PunanE: -dohc- probleemid ja lahendused
-
- aktivist
- Postitusi: 427
- Liitunud: 25 Apr 2008, 22:09
- Asukoht: Tallinn Ja Viimsi
Re: PunanE: -dohc- probleemid ja lahendused
Päikest esalgu jägub. Mind pani mõtlema see eelmise omaniku jutt."3 korda tõukureid vahetanud" Äkki ajas sulle pada.Mu teada komplekt suht kallis.Selle raha eest oleks juba vähem klõbiseva mootori saanud
Nüüd ka küsimus ,kas mootor klõbiseb pidevalt või jääb soojenedes vaikseks.Minu oma klõbistas kah suht lõbusalt kuid soojenedes jäi vaguraks.Tundub et süüdi oli Säästuõli.Praegu korraliku õliga praktiliselt vaikne .Ainult käivitades paar esimest ringi klõbistab.See ka suht loogiline, tegu siiski 20a. vana mootoriga mille läbisõitu ei tea ka jumal taevas.
Nüüd ka küsimus ,kas mootor klõbiseb pidevalt või jääb soojenedes vaikseks.Minu oma klõbistas kah suht lõbusalt kuid soojenedes jäi vaguraks.Tundub et süüdi oli Säästuõli.Praegu korraliku õliga praktiliselt vaikne .Ainult käivitades paar esimest ringi klõbistab.See ka suht loogiline, tegu siiski 20a. vana mootoriga mille läbisõitu ei tea ka jumal taevas.
Re: PunanE: -dohc- probleemid ja lahendused
Eelmine omanik on tuttav vana, tahtis lihtsalt rondist lahti saada. Õli olukorda ei tea ja motot pole tööle ka veel pannud. Antud isendil on nimelt kood peal(see numbrilaud keset keskkonsooli) ja ilma selleta ei lase starterit anda(arvatavasti katkestab ka kütsipumba...).
Alumine õlivõtt on ehk ummistunud? Filter?
Karterituulutus ei või mõjuda sellele?
Alumine õlivõtt on ehk ummistunud? Filter?
Karterituulutus ei või mõjuda sellele?
-
- aktivist
- Postitusi: 427
- Liitunud: 25 Apr 2008, 22:09
- Asukoht: Tallinn Ja Viimsi
Re: PunanE: -dohc- probleemid ja lahendused
Alustuseks pisike palve, kas saad sellest koodi numbrilauast pilti teha. Ma pole Sierral sellist asja näinud.
Edasi peaksid selle mootori siiski käima panema muidu ei oska suurt midagi kosta.
Kui vana väitel mootor töötab, Siis võiks ju proovida ,vaheta õli ära ,õlifilter ja õhufilter ka.Siis paistab või tähendab on kuulda kuidas tiksub. Aga kui plaanid mootorit remontida või ühe pealt teisele asju ringi tõsta siis pole mõtet õli määrima hakata .Kisu karter alt ära, see aastatega kindlalt põhjast ilget kakki täis ja see ei taha ka mootori pesuga lahti tulla . Pärast omal ka kindlam ja kuivem tunne.
Edasi peaksid selle mootori siiski käima panema muidu ei oska suurt midagi kosta.
Kui vana väitel mootor töötab, Siis võiks ju proovida ,vaheta õli ära ,õlifilter ja õhufilter ka.Siis paistab või tähendab on kuulda kuidas tiksub. Aga kui plaanid mootorit remontida või ühe pealt teisele asju ringi tõsta siis pole mõtet õli määrima hakata .Kisu karter alt ära, see aastatega kindlalt põhjast ilget kakki täis ja see ei taha ka mootori pesuga lahti tulla . Pärast omal ka kindlam ja kuivem tunne.
Re: PunanE: -dohc- probleemid ja lahendused
Sirts hetkel vähe kaugemal, kui ligi pääsen, siis pildistan.
Mõtlesingi, et viskan moto ringi ja alles siis käivitan, aga tahtsin enne siin vähe tausta uurida, et mis mul veel ette tuleks võtta. Kui moto maas, siis kakun vanni alt ära ja vaatan selle õlivõtu ka üle.
Paljud Eesti oludes mineraalõli DOHClakal kasutavad?
Või soovitage määnset poolsünti.
Mõtlesingi, et viskan moto ringi ja alles siis käivitan, aga tahtsin enne siin vähe tausta uurida, et mis mul veel ette tuleks võtta. Kui moto maas, siis kakun vanni alt ära ja vaatan selle õlivõtu ka üle.
Paljud Eesti oludes mineraalõli DOHClakal kasutavad?
Või soovitage määnset poolsünti.
-
- aktivist
- Postitusi: 427
- Liitunud: 25 Apr 2008, 22:09
- Asukoht: Tallinn Ja Viimsi
Re: PunanE: -dohc- probleemid ja lahendused
Kui mootori uute tihendite ja simmeriga kokku lappad,soovitan täissünti . Ega see nüüd nii kiviaegne mootor ka ei ole et mineraaliga sõita. Eks need odavad õlid ole mis mootori kolisema panevad.Arvata on et täissündiga kaob ka klõbin.
-
- Klubi juhatus
- Postitusi: 9090
- Liitunud: 10 Okt 2006, 22:26
- Nimi: Tarmo
- Asukoht: Tartu-Abja-Pärnu
Re: PunanE: -dohc- probleemid ja lahendused
mis õli kasutas ja kas õli rõhk normis?
Re: PunanE: -dohc- probleemid ja lahendused
Peab helistama ja üle küsima, praeguseks enamvähem selge, mida tegema pean. Kui asja kallale asun siis annan siin jälle teada, et kas, mis ja kus 

