Sierra, sedaan, 89 - Rain
Re: Sierra, sedaan, 89 - Rain
Jah, kui praegu nt rattalaagreid võrrelda, siis asi ei ole ikkagi nii lihtne.
Scorpio:
Monteerimiskoht: Esisild | Laius: 19 mm | Kaal: 0,47 kg | Siseläbimõõt: 38 mm | Välisläbimõõt: 63 mm | Laius 2: 17 mm
Sierra 2wd:
Monteerimiskoht: Esisild | Laius: 18,5 mm | Kaal: 0,44 kg | Siseläbimõõt: 35 mm | Välisläbimõõt: 60 mm | Laius 2: 15,9 mm
Sierra 4wd:
Monteerimiskoht: Esisild | Laius: 18,5 mm | Kaal: 0,44 kg | Siseläbimõõt: 35 mm | Välisläbimõõt: 60 mm | Laius 2: 15,9 mm
Ehk siis 4wd sierra esiots on vähemalt rattalaagri osas sama.
Scorpio on igas mõttes teine ja jama oleks ilmselt rohkem.
Kellelgi pole 4wd sierra tükki üle?
Scorpio:
Monteerimiskoht: Esisild | Laius: 19 mm | Kaal: 0,47 kg | Siseläbimõõt: 38 mm | Välisläbimõõt: 63 mm | Laius 2: 17 mm
Sierra 2wd:
Monteerimiskoht: Esisild | Laius: 18,5 mm | Kaal: 0,44 kg | Siseläbimõõt: 35 mm | Välisläbimõõt: 60 mm | Laius 2: 15,9 mm
Sierra 4wd:
Monteerimiskoht: Esisild | Laius: 18,5 mm | Kaal: 0,44 kg | Siseläbimõõt: 35 mm | Välisläbimõõt: 60 mm | Laius 2: 15,9 mm
Ehk siis 4wd sierra esiots on vähemalt rattalaagri osas sama.
Scorpio on igas mõttes teine ja jama oleks ilmselt rohkem.
Kellelgi pole 4wd sierra tükki üle?
http://www.itlabor.ee - emaplaatide ja videokaartide remont
Re: Sierra, sedaan, 89 - Rain
Üks variant oleks veel välja pakkuda, kuna punni käändmik ühedub õõtsa külge samamoodi kui sierra neliku oma, siis saaks põhimõtteliselt kasutada punnsilm scorpa käändmikke, pidureid ja nelik sierra õõtsasi(vajadusel scorpa neliku õõtsasi), ainus milles ma kindel ei ole et kas käändmikel see auk on samas mõõdus, see oleks vaja selgeks teha.
Nii jääb ka auguvalem samaks ja scorpalt saab ka korralikke pidureid.
Nii jääb ka auguvalem samaks ja scorpalt saab ka korralikke pidureid.
Ford Scorpio Ghia Cosworth 94a.
Ford Sierra 4x4 Dohc 91a.
Ford Sierra 4x4 Dohc 91a.
Re: Sierra, sedaan, 89 - Rain
Jubedam kombineerimine tundub.
Lisaks see väike moment, et tegelikult sai just pidurid suuremaks aetud ja ostetud uued 260mm kettad ja klotsid.
Üks variant on veel ka see, et leida kusagilt keegi osavnäpp, kes suudaks olemasoleval tükil amordi augu 5mm suuremaks puurida.
Lisaks see väike moment, et tegelikult sai just pidurid suuremaks aetud ja ostetud uued 260mm kettad ja klotsid.
Üks variant on veel ka see, et leida kusagilt keegi osavnäpp, kes suudaks olemasoleval tükil amordi augu 5mm suuremaks puurida.
http://www.itlabor.ee - emaplaatide ja videokaartide remont
Re: Sierra, sedaan, 89 - Rain
Eks ta üks paras tegemine on jah, aga niipalju kui kuulnud olen on lisaks nelikutel mingi kamm ka piduritega kas ketas oli kõrgem või mingi jama sellega oli, pole ise enda oma pidurite kallale jõudnud et kinnitada aga võib ka katsumuseks saada.
Ford Scorpio Ghia Cosworth 94a.
Ford Sierra 4x4 Dohc 91a.
Ford Sierra 4x4 Dohc 91a.
Re: Sierra, sedaan, 89 - Rain
Ehk on hoopis mingeid muid ideid, kuidas saada tänapäeval sierrale normaalsed amordid alla ilma, et peaks neerudoonoriks hakkama?
Ma ise olen leidnud KYBi Ultra-SR'id aga neid on esisillale saada ainult 4x4 versioonis. Tagumisele sillale saab vabalt.
Siis on KYB Excel-G, pidada olema päris pehmed, olemas nii ette kui taha.
Monroe mingi sport versioon aga monroe on tuntud maailma esimene amort - esimesena alla ja siis esimesena jälle alt ära ja prügikasti.
Vist saaks ka Bilsteini B4 aga need ka suht pehmed, niipalju kui mäletan.
Kalleid variante on igasuguseid - gaz coilid, koni-d vist saaks veel, bilsteini b6 jne. Jooks on pea samas hinnas kogu autoga.
Kasutatakse vist veel mingeid bmw omasid?
Auto ei ole igapäevasõiduk, eelistaks natuke jäigemat vedrustust, kui tavasõiduks mugav on.
Ma ise olen leidnud KYBi Ultra-SR'id aga neid on esisillale saada ainult 4x4 versioonis. Tagumisele sillale saab vabalt.
Siis on KYB Excel-G, pidada olema päris pehmed, olemas nii ette kui taha.
Monroe mingi sport versioon aga monroe on tuntud maailma esimene amort - esimesena alla ja siis esimesena jälle alt ära ja prügikasti.
Vist saaks ka Bilsteini B4 aga need ka suht pehmed, niipalju kui mäletan.
Kalleid variante on igasuguseid - gaz coilid, koni-d vist saaks veel, bilsteini b6 jne. Jooks on pea samas hinnas kogu autoga.
Kasutatakse vist veel mingeid bmw omasid?
Auto ei ole igapäevasõiduk, eelistaks natuke jäigemat vedrustust, kui tavasõiduks mugav on.
http://www.itlabor.ee - emaplaatide ja videokaartide remont
-
- Klubi juhatus
- Postitusi: 9090
- Liitunud: 10 Okt 2006, 22:26
- Nimi: Tarmo
- Asukoht: Tartu-Abja-Pärnu
Re: Sierra, sedaan, 89 - Rain
rain, ma saaks teha su amordi augud 5mm suuremaks. küsimus nüüd, kas võtan metsa alt mingid vanad, millel sa siis teed pärast hoolduse või su praegused all olevad
Re: Sierra, sedaan, 89 - Rain
Selline pakkumine tundub ikkagi olemasolevatest variantidest kõige parem.
http://www.demon-tweeks.co.uk/performan ... rber-front
http://www.demon-tweeks.co.uk/performan ... rber-front
Sierra Is
Re: Sierra, sedaan, 89 - Rain
Ei tea, need B4'd on minu jaoks samal tasemel KYB Excel-G'dega.
Praegu mõtlen rohkem Monroe sportide peale või KYB Ultra-SR'id kui viitsin tegeleda käändmike ja kogu selle jamaga.
Praegu mõtlen rohkem Monroe sportide peale või KYB Ultra-SR'id kui viitsin tegeleda käändmike ja kogu selle jamaga.
http://www.itlabor.ee - emaplaatide ja videokaartide remont
Re: Sierra, sedaan, 89 - Rain
Üks jubin saabus jälle

