Njh peab siis pumba ühelt seisvalt motolt maha võtma ja kontrolli viima, et siis varsti pumbavahetus..
See toore süsteem teeb seda asja jh poole kergemaks siis sureb 1 või 2 korda välja. Ei tea kaua sõita veel kannatab nii.
Ptui ptui ptui vaja veel enne talve pikkad otsad teha!
Probleem sierra 2.3D-ga (uued mured)
Re: Probleem sierra 2.3D-ga (uued mured)
Niii järgmine kamm tekkis....
Ostsin tuttavalt küttust. Talvine ja soome/taani oma. Kuni -35 kraadi. Jama nüüd selline, et tõmbas kohe musta londi taha. Hirmsalt tossab ja võttab küttust. Tunne nagu süüde liiga varane, kuigi enne käis (sinise)diisliga ja lisandiga mis teeb küttet külmakindlamaks. Et mida teha kas keeran süüdet selleks ajaks kuni mul see võõras diisel sees või saab ka midagi muud mõelda. Varsti plaan jälle kummikud paaki valada siis keera jälle varasemaks.
Plaan oli juba pumpa keerata, kuid keeras need tähikud ringi :S Kui kellegil sellist jama on olnud kuida kõigelihtsamalt poldid kätte saaks? Endal keevitus plaan homme kuidagi mutreid otsa ajama hakkata. Ei viitsi seda esiosa niisama lahti kakkuda .
Aga päikest teile vastamisega.
Ostsin tuttavalt küttust. Talvine ja soome/taani oma. Kuni -35 kraadi. Jama nüüd selline, et tõmbas kohe musta londi taha. Hirmsalt tossab ja võttab küttust. Tunne nagu süüde liiga varane, kuigi enne käis (sinise)diisliga ja lisandiga mis teeb küttet külmakindlamaks. Et mida teha kas keeran süüdet selleks ajaks kuni mul see võõras diisel sees või saab ka midagi muud mõelda. Varsti plaan jälle kummikud paaki valada siis keera jälle varasemaks.
Plaan oli juba pumpa keerata, kuid keeras need tähikud ringi :S Kui kellegil sellist jama on olnud kuida kõigelihtsamalt poldid kätte saaks? Endal keevitus plaan homme kuidagi mutreid otsa ajama hakkata. Ei viitsi seda esiosa niisama lahti kakkuda .
Aga päikest teile vastamisega.
Re: Probleem sierra 2.3D-ga (uued mured)
Süütenurga muutus ei mõjuta tahmasust erilisel määral. Kui süüte(pritse) nurk varane, siis on mootori töötamisel ja gaasihoova vajutamisel kuulda teravat laginat. Mootor käivitub hästi ja tõrgeteta. Ei lonka ka külmkäivitushoova mitteliigutamisel.
Hilise süütenurga korral ei lähe mootor korralikult käima, kui läheb siis käib vaikselt ja tihtipeale kipub tühikäigul pisut vahele jätma. Külmkäivitusel puterdab mehiselt. Lonkamine jääb vähemaks kui külmkäivitushooba liigutada.
Kuidas kontrollisid pihustiotsi?
Ja pump ei ole kinni tähikutega. Tehase poolt on sisekuuskantpeadega poldid.
Mul oli ka probleem 2,3-ga. Alguses käivitus külmalt ilusasti ja ei longanud üldse. Ainult hääl oli vali ja terav. Sõbrad Oisu diislist panid pumba paika, pärast seda muutus mootori töö palju pehmemaks ja vaiksemaks, külmkäivitusel aga mootor lonkab ja jätab vahele. Isegi külmkäivitushoova liigutamisel ei kao lonkamine ära. Öeldi et pihustiotsad läbi ja vaja vahetada. Pumba keeramine tahmasust erilisel määral ei mõjutanud. Vähemalt mina ei saanud aru.
Hilise süütenurga korral ei lähe mootor korralikult käima, kui läheb siis käib vaikselt ja tihtipeale kipub tühikäigul pisut vahele jätma. Külmkäivitusel puterdab mehiselt. Lonkamine jääb vähemaks kui külmkäivitushooba liigutada.
Kuidas kontrollisid pihustiotsi?
Ja pump ei ole kinni tähikutega. Tehase poolt on sisekuuskantpeadega poldid.
