
Ford Sierra XR4i 2.0 Dohc 88 kW (90)
-
- Klubi auliige
- Postitusi: 552
- Liitunud: 16 Okt 2007, 19:56
- Asukoht: Tartu
- Kontakt:
Re: Ford Sierra XR4i 2.0 Dohc 88 kW (90)
Nägin ka ära selle auto Tallinna ürituse ajal ja päris kobe tundus 

Re: Ford Sierra XR4i 2.0 Dohc 88 kW (90)
Ooda, aga kuidas seda XR4-ja siis liigitatakse? Et tegelikult nagu midagi ei ole, aga on XR4? Lihtsalt on natsa teistmoodi istmed, rool ja see on kõik?
Sierra Is
-
- Klubi juhatus
- Postitusi: 9090
- Liitunud: 10 Okt 2006, 22:26
- Nimi: Tarmo
- Asukoht: Tartu-Abja-Pärnu
Re: Ford Sierra XR4i 2.0 Dohc 88 kW (90)
umbes nii jah. Kui algul tähendas xr4 autot, siis hiljem vaid spetsiifilist varustus taset. Muidugi sai samu asju tellida ka teistele autodele ja mõnel autol oli asju rohkemgi. Kuid jah kurat seda fordi aru saab mis ta silmas pidas, oleks võinud siis vähemalt erilisema mootori jätta kui kere tootmine kallis oli
Re: Ford Sierra XR4i 2.0 Dohc 88 kW (90)
Allikas:In 1985 the XR4i was replaced by the XR4x4, which was based on the five-door hatchback, had four wheel drive and was powered by the same 2.8 L V6 engine. By the end of its production in 1990, 23,540 had been produced. From 1990 to 1993 the XR4x4 Was available with both the revised 2.9EFi and 2.0 DOHC EFi engines. The XR4i also made a reappearance in 5-door form but with the DOHC 2.0 engine instead of the V6.
http://en.allexperts.com/e/f/fo/ford_sierra.htm" onclick="window.open(this.href);return false;
Eesti keelsetele kokkuvõtvalt: 1985 vahetas XR4i välja XR4x4, mis baaserus viieukselisel kerel, omas neljaratta vedu ja mootoriks oli sama 2.8 L V6. Tootmise lõpuks oli kokku valminud 23 540 autot. Aastatel 90-93 oli XR4x4 saadaval 2.9 Efi ja 2.0 Dohc Efi mootoritega. XR4i tegi samuti uuestisünni viieukselise kere ja kaheliitrise Dohc mootoriga varasema V6 vastu.