2.0 is
2.0 is
rääkige kõike head et mis sellele mootorile head teeb ja mis halba teeb
mitte oletusi vaid selliseid asju mis on tõesti juhtund
mitte oletusi vaid selliseid asju mis on tõesti juhtund
See teema juba olemas http://foorum.sierraclub.pri.ee/viewtopic.php?t=599
väga mõttetu on üldse siit foorumist vist midagi tarka teada saada tahta?
kõik hakkavad midagi oletama või siis teemast mööda panema.
põhimõtteliselt võiks kõikide 205 plokiga mootorite headest ja halbadest tuunimistest rääkida
mitte 2,0 is i asemel 2,0i lugeda ja siis seletama hakata
mina tahan et sellest siin oleks kasuka kõigile
võib ju rääkida süüte õigeks keeramiseks ja hammasrihma vahetusest ,klapi vahede reguleerimisest . . . ja mis nende asjade tegemisel nässu võib minna.
aitäh
kõik hakkavad midagi oletama või siis teemast mööda panema.
põhimõtteliselt võiks kõikide 205 plokiga mootorite headest ja halbadest tuunimistest rääkida
mitte 2,0 is i asemel 2,0i lugeda ja siis seletama hakata

mina tahan et sellest siin oleks kasuka kõigile
võib ju rääkida süüte õigeks keeramiseks ja hammasrihma vahetusest ,klapi vahede reguleerimisest . . . ja mis nende asjade tegemisel nässu võib minna.
aitäh

Kaks sierrat olnud just selle mootoriga.
Üldiselt suht kuulikindel asi ei karda rihma purunemist ja ei karda ka kuuma....
Peale radika purunemist tuli sõber 30km koju pani uue radika ja tosooli ja sõitis edasi.
Minul nii hästi ei läinud ning tuli vahetada ka kaane tihend.
Tuunimise puhul nagu ikka tuleb kõige pealt saada kätte see originaal 85 kw. Vanade sõitnud autode puhul = kap rem ja mitte see kap rem kus vahetad saaled ja klapisääred, et tühikäigul õlituld ei vilguta ja tagant sinist ei ajaks.... mootor maha määrata silindri kulumis aste vajadusel puurida rem mõõtu = uued kolvid. saaled ja muud on ju loogiline, et vahetada. Edasi kaane juurde klapil puksi pole on rem klapid mis nac jämedama jalga seega tuleb kaanes klapi augud lasta rem mõõtu ja uued klapid. Suure läbisõiduga kulub ka nukk klapp ei avana niipalju kui vaja = jõu kadu. Präegu saada igasuguseid sport ja tänavasport nukkasid ja klapi vedrusid kui POWER on eesmärk siis võiks ju midagi vaadata sealt. Pead kannatab ka kindlasti lihvida = suurem surveaste/kõvem pauk... ei ole küll kursis kuida sierral pihustitega on (ntx e30 325 bmw puhul on nad viimase piiripeal) kui fordil sama asi võiks ju panna vähe suuremad. Kogu see kompott kokku panna korraliku KERGE! kere peale ja peaks sama päris hea paugutaja... Enda IS'iga käin tihti kruusa peal mis on minuarust ka selle masina kodukeskkond ja nägu läheb
--->
minu auto puhul pole tehtud midagi
Üldiselt väga lihtne ja odav mootor mida teha
Minul läks kaane remont (lihv, klapisääred, kaanetihned) maksam 800 krooni ja 1h + 4h oma tööd
Üldiselt suht kuulikindel asi ei karda rihma purunemist ja ei karda ka kuuma....
Peale radika purunemist tuli sõber 30km koju pani uue radika ja tosooli ja sõitis edasi.
Minul nii hästi ei läinud ning tuli vahetada ka kaane tihend.
Tuunimise puhul nagu ikka tuleb kõige pealt saada kätte see originaal 85 kw. Vanade sõitnud autode puhul = kap rem ja mitte see kap rem kus vahetad saaled ja klapisääred, et tühikäigul õlituld ei vilguta ja tagant sinist ei ajaks.... mootor maha määrata silindri kulumis aste vajadusel puurida rem mõõtu = uued kolvid. saaled ja muud on ju loogiline, et vahetada. Edasi kaane juurde klapil puksi pole on rem klapid mis nac jämedama jalga seega tuleb kaanes klapi augud lasta rem mõõtu ja uued klapid. Suure läbisõiduga kulub ka nukk klapp ei avana niipalju kui vaja = jõu kadu. Präegu saada igasuguseid sport ja tänavasport nukkasid ja klapi vedrusid kui POWER on eesmärk siis võiks ju midagi vaadata sealt. Pead kannatab ka kindlasti lihvida = suurem surveaste/kõvem pauk... ei ole küll kursis kuida sierral pihustitega on (ntx e30 325 bmw puhul on nad viimase piiripeal) kui fordil sama asi võiks ju panna vähe suuremad. Kogu see kompott kokku panna korraliku KERGE! kere peale ja peaks sama päris hea paugutaja... Enda IS'iga käin tihti kruusa peal mis on minuarust ka selle masina kodukeskkond ja nägu läheb


Üldiselt väga lihtne ja odav mootor mida teha

205 on algselt Sierra Cosworthi plokk, mida pandi ka tavalistele OHC-dele. Peamiseks erinevuseks teistest OHC plokkidest on see, et valand on kriitilistest kohtadest jämedam ning plokk kannatab seega rohkem jõudu ja/või ülepuurimist. 93mm peale puuritud silindrid pole tänavamootoritel haruldus, koos Fiesta diiselmootorist võetud kepsude, offset ground vända ning V6 kolbidega annab see oma 150 kuubikut võitu töömahus.
Kui pappi on jalaga segada võib lisaks võtta ka aftermarket stroker vända (hind 32k) ning kepsud (12k) ja kolvid (13k) , tulemuseks 2,4 liitrit töömahtu ning 9000 pöördeni kuulikindel setup. Muidugi kaas peab ka vastavalt voolama, selle klotsi kõrval on Cossie kaas suht odav, 3-4 tuhat krooni kasutatud kaas, umbes sama palju selle korrastamisse ja 9 tuhat uute nukkade alla. Kellelgi on veel soovi OHC-d tuunida?
205 tunneb ära valatud kirja "205" järgi seerianumbri kohal.
Kui pappi on jalaga segada võib lisaks võtta ka aftermarket stroker vända (hind 32k) ning kepsud (12k) ja kolvid (13k) , tulemuseks 2,4 liitrit töömahtu ning 9000 pöördeni kuulikindel setup. Muidugi kaas peab ka vastavalt voolama, selle klotsi kõrval on Cossie kaas suht odav, 3-4 tuhat krooni kasutatud kaas, umbes sama palju selle korrastamisse ja 9 tuhat uute nukkade alla. Kellelgi on veel soovi OHC-d tuunida?

205 tunneb ära valatud kirja "205" järgi seerianumbri kohal.