Küsimus Dohc, CVH ja Zetec mootori kohta (ZVH)

Kapotialused jutud
Tuninparts
aktivist
Postitusi: 492
Liitunud: 22 Juul 2016, 09:03
Nimi: Markus

Re: Küsimus Dohc, CVH ja Zetec mootori kohta (ZVH)

Postitus Postitas Tuninparts »

Niipalju kui mina uurinud olen siis keevitajaid oleks kes teeks aga Tallinnas pole leidnud kedagi kes Zetec motoga aitaks sest garaazis seda ise naljalt ikka vahele ei topi.
Muidu poleks seda teemat ülesse toonud.

Zetec moto olemas
juhtmestik olemas
käikar olemas

jne aga seisab tühja juba 2 kuud põrandal.
Graafiline disain / Kleebiste print ja paigaldus
rekkamees
aktivist
Postitusi: 453
Liitunud: 17 Dets 2013, 12:15

Re: Küsimus Dohc, CVH ja Zetec mootori kohta (ZVH)

Postitus Postitas rekkamees »

Ma soovitan, et pane kõigepealt garaaži põrandal mootor käigukasti otsa, et saad selle osa kenasti sobima. Siis pane käigukas autole külge ja tõsta mootor otsa. Mootorile ehitad enne näiteks puuklotsidest postamendi alla, et kenasti oma õige koha peal püsiks. Siis mõõda mootori käppade pikkused ära ja tee käpad valmis. Ise vaatad, kuidas omale paremini sobib, kas teed rauatükist käpad valmis või võtad 2 komplekti käppasid, Zeteci ja mingid Sierra omad ning paned need lõika-keevita meetodil kokku. Kui mootor juba aiste vahel ja oma käppadel, saad radikat-juhtmestikku jms sobitama hakata. Kui kõik on valmis ja tahad ilusat asja, võtad mootori veel korra maha, värvid kapotialuse üle ja viimistled omatehtud asjad nii ära, et oma silm puhkab peal.
esivedu tähendab tõmbamist
Henn
fanaatik
Postitusi: 762
Liitunud: 07 Dets 2008, 13:21
Asukoht: Tallinn & Kesk-Eesti

Re: Küsimus Dohc, CVH ja Zetec mootori kohta (ZVH)

Postitus Postitas Henn »

JanekE kirjutas:Mina pooldan endiselt 2.9 mootorit :D
selle jätsin just raskuse, kalli parandamis ja tuuningu pärast välja.
Tuninparts
aktivist
Postitusi: 492
Liitunud: 22 Juul 2016, 09:03
Nimi: Markus

Re: Küsimus Dohc, CVH ja Zetec mootori kohta (ZVH)

Postitus Postitas Tuninparts »

rekkamees kirjutas:Ma soovitan, et pane kõigepealt garaaži põrandal mootor käigukasti otsa, et saad selle osa kenasti sobima. Siis pane käigukas autole külge ja tõsta mootor otsa. Mootorile ehitad enne näiteks puuklotsidest postamendi alla, et kenasti oma õige koha peal püsiks. Siis mõõda mootori käppade pikkused ära ja tee käpad valmis. Ise vaatad, kuidas omale paremini sobib, kas teed rauatükist käpad valmis või võtad 2 komplekti käppasid, Zeteci ja mingid Sierra omad ning paned need lõika-keevita meetodil kokku. Kui mootor juba aiste vahel ja oma käppadel, saad radikat-juhtmestikku jms sobitama hakata. Kui kõik on valmis ja tahad ilusat asja, võtad mootori veel korra maha, värvid kapotialuse üle ja viimistled omatehtud asjad nii ära, et oma silm puhkab peal.

Seda ma silmas peangi et ei ole võimalik teha.
Puudub tali millega mootorit tõsta ja keevitus millega seda teha ja pole ka puuklatse... mustamäe garaazis ei ole seda just vägamugav teha ja lihtsam on lasta kellegil see töö töökojas ära teha.

Dohc hooratas ja sidurikorv istub üksühele otsa ja käikar ka olemas mis sinna sobis.
Selleks oli Type9.
Graafiline disain / Kleebiste print ja paigaldus
harleyh
kasutaja
Postitusi: 132
Liitunud: 15 Mär 2015, 20:55
Asukoht: Viljandi

Re: Küsimus Dohc, CVH ja Zetec mootori kohta (ZVH)

Postitus Postitas harleyh »

Olen ühe zvh edukalt ehitand. Kui mingit infot soovid kirjuta ps.
Jaan
sõltlane
Postitusi: 1167
Liitunud: 03 Veebr 2007, 22:57

Re: Küsimus Dohc, CVH ja Zetec mootori kohta (ZVH)

