel ropumalt kui bensiin ja diiselküte ja rotimürk kokku segatuna ja tuleohtlik oli kah. Lisaks jättis ülekäidud pind pärast kuidagi rasvase mulje. Võibolla on tänapäeval asi muutunud.

Ise olen kasutanud diiselkütet muidu...
rinu
Webmaster
Postitusi: 767
Liitunud: 12 Dets 2010, 20:19
Asukoht: Tartu
Kontakt:

Re: ohc kaane remont

Postitus Postitas rinu »

nustu826 kirjutas:
Jesper kirjutas:Idee on õige, aga bensiin on ohtlik, haiseb ja muidu ka nõme. Ma olen white spiritiga tavaliselt teinud.

Ei ole küll hulk aega white spiritit ostnud aga vanasti haises ta veel ropumalt kui bensiin ja diiselküte ja rotimürk kokku segatuna ja tuleohtlik oli kah. Lisaks jättis ülekäidud pind pärast kuidagi rasvase mulje. Võibolla on tänapäeval asi muutunud.

Ise olen kasutanud diiselkütet muidu...
Tuleohtu kohta ma ei tea aga kõiges muus osas on white spirit mulle hoopis vastupidise mulje jätnud.
Jesper
aktivist
Postitusi: 348
Liitunud: 04 Veebr 2007, 21:31
Asukoht: Tallinn

Re: ohc kaane remont

Postitus Postitas Jesper »

Tegelikult on see üsna ükskõik mis vähese pindpinevusega rüübet sinna uhada, mida leidub ja mida kergem koristada on. Mul lihtsalt on bensiini ja diisliga solberdamise vastu keskmisest suurem vastumeelsus: http://www.epl.ee/news/eesti/solkkutus- ... d=50965587" onclick="window.open(this.href);return false;

Ja üldiselt soveldamise käigus tunneb ja näeb niigi ära, kas tihendpind hakkab ilusti kokku või on vaja veel nühkida. See kontroll on pigem abiks siis kui laua peal on stiilis 24 klapiga kaas koos kahe nukaga ja mõtled et kas võtta see nüüd lahti või äkki ei viitsiks... OHC kaas käib nii kiiresti pulkadeks ja klappe on nii vähe, et tavaliselt sellist küsimust ei teki :)
Jaan
sõltlane
Postitusi: 1167
Liitunud: 03 Veebr 2007, 22:57

Re: ohc kaane remont

Postitus Postitas Jaan »

Tegelikult on kogu see kontrollimine suhteliselt pointless, sest kaas paindun peale tõmmates ikkagi nii palju läbi, et mis algselt oli ok siis hetk hiljem ikkagi klapid lekivad. Mõni takti tööd löövad need pesad tihedaks ja korras. Meenutagem:
http://www.youtube.com/watch?v=kGtlP0XL ... ature=plcp" onclick="window.open(this.href);return false;
Sierra Is
BlueQ
aktivist
Postitusi: 272
Liitunud: 16 Juul 2011, 17:38
Asukoht: Tartu

Re: ohc kaane remont

Postitus Postitas BlueQ »

Bensiiniga ei kontrollita muidu, sest bensiin aurustub ...jube hea kraam on diisli, bensiini ja atsetooni segu
'92 Ford Sierra 2.0 DOHC
Henn
fanaatik
Postitusi: 762
Liitunud: 07 Dets 2008, 13:21
Asukoht: Tallinn & Kesk-Eesti

Re: ohc kaane remont

Postitus Postitas Henn »

Hetke seisuga ootan klapivedrusid, 2 kaanepeale ei leidnud sama mõõdus vedrusid, ei hakka riskima. Alumist tihendikomp. Ning väljalaske tikkpolte siis peaks käivitamise peale hakkama mõtlema.
Aastapäeva puhul kinkisin omale ülemise tihendi sarja, kaanepoldid, nukkvõlli komplekti, klapisääre tihendid ja juhtpuksid.
Hetkel arvan, et peaks veel 2kilose paberiga põlemiskambri üle lihvima.
Freesiga läksin veidi hoogu ning sai kambrit veidi ümber tehtud, mida peaks kartma, kui on põhjust ültse.eks teen pildi peaks olema näha.
Henn
fanaatik
Postitusi: 762
Liitunud: 07 Dets 2008, 13:21
Asukoht: Tallinn & Kesk-Eesti

Re: ohc kaane remont

Postitus Postitas Henn »

pilte:
Pilt
http://www.upload.ee/image/2761604/PA210908.JPG
Pilt
http://www.upload.ee/image/2761618/P1010902.JPG
Pilt
http://www.upload.ee/image/2761614/P1010865.JPG
pm. kokku ladumis vaev on veel jäänud,nädala keskel saan klapivedrud ja alumise tihendi ringi kätte.
Jesper
aktivist
Postitusi: 348
Liitunud: 04 Veebr 2007, 21:31
Asukoht: Tallinn

Re: ohc kaane remont

Postitus Postitas Jesper »

Viili klapipesa ümbert ikka need servad ka maha, see aste seal on mingi tehnoloogiline puudujääk või möödalask klapipesa paigaldamiseks. Kui klapp on sellises süvendis, siis praktiline klapitõus väheneb, ideaalne oleks kui tihendpinna välisservast kuni põlemiskambri laeni on üks sujuv astmeteta kõver.

See on seda tüüpi modifikatsioon mis actually ka võimsust annab.

Mis puudutab tihendeid (peale plokikaanetihendi loomulikult), siis need paigalda kindlasti silikooniga (Loctite hall, saadaval autopoest). Ilma peaks teoreetiliselt küll ka tihedaks saama, aga paljud on proovinud ja vähestel on õnnestunud. Mina ei viitsi enam mujale kui klapikambrikaane esiotsa ja karteri otste kummitihendite üldse tihendeid panna. VL kolle tihendite vahele on hea määrida sellist ollust nagu Firegum, stock kolled on absoluutselt kõik üht või teist pidi kõverad-pragunenud-muiduvaesed ja kesse seda kärakat ikka lihvida ja keevitada viitsib.
Vasta