- Esituled arstitud: küljest ära, tükkideks, korralik pesu, reguleerimine taastada, uued pirnid sisse ja külge tagasi. Läks paremaks, aga ikka on kehv. Pinge muidugi ka suhteliselt madal, mis tuledeni jõuab. Vaevu venitas ~12v välja, kui aku peal oli ~14v. Ehk siis järgmine aste oleks uus tuledejuhtmestik teha, voolud otse akult ja kaablid jämedamad.
- Summuti remonditud. Just remonditud, sest tulevikus tuleks see välja vahetada. Sai kasutada pisut elektroodkeevitust, summutipastat, alumiiniumteipi ja klambreid. Ilus ei ole, aga töötab ja on tihe.
- Õli vahetatud. Sisse läks Liqui Moly 10W40 MoS2 Leichtlauf õli. Läks ka uus filter (Hengst).

Märgin ära siinkohal ka odomeetri näidu - 52000.
Jäänud on veel esimene rattalaager... PS. soojendusradikas töötab siiani ideaalselt ja tuba on väga soe, seega julgen soovitada Ava Coolingu toodangut küll, vähemasti Sierra puhul.