Postitus Postitas Jaan »

Mina arvan, et sellist asja on mõtet ikka ise teha. Töökojas maksad miski 2-3 Sierra hinda selle töö eest ja hüpe on 88kw pealt 96-100kw peale.
Sierra Is
Tuninparts
aktivist
Postitusi: 492
Liitunud: 22 Juul 2016, 09:03
Nimi: Markus

Re: Küsimus Dohc, CVH ja Zetec mootori kohta (ZVH)

Postitus Postitas Tuninparts »

Jaan kirjutas:Mina arvan, et sellist asja on mõtet ikka ise teha. Töökojas maksad miski 2-3 Sierra hinda selle töö eest ja hüpe on 88kw pealt 96-100kw peale.
vaatasin ise ka jah et on odavam.
praeguseks olen uurinud igast variante ja kamminuld läbi ulme koguse infot.

CVH puhul - pean silmas just 1,6 motot uurisin turbotamise varjante.
1,6 motol on kõrged kolvid aga turbotamiseks on vaja madalaid kolbe et surveaste madalamaks lasta.
Leidsin siis sellise lahenduse et 1,8 CVH kolvid on madalad ja sobiks.

Kombo oleks siis selline et 1,8 alumine plokk, 1,6 plokikaan, 1,4 EFI pritse sisselaskekolle ja Custom turbo kolle
Kombo ise tundub ok AGA milline aju panna? Klemm koos jälle.

Miskipärast mul on suur usk sellesse CVH mootorisse ning ei usu et see mootor nüüd halb idee oleks.
Käige veel mõtteid välja mida jne teha saaks.
Graafiline disain / Kleebiste print ja paigaldus
MrBungle
aktivist
Postitusi: 229
Liitunud: 02 Mai 2006, 22:29

Re: Küsimus Dohc, CVH ja Zetec mootori kohta (ZVH)

Postitus Postitas MrBungle »

Kui peaksid olema osav kana hammaste leidmises, siis eks sa võid ju kohe escort rs turbo alumise otsaga alustada. Mälu järgi peaks seal isegi õli pihustid juba olemas olema.
Jaan
sõltlane
Postitusi: 1167
Liitunud: 03 Veebr 2007, 22:57

Re: Küsimus Dohc, CVH ja Zetec mootori kohta (ZVH)

Postitus Postitas Jaan »

Kui juba turbotamiseks läheb siis kõige lihtsam ja odavam on võtta ikkagi 2l Pinto ja sellele turbo panna. Mingit mõtet ei ole hakata 1.6l Cvh-d turboks ehitama või mingit ZVH conversionit enne turbotamist veel 1.8 või jumal teab millest aretama hakata. Zeteci ploki korral kinnitused ja termostaadi ringi ehitamine lisaks nagu siin jutuks oli. CVH-l ei ole õlipihusteid plokil. Need on 2l Zetecil. Otsi M-Techi teema lugejate autode alt välja seal on tehtud stock Pinto sisule turbo conversion. Sõitis mööda nii päris Cossu Sierrast kui 850csi bemmist.
Edit: Tõmbasin oma pakkumise ja pildid maha kuna ostuhuvi puudus ja teemaga pole seotud.
Viimati muutis Jaan, 17 Jaan 2017, 11:42, muudetud 1 kord kokku.
Sierra Is
Tuninparts
aktivist
Postitusi: 492
Liitunud: 22 Juul 2016, 09:03
Nimi: Markus

Re: Küsimus Dohc, CVH ja Zetec mootori kohta (ZVH)

Postitus Postitas Tuninparts »

Oppa see on ikka ropp summa... odavam tuleb juba bemmi mootor peale panna :D
Graafiline disain / Kleebiste print ja paigaldus
Jaan
sõltlane
Postitusi: 1167
Liitunud: 03 Veebr 2007, 22:57

Re: Küsimus Dohc, CVH ja Zetec mootori kohta (ZVH)

Postitus Postitas Jaan »

No see on reaalsus paraku. Sellepärast ma soovitangi alustada 2l Pintoga kui õrna aimugi ei ole mis asjad maksavad, aga entusiasmi on palju. Isegi kui ei turbota siis saad N/A konditsioonis ka kange nuka ja Saabi laadse toote kolbidega conversioni teha ja äkki mingi 120kw sealt kätte.
Alternatiiv on tõesti tõsta romulast see BMW 2.5 sinna vahele ja 140kw muudkui sõita ja loota, et kohe remontima ei pea. Kuna sul vist toorik oli mingi mikromootoriga asi siis saab ka alusvankris igasuguseid pulkasid kohe jämedamate vastu vahetama hakata.
Sierra Is
Vasta