PunanE: -dohc- probleemid ja lahendused

Kapotialused jutud
kalevipoeg
aktivist
Postitusi: 427
Liitunud: 25 Apr 2008, 22:09
Asukoht: Tallinn Ja Viimsi

Re: PunanE: -dohc- probleemid ja lahendused

Postitus Postitas kalevipoeg »

Päikest esalgu jägub. Mind pani mõtlema see eelmise omaniku jutt."3 korda tõukureid vahetanud" Äkki ajas sulle pada.Mu teada komplekt suht kallis.Selle raha eest oleks juba vähem klõbiseva mootori saanud
Nüüd ka küsimus ,kas mootor klõbiseb pidevalt või jääb soojenedes vaikseks.Minu oma klõbistas kah suht lõbusalt kuid soojenedes jäi vaguraks.Tundub et süüdi oli Säästuõli.Praegu korraliku õliga praktiliselt vaikne .Ainult käivitades paar esimest ringi klõbistab.See ka suht loogiline, tegu siiski 20a. vana mootoriga mille läbisõitu ei tea ka jumal taevas.
PunanE
turist
Postitusi: 42
Liitunud: 03 Nov 2009, 01:38

Re: PunanE: -dohc- probleemid ja lahendused

Postitus Postitas PunanE »

Eelmine omanik on tuttav vana, tahtis lihtsalt rondist lahti saada. Õli olukorda ei tea ja motot pole tööle ka veel pannud. Antud isendil on nimelt kood peal(see numbrilaud keset keskkonsooli) ja ilma selleta ei lase starterit anda(arvatavasti katkestab ka kütsipumba...).

Alumine õlivõtt on ehk ummistunud? Filter?
Karterituulutus ei või mõjuda sellele?
kalevipoeg
aktivist
Postitusi: 427
Liitunud: 25 Apr 2008, 22:09
Asukoht: Tallinn Ja Viimsi

Re: PunanE: -dohc- probleemid ja lahendused

Postitus Postitas kalevipoeg »

Alustuseks pisike palve, kas saad sellest koodi numbrilauast pilti teha. Ma pole Sierral sellist asja näinud.
Edasi peaksid selle mootori siiski käima panema muidu ei oska suurt midagi kosta.
Kui vana väitel mootor töötab, Siis võiks ju proovida ,vaheta õli ära ,õlifilter ja õhufilter ka.Siis paistab või tähendab on kuulda kuidas tiksub. Aga kui plaanid mootorit remontida või ühe pealt teisele asju ringi tõsta siis pole mõtet õli määrima hakata .Kisu karter alt ära, see aastatega kindlalt põhjast ilget kakki täis ja see ei taha ka mootori pesuga lahti tulla . Pärast omal ka kindlam ja kuivem tunne.
PunanE
turist
Postitusi: 42
Liitunud: 03 Nov 2009, 01:38

Re: PunanE: -dohc- probleemid ja lahendused

Postitus Postitas PunanE »

Sirts hetkel vähe kaugemal, kui ligi pääsen, siis pildistan.

Mõtlesingi, et viskan moto ringi ja alles siis käivitan, aga tahtsin enne siin vähe tausta uurida, et mis mul veel ette tuleks võtta. Kui moto maas, siis kakun vanni alt ära ja vaatan selle õlivõtu ka üle.

Paljud Eesti oludes mineraalõli DOHClakal kasutavad?

Või soovitage määnset poolsünti.
kalevipoeg
aktivist
Postitusi: 427
Liitunud: 25 Apr 2008, 22:09
Asukoht: Tallinn Ja Viimsi

Re: PunanE: -dohc- probleemid ja lahendused

Postitus Postitas kalevipoeg »

Kui mootori uute tihendite ja simmeriga kokku lappad,soovitan täissünti . Ega see nüüd nii kiviaegne mootor ka ei ole et mineraaliga sõita. Eks need odavad õlid ole mis mootori kolisema panevad.Arvata on et täissündiga kaob ka klõbin.
Tarmo
Klubi juhatus
Postitusi: 9090
Liitunud: 10 Okt 2006, 22:26
Nimi: Tarmo
Asukoht: Tartu-Abja-Pärnu

Re: PunanE: -dohc- probleemid ja lahendused

Postitus Postitas Tarmo »

mis õli kasutas ja kas õli rõhk normis?
PunanE
turist
Postitusi: 42
Liitunud: 03 Nov 2009, 01:38

Re: PunanE: -dohc- probleemid ja lahendused

Postitus Postitas PunanE »

Peab helistama ja üle küsima, praeguseks enamvähem selge, mida tegema pean. Kui asja kallale asun siis annan siin jälle teada, et kas, mis ja kus :)
PunanE
turist
Postitusi: 42
Liitunud: 03 Nov 2009, 01:38

Re: PunanE: -dohc- probleemid ja lahendused

Postitus Postitas PunanE »

Hetke seisuga vana mootor(keps väljas) ja uus moto(karpaga DOHLAKAS) seisavad maas kõrvuti. Kuna plaan ikkagi pritse tagasi panna ilmnes mu üllatuseks tõsiasi, et pritsel ja karpal on plokikaaned erinevad. Just sisselaske poolt, pihustid lähevad otse plokikaane sisse(ma arvasin, et sisselaskekoldesse vms). Ja nüüd tuleb siis hakata plokikaant ümber tõtsma.
Siit ka küsimus, et kas plokikaas istub ikka sellele teisele plokile 1:1le peale?

