Kirjutaks ka vahelduseks. Pole Sierraga praktiliselt üldse sõitnud, sest.... ma ei teagi. ja igakord kui tahan sõitma minna, läheb midagi tsenseeritud. Võistlustel sai ainult ühel Käreveres käidud, aga normaalsest sõidust ei tulnud midagi välja, sest lamell ei pidanud nii hästi ja Masteri korralikud naastud pidasid veel vähem
Aga püüan meenutada, mis vahepeal tehtud on:
*veel kaks jooksu 15" velgesid, ühtede peale läksid korralikud Falkeni lamellid, teise jooksu peale naastud.
*starter remonditi ära
*piduritorude, -voolikute ja -õli vahetus. Pidurituli ilusti kustus.
*uus p.t. rattagaaler ja vahetus
*uus jagaja kaas ja rootor
*"uued" esituled ja tulede alune liist. Tuled olid lihtsalt odavad ja korralikumad ja liist kadus Tabsalu rajal ära.
*nupust käivitus. Kaotasin ainsa võtme ära, kirusin muidugi, sest mitu korda olin mõelnud, et peaks võtmeid juurde tegema.
*uued süütejuhtmed (Ignoteck) ja uued küünlad jälle (Motorcraft)
*uus kütusefilter
*"uus" tagasild, sest Kärevere rada lõi vanasse mõra sisse. Nüüd lasen sellele tugevdused ka keevitada.
*uued tagasilla puksid
*punased porilapakad sai millalgi pandud
*radikale keevitasin kaitse ette
*nö mootorikaitse sai ka keevitatud ja alla pandud. Natuke kaitseb ja ei löö mootoriruumi lund täis.
Äkki on miskit veel olnud, aga ei mäleta täpselt.
Nii palju kui sõitnud olen, siis on lahe olnud. Samas aga ootan jubedalt kevadet, et saaks asfaltile.
Pakkuda võib mulle uut oranži paremat suunatuld, luukpära tagumisi istmeid, eesmist strutbari ja madaldusvedrusid/ amorte.
Et lõbusam oleks, siis mõni pilt Käreverest läbi Madis Klaas fotoaparaadi.
Stange läks juba kusagile valli jalutama.
Tagant näeb päris
business välja. Linnapildis oli lahe vaadata/ kuulata, kui Sierral järgi sõitsin. Tartusse sõitsime kiivrid peas, sest müra salongis on üsna jube, linnades saime inimestelt päris palju heakskiitvaid pöidlaid ja naeratusi, kui läbi linna möirates külglibisesin
Aga noh rajal näeme raisk! ...kui midagi tsenseeritud jälle ei lähe
