Probleem sierra 2.3D-ga (uued mured)
Probleem sierra 2.3D-ga (uued mured)
Nii räägin siis murest.
Auto kokku umbes 5a seisnud. Viimased 2 aastat on ta minukäes olnud. Esimesel aastal seisis niiskes garaasis. Teisel aastal tegin kap remondi kerele ja sildadele. Kuid mure mootoriga. Käimapandes viskab hetkeks pahmaka sinist. tühikäigul pole midagi häda aga kui gaasi anda siis sinine pilv taga. Arvatavasti klappisääred või juhtupuksid kutud samas lasevad läbi ka esimene ja kastipoolne simmerling. Nüüd ongi mure järgmine, et ma ei leia peale rihmaratta simmerlingi ei klappisääri ega tagumist simmerlingi.
Äkki keegi oskab aidata kes juba asja läbi on teinud.
Ette tänades Hulkur.
Auto kokku umbes 5a seisnud. Viimased 2 aastat on ta minukäes olnud. Esimesel aastal seisis niiskes garaasis. Teisel aastal tegin kap remondi kerele ja sildadele. Kuid mure mootoriga. Käimapandes viskab hetkeks pahmaka sinist. tühikäigul pole midagi häda aga kui gaasi anda siis sinine pilv taga. Arvatavasti klappisääred või juhtupuksid kutud samas lasevad läbi ka esimene ja kastipoolne simmerling. Nüüd ongi mure järgmine, et ma ei leia peale rihmaratta simmerlingi ei klappisääri ega tagumist simmerlingi.
Äkki keegi oskab aidata kes juba asja läbi on teinud.
Ette tänades Hulkur.
Viimati muutis Hulkur, 02 Nov 2009, 23:51, muudetud 1 kord kokku.
Re: Probleem sierra 2.3D-ga
Nii ise teema alustasin siis jatkan edusammudega.
Esimene simmerling, tagumised rasvanöörid ja klapisääretihendid läksid kokku 400. eek stik-ist tellisin.
Esimene simmerling on köömes vaehetada aga tagumiste rasvanööride vahetamiseks kakkusime mootori maha. kett maha vänt välja uus nöör sisse ja vänt sisse tagasi ja mootor kokku. Kahekesi kokku mootori mahavõtt ja lõpuks mootor uuesti peale võttis 7h. Selle ajaga sai vahetatud siis ainult esimene simmerling ja tagumised rasvanöörid.
Nii, et niipalju jama väikeste õlilekete kõrvaldamisest!
Esimene simmerling, tagumised rasvanöörid ja klapisääretihendid läksid kokku 400. eek stik-ist tellisin.
Esimene simmerling on köömes vaehetada aga tagumiste rasvanööride vahetamiseks kakkusime mootori maha. kett maha vänt välja uus nöör sisse ja vänt sisse tagasi ja mootor kokku. Kahekesi kokku mootori mahavõtt ja lõpuks mootor uuesti peale võttis 7h. Selle ajaga sai vahetatud siis ainult esimene simmerling ja tagumised rasvanöörid.
Nii, et niipalju jama väikeste õlilekete kõrvaldamisest!
Re: Probleem sierra 2.3D-ga (uued mured)
Nii fordikesega järgmised jamad!..
Täna siis sai veidi süüdet hilisemaks keerata(käis enne liiga teravalt) Sellega jokk. Autol oli enne jahutusüsteemis vesi, masin seisis garaasis kus vähemalt 3+ sooja(nii, et midagi külma pole saanud). Kõik ok süüde enam vähem paigas käis ilusti kui priidu viiul. Lasin mootoril maha jahtuda ja lasin vee mootorist välja. Kruttisin mõned lõdvikud lahti ja puhkusin lõdvikutest veel õhku sisse, et saada veel vett välja mootorist. Nii kõik timm kruvisin lõdvikud kinni ja valasin tosooli sisse. Sisse läks punane tosool kuni -72kraadi (4L tosooli) siis valasin 5l kankatäie testileeritud vett takka, pumpasin käega mõnda lõdvikut ja pill käima. Käies valasin vaikselt test-vet paisukasse juurde. Tundus, et õhk enamvähem väljas läksin