Ford Sierra 2.3D 49 kW aastast 1987 Hulkur
Ford Sierra 2.3D 49 kW aastast 1987 Hulkur
Asi siis sai alguse üsna ammu. Isa ostis siis sirje uazile mootori doonoriks. Kuid planeeritud ehitus jäi soiku. 2 aastat seisis siis sirje nukralt garaasis ja ootas tume saatus, kuna keegi ei teadnud mis temaga peale hakata. Kuna tol ajal oli mul juba juhiluba olemas ja alguse värk(kõigile kaine sang ja midagi sellist) siis ei olnud ka mul mahti sierraga sõita.(kuna jh filmist "Tulnukas" lause: Sõidan sierraga seina maha.) oli minu sõprade jaoks sierra maine maha teinud.
Aasta oli siis 2008. Kui hakkas tulema nõndanimetatud majanduskriis. NN sõbrad kellele olin olnud kogaeg kaine sang kaotasid töö(ehitus valdkonnas) siis jäi ka ära igasugused joomised särgid värgid.
2008 suvi siis lükkasin sierra garaasi ja hakkasin inspekteerima mida kust palju vaja teha. Algul tundus masin viisaka kerega kuid mida rohkem kaevasid seda sügavamale jõudsid. Kere osas oli vaja teha siis: tagumised poolraamid, salongi põhi, tagumised poritiiva servad sisemised/välimised küljekarbid(kohati) juhiuks(osaliselt). Suuremosa keevitustööst teostasin ise, keerukamad sõlmed tuttava(keevitaja) abiga.
Jätkub:
Aasta oli siis 2008. Kui hakkas tulema nõndanimetatud majanduskriis. NN sõbrad kellele olin olnud kogaeg kaine sang kaotasid töö(ehitus valdkonnas) siis jäi ka ära igasugused joomised särgid värgid.
2008 suvi siis lükkasin sierra garaasi ja hakkasin inspekteerima mida kust palju vaja teha. Algul tundus masin viisaka kerega kuid mida rohkem kaevasid seda sügavamale jõudsid. Kere osas oli vaja teha siis: tagumised poolraamid, salongi põhi, tagumised poritiiva servad sisemised/välimised küljekarbid(kohati) juhiuks(osaliselt). Suuremosa keevitustööst teostasin ise, keerukamad sõlmed tuttava(keevitaja) abiga.
Jätkub:
Re: Ford Sierra 2.3D 49 kW aastast 1987 Hulkur
Pärast põhjalt koukimist näigid siis poolraamid taolised välja




Ja pärast mõningast projekteerimist ja leiutamist oli tulemus selline







Ja pärast mõningast projekteerimist ja leiutamist oli tulemus selline



-
- fanaatik
- Postitusi: 821
- Liitunud: 24 Nov 2007, 01:45
- Asukoht: põlvamaa
Re: Ford Sierra 2.3D 49 kW aastast 1987 Hulkur
ouhh s..... se ju päris suur ettevõtmine sul
aga edu ja jaksu

aga edu ja jaksu

Re: Ford Sierra 2.3D 49 kW aastast 1987 Hulkur
Kohe kui olin auto peaegu valmis saanud(keeviutse osas) tõin ka endale veel doonorauto. Sealt sain korraliku sisu. (istmed) Mootor oli doonoril samuti 2,3D siis jäi mootor tuleviku ootama.
Sai siis sirjet pahteldatud ja värvitud. (pahtelduse ja värvimise lasin teha) kuid tuleb tõdeda, et värvitöö kvaliteet halb
värv koorub ja alt tuleb ilus särav metallikvärv vastu(kehv eeltöö). Plaan enne talve veel tagaots autol üle tossutada. Autoga sõidetud ca 18000 km(minukäes olles)
Asju mis on tehtud on muidugi veel aga neist räägin hiljem.
Auto hetkel siis ise selline




Sai siis sirjet pahteldatud ja värvitud. (pahtelduse ja värvimise lasin teha) kuid tuleb tõdeda, et värvitöö kvaliteet halb

