ohc kaane remont

Kapotialused jutud
Henn
fanaatik
Postitusi: 762
Liitunud: 07 Dets 2008, 13:21
Asukoht: Tallinn & Kesk-Eesti

ohc kaane remont

Postitus Postitas Henn »

Kuidas valutult koduste vahenditega ohc mootorilt klapid kätte saab, kui saab. Mida mul vaja läheks
siim_o
Klubi liige
Postitusi: 571
Liitunud: 29 Okt 2009, 10:38

Re: vaba teema, kuid jääme viisakaks

Postitus Postitas siim_o »

ma kasutasin kunagi sellist võtet, et lõin kummihaamriga klapi pihta,et poolkuud lahti põruks
siis panin lehtvõtme klapi ja nuka vahele ning ühe padruni klapi silindri poolele toeks, et lehtvõtmega taldriku peal vajutades klapp ise alla ei kukuks
siis pinsettidega poolkuud vahelt ära ja ongi klapp käes
Sierra 24V coupe - ajalugu
Probe RWD 2,3T
Jesper
aktivist
Postitusi: 348
Liitunud: 04 Veebr 2007, 21:31
Asukoht: Tallinn

Re: vaba teema, kuid jääme viisakaks

Postitus Postitas Jesper »

Minuarust see peksmine ja kangutamine on jaburdus, pärast õngitsed neid poolkuid ja klappe endal silmadest välja. Osta suvalisest autopoest klapieemalduse tööriist mingi a'la 10 euro eest ja saad mugavalt ja ohutult töö tehtud. OHC puhul G-tähe kujuline tööriist töötab paremini kui konksudega.

Enne lööd sobivas mõõdus torujupi või padruniga klapitaldrikute pihta, et poolkuud taldrikust irduksid.
Henn
fanaatik
Postitusi: 762
Liitunud: 07 Dets 2008, 13:21
Asukoht: Tallinn & Kesk-Eesti

Re: vaba teema, kuid jääme viisakaks

Postitus Postitas Henn »

Tänud võtme soovitusel Jasper, pärast peab need tagasi ka kuidagi saama.
Huvi pärast vaatasin kas see lehtvõtmega lahti võtmine oleks toiminud ka. Kui plokkikaan oleks olnud fikseeritud ja nukkvõllist kahju pole .oleks 23>silmusega ehk kokku ka vajutanud. Nukk tuleb küll uus, kuid vana näeb parem välja kui hetkel peal olev.
Jesper
aktivist
Postitusi: 348
Liitunud: 04 Veebr 2007, 21:31
Asukoht: Tallinn

Re: vaba teema, kuid jääme viisakaks

Postitus Postitas Jesper »

Asi polegi selles, kas saab, saab küll. Asi on selles, et kui mingi pisimgi jama on ja vedru lahti pääseb, siis panevad need poolkuud ja taldrik minema nagu püssikuul. Parimal juhul otsid tükk aega taga.

http://www.ladu24.ee/et/tooriistad/7062 ... 0,1/372967" onclick="window.open(this.href);return false;
Henn
fanaatik
Postitusi: 762
Liitunud: 07 Dets 2008, 13:21
Asukoht: Tallinn & Kesk-Eesti

Re: vaba teema, kuid jääme viisakaks

Postitus Postitas Henn »

Klapid maas kiirelt tänu tööriistale. Kerkis uus mure, nukkvõlli saaledel (need pronksist) jutid sees. Kuidas on vahetada ise või on mõistlik kuhugi viia vahetusse
Jesper
aktivist
Postitusi: 348
Liitunud: 04 Veebr 2007, 21:31
Asukoht: Tallinn

Re: vaba teema, kuid jääme viisakaks

Postitus Postitas Jesper »

Minuarust käisid nad väga lihtsalt sisse-välja, mingi sobivas suuruses padruni või muu käepärase asjaga lööd välja ja siis uued läbi mingi klotsi vms asja toksides sisse. Peaasi et uute sisselöömist mõistusega teha, ta peab suht auguga paralleelselt minema, kui toore jõuga risti lööd on saale momentaalselt p.rses.

