Ford Sierra XR4i 2.0 Dohc 88 kW (90)
Ford Sierra XR4i 2.0 Dohc 88 kW (90)
UUs raud sai soetatud:
Sierra
Sierra
Re: Ford sierra 2.0 -dohc- 88 kW
Sinised porilapakad on vahvad 

Re: Ford sierra 2.0 -dohc- 88 kW
ohoh, palju õnne! millal siis mõnel üritusel seda autot näha saab?
Motorsport is a lifestyle
Re: Ford sierra 2.0 -dohc- 88 kW
Hea näeb välja küll
Klepsud ja sinised lapakad võtaks maha ja on veelgi parem.

Re: Ford sierra 2.0 -dohc- 88 kW
eiei, yax hakkab nüüd meie üritustel rallimas käima ning siis peavad ikkagi lapakad küljes olema, et autot kaitsta



Motorsport is a lifestyle
-
- Klubi juhatus
- Postitusi: 9090
- Liitunud: 10 Okt 2006, 22:26
- Nimi: Tarmo
- Asukoht: Tartu-Abja-Pärnu
Re: Ford sierra 2.0 -dohc- 88 kW
sinised lapakad tulevad maha ja kleebs kah
kurat seda teab mitmes ring, kuid õnneks tähendab fordipuhul see seda et ostad autot mitte näitu ja keegi ei hakka spidomeetrit lammutama et saaks väiksemad numbrid
tegu on siis xr4'ga
kurat seda teab mitmes ring, kuid õnneks tähendab fordipuhul see seda et ostad autot mitte näitu ja keegi ei hakka spidomeetrit lammutama et saaks väiksemad numbrid
tegu on siis xr4'ga
Re: Ford sierra 2.0 -dohc- 88 kW
Muutsin pealkirja informatiivsemaks.tarmo kirjutas: tegu on siis xr4'ga
Sinised lapakad lubatud Tarmole, aga kleepsu vist tervelt kätte ei saa.
Re: Ford sierra 2.0 -dohc- 88 kW
Kuumafööniga võtsin oma sierralt isegi värvi pealt kleepsud maha, mis olid seal palju aastaid juba ilmselt olnud.yax kirjutas: Sinised lapakad lubatud Tarmole, aga kleepsu vist tervelt kätte ei saa.
Värv jäi terveks kusjuures

Re: Ford Sierra XR4i 2.0 Dohc 88 kW (90)
Õige XR4 ta pole ju, õige on ikka see vana ja kandline kupee, kuigi eisaa aru miks krt topiti tavalisele XR4.
Linaleumist porilapatsid jah minema, ALPINE kleeps on igati OK, ikkagi tuning ju.
Istmesees on kole auk, aa see savi.
Keegi on esistanget värvinud, niiet kroom liistu üle värvinud ja nüüd sealt värv koorub.
Muidu mis plaanid on autoga ? Mina paneks kohe asjalikumad veljed alla, toonklaas, stangesid kohendaks, lapatsid minema, korralik supakas pagassi, salongiga midagi ettevõtta (nahksisu).
Linaleumist porilapatsid jah minema, ALPINE kleeps on igati OK, ikkagi tuning ju.
Istmesees on kole auk, aa see savi.
Keegi on esistanget värvinud, niiet kroom liistu üle värvinud ja nüüd sealt värv koorub.
Muidu mis plaanid on autoga ? Mina paneks kohe asjalikumad veljed alla, toonklaas, stangesid kohendaks, lapatsid minema, korralik supakas pagassi, salongiga midagi ettevõtta (nahksisu).
Ford Sierra 2,9 V6 Cosworth Ghia 143kw 1989a ootamas oma aega
Transitipeale üleläinud...
Transitipeale üleläinud...
-
- Klubi juhatus
- Postitusi: 9090
- Liitunud: 10 Okt 2006, 22:26
- Nimi: Tarmo
- Asukoht: Tartu-Abja-Pärnu
Re: Ford Sierra XR4i 2.0 Dohc 88 kW (90)
Valuveljed tõenäoliselt tulevad escort rs'd või mis nad tal eelmisel autol olidki
Xr4 on varustus tase, vaata istmeid ja rooli, ning nipetnäpet on veel. Muide õige xr4 ei ole ka diisel mootoriga, vaatamata sellele mis kere tal oli.
Esistange on kunagi vahetatud ja kuna originaalis olid sinised liistud on keegi värvinud ka selle kroomi seal üle
Nendele sinistele lapakatele kirjutan markeriga sparco peale ja panen tonniga müüki
Xr4 on varustus tase, vaata istmeid ja rooli, ning nipetnäpet on veel. Muide õige xr4 ei ole ka diisel mootoriga, vaatamata sellele mis kere tal oli.
Esistange on kunagi vahetatud ja kuna originaalis olid sinised liistud on keegi värvinud ka selle kroomi seal üle
Nendele sinistele lapakatele kirjutan markeriga sparco peale ja panen tonniga müüki

Re: Ford Sierra XR4i 2.0 Dohc 88 kW (90)
Nii. Eriti sõita pole saanud. Enne tuleb mõelda ja sõiduplaani kavandada kui väravast välja veered. Auto kipub käima minema, siis kui tahtmine tuleb. Käivitamisel teeb relee klõkk! , aga starterit järgi ei tule. Samas võib käima ka minna. Seega olen ainult paar korda poes käinud sellises kohas, kus saab ilusti mäest alla veeredes masina käima lasta. Plaani võetud starteri vahetus.
Ukse lukk hakkab ka otsi andma. On olemas uuem ja vanem võti, aga kumbki ei lase libedalt lukku keerata.
Esimesed sinised lapakad maha võetud. Tagumised tulevad ära koos talverehvidega. Ootab soojemaid ilmu.
Ukse lukk hakkab ka otsi andma. On olemas uuem ja vanem võti, aga kumbki ei lase libedalt lukku keerata.
Esimesed sinised lapakad maha võetud. Tagumised tulevad ära koos talverehvidega. Ootab soojemaid ilmu.
-
- Klubi juhatus
- Postitusi: 9090
- Liitunud: 10 Okt 2006, 22:26
- Nimi: Tarmo
- Asukoht: Tartu-Abja-Pärnu
Re: Ford Sierra XR4i 2.0 Dohc 88 kW (90)
vaheta pendiks ära ja käivitub jälle, hõkkk
Re: Ford Sierra XR4i 2.0 Dohc 88 kW (90)
Kui lukk enam ei keera piisab sageli ka lihtsalt luku puhastamisest ja muukide vahetusest. Hakkama peaks sellega saama iga võtmemeister. Eeliseks ka see, et siis poleks vaja mitut erinevat võtit(üks uksele, teine süütelukku). Variant on ka muidugi see, et võti kulunud(mul on nii, et süüdet keerab, uksi ei keera), aga sul oli vist värske võti ka olemas.
Edit: Kui ainult lukku ei keera , siis vist ikka jah ainult muukide/luku vahetus, sest harilikult saab lukku keerata suvalise fordi "pulkvõtmega"
Edit: Kui ainult lukku ei keera , siis vist ikka jah ainult muukide/luku vahetus, sest harilikult saab lukku keerata suvalise fordi "pulkvõtmega"
Mees peab nii palju jooma, et naine taararahast lõdvalt ära elaks!
Re: Ford Sierra XR4i 2.0 Dohc 88 kW (90)
mainin et võib ka aidata selle luku sünamiku puhastus, leotus ja määrimine-minul vähemalt nii hakkasid mõlemad ukselukud korralikult tööle 
