Sierra XR4i 2.0 DOHC '91- Rasmus.

Kasutajate pikendused
Vasta
Tarmo
Klubi juhatus
Postitusi: 9090
Liitunud: 10 Okt 2006, 22:26
Nimi: Tarmo
Asukoht: Tartu-Abja-Pärnu

Re: Sierra XR4i 2.0 DOHC '90 - Rasmus.

Postitus Postitas Tarmo »

RS013 kirjutas:HB all pidasin jah silmas Hella Black'e ja tegu on täitsa originaalidega, mitte ise lakitud versioonidega.
seda teab igaüks kes midagi sierradest teab, et alates 90 aasta hakati musti taga tulesid panema sierradele. hb pigem tähendab laugpära. hella blackid jäägu bemmi meeste sõnavarasse.
üks aasta ülevaatusel käies oli minu ees bemm millel oli õrnalt (päriselt kah õrnalt) lastud lakki tuledele. ülevaataja vaatas et liiga tumedad, kraapis noaga servast ja ütles et tule uuesti kui tuled korras, tüüp soigus kah midagi hella blackidest, mida need ilmselgelt ei olnud
Dexter
Klubi liige
Postitusi: 1392
Liitunud: 20 Okt 2006, 19:08
Asukoht: Saaremaa
Kontakt:

Re: Sierra XR4i 2.0 DOHC '90 - Rasmus.

Postitus Postitas Dexter »

kuna ise olin kah eelmine osanik sellest autust, siis lisan ka eelneva teema
http://foorum.fastfords.org.ee/viewtopi ... +Bluestile

ja nentigem, et tutika tiiva said kortsu :D
RS013
kasutaja
Postitusi: 60
Liitunud: 16 Veebr 2009, 16:31
Asukoht: Tallinn

Re: Sierra XR4i 2.0 DOHC '90 - Rasmus.

Postitus Postitas RS013 »

Vahepeal sai siis tüütu pigi- ja alusmati eemaldamine ära tehtud, lisaks veel veidi mõttetuid juhtmeid, osa armatuuri jms. Punaselt Sierralt sai ka korralikult töötav katuseluuk peale pandud, nipet- näpet veel ilmselt, aga ei mäleta praegu. Niisama ringi pole sõitnud, aga eile sai AG Cupil käidud ja esimest korda Tabasalu rajal ka. Algul oli üsna hirmus, aga iga vooruga läksid ajad järjest paremaks ning parima ringi aja poolest ei jäänudki Sandrile eriti alla.

Küll aga jäävad need 16" veljed/rehvid rajapäevadeks liiga suureks, seega võiks need maha müüa või vahetada 15" valukate vastu.

Veel võite pakkuda mulle luukpära tagumisi istmeid (MK1 omad igatahes ei sobi) ja korralikke oranže esimesi suundasid.
S80 V8 AWD Heico & 244 B230FT
RS013
kasutaja
Postitusi: 60
Liitunud: 16 Veebr 2009, 16:31
Asukoht: Tallinn

Re: Sierra XR4i 2.0 DOHC '90 - Rasmus.

Postitus Postitas RS013 »

Vahepeal sai üht-teist veel tehtud:
*aku kinnitus taha, väiksem aku ja uued kaablid.
*massilüliti paigaldatud
*sisselaskest see vaigistav kast otsetoruga asendatud
*uus tulekustuti salongi
*uus kütusevoolik paagist filtrisse
*välimuse poolelt lisandusid oranžid suunad, milledest ühe suutsin katki ikkagi teha.
*ühed 15" kärgveljed sai ka soetatud, paneb sinna vist lamellid peale.

3. oktoobril sai taaskord Raplas käidud. Enne seda sai korralikud rehvid alla krutitud- 195/55/16. Olulisel parem oli sõita. Üritus ise oli ka ülimõnus, pole sellist kaiffi ammu saanud. Miinuspoole pealt suutsin soojendusel kämblaluu murda ning pidin ühe käega sõitma. Auto pidas hästi vastu, peegli tegin tiba katki riivates üht tünni, aga rallisõitjad teadupärast ütlevad, et siis oli järelikult kurv hästi läbitud :D paar-kolm kilomeetrit enne garažeerimis kohta otsustas viimane summutipütt irduda, Sierra vist tahab ikkagi vägisi endale sportpütti taha :roll:
S80 V8 AWD Heico & 244 B230FT
RS013
kasutaja
Postitusi: 60
Liitunud: 16 Veebr 2009, 16:31
Asukoht: Tallinn

Re: Sierra XR4i 2.0 DOHC '90 - Rasmus.

Postitus Postitas RS013 »

Jei... sain kipsist lahti lõpuks! Vahetasin viimase püti välja, homme osan uue suunarelee ja suunatulekangi, äkki siis saab suunad ja ohukad ka tööle. Ei tea kuhu nad kadunud on.