prooviringile ja nali hakkas pihta. Kõigepealt kukkus korra tempi seier alla, siis jälle hakkas järsult tõusma. Jäin teeäärde seisma ja kontrollisin süsteemi. Lõdvikud jummala punnis keerasin veidi paisuka korki lahti lasin survel alaneda (auto käis samal ajal). Ega siis midagi tavaiks garaasi tagasi ja lõdvikuid pumpama. Naljakas oli ka see, et salong oli jahe. Sai siis kork maas lõdvikuid pumbata ja nii. Tosooli tase oli liialt lõdvikuid pumbates jooksis osa maha ja tosool jäi veidi üle max(soojalt). Viskasin pilgu salongi tempi seier N-i juures. Tavai kapott alla tegin ühe tiiru. Korraks hakkas salongis ägedalt kuuma õhku tulema ja siis kukkus seier järsku R-i juurde. Sõitsin garaasi kontrollisin lõdvikud jummala kõvad jälle.
Unustasin mainida, et käega katsudes on esimene radikas ikka parajalt kuum. Vent mul mehaaniline ja paljas laagri takkistus veab teda ringi. (Kuigi kui vesi oli sees siis keema ei läinud)
Ei tea mis hakkas ise kahtlustan kaanetihendit, aga veega töötas just mõni tund tagasi ideaalselt.
Kas üldse tohib vanle masinale panna seda punast tosooli? (Süsteemi olin eelnevalt muidugi paar korda läbi pesnud. Ka seda külmast peast.)
Kui kellegil mõni hea tarkusetera siis palun andke teada.
Vabandust ka kui mõni kirjaviga sees.
Täna siis sai veidi süüdet hilisemaks keerata(käis enne liiga teravalt) Sellega jokk. Autol oli enne jahutusüsteemis vesi, masin seisis garaasis kus vähemalt 3+ sooja(nii, et midagi külma pole saanud). Kõik ok süüde enam vähem paigas käis ilusti kui priidu viiul. Lasin mootoril maha jahtuda ja lasin vee mootorist välja. Kruttisin mõned lõdvikud lahti ja puhkusin lõdvikutest veel õhku sisse, et saada veel vett välja mootorist. Nii kõik timm kruvisin lõdvikud kinni ja valasin tosooli sisse. Sisse läks punane tosool kuni -72kraadi (4L tosooli) siis valasin 5l kankatäie testileeritud vett takka, pumpasin käega mõnda lõdvikut ja pill käima. Käies valasin vaikselt test-vet paisukasse juurde. Tundus, et õhk enamvähem väljas läksin prooviringile ja nali hakkas pihta. Kõigepealt kukkus korra tempi seier alla, siis jälle hakkas järsult tõusma. Jäin teeäärde seisma ja kontrollisin süsteemi. Lõdvikud jummala punnis keerasin veidi paisuka korki lahti lasin survel alaneda (auto käis samal ajal). Ega siis midagi tavaiks garaasi tagasi ja lõdvikuid pumpama. Naljakas oli ka see, et salong oli jahe. Sai siis kork maas lõdvikuid pumbata ja nii. Tosooli tase oli liialt lõdvikuid pumbates jooksis osa maha ja tosool jäi veidi üle max(soojalt). Viskasin pilgu salongi tempi seier N-i juures. Tavai kapott alla tegin ühe tiiru. Korraks hakkas salongis ägedalt kuuma õhku tulema ja siis kukkus seier järsku R-i juurde. Sõitsin garaasi kontrollisin lõdvikud jummala kõvad jälle.
Unustasin mainida, et käega katsudes on esimene radikas ikka parajalt kuum. Vent mul mehaaniline ja paljas laagri takkistus veab teda ringi. (Kuigi kui vesi oli sees siis keema ei läinud)
Ei tea mis hakkas ise kahtlustan kaanetihendit, aga veega töötas just mõni tund tagasi ideaalselt.
Kas üldse tohib vanle masinale panna seda punast tosooli? (Süsteemi olin eelnevalt muidugi paar korda läbi pesnud. Ka seda külmast peast.)
Kui kellegil mõni hea tarkusetera siis palun andke teada.

