Tegu siis täpsemalt 1991 aasta 5-ukselise Sierraga.
Tehnika:
*2,0DOHC 88kw. (õli- ja filtrivahetus aprilli lõpp ’11).
*Korralik 5-käiguline käigukast ja uus siduri komplekt.
*LSD differ (õlivahetus aprilli lõpp ’11).
*Mootoriremont:Uus kaanetihend*Uued kaanepoldid*Uued klappide juhtpuksid*Uued simmerid*Kollektorid suuremaks freesitud*Sisse ja väljalase suurem*Lõigatud klapipesad*Kaanelt 0.95 mm maha lihvitud (surveaste 12)*Kavoris sooveldatud klapid ja uued pesad*Uus veepump*Uus tihendisari
*Starter remonditud.
*Uus jagajakaas ja rootor.
*Uued süütejuhtmed (Ignoteck).
*Uued küünlad (Motorcraft).
*Uus spidotross.
*Uus aku, aku viidud taha.
*Kütusepaak ja pump vahetatud. Uus kütusevoolik paagist filtrisse.
*Korralik väljalase (Pikk reso ja lõpupütt).
*Sisselaskest vaigistav kast eemaldatud.
*Radika- ja põhjakaitse keevitatud.
*Kütusepaak polditud kerekülge.
Veermik:
*Madaldusvedrud.
*Pidurivoolikud ja torud vahetatud.
*Ees uued pidurikettad ja klotsid (September ’11)
*Uus piduriõli.
*Uued rattalaagrid.
*Uued tagumised õõtsa ja sillapuksid.
*”Uued” tagumised poolraamid ja lisatugevdused sillale.
* Uued eesmised õõtsapuksid ja rooliotsad. (Mai ’11)
*Ise tehtud tagumine strut-bar.
*16" valuveljed (mustad 5 kodaraga) suvekatega.
*15" valuveljed (Exip kärjed) suvekatega.
*15" valuveljed (Fondmetal 5 kodaraga) naastudega.
*15" valuveljed (CMS kärjed) lamellidega.
Salong:
*RS rool.
*Juhiiste Sparco Sprint ja Sabelt 4-punkti traksid. (3p vöö alles)
*Kõrvaliste Honda Prelude’ist.
*Roolivõim, reguleeritav roolisammas.
*Manuaalne katuseluuk.
*2x el.aknad.
*2x el.peeglid.
*Massilüliti salongis.
*Nupust käivitus.
*Tulekustuti salongis.
*Kergenduskuur- eemaldatud tagumised istmed, pigi-,ja alusmatt, ebavajalik juhtmestik, armatuuri alumine osa, keskkonsool, tagumiste uste klaasid ja polstrid asendatud pleksiga.
Välimus:
*RS küljelaiendid.
*XR4 tagatiib.
*Kollased udutuled.
*Oranžid suunad.