Asju mis on tehtud on muidugi veel aga neist räägin hiljem.
Auto hetkel siis ise selline




Re: Ford Sierra 2.3D 49 kW aastast 1987 Hulkur
Kui põhi sai värvitud ja pigitatud ja pill üle võõbatud siis tekkisid mured aga mujal.
Esimene suurem viga oli, et keema tahtis minna. Ega midagi siis vahetasin plokikaanetihendi ära ja see korras.
Enne seda veel likvideerisin õlilekkeid. Esimene simmerling ja tagumine rasvanöör. Viimasega oli nii, et ca 3000 km pidas õli ilusasti ja siis jälle hakkas lekkima. Nüüd olen selle rasvanöörile löönud käega. Lihtsam valada see 1l õli ca 2000km tagant juurde.
esisillas vahetasin siis stabika pikilõtku puksid ja roolilati kaitsekummid. Pikilõtkupuksid kah kahjuks kehva kvaliteediga. on pidanud ca 3000km vastu. Parempoolne on järgi andnud tagumise krae murdnud/nässutanud.
Tulevikust niipalju, et plaan veel enne talve vahetada tagumine differ ja veovõllid ning käigukast.
Siit siis ka 1 küsimus. Kas pole vahet kas on suure või väikese korpusega differ?(mõtlen sillatala ennast) doonori differ mis plaan alla panna on 1.8TD sirje alt ja see on suure korpusega.
Veel siis ootab külgepanemist ka reduktoriga starter, varsti varsti peaks kätte saama ka korralikud pihustid, siis peaks talveks asi tiba parem saama.
Aga sellega siis nii.. Kõke head soovides Hulkur
Ja peatse kohtumiseni!
Esimene suurem viga oli, et keema tahtis minna. Ega midagi siis vahetasin plokikaanetihendi ära ja see korras.
Enne seda veel likvideerisin õlilekkeid. Esimene simmerling ja tagumine rasvanöör. Viimasega oli nii, et ca 3000 km pidas õli ilusasti ja siis jälle hakkas lekkima. Nüüd olen selle rasvanöörile löönud käega. Lihtsam valada see 1l õli ca 2000km tagant juurde.
esisillas vahetasin siis stabika pikilõtku puksid ja roolilati kaitsekummid. Pikilõtkupuksid kah kahjuks kehva kvaliteediga. on pidanud ca 3000km vastu. Parempoolne on järgi andnud tagumise krae murdnud/nässutanud.
Tulevikust niipalju, et plaan veel enne talve vahetada tagumine differ ja veovõllid ning käigukast.
Siit siis ka 1 küsimus. Kas pole vahet kas on suure või väikese korpusega differ?(mõtlen sillatala ennast) doonori differ mis plaan alla panna on 1.8TD sirje alt ja see on suure korpusega.
Veel siis ootab külgepanemist ka reduktoriga starter, varsti varsti peaks kätte saama ka korralikud pihustid, siis peaks talveks asi tiba parem saama.
Aga sellega siis nii.. Kõke head soovides Hulkur
Ja peatse kohtumiseni!

Re: Ford Sierra 2.3D 49 kW aastast 1987 Hulkur
Vahepeal siis niipalju juhtunud, et sai kätte korralikud pihustid. Sai siis kõik ilusti uute seibidega kokku keerata ja jonksu. Kuid käivitamisel ikkagi viskab sinise pilve taha. Seda umbes 6-8sekundiks. Ning ei ole vahet kas õues on 20 kraadi sooja või -4 kraadi külma sinine pahvakas on täpselt samasugune. Eelmine aasta veel läks -17 käima. Õhupuhasti ja kolle vaheline tihend on korralik ja terve.
Küsimus siis targematele, et kuidas kindlaks teha kui kulunud(hõre) siis mootor on? Olen uurinud rõhukella kuid siinkandi meestel ainult kell bensuka kompressiooni mõõtmiseks.
Mootor võttab niipalju õli kui tagant rasvanööri vahelt seda välja immitseb. Kui raske peaks olema sihukest robustset diislit võtmega ringi keerata?
Küsimusi palju. Talv tulekul tahaks enamvähem asja käima saada.
Küsimus siis targematele, et kuidas kindlaks teha kui kulunud(hõre) siis mootor on? Olen uurinud rõhukella kuid siinkandi meestel ainult kell bensuka kompressiooni mõõtmiseks.
Mootor võttab niipalju õli kui tagant rasvanööri vahelt seda välja immitseb. Kui raske peaks olema sihukest robustset diislit võtmega ringi keerata?
Küsimusi palju. Talv tulekul tahaks enamvähem asja käima saada.
Re: Ford Sierra 2.3D 49 kW aastast 1987 Hulkur
Oi kurja, sul olid pool raamid mingi 4x hullemad kui mul need praegu on.
Päris tubli töö oled ära teinud, peaks endalgi sama töö ära tegema. 