Vabandust ka kui mõni kirjaviga sees.

Re: Probleem sierra 2.3D-ga (uued mured)
ma ise mingi sada korda lasknud tosooli välja ja sisse tagasi ning huvitav ,et kunagi pole õhku sisse jäänud. sinu jutu järgi tundub nagu oleks kuskil õhupadi sees ikka. punasest tosoolist ei tea ma midagi. mis moodi sa seda süsteemi läbi pesid? midagi analoogset oli mul siis kui soendus radikasumbe läks. kas tagasivoolust tuleb tosooli ühtlaselt?paisupaagi korgi klapp töötab?
jään fordide juurde
-
- Klubi juhatus
- Postitusi: 9090
- Liitunud: 10 Okt 2006, 22:26
- Nimi: Tarmo
- Asukoht: Tartu-Abja-Pärnu
Re: Probleem sierra 2.3D-ga (uued mured)
aga õhupadjaga kas surve tekib sisse? kõlab nagu plokikaane tihend. Võibolla see suur loputamine järas tihendi ära?
Re: Probleem sierra 2.3D-ga (uued mured)
Mul oli sama lugu kui tosooli vahetasin oma 2,3-l. Õhu kättesaamine oli ikka parajalt suur nöök. Lõpuks ajasin ta ninapidi kallakust üles ja siis valasin tosooli peale ja vist võtsin ühe salongiradika otsa ka lahti. Kuskil pool tunnikest läks kindlasti aega et salongi sooja hakkaks tulema.
Mina olen enda kõikidele autodele aastaid punast juurde valanud ka sinise/rohelise tosooli peale, kuna punast mul tasuta käes ja enamikel autodel radikad on pisut lekkinud. ei ole siiani miskit halba juhtunud ja see mittesegunemise jutt on ka jamps. vähemalt mina ei ole mingit jama paisupaagis täheldanud.
Arvan ka et sul lihtsalt õhukork ees või siis veepump(väheusutav) jamab
Mina olen enda kõikidele autodele aastaid punast juurde valanud ka sinise/rohelise tosooli peale, kuna punast mul tasuta käes ja enamikel autodel radikad on pisut lekkinud. ei ole siiani miskit halba juhtunud ja see mittesegunemise jutt on ka jamps. vähemalt mina ei ole mingit jama paisupaagis täheldanud.
Arvan ka et sul lihtsalt õhukork ees või siis veepump(väheusutav) jamab
Re: Probleem sierra 2.3D-ga (uued mured)
Paisupaaki tuleb ühtlaselt ja kogaueg tosooli tagasi. Masin käib valad paisupaagi silmini täis siis tuleb sealt väieseid mullikesi ja mõne ajatagant suurem mull. Gaasi andes siis tõmbab paisupaagist kõvasti tosooli ära, kuid hetkepärast tuleb tagasi. Isenesest lõdvikud kuskil punni ei lähe. Vedeliku ei saa ju kokku suruda aga õhku saab see on ainuke selgitus tosooli kadumise ja tagasitulemise kalale.
Proovitud on igast varjante. Küll kallakut(igatepidi) küll süsteemi upputanud, seismise ajal võtnud termoka juurest lõdvikut lahti, termostaat töötab kontrollitud.
Arvan, kui nüüd vahetan ära plokkikaane ja tihendi jääb ikka sama kala sisse.
Kõik lõdvikut lähevad tuliseks ja värki, aga see lõdvik mis tuleb salongiradikast kui seda kinni hoida siis tuleks nagu mullid sealt läbi. Aga kust ta seda õhku tiriks või nii?
Kõige huvitavam on jh see, et enne just käis ilusasti veega. Peale tosooli sissevalamist tekkis kala.

Proovitud on igast varjante. Küll kallakut(igatepidi) küll süsteemi upputanud, seismise ajal võtnud termoka juurest lõdvikut lahti, termostaat töötab kontrollitud.
Arvan, kui nüüd vahetan ära plokkikaane ja tihendi jääb ikka sama kala sisse.
Kõik lõdvikut lähevad tuliseks ja värki, aga see lõdvik mis tuleb salongiradikast kui seda kinni hoida siis tuleks nagu mullid sealt läbi. Aga kust ta seda õhku tiriks või nii?
Kõige huvitavam on jh see, et enne just käis ilusasti veega. Peale tosooli sissevalamist tekkis kala.
-
- kasutaja
- Postitusi: 140
- Liitunud: 21 Apr 2008, 17:00
- Asukoht: Saku/koeru/v-maarja
Re: Probleem sierra 2.3D-ga (uued mured)
Mul oli kevadel sama jama,pesin radika läbi,uus tosool sisse ja hakkas jamama. panid külmalt käima,sõitsin mingi 2-3 kilti,puhus täiesti jahedat.ja kuskil 500 meetrit hiljem oli seier juba normist üle ja punasel,kilomeeter ära sõita viskab kärsaka ja kuuma õhu salongi(siis panin puhuri põhja) ning normis...mõnikord ei olnud sellest kilomeetrist kasu siis jäin teeäärde seisma ja lasin seisva mootoriga paisukast rõhu välja-lisasin tosool kui vaja ja sõit jätkus... niiviisi nöökis ta paar nädalat, iseenesest sai nagu korda peale ajude nöökimist 
http://www.sierraclub.ee/foorum/viewtop ... f=2&t=4161" onclick="window.open(this.href);return false;

http://www.sierraclub.ee/foorum/viewtop ... f=2&t=4161" onclick="window.open(this.href);return false;
Sierra pole auto vaid elustiil 