Paar mure ja küsimust oleks aga veel. Nimelt spidomeeter ei tööta enam (kõik ülejäänud näidikud töötavad). Kust võiks viga otsida?

Teiseks põleb käsipiduri hoiatustuli (vist ka klotside-ketaste oma?). Kust seal viga otsida?

Endiselt otsin ka tagumisi istmeid, pm võib pakkuda ka 14" korralike naaste ja 15" lamelle.
S80 V8 AWD Heico & 244 B230FT
Visible
fanaatik
Postitusi: 987
Liitunud: 15 Apr 2006, 17:52
Asukoht: Haapsalu/Tallinn

Re: Sierra XR4i 2.0 DOHC '90 - Rasmus.

Postitus Postitas Visible »

Spidomeetri viga võib tulla mingist trossi jamast. Vaata kas sellega kõik korras.
Piduri see hoiatus tuli võib põleda kas sellepärast, et näiteks käsipiduri see lüliti jamab või on lihtsalt pidurivedelikku liiga vähe.
RS013
kasutaja
Postitusi: 60
Liitunud: 16 Veebr 2009, 16:31
Asukoht: Tallinn

Re: Sierra XR4i 2.0 DOHC '90 - Rasmus.

Postitus Postitas RS013 »

Tänud, kontrollin pidurivedelikku alustuseks siis.

Kas spidomeeter ja tahhokas ei saa mõlemad ühe ja sama trossi pealt signaali?
S80 V8 AWD Heico & 244 B230FT
Visible
fanaatik
Postitusi: 987
Liitunud: 15 Apr 2006, 17:52
Asukoht: Haapsalu/Tallinn

Re: Sierra XR4i 2.0 DOHC '90 - Rasmus.

Postitus Postitas Visible »

Ei.
Tahhokas töötab süütepooli pealt, spidotrossiga pole tal mingit seost. :)
Viimati muutis Visible, 04 Nov 2010, 22:37, muudetud 1 kord kokku.
Tarmo
Klubi juhatus
Postitusi: 9090
Liitunud: 10 Okt 2006, 22:26
Nimi: Tarmo
Asukoht: Tartu-Abja-Pärnu

Re: Sierra XR4i 2.0 DOHC '90 - Rasmus.

Postitus Postitas Tarmo »

kui pidurivedeliku vähe, ja süsteem ei leki, siis üldiselt on uute klotsidega täpselt max ja kulunud klotsidega annab vedeliku tase märku et vaheta klotse.
RS013
kasutaja
Postitusi: 60
Liitunud: 16 Veebr 2009, 16:31
Asukoht: Tallinn

Re: Sierra XR4i 2.0 DOHC '90 - Rasmus.

Postitus Postitas RS013 »

Kirjutaks ka vahelduseks. Pole Sierraga praktiliselt üldse sõitnud, sest.... ma ei teagi. ja igakord kui tahan sõitma minna, läheb midagi tsenseeritud. Võistlustel sai ainult ühel Käreveres käidud, aga normaalsest sõidust ei tulnud midagi välja, sest lamell ei pidanud nii hästi ja Masteri korralikud naastud pidasid veel vähem :D

Aga püüan meenutada, mis vahepeal tehtud on:
*veel kaks jooksu 15" velgesid, ühtede peale läksid korralikud Falkeni lamellid, teise jooksu peale naastud.
*starter remonditi ära
*piduritorude, -voolikute ja -õli vahetus. Pidurituli ilusti kustus.
*uus p.t. rattagaaler ja vahetus
*uus jagaja kaas ja rootor
*"uued" esituled ja tulede alune liist. Tuled olid lihtsalt odavad ja korralikumad ja liist kadus Tabsalu rajal ära.
*nupust käivitus. Kaotasin ainsa võtme ära, kirusin muidugi, sest mitu korda olin mõelnud, et peaks võtmeid juurde tegema.
*uued süütejuhtmed (Ignoteck) ja uued küünlad jälle (Motorcraft)
*uus kütusefilter
*"uus" tagasild, sest Kärevere rada lõi vanasse mõra sisse. Nüüd lasen sellele tugevdused ka keevitada.
*uued tagasilla puksid
*punased porilapakad sai millalgi pandud
*radikale keevitasin kaitse ette
*nö mootorikaitse sai ka keevitatud ja alla pandud. Natuke kaitseb ja ei löö mootoriruumi lund täis.

Äkki on miskit veel olnud, aga ei mäleta täpselt.

Nii palju kui sõitnud olen, siis on lahe olnud. Samas aga ootan jubedalt kevadet, et saaks asfaltile.

Pakkuda võib mulle uut oranži paremat suunatuld, luukpära tagumisi istmeid, eesmist strutbari ja madaldusvedrusid/ amorte.