Re: Ford Sierra 2.3D 49 kW aastast 1987 Hulkur
Nüüd siis sihukesed teemad, et mootor peedis.
Hommikul enam käima ei länud(starterist) Tõmbasime köiega mõne meetri saime kohe käima. Siis avastasin, et õlilekke ikkagi üüpris suur umbes 3 tilka minutis tuleb sealt rasvanööri vahelt. Mahlad olid aga ilusad. Tosool sinine ja õli ei vahutanud ega midagi, ning nafta ei lekki ka mootorisse. Võtsin siis kaane maha midagi koledat peale suure kulumisrandi mootoris pole. Päevotsa jahtus siis keerasin sil kõik võrdseks ja valasin silindrid naftat täis. Tunniga vajusid 1,2,4 sil ca 4mm (naftatase) allapoole aga 3 sil oli juba täiesti läbi jooksnud.
Siit ka küsimus targematele, et kaua peaks korras rõngad, tihe mootor naftat/tosooli kinni hoidma?
Ja veel küsimus siis, et kas kellegil ei vedele normaalses korras 2,3d või 2,5d(scorpa) mootorit ja võiks selle mingi hinnaga ka ära anda?
Kõike head soovides Hulkur!
Hommikul enam käima ei länud(starterist) Tõmbasime köiega mõne meetri saime kohe käima. Siis avastasin, et õlilekke ikkagi üüpris suur umbes 3 tilka minutis tuleb sealt rasvanööri vahelt. Mahlad olid aga ilusad. Tosool sinine ja õli ei vahutanud ega midagi, ning nafta ei lekki ka mootorisse. Võtsin siis kaane maha midagi koledat peale suure kulumisrandi mootoris pole. Päevotsa jahtus siis keerasin sil kõik võrdseks ja valasin silindrid naftat täis. Tunniga vajusid 1,2,4 sil ca 4mm (naftatase) allapoole aga 3 sil oli juba täiesti läbi jooksnud.
Siit ka küsimus targematele, et kaua peaks korras rõngad, tihe mootor naftat/tosooli kinni hoidma?
Ja veel küsimus siis, et kas kellegil ei vedele normaalses korras 2,3d või 2,5d(scorpa) mootorit ja võiks selle mingi hinnaga ka ära anda?
Kõike head soovides Hulkur!

-
- Klubi juhatus
- Postitusi: 9090
- Liitunud: 10 Okt 2006, 22:26
- Nimi: Tarmo
- Asukoht: Tartu-Abja-Pärnu
Re: Ford Sierra 2.3D 49 kW aastast 1987 Hulkur
no kui sul juba pulkadeks on siis vaheta vähemalt rõngadki ära, need odavad. huvi pärast võid muidugi uurida ka palju remontmõõdus kolvid maksavad, kuid üldiselt ei tasu remont ära.
isiklikult mina võtaks skorpa td mootori
isiklikult mina võtaks skorpa td mootori

-
- aktivist
- Postitusi: 413
- Liitunud: 29 Juul 2007, 00:01
- Asukoht: Rakvere
Re: Ford Sierra 2.3D 49 kW aastast 1987 Hulkur
Selline silindritesse nafta valamise süsteem pole just kõige adekvaatsem meetod mootori kulumise määramiseks. Palju täpsema pildi saab silindrite kompressiooni mõõtes. Kui plokikaas juba maas on, siis on seda muidugi keeruline teha...
Nafta on tooraine, millest bensiini ja diiselkütust ja palju muud head destilleeritakse.
Nafta on tooraine, millest bensiini ja diiselkütust ja palju muud head destilleeritakse.


