Ford sierra mk1 85a 1,6l- startoff
Re: Ford sierra mk1 85a 1,6l- startoff
Starteri puksid kulunud? Või on roosteuss sisse roninud? Viimase variandi puhul võib see olla kas püsimagnetite ja korpuse vahel või rootori ja püsimagnetite vahel.
Proovi sõbra abiga nii, et üks annab starterit ja teine koputab natuke starteri pihta, soovitavalt millegi kergemaga, et miskit puruks ei löö. Kui koputamine mõjutab starteri tööd, on tõenäolisem pukside variant. Aga selles mõttes vahet pole, et igal juhul tuleb starter maha ja laiali kiskuda. Seal pole miskit keerulist, vaata ainult, et miskit puruks ei keera, mõtlen eriti neid pikki peenikesi polte, mille pead bendiksi poolt vaadatuna teises otsas on. Puhastad seest kõik ära ja paned vajadusel uued puksid. Paremini varustatud varuosapoed peaksid neid müüma. Neid saab häda korral isegi veevärgi vasktorust teha, ainult kestavad tunduvalt vähem, kui originaalid. Paksust vaskplekist on isegi neid keeratud.
Juhul, kui püsimagnetid on starteri korpuse küljest lahti roostetanud, tuleb korpus seest ära puhastada ja magnetid tagasi liimida. Olen ühe korra pidanud seda tööd tegema ja kuna mul mingit mõistlikku liimi magnetite jaoks polnud, panin super attackiga. Paar aastat kestis. Starterit kokku pannes tuleb harjad millegiga laiali lükata, et rootori lamellidega neid ära ei murraks.
Igal juhul saad korda tehtud starterist parema looma, kui lammarist ostetud suvalisest, mis on Sinu omast võibolla ainult just nii natuke vähem kulunud, et täna veel töötab, aga homme mitte.
Kui Sul juba juhtmed kärssasid, siis vaata need ka üle, eriti ühenduskohad, mis kuuma saanuna hakkavad kiiresti oksüdeeruma. Puhastad ühendused ära ja natuke elektriasjadele mõeldud silikoonõli peale.
Olen elektriasjades ise suhteliselt rumal, aga kogemus on näidanud, et mustus, oksiid ja halb kontakt käivad käsikäes.
Proovi sõbra abiga nii, et üks annab starterit ja teine koputab natuke starteri pihta, soovitavalt millegi kergemaga, et miskit puruks ei löö. Kui koputamine mõjutab starteri tööd, on tõenäolisem pukside variant. Aga selles mõttes vahet pole, et igal juhul tuleb starter maha ja laiali kiskuda. Seal pole miskit keerulist, vaata ainult, et miskit puruks ei keera, mõtlen eriti neid pikki peenikesi polte, mille pead bendiksi poolt vaadatuna teises otsas on. Puhastad seest kõik ära ja paned vajadusel uued puksid. Paremini varustatud varuosapoed peaksid neid müüma. Neid saab häda korral isegi veevärgi vasktorust teha, ainult kestavad tunduvalt vähem, kui originaalid. Paksust vaskplekist on isegi neid keeratud.
Juhul, kui püsimagnetid on starteri korpuse küljest lahti roostetanud, tuleb korpus seest ära puhastada ja magnetid tagasi liimida. Olen ühe korra pidanud seda tööd tegema ja kuna mul mingit mõistlikku liimi magnetite jaoks polnud, panin super attackiga. Paar aastat kestis. Starterit kokku pannes tuleb harjad millegiga laiali lükata, et rootori lamellidega neid ära ei murraks.
Igal juhul saad korda tehtud starterist parema looma, kui lammarist ostetud suvalisest, mis on Sinu omast võibolla ainult just nii natuke vähem kulunud, et täna veel töötab, aga homme mitte.
Kui Sul juba juhtmed kärssasid, siis vaata need ka üle, eriti ühenduskohad, mis kuuma saanuna hakkavad kiiresti oksüdeeruma. Puhastad ühendused ära ja natuke elektriasjadele mõeldud silikoonõli peale.
Olen elektriasjades ise suhteliselt rumal, aga kogemus on näidanud, et mustus, oksiid ja halb kontakt käivad käsikäes.
esivedu tähendab tõmbamist
-
- Klubi juhatus
- Postitusi: 9090
- Liitunud: 10 Okt 2006, 22:26
- Nimi: Tarmo
- Asukoht: Tartu-Abja-Pärnu
Re: Ford sierra mk1 85a 1,6l- startoff
pikkadele poltidele võid haamriga vastu pead peksta, minul said nad nii keerama, ja tõmbe relee omad sammuti
harjade tagasipanekuga tegin ma nii et kaks panin näppudega kinni hoides kohe peale, kas aga jäid tilbendama, need panin eraldi nii et lükasin neile nende pesa järgi ja selle siis oma pessa, väga lihtne oli sedasi,lihtsam kui esimesed kak näpuga kinni hoides, oleks selle peale kohe tulnud oleks kõik nii pannud
harjade tagasipanekuga tegin ma nii et kaks panin näppudega kinni hoides kohe peale, kas aga jäid tilbendama, need panin eraldi nii et lükasin neile nende pesa järgi ja selle siis oma pessa, väga lihtne oli sedasi,lihtsam kui esimesed kak näpuga kinni hoides, oleks selle peale kohe tulnud oleks kõik nii pannud
Re: Ford sierra mk1 85a 1,6l- startoff
1 asi on murdunud kus vool sisse läheb. aga se ei sega. tuleb vaatata kas et lühist ei tule. starteri sain maha ja muidugi siis lohkusin 1 juhtme kinnituse. aga supper attacki kinnitusele ja hoiab
Ford Sierra mk1 1,6 85a


Re: Ford sierra mk1 85a 1,6l- startoff
nonii pole ammu käinud. Sa siis hetkel klappikambri kaan maha. Kõik tundub okei. Aga vea edasi otsimine käob. Miks kaob küttus karterisse. Kas tihend või õli rõngad.
Ford Sierra mk1 1,6 85a


Re: Ford sierra mk1 85a 1,6l- startoff
pildid lingina
https://www.upload.ee/image/5207893/IMG ... 173902.jpg
https://www.upload.ee/image/5207904/IMG ... 173917.jpg
https://www.upload.ee/image/5207893/IMG ... 173902.jpg
https://www.upload.ee/image/5207904/IMG ... 173917.jpg
Ford Sierra mk1 1,6 85a


Re: Ford sierra mk1 85a 1,6l- startoff
muidugi keegi suutis sõita mu enda maal auto taga ukse sodiks
https://www.upload.ee/image/5207921/Foto0434.jpg
https://www.upload.ee/image/5207921/Foto0434.jpg
Ford Sierra mk1 1,6 85a


Re: Ford sierra mk1 85a 1,6l- startoff
Tõenäoliselt bentsupump lekib ja sealtkaudu voolab kütus karterisse. Vaheta pump ära.startoff kirjutas:nonii pole ammu käinud. Sa siis hetkel klappikambri kaan maha. Kõik tundub okei. Aga vea edasi otsimine käob. Miks kaob küttus karterisse. Kas tihend või õli rõngad.
esivedu tähendab tõmbamist
Re: Ford sierra mk1 85a 1,6l- startoff
bensupump sai alla 100 km vahetatud. Muidugi mul ei olnud tagasivoolu klap peal. Ju siis läks uuesti membraan puru. Ma kindlasti vaatan ka seda.
Ford Sierra mk1 1,6 85a