Et lõbusam oleks, siis mõni pilt Käreverest läbi Madis Klaas fotoaparaadi.
Pilt

Stange läks juba kusagile valli jalutama.
Pilt

Tagant näeb päris business välja. Linnapildis oli lahe vaadata/ kuulata, kui Sierral järgi sõitsin. Tartusse sõitsime kiivrid peas, sest müra salongis on üsna jube, linnades saime inimestelt päris palju heakskiitvaid pöidlaid ja naeratusi, kui läbi linna möirates külglibisesin :D
Pilt

Aga noh rajal näeme raisk! ...kui midagi tsenseeritud jälle ei lähe :D
S80 V8 AWD Heico & 244 B230FT
RS013
kasutaja
Postitusi: 60
Liitunud: 16 Veebr 2009, 16:31
Asukoht: Tallinn

Re: Sierra XR4i 2.0 DOHC '90 - Rasmus.

Postitus Postitas RS013 »

Eile sain auto keevitusest kätte lõpuks. Tagumised poolraamid sai nö uued keevitatud, lisaks sai ka sild lisatugevdused ning vahetusse läksid tagasilla ja õõtsa puksid. Kasutusse läks siiski sama sild, sest selgus, et XR4'l teistsugune sild, kui tavalisel 2-liitrisel. Uskumatu kui palju paremaks juhtimine läks, polnud varem sellist kogemust olnud. Auto enam ei uju nii jubedalt ja "tagumiku"tunnetus on kordades ja kordades parem. Samuti sai summutit keevitatud, mädenud pütid lendasid minema ja nüüd all üks pikk reso ja lõpupütt, mõnusalt mahe hääl on nüüd.

Lisaks sai auto ka uue spidotrossi ja RS küljelaiendid.

Eks Haapsalus nüüd näeb, kas rajal on ka parem sõita.
S80 V8 AWD Heico & 244 B230FT
waher
fanaatik
Postitusi: 814
Liitunud: 18 Okt 2006, 22:23
Asukoht: Läänemaa

Re: Sierra XR4i 2.0 DOHC '90 - Rasmus.

Postitus Postitas waher »

RS013 kirjutas:Eile sain auto keevitusest kätte lõpuks. Tagumised poolraamid sai nö uued keevitatud, lisaks sai ka sild lisatugevdused ning vahetusse läksid tagasilla ja õõtsa puksid. Kasutusse läks siiski sama sild, sest selgus, et XR4'l teistsugune sild, kui tavalisel 2-liitrisel. Uskumatu kui palju paremaks juhtimine läks, polnud varem sellist kogemust olnud. Auto enam ei uju nii jubedalt ja "tagumiku"tunnetus on kordades ja kordades parem. Samuti sai summutit keevitatud, mädenud pütid lendasid minema ja nüüd all üks pikk reso ja lõpupütt, mõnusalt mahe hääl on nüüd.

Lisaks sai auto ka uue spidotrossi ja RS küljelaiendid.

Eks Haapsalus nüüd näeb, kas rajal on ka parem sõita.
millal rajale haapsalus lähed?tulen vaatama :mrgreen:
Tarmo
Klubi juhatus
Postitusi: 9090
Liitunud: 10 Okt 2006, 22:26
Nimi: Tarmo
Asukoht: Tartu-Abja-Pärnu

Re: Sierra XR4i 2.0 DOHC '90 - Rasmus.

Postitus Postitas Tarmo »

mille poolest siis xr4ja sild erineb tavalisest?
RS013
kasutaja
Postitusi: 60
Liitunud: 16 Veebr 2009, 16:31
Asukoht: Tallinn

Re: Sierra XR4i 2.0 DOHC '90 - Rasmus.

Postitus Postitas RS013 »

Laupäeval on ju AG Cup lahe peal jälle. Tule sõitma parem! 8)
Ma olen ette hästi pessimistlik, et rada läheb vaalu ja et rehvid üldse ei pea ja veel miljon häda, siis pole pärast pettumust :D

Kuna sillavahetust ja keevitustöid ei teostanud ise, siis täpselt ei oska öelda, kuid niipalju kui aru sain, siis kinnituskohad ei klappinud. Pea auto ostuhind läks selle nalja peale. Võiks lagunemise millalgi lõpetada või nii :D
S80 V8 AWD Heico & 244 B230FT
Tarmo
Klubi juhatus
Postitusi: 9090
Liitunud: 10 Okt 2006, 22:26
Nimi: Tarmo
Asukoht: Tartu-Abja-Pärnu

Re: Sierra XR4i 2.0 DOHC '90 - Rasmus.

Postitus Postitas Tarmo »

tegelikult ei tohiks sillad erinevad olla, isegi cossule ei viitsitud teist silda alla panna, rääkimata siis xr4jast. erinevused on kas 7 või 7,5" differ, sisse lükatavad või polditavad difrid, trummel ja ketas pidurid, sellega peaks laias laastus erinevused piirduma
Vasta