Või on ehk kellelgi pakkuda DOHC pritset DOHC karpa vastu?
Või on keegi huvitatud komplektsest karpaga mootorist?

Pilt
contact
sõltlane
Postitusi: 1099
Liitunud: 03 Apr 2009, 17:06
Asukoht: Garage, Keila City

Re: PunanE: -dohc- probleemid ja lahendused

Postitus Postitas contact »

ma küsin, miks pidi ford oma elu keeruliseks tegema?

et karpaga mootorile teise plokikaane välja mõtlema?

pihustilatt läheb ju sisselaske peale pärast ja kinnitub sinna kahte auku, mis sul (pildil oleva) plokikaane üla servas on.

aga ehk viitsid pildi teha, siis näkes seda erinevust.
€-contact
Visible
fanaatik
Postitusi: 987
Liitunud: 15 Apr 2006, 17:52
Asukoht: Haapsalu/Tallinn

Re: PunanE: -dohc- probleemid ja lahendused

Postitus Postitas Visible »

PunanE kirjutas: Või on ehk kellelgi pakkuda DOHC pritset DOHC karpa vastu?
Või on keegi huvitatud komplektsest karpaga mootorist?
Ma oleks huvitatud selle mootori ajust. :)
Aga nende kahe mootori plokid on jah samad, et piisab täiesti ainult kaane vahetusest.
PunanE
turist
Postitusi: 42
Liitunud: 03 Nov 2009, 01:38

Re: PunanE: -dohc- probleemid ja lahendused

Postitus Postitas PunanE »

contact kirjutas:ma küsin, miks pidi ford oma elu keeruliseks tegema?

et karpaga mootorile teise plokikaane välja mõtlema?

pihustilatt läheb ju sisselaske peale pärast ja kinnitub sinna kahte auku, mis sul (pildil oleva) plokikaane üla servas on.

aga ehk viitsid pildi teha, siis näkes seda erinevust.
Sellega olingi arvestanud, et pritse läheb lihtsalt teise kaane külge ja lati jaoks on need keermestatud avad ka olemas(huvitav miks need siis mõlemale kaanele tehtud on :shock: ), aga tuli välja, et pihustid lähevad otsapidi kaane sisse, mitte sisselaske koldesse. Seda ma paraku varem tähele ei pannud ja nüüd tuleb möllama hakata.

Loodan, et klapid ja muu soga vana kaane sees ikka terved on, kepsu tüki sain vanal motol küljepealt kätte :lol: , paras huumor on see ikka.!

Täna lähen siis maad uurima, kisun vanal motol kaane maha ja vaatan, mis olukord seal valitseb. Läpakas kaasa ja autodata järgi saab keti ka vast paika. Kuidas sama pinguti tagasi oleks võimalik panna?

Loodan tollest ikka veel elulooma saada 8). Sirts ikka aus pill. Selle kaane jama pärst tuleb küll rohkem tööd teha, aga vähemalt ei hakka igav.

Päikest foorumlastele!
PunanE
turist
Postitusi: 42
Liitunud: 03 Nov 2009, 01:38

Re: PunanE: -dohc- probleemid ja lahendused

Postitus Postitas PunanE »

Täna sai siis vana moto kaas uuele motole pääle kergelt. Vanast mootorist sain katkise kepsu ka kätte, see on ainult ploki ära lõhkunud, kolb vastu klappe käinud ega muud jama pole. Vana mootor sai pilbasteks kistud, et kui kellelgi DOHCi juppe vaja, siis võib küsida!

Küsimus ikkagi tolle ketipinguti kohta:
Kas selle saab normaalselt kokku tagasi panna nii, et asi toimima ka hakkaks? Pressisin selle küll kokku, aga see ei jää sisse pidama :roll: . Ja kas sellel peab see auguga pool ülespoole jääma? Lahti võttes vanal motol ei märganud, mis pidi too oli, uuel aga auk üles, paraku oli see aga kinni jäänud :shock: .

Muidu lahenes asi normaalselt :P
PunanE
turist
Postitusi: 42
Liitunud: 03 Nov 2009, 01:38

Re: PunanE: -dohc- probleemid ja lahendused

Postitus Postitas PunanE »

Kiire küsimus:
Kas karpaga plokil on vända asendi andur olemas?
Visible
fanaatik
Postitusi: 987
Liitunud: 15 Apr 2006, 17:52
Asukoht: Haapsalu/Tallinn

Re: PunanE: -dohc- probleemid ja lahendused

Postitus Postitas Visible »

On olemas.
PunanE
turist
Postitusi: 42
Liitunud: 03 Nov 2009, 01:38

Re: PunanE: -dohc- probleemid ja lahendused

Postitus Postitas PunanE »

Üks küsimus veel:
Kuidas ma selle ketipinguti nõnda kokku saan, et see toimima hakkaks?

Kas see on mõeldud nii, et ta jääb mingisse fikseeritud asendisse paigale? Või peab ta pingutama pidevalt(vedru liigub)? Et kas see stopperseib on seal üldse vajalik?
Vasta