Re: PunanE: -dohc- probleemid ja lahendused
Hetke seisuga vana mootor(keps väljas) ja uus moto(karpaga DOHLAKAS) seisavad maas kõrvuti. Kuna plaan ikkagi pritse tagasi panna ilmnes mu üllatuseks tõsiasi, et pritsel ja karpal on plokikaaned erinevad. Just sisselaske poolt, pihustid lähevad otse plokikaane sisse(ma arvasin, et sisselaskekoldesse vms). Ja nüüd tuleb siis hakata plokikaant ümber tõtsma.
Siit ka küsimus, et kas plokikaas istub ikka sellele teisele plokile 1:1le peale?
Või on ehk kellelgi pakkuda DOHC pritset DOHC karpa vastu?
Või on keegi huvitatud komplektsest karpaga mootorist?

Siit ka küsimus, et kas plokikaas istub ikka sellele teisele plokile 1:1le peale?
Või on ehk kellelgi pakkuda DOHC pritset DOHC karpa vastu?
Või on keegi huvitatud komplektsest karpaga mootorist?

Re: PunanE: -dohc- probleemid ja lahendused
ma küsin, miks pidi ford oma elu keeruliseks tegema?
et karpaga mootorile teise plokikaane välja mõtlema?
pihustilatt läheb ju sisselaske peale pärast ja kinnitub sinna kahte auku, mis sul (pildil oleva) plokikaane üla servas on.
aga ehk viitsid pildi teha, siis näkes seda erinevust.
et karpaga mootorile teise plokikaane välja mõtlema?
pihustilatt läheb ju sisselaske peale pärast ja kinnitub sinna kahte auku, mis sul (pildil oleva) plokikaane üla servas on.
aga ehk viitsid pildi teha, siis näkes seda erinevust.
€-contact
Re: PunanE: -dohc- probleemid ja lahendused
Ma oleks huvitatud selle mootori ajust.PunanE kirjutas: Või on ehk kellelgi pakkuda DOHC pritset DOHC karpa vastu?
Või on keegi huvitatud komplektsest karpaga mootorist?

Aga nende kahe mootori plokid on jah samad, et piisab täiesti ainult kaane vahetusest.
Re: PunanE: -dohc- probleemid ja lahendused
Sellega olingi arvestanud, et pritse läheb lihtsalt teise kaane külge ja lati jaoks on need keermestatud avad ka olemas(huvitav miks need siis mõlemale kaanele tehtud oncontact kirjutas:ma küsin, miks pidi ford oma elu keeruliseks tegema?
et karpaga mootorile teise plokikaane välja mõtlema?
pihustilatt läheb ju sisselaske peale pärast ja kinnitub sinna kahte auku, mis sul (pildil oleva) plokikaane üla servas on.
aga ehk viitsid pildi teha, siis näkes seda erinevust.

Loodan, et klapid ja muu soga vana kaane sees ikka terved on, kepsu tüki sain vanal motol küljepealt kätte

Täna lähen siis maad uurima, kisun vanal motol kaane maha ja vaatan, mis olukord seal valitseb. Läpakas kaasa ja autodata järgi saab keti ka vast paika. Kuidas sama pinguti tagasi oleks võimalik panna?
Loodan tollest ikka veel elulooma saada

Päikest foorumlastele!
Re: PunanE: -dohc- probleemid ja lahendused
Täna sai siis vana moto kaas uuele motole pääle kergelt. Vanast mootorist sain katkise kepsu ka kätte, see on ainult ploki ära lõhkunud, kolb vastu klappe käinud ega muud jama pole. Vana mootor sai pilbasteks kistud, et kui kellelgi DOHCi juppe vaja, siis võib küsida!
Küsimus ikkagi tolle ketipinguti kohta:
Kas selle saab normaalselt kokku tagasi panna nii, et asi toimima ka hakkaks? Pressisin selle küll kokku, aga see ei jää sisse pidama
. Ja kas sellel peab see auguga pool ülespoole jääma? Lahti võttes vanal motol ei märganud, mis pidi too oli, uuel aga auk üles, paraku oli see aga kinni jäänud
.
Muidu lahenes asi normaalselt
Küsimus ikkagi tolle ketipinguti kohta:
Kas selle saab normaalselt kokku tagasi panna nii, et asi toimima ka hakkaks? Pressisin selle küll kokku, aga see ei jää sisse pidama


Muidu lahenes asi normaalselt

Re: PunanE: -dohc- probleemid ja lahendused
Kiire küsimus:
Kas karpaga plokil on vända asendi andur olemas?
Kas karpaga plokil on vända asendi andur olemas?
Re: PunanE: -dohc- probleemid ja lahendused
On olemas.
Re: PunanE: -dohc- probleemid ja lahendused
Üks küsimus veel:
Kuidas ma selle ketipinguti nõnda kokku saan, et see toimima hakkaks?
Kas see on mõeldud nii, et ta jääb mingisse fikseeritud asendisse paigale? Või peab ta pingutama pidevalt(vedru liigub)? Et kas see stopperseib on seal üldse vajalik?
Kuidas ma selle ketipinguti nõnda kokku saan, et see toimima hakkaks?
Kas see on mõeldud nii, et ta jääb mingisse fikseeritud asendisse paigale? Või peab ta pingutama pidevalt(vedru liigub)? Et kas see stopperseib on seal üldse vajalik?