Ford Sierra 2.3D 49 kW aastast 1987 Hulkur
Re: Ford Sierra 2.3D 49 kW aastast 1987 Hulkur
Sisu on ise kokku lappatud. Aga väljast seda, et mul teisel sierral on poritiibadel ka suunad kuid sellel isendil pole.
-
- aktivist
- Postitusi: 250
- Liitunud: 11 Dets 2011, 06:16
- Asukoht: Harjumaa
Re: Ford Sierra 2.3D 49 kW aastast 1987 Hulkur
Selge.Hulkur kirjutas:Sisu on ise kokku lappatud. Aga väljast seda, et mul teisel sierral on poritiibadel ka suunad kuid sellel isendil pole.
1995 Lexus LS400
1986 Ford Sierra iS mk1
1986 Ford Sierra iS mk1
-
- Klubi juhatus
- Postitusi: 9090
- Liitunud: 10 Okt 2006, 22:26
- Nimi: Tarmo
- Asukoht: Tartu-Abja-Pärnu
Re: Ford Sierra 2.3D 49 kW aastast 1987 Hulkur
sierra on 100 kg raskem escordist, ja lisaks veel tagavedu, mis loomupoolest juba janusem
Re: Ford Sierra 2.3D 49 kW aastast 1987 Hulkur
Sierra ei saa kuidagi escortist nii palju raskem olla. Minu luukpärade vahe tuleb vist 20 kg, escorti andmeid täpselt ei tea enam. Sierra on mul 1085 kg tühimassiga, escort mälu järgi 1065.
-
- Klubi juhatus
- Postitusi: 9090
- Liitunud: 10 Okt 2006, 22:26
- Nimi: Tarmo
- Asukoht: Tartu-Abja-Pärnu
Re: Ford Sierra 2.3D 49 kW aastast 1987 Hulkur
autoweek andis sellised andmed, ilmselt sõltub ka kere tüübist aasta arvust mootorist ja varustustasemet, pluss arki arvamusest
Re: Ford Sierra 2.3D 49 kW aastast 1987 Hulkur
Minu andmetel Sierra diisel 1195kg sama aasta Escort diisel 945kg.
Sierra Is
-
- Klubi juhatus
- Postitusi: 9090
- Liitunud: 10 Okt 2006, 22:26
- Nimi: Tarmo
- Asukoht: Tartu-Abja-Pärnu
Re: Ford Sierra 2.3D 49 kW aastast 1987 Hulkur
umbes mingeid numbreid nähes panin selle 100, praegu vaatan et õigem oleks 150, bomsch on saanud 250, kuid see ilmselt arvestades esimest 1,8l d escorti ja 2,3l d sierra mootoreid
Re: Ford Sierra 2.3D 49 kW aastast 1987 Hulkur
Nii tiba aega siis edasi tiksunud juba!! Vahepeal siis saanud mõningad kuluosad vahetad.(esimesed kettad+klotsid) Küttekuluga sai kah kõik ilusasti korda. Nimelt pump lekkis. Peale lekke eemaldamist kulu sajale 5,5 - 5,7 Käruga sõites 6,6. Kui sõita 70-80 km/h siis saab 5l/100 hakkama. Ise kahtlustan, et alla on sattunud bensuka k kast. Peab 5 käigu ülekande ära mõõtma siis selgub tõde. Isenesest võib pilliga rahul olla suht hea ja odav tarbeese. Plaan üks sellise tehnikaga masin veel ehitada.
-
- Klubi juhatus
- Postitusi: 9090
- Liitunud: 10 Okt 2006, 22:26
- Nimi: Tarmo
- Asukoht: Tartu-Abja-Pärnu
Re: Ford Sierra 2.3D 49 kW aastast 1987 Hulkur
vaata ikka diffri poole ülekande asjus
Re: Ford Sierra 2.3D 49 kW aastast 1987 Hulkur
peaülekanne on 3.62. Aga huvitaval kombel on 4 ja 5 käigu vahe peaegu olematu. 90 nega suht ulub käes ja 140 on mootor piirajas. Kiirust valetab vähe. 90 kellajärgi on radari järgi 85 või nii
Viimati muutis Hulkur, 15 Juul 2012, 21:56, muudetud 1 kord kokku.
-
- Klubi juhatus
- Postitusi: 9090
- Liitunud: 10 Okt 2006, 22:26
- Nimi: Tarmo
- Asukoht: Tartu-Abja-Pärnu
Re: Ford Sierra 2.3D 49 kW aastast 1987 Hulkur
2,3d taga ülekanne peaks olema 3,3x siis tekib vahe ka 4 ja 5 vahele
Re: Ford Sierra 2.3D 49 kW aastast 1987 Hulkur
Mul 15 ratas all. Ja diffrist ei olene käigu pikkused. Kahtlustan ikkagi bensuka kasti. Kui sõita 70 nega siis on kõrvajärgi mootori pööre normaalne. Kui sõidad 90 siis ulub käes kuigi taho järgi ca 2000 RPM
-
- Klubi juhatus
- Postitusi: 9090
- Liitunud: 10 Okt 2006, 22:26
- Nimi: Tarmo
- Asukoht: Tartu-Abja-Pärnu
Re: Ford Sierra 2.3D 49 kW aastast 1987 Hulkur
no jah, kui nüüd võtta palju pööre kukub 3000rpm pealt näiteks siis näeb konkreetselt käigu pikkust, kui arvestada kui palju mingi käik sul kiiruses edasi aitab siis ikka diffris asi. ma saan aru et sul probleem igat pidi et liiga kõrged pöörded ja aeglane kiirus, seega kui paned 3,14 diffri siis jõudu pole ollagi, pöörded on madalad ja teoreetiline (pole jõudu et saavutada) tippkiirus on suur. sierra bensukatel on kõigil neljas käik 1 ja viies 0,82-0,83 isegi p100, diisli kohta ei leidnud. scorpiol on bensukatel 5 käiku nii 0,83 kui ka 0,76 hilisematel, samas ka diislitel on neil 0,76.