Viimased paar aastat sai nelikveduse Audi A4 1.8t kallal nokitsetud aga kuivõrd talve enam ei lubata, siis nelikvedu on kasutu ja tagavedu lõbusam.
Peale Audi müüki tuli välja, et siinsamas eestimaal kohe olemas ja saada ilmselgelt spetsiaalselt minu jaoks korralik sõitev "kere" ja nii see siis läkski.
Kummaline on see, et see isend oli just nimelt see mudel mis mulle natuke rohkem meeldis ehk siis mk2.
Müügifotod. Pildil klikates avaneb suuremas formaadis.






Salong on puhas klassika. Mis võiks olla parem kui vana hea tiigrinahkne istmekate ja vana fordi originaal kassetikas. Kõlareid leidub täpselt kaks, kickpanelites



Mootor tavaline dohc, 88kw. Katalüsaatorit passis pole aga küljes on. Ühe ratta vedu.
Tavaliselt siinkohal loetletakse veel lisavarustust. Umm... katuseluuk, sigaretisüütaja

Pigem tasub välja toomist, et (tsiteerides kedagi kusagilt foorumist) kolmetähelisi lühendeid, mis elu ära rikuvad, ei ole.
ABSi ei ole, roolivõimu ei ole, elektriaknaid ei ole, kõiki muid edevaid lisasid ka ei ole. Drivers car. Ise peab oskama, eks tulemus paistab hiljem

Auto kohta on müüja jutu põhjal teada, et olnud miski vanema härra kasutuses kes olla 2015 aasta alguses siitilmast lahkunud.
Masinat kasutati ainult suvel suvilasse sõitmiseks, muul ajal seisis garaažis. Ühesõnaga ehe müügimehe jutt.
Eestis alates aastast 1997, toodud ilmselt Hollandist - numbri alus vihjab sinnapoole.
LKFi andmetel on avariivaba.
Alates 2005 on näha maanteeameti taustainfo, nõks imelik ja natuke toetab müügijuttu:

Mitte, et see läbisõidu number midagi näitaks aga pilt kui selline on ilmselt üsna ainulaadne.
Kere seisukord on väga hea. Pikema otsimise peale leidsin ühe kobrutava täpi.
Edit: Nii hea see asi siiski ei ole, tagaratta koopa äärtel on pisut järg käimas ja praegu paar täppi leidsin veel. Iseenesest ootuspärane kuid siiski ülihea tulemus auto kohta mis on 18 aastat Eesti teedel sõitnud.
Samamoodi ka salong - istmed katete all on ilusad, armatuur väga korralik jne jne. Uksepolstritel on, nagu ikka, riie kohati lahti.
Sillad on vast ka ok, ei kobise ega kolise.
Mis veel.
Mingi bensuvoolik kapoti all lekib, tühikäigumootori on keegi millegipärast ringi tõstnud, vedrud-amordid on suht läbi, differ ulub natuke, teise käiguga kiirendades on kusagil taga või käigukastis mingi kahtlane vibra, tahapoole lülituvad käigud lähevad raskelt sisse, rool on äärde keerates jube raske, termostaat tundub kinni olevat, kojameestel aegalne käik vahelduva eduga ei toimi, klapikambri kaane ümbrus dohlakale kohaselt "niiske"
Mõtted liiguvad hetkel peamiselt tehnilise osa korda tegemise raames

Täiesti sorteerimata list:
* taha tehase tumedad tuled koos vahetükiga - küljes
* uus termostaat - olemas, vahetatud ja korras
* talverehvid 14" - olemas, Continentali naelad, küljes
* suuremad pidurid ette - küljes
* lsd tagasild - küljes
* ketaspidurid tagasillale - küljes
* abs'i pump - küljes
* mingi teine rool - küljes
* stabika vardad - küljes
klapikambri kaas ja tihend - küljes
käigukangi nahkkott - olemas
signa laadne toode - olemas
suveks 16" valuvelg + 205/50 suverehv - küljes
Lesfjörs madaldusvedrud - küljes
amordid - ette bilstein b6, taha koni special (kollased) reguleeritavad - küljes
polüpuksid - ootan transa hinda, hetkel jääb ootele
midagi käigukangi asendi ja liikumisdistantsi vastu - olemas
2.5" summuti eest taha välja
"hõre" katalüsaator - olemas, paigaldub koos jämedama toruga
suuremad pihustid - olemas, saabi punased 350ccm
kerge toon akendele juhist tahapoole - hiljem ehk, hetkel võimalik nautida tiigrimustriga istmekatteid ja retro-kudumit tagaistmel
mingi ülelaade-seade - olemas garrett t25
progeaju - hiljem
mingid asjalikumad istmed, vähemalt ette
strutbarid ette ja taha
miski makk - miski panasonic, küljes
midagi teha kõlaritega
külgmised suunad kas kaotada või leida mingi ilusam kest
blow-off valve - olemas
3 port vaakum-solenoid - olemas
vaakumi/rõhu lüliti - olemas, norgren -1..+1 bar adjustable
kütuse rõhu regulaator, soovitavalt rising rate
kangem kütusepump - olemas, Walbro 255LPH
intercooler - olemas, suuuur
parem aku - küljes