Samas sellest on juba vist mingi 4a möödas kui ma seda viimati tegin, võibolla mingeid nüansse oli veel (kas neil õliaugud olid? kui olid, siis need peavad kanaliga kohakuti olema), aga vahetatud nad said. Üldse ainuke asi mida seal koduste vahenditega väga teha ei saa on kolbide eemaldamine kepsude otsast, milleks on vaja hüdropressi. Kõige muu jaoks on vaja lihtsalt pealehakkamist ja näputäit odavaid mootoritööriistu lisaks tavavõtmetele.

Ahjaa, kokkupanekul lase see nookurite õlitamise toru väga põhjalikult brake cleaneriga läbi, ja kontrolli et kõigist aukudest vedelikku välja ka lendab. Selle toru ummistumine on nr1 põhjus miks nukad peksa saavad. Ja kui saaledel lausa sooned sees on, siis oleks tervislik ka kindlaks teha, mis selle täpselt põhjustas - niisama lihtsalt need ei kipu kahjustuma.
Tanel
sõltlane
Postitusi: 4307
Liitunud: 05 Aug 2007, 23:13
Asukoht: F.I.N.L.A.N.D

Re: ohc kaane remont

Postitus Postitas Tanel »

Mul peaks turbokast ohc kaan täiesti alles olema,kaan oli eelnevalt väidetavalt remonditud.
Kui huvi siis leiab kontakti.
/ Ford Scorpio 2.9 V6 RWD /
Ford Mondeo mk3 2.0 16vtddi
Ford Mondeo mk1 1.8 16v
Henn
fanaatik
Postitusi: 762
Liitunud: 07 Dets 2008, 13:21
Asukoht: Tallinn & Kesk-Eesti

Re: ohc kaane remont

Postitus Postitas Henn »

Hommikul sai kahtlus tõeks kui oma iS sisselaske lahti võtsin. Vot ei saanud hea diiliga iSkaant .
Kohapeal poleks ka saanud kontrollida, sisselase oli küljes. Ning ei teadnud mis täpselt näppu all oleks pidanud olema. Hea õppekaan vähemalt.
Saalesid maha ei ole võtnud, pole niisuurt padrudnit ning õlitustoru töötas. Samas nookurid on võllile korralikud sooned.
Tanel ohc kaas on iS oma? Kirjuta endapoolne hind.
Tanel
sõltlane
Postitusi: 4307
Liitunud: 05 Aug 2007, 23:13
Asukoht: F.I.N.L.A.N.D

Re: ohc kaane remont

Postitus Postitas Tanel »

Ausalt öeldes Is osas jään vastuse võlgu...Aga turboga liikus päris maialt edasi :D
/ Ford Scorpio 2.9 V6 RWD /
Ford Mondeo mk3 2.0 16vtddi
Ford Mondeo mk1 1.8 16v
Henn
fanaatik
Postitusi: 762
Liitunud: 07 Dets 2008, 13:21
Asukoht: Tallinn & Kesk-Eesti

Re: ohc kaane remont

Postitus Postitas Henn »

Võtsin siis õppekaane täiesti laiali ning panin uuesti kokku. Ime kombel midagi üle ei jäänud, ega puudu.kõik töötas kui käega ringi ajasin
Kui remonti silmas pidada peaks viima kaane veel lihvi, klapid pesadesse sisse sooveldada ja parandada voolavust, et sellel remondil mingi point ka oleks ning siis uue varuosad sisse. Loodan, et ma pole milleski valesti arusaanud.
Jesper
aktivist
Postitusi: 348
Liitunud: 04 Veebr 2007, 21:31
Asukoht: Tallinn

Re: ohc kaane remont

Postitus Postitas Jesper »

OHC-l ei tohi stock klappidega sisselaskekanaleid suuremaks teha, need on niigi liiga suured juba. Käia lihtsalt teravad servad maha ja viili klapitaldriku ümbert see terav sein ümaraks. Väljalaskekanalis saab natuke rohkem mürgeldada, otseselt suuremaks pole seda ka vaja teha, aga stock labürindi asemel tuleb sealt korralik sujuv kanal välja viilida.