Millalgi peab nagunii hakkama käigukangi asendiga tegelema. Siis vast läheb ka see külge.

Millalgi peab nagunii hakkama käigukangi asendiga tegelema. Siis vast läheb ka see külge.
http://www.itlabor.ee - emaplaatide ja videokaartide remont
Re: Sierra, sedaan, 89 - Rain
Mis see paremaks teeb?Rain kirjutas:Üks jubin saabus jälle
Millalgi peab nagunii hakkama käigukangi asendiga tegelema. Siis vast läheb ka see külge.
Re: Sierra, sedaan, 89 - Rain
See on MT75 quickshift lahendus.
Re: Sierra, sedaan, 89 - Rain
Alumine hoova osa on pikem -> käiguvahetusel kangi liikumismaa jääb lühemaks.
http://www.itlabor.ee - emaplaatide ja videokaartide remont
Re: Sierra, sedaan, 89 - Rain
Mis selline asi maksab tänapäeval? Mäletan kui endaomal hoovastikuga jaurasin sai seal ka igausugu asju tehtud (see pulk üks nendest asjadest)
Kui juba selle plaadi maha kisud tasub sinna kindlasti tagumine kinnitus teha. Minuomal vähemalt teise käigu raiumise probleemid jäid, isegi peale selle julla pikendamist. Kadusid alles siis kui hoovasiku plaadile tagumise kinnituse tegin (nagu bmw´del).
Kui juba selle plaadi maha kisud tasub sinna kindlasti tagumine kinnitus teha. Minuomal vähemalt teise käigu raiumise probleemid jäid, isegi peale selle julla pikendamist. Kadusid alles siis kui hoovasiku plaadile tagumise kinnituse tegin (nagu bmw´del).
sierra mk I 5d
Re: Sierra, sedaan, 89 - Rain
Nii... tagasild sai alla aga pidurid on ilmselgelt lahjad.
Peasilindri tootlikkusest ei tundu jätkuvat, et ees suuremad ja taga ka ketaspidurid ära "toita".
Kas oli sierrat, millel olid ees ja taga ketaspidurid aga ei olnud ABSi?
Peasilindri tootlikkusest ei tundu jätkuvat, et ees suuremad ja taga ka ketaspidurid ära "toita".
Kas oli sierrat, millel olid ees ja taga ketaspidurid aga ei olnud ABSi?
http://www.itlabor.ee - emaplaatide ja videokaartide remont
-
- Klubi juhatus
- Postitusi: 9090
- Liitunud: 10 Okt 2006, 22:26
- Nimi: Tarmo
- Asukoht: Tartu-Abja-Pärnu
Re: Sierra, sedaan, 89 - Rain
jah oli, mul endalgi selline olnud, selle küljest sai kersti is külge võimendaja, võimendaja on selline mõnus paks põrsas

vabalt võib juhtuda et granadal/scorpal on sama

vabalt võib juhtuda et granadal/scorpal on sama