Re: Probleem sierra 2.3D-ga (uued mured)
Nii. Vahetasin kaane tihendi ja ülerõhu mure kadus, aga keema läheb ikka. Kas keema minemist võib mõjutada hilisem süüde? Küsimus ka selles, et kudapidi peab salongiradikat ühendama? Praegu mul nii, et ülevalt läheb soe sisse ja alt läheb lõdvik sinna õlijahutus potsikusse. Jama see, et salong läheb ainult kõrvalistuja poolt soojaks. Juhipoolt tuleb napilt seda sooja.
-
- kasutaja
- Postitusi: 140
- Liitunud: 21 Apr 2008, 17:00
- Asukoht: Saku/koeru/v-maarja
Re: Probleem sierra 2.3D-ga (uued mured)
salongiradikaga jama??? sul ikka see sirts simuna kandis=????
Sierra pole auto vaid elustiil 

Re: Probleem sierra 2.3D-ga (uued mured)
Tegutsen simunas jh!.
-
- kasutaja
- Postitusi: 140
- Liitunud: 21 Apr 2008, 17:00
- Asukoht: Saku/koeru/v-maarja
Re: Probleem sierra 2.3D-ga (uued mured)
mõtled kus teadsin?-päga olen muide... helista mulle õhtal siis võid mu kapotialt vaadata mis pidi mis on
56343167

Sierra pole auto vaid elustiil 

Re: Probleem sierra 2.3D-ga (uued mured)
üldiselt õhk allapoole ei liigu, niiet kui sul pealevool salongiradikasse läheb ülemisest torust, siis tõsta lihtsalt otsad ümber.
Re: Probleem sierra 2.3D-ga (uued mured)
Pole tükkaega pajatanud. Mullitas kaanetihendi pärsat. Peale seda aga tekkisid järgmised jamad. Sai pikemaid otsasi tehtud ja kütteseier mutkui kukkus. Võttis ca 11.4 sajale
Sai siis pumba otsas olevat kruvi tiba keeratud ja volaa mootor hakkas palju pehmemalt käima ja tahma viskab kah palju vähem küttust võttab nüüd tiba alla 8 sajale. Ennem polnud pilliga palju käivitanud ja nii(seisis soojas garaasis kui teha sai) nüüd käivitamise probleemid. Lased eelsüüte tulel kustuda käiad hetkega läheb käima, aga jääb putterdama ja sureb välja
Umes 3 manda korraga jääb käima. Soojalt pole eriti robleemi. Pihustid küünlad ca 1000kilti tagasi sai ära kontrollida. Süüdet on saanud kah keerata nii ja naa.
Oskab keegi öelda midagi tarka mis võiks olla. Ei taha niisama seda pumpa maha võtta.
Ette tänades Hulkur.

Umes 3 manda korraga jääb käima. Soojalt pole eriti robleemi. Pihustid küünlad ca 1000kilti tagasi sai ära kontrollida. Süüdet on saanud kah keerata nii ja naa.
Oskab keegi öelda midagi tarka mis võiks olla. Ei taha niisama seda pumpa maha võtta.
Ette tänades Hulkur.
-
- kasutaja
- Postitusi: 140
- Liitunud: 21 Apr 2008, 17:00
- Asukoht: Saku/koeru/v-maarja
Re: Probleem sierra 2.3D-ga (uued mured)
no mul puterdab ka,vead salongi nn tooreklapi ja käivitamise aeg hoiad peal + mõnda aega käimise aeg.
eelmise pumbaga oli nii et käivitades korraks tõmbasid tooret ja käis ilusti aga nüüd selle uue pumbaga peab ikka päris tükk aega hoidma tooret ja ikka puterdab...järeldus-pumba viga
käivitades hoia õrnalt gaasi peal,küll käma jääb
eelmise pumbaga oli nii et käivitades korraks tõmbasid tooret ja käis ilusti aga nüüd selle uue pumbaga peab ikka päris tükk aega hoidma tooret ja ikka puterdab...järeldus-pumba viga

käivitades hoia õrnalt gaasi peal,küll käma jääb

Sierra pole auto vaid elustiil 