Mul oli ka probleem 2,3-ga. Alguses käivitus külmalt ilusasti ja ei longanud üldse. Ainult hääl oli vali ja terav. Sõbrad Oisu diislist panid pumba paika, pärast seda muutus mootori töö palju pehmemaks ja vaiksemaks, külmkäivitusel aga mootor lonkab ja jätab vahele. Isegi külmkäivitushoova liigutamisel ei kao lonkamine ära. Öeldi et pihustiotsad läbi ja vaja vahetada. Pumba keeramine tahmasust erilisel määral ei mõjutanud. Vähemalt mina ei saanud aru.
Re: Probleem sierra 2.3D-ga (uued mured)
Mul just teadmised sellised, et kui süüde varanae, siis tahma palju, kuna on õhuvaene põlemine. Hiline süütenurk siis sinine toss ehk põlematta küttus.
Re: Probleem sierra 2.3D-ga (uued mured)
Võibolla on sul ka õigus, kuna ise 110% asjaga kursis ei ole, aga kuidas mõjutab süütenurk silindrisse minevat õhukogust? Õhku mahub ju ikka ühepalju silindrisse, pumba keeramisega hakkab lihtsalt kütuse pihustamine silindrisse varem ja kütus põleb paremini.
Niisamuti mootori pöörete tõustes muudetakse pumbas sees pritsehetke varasemaks, et toimuks kütuse täielik ja õigeaegne süttimine
Mõtle ka sellise asja peale, et miks külmkäivitusel seda külmkäivitushooba liigutades muutub varasemaks nii pritsehetk kui ka antakse peale rohkem kütust. See hoob mis vastu mootoriploki külge pumpa sisse läheb muudab pritsehetke ja pealt mineva hoovaga reguleeritakse pealeantavat kütusekogust. Õhu pealeandmist saab takistada ainult kinni olev õhufilter.
Pidev sinine vine viitab rohkem nagu õli sattumisele põlemiskambrisse
Samuti ei saa teisest riigist tangitud kütuse kvaliteet mõjutada mootori tööd ja tahmasust erilisel mnääral. Kuidas muidu saaksid autod välisriikides edasi sõita peale tankimist. Ja ka eestis tankides on kütuse kvaliteet tanklati erinev.
Minu jutt muidugi ei pretendeeri absoluutsele tõele. Lihtsalt räägin oma teadmistest ja kogemustest.
Niisamuti mootori pöörete tõustes muudetakse pumbas sees pritsehetke varasemaks, et toimuks kütuse täielik ja õigeaegne süttimine
Mõtle ka sellise asja peale, et miks külmkäivitusel seda külmkäivitushooba liigutades muutub varasemaks nii pritsehetk kui ka antakse peale rohkem kütust. See hoob mis vastu mootoriploki külge pumpa sisse läheb muudab pritsehetke ja pealt mineva hoovaga reguleeritakse pealeantavat kütusekogust. Õhu pealeandmist saab takistada ainult kinni olev õhufilter.
Pidev sinine vine viitab rohkem nagu õli sattumisele põlemiskambrisse
Samuti ei saa teisest riigist tangitud kütuse kvaliteet mõjutada mootori tööd ja tahmasust erilisel mnääral. Kuidas muidu saaksid autod välisriikides edasi sõita peale tankimist. Ja ka eestis tankides on kütuse kvaliteet tanklati erinev.
Minu jutt muidugi ei pretendeeri absoluutsele tõele. Lihtsalt räägin oma teadmistest ja kogemustest.
Re: Probleem sierra 2.3D-ga (uued mured)
Lugu siis lahenes nii, et pumba peal olevat kruvi sai tiba maha keeratud ja asi hakks normaalsuse piirides tööle. Välisriikide ja eesti kütte kohapealt on suur vahe. Uuematel autodel pole mingit pumbaga süüte reguleerimist. Pump lööb surve kütuselatti , mille külge kinnituvad pihustid. Pihustite ja pumba tööd reguleerib aju. Pihustid avatakse elektriga nagu pensukatel ja aju juhib ka pumba tööd.(kolmesilindrilised pumbad on tavaliselt kasutusel, millest kaks töötavad koguaeg ja kolmas lülitatakse koormuse korral järgi.) Seepärast scan ei saanudki midagi aru kuna aju reguleeris vastavalt olukorrale pihustite ja pumba tööd aga minu sierra on täispauk mehaaniline.
Suur segane jutt aga noh vähemalt sai asjast jagu.
Üks unetu öö tuleb ikkagi teha, et pumba poldid kätte saada ja uutevastu vahetada.
Suur segane jutt aga noh vähemalt sai asjast jagu.
Üks unetu öö tuleb ikkagi teha, et pumba poldid kätte saada ja uutevastu vahetada.