Kui mootoris mitte midagi radikaalselt muudetud ei ole, siis on suuremad pihustid suht mõttetud, originaalidel peaks minu teadmiste kohaselt piisavalt varu olema et mingid kergemad modid nagu karmim nukk ja veidi suuremad klapid välja kannatada. See info vajaks muidugi kontrollimist, aga igal juhul on suuremad pihustid vahend, mitte eesmärk.sierra87 kirjutas:Suuremad pihustid üksi, ilma uue mootorijuhtimiseta küll midagi paremaks ei tee.
mis selleks teha siis tuleb et mootorit teistmoodi juhtida mida vahetada mida juhtida . . .(süüdet?pihustite avanemist?klappide avanemist? . . . )
2.0 is
200 on hilisem Cossie plokk, erilist vahet 205-ga pole, välja arvatud teadmine et ikka ehe Cossie tükk... Tegelikult on Cossie 205 koodid teised ja number 205 ka veidi teise fondiga kirjutatud, aga sellised asjad omavad tähtsust nende jaoks kes tahavad oma masinat 100% originaalseks teha või sellisena säilitada, tuunimise seisukohalt vahet pole.
sierra87 kirjutas: mis selleks teha siis tuleb et mootorit teistmoodi juhtida mida vahetada mida juhtida . . .(süüdet?pihustite avanemist?klappide avanemist? . . . )
et mootorit teisiti juhtida on vaja uut aju...programmeeritavat. see muudabki pihustite avanemise aega, süüdet jne.
klappide avatus sõltub nuka profiilist.
powered by 2.0 Ohc
OT:valmeti väljavedajal on selleks üks keeratav nupp(reostaat) ja seda käppides võid liikuda samakiiresti kui tigu üks kõikk mis pööretel.tann kirjutas:ei tea kuidas sierral, aga Valtratel saab max liikumiskiirust ja max pöördeid ja kütuse koguseid ja igast jurasi ise sättidanäiteks paned max kiiruseks 2 km/h ja max pöörded 1000p/min kui soov tuleb
Normaalselt ei saa. Tehakse küll igasugu keemiat, aga noh seda ei saa soovitada, sest kes juba küsib ei oska seda nagunii normaalselt teha. Kui on rohkem kütust vaja, siis võib muidugi kütuserõhku tõsta, aga vabalthingava puhul on see üsna pointless.sierra87 kirjutas:kas is i pritse süsteemi saab ise näppida?
näiteks pritsitava kütuse kogust muuta või on kõigeks arvutit vaja?
Jesper kirjutas: Kui pappi on jalaga segada võib lisaks võtta ka aftermarket stroker vända (hind 32k) ning kepsud (12k) ja kolvid (13k) , tulemuseks 2,4 liitrit töömahtu ning 9000 pöördeni kuulikindel setup. Muidugi kaas peab ka vastavalt voolama, selle klotsi kõrval on Cossie kaas suht odav, 3-4 tuhat krooni kasutatud kaas, umbes sama palju selle korrastamisse ja 9 tuhat uute nukkade alla. Kellelgi on veel soovi OHC-d tuunida?![]()
no see on natuke pealiskaudne jutt iga mootori puhul võib sellised hinnad välja tuua ja isegi suuremad. selle tavalise is'iga annab ka üht teist ära teha, et pill oleks teravam kui teised. see 32+12+13k selle raha eest kannataks teha täitsa talutava turbo mootori. sellisel juhul jõuülekande osast ei räägi see vajab ka siis kindlasti värskendust...
aga üldiselt korras is on ikka väga fun asi
ma @ paar kuud sierradega ringi liikunud nüüd ja ainult head oskan öelda
Vaata Kristjan, ma tahtsin kogu selle mulaga öelda et Fordi OHC on selline mootor, millest ei saa lihtsalt "üht-teist tegemisega" mingit erilist jõudu kätte. Lisajõu saamiseks on vaja minna põhiasjade kallale (huvitav mitmendat korda ma seda lauset juba kirjutan
), nagu nukkvõll, mootorijuhtimine, kaas. Muu tilulilu ei anna sellele mootorile jõudu punkt.
Turbo saab odavamaltki, ~30k on kasutatud Cossie mootor ja olemas.
Tavalisest OHC-st saab tänavale kuni 180hp, eeldusel et sa tead mida sa teed. Sellise projekti eelarve on kuskil 30k. Go.

Turbo saab odavamaltki, ~30k on kasutatud Cossie mootor ja olemas.
Tavalisest OHC-st saab tänavale kuni 180hp, eeldusel et sa tead mida sa teed. Sellise projekti eelarve on kuskil 30k. Go.