Re: Ford Sierra 2.3D 49 kW aastast 1987 Hulkur
Nonii targad motoristid. Plaan siis hetkeliselt selline. Kuna oli olemas doonor auto, millel suht vähe kulunud mootoriplokk(Kulumisrant vaevu vaevu tunda) Kuigi doonorilt tuleval mootoril on pmst kõik tihendid kuttud(karter,rasvanöör,esimene simmer) Siis küsiks targematelt, et kuidas saaks selle rasvanööri nii vahetatud, et tast ikka kasu kah on(et siis õli enam tilkuma ei hakkaks)
Igasugune know how on oodatud.
Peale tihendite vahetab veel saaled/rõngad ja komplekteerib 2-st mootorist paremad osad kokku.
Igasugune know how on oodatud.
Peale tihendite vahetab veel saaled/rõngad ja komplekteerib 2-st mootorist paremad osad kokku.
Re: Ford Sierra 2.3D 49 kW aastast 1987 Hulkur
Palju aega siis möödas viimasest postitusest.
Auto siis veerenud juba mitu tuhat kilomeetrit uue südamega milleks siis escorti 1.8 D millele sai teha enne pealetõstmist väike remont, (saaled, rõngad, tihendid) Imekombel sain sellise combo pakettiga isegi ülevaatuselt läbi.
Vahepeal olid suured külmad -19 läks veel poolest pöördest aga -35 oli ikkagi õli liiga paks ja vaevu väntas starteriga mootorit ringi(õli on 10W40 too ikkagi liiga paks suure külmaga)
Aga ikkagi minuarust võttab tiba palju kütet ca 7 l sajale. Kuigi jh sierra peaks ju enamvähem universaal escortiga ühes kaalus olema?
Süüde muidu pandud nii tundejärgi, käib pehmelt.


Auto siis veerenud juba mitu tuhat kilomeetrit uue südamega milleks siis escorti 1.8 D millele sai teha enne pealetõstmist väike remont, (saaled, rõngad, tihendid) Imekombel sain sellise combo pakettiga isegi ülevaatuselt läbi.

Aga ikkagi minuarust võttab tiba palju kütet ca 7 l sajale. Kuigi jh sierra peaks ju enamvähem universaal escortiga ühes kaalus olema?
Süüde muidu pandud nii tundejärgi, käib pehmelt.


Re: Ford Sierra 2.3D 49 kW aastast 1987 Hulkur
Mis veljed need all on ?
Sierra ise ilus ja tore et sellise mäda sierra otsutasid ikkagi korda teha
Sierra ise ilus ja tore et sellise mäda sierra otsutasid ikkagi korda teha

Sierra 1.8 OHC 87
Sierra 1.8cvh->2.0 dohc 92
Sierra DOHC 91
Sierra DOHC 93
Sierra 1.8cvh->2.0 dohc 92
Sierra DOHC 91
Sierra DOHC 93
Re: Ford Sierra 2.3D 49 kW aastast 1987 Hulkur
Velg peaks olema saab 9000 omad vist? Täpselt ei tea.
-
- aktivist
- Postitusi: 250
- Liitunud: 11 Dets 2011, 06:16
- Asukoht: Harjumaa
Re: Ford Sierra 2.3D 49 kW aastast 1987 Hulkur
Silma järgi korralik asjandus kui need suured vead välja jäta... Miks Mk III el on Mk II kapott ja liist või siis Mk II el Mk IIIe sisu?
Kuidagi imelik aga asjandus ise kobe minu arvates, Mulle meeldib. Jõudu jätku auto peal.

1995 Lexus LS400
1986 Ford Sierra iS mk1