Ma olen tavaliselt klapitaldrikud ka pealtpoolt siledaks ja lamedamaks viilinud (klapp elektridrelli, drell kruustangide vahele ja dremeliga lihvin), natuke võib ka tihendpinda kitsamaks teha. Põhiasi on jälle rant klapitaldriku välisserva lähedal, Ford oleks nagu ekstra vaeva näinud nende rantidega et jumalaeest õhk väikestel tõusudel voolata ei saaks.
Henn
fanaatik
Postitusi: 762
Liitunud: 07 Dets 2008, 13:21
Asukoht: Tallinn & Kesk-Eesti

Re: ohc kaane remont

Postitus Postitas Henn »

Otsisin ning leitsin nõgi alt need randid ja töötlesin ühte sisselaskeklapi kohe huvi pärast. Kui nüüd kõik klapitaldrikud pealtpoolt ära peaks lihvima kodus, kas sellest mingeid puudujääke ei või ilmneda, et kõik klapid ei pruugi sama voolavusega olla. Mõni sai vb. Tiba mõnest kohast rohkem lihvitud, samas silmaga tunduks nagu sama. Või aitab tuttav treial.
Loen väikest viisi David Vizardi - How to modify Ford SOHC engines, selle põhjal on lihvimis ruumi klapitaldrikul piisavalt.
Jesper
aktivist
Postitusi: 348
Liitunud: 04 Veebr 2007, 21:31
Asukoht: Tallinn

Re: ohc kaane remont

Postitus Postitas Jesper »

No arvestades mis kirvetöö originaal on, siis pigem igasugune lihvimine ühtlustab voolavust. Loomulikult tuleb asju mõistusega võtta, aga noh kui nad ikka kõrvuti pannes ja silmaga vaadates ühesugused on, siis sellest täpsusest on maa ja ilm. Ma päris nii lapikuks pole ise lasknud nagu seal raamatus on, põhiliselt selle pärast et ülalkirjeldatud vahenditega on see lihtsalt liiga räme töö - peaasi et on sujuvad ja siledad. Siin on nats näha minu tehtuid: http://vineda.com/pictures/transit/IMGP0668.JPG" onclick="window.open(this.href);return false; , vl. klapid on seal pildil võrdluse mõttes veel töötlemata kujul.

Muidugi ega nendest tegevustest mingeid imesid oodata ei maksa, OHC ei arenda ilma teistsuguse nukkvõllita rohkem võimsust. Või noh, olgem ausad, OHC ei arenda tegelikult üldse ükskõik mis konfis mingit märgatavat võimsust :) Aga ma isiklikult olen lähtunud põhimõttest, et kui asi juba laual laiali on siis kõigi nende pisipuuduste likvideerimine ei maksa sisuliselt midagi ja endal on pärast kokku pannes parem tunne. Noh ja näiteks üks Transit võttis pärast sellist viilimist nii vähe kütust, et tekkis kohe kerge kahtlus, äkki oligi neist modidest kasu :) Natuke võib surveastet ka tõsta, kuhugi natuke üle 10 on suht no-brainer, meie kütused on suht head ja detonatsiooni saamiseks peab süüte ikka totaalselt puu taha kruttima.

Vizardi raamat on puhas kuld. Ainult kui pritsemootoriga jändad, siis võta Des Hammill'i raamat kõrvale, seal on mõned pisiasjad veidi muutunud võrreldes nende algusaegade mootoritega, millest Vizard räägib. Üldpõhimõtted on siiski kõik samad.
Henn
fanaatik
Postitusi: 762
Liitunud: 07 Dets 2008, 13:21
Asukoht: Tallinn & Kesk-Eesti

Re: ohc kaane remont

Postitus Postitas Henn »

k6ige parem idee tulv tuleb ikka une arvelt, märkamatult kella 3ni klapitaldriku treipinki paberile visandasin. Tundub, et nädalal6puks on esimene prototüüp valmis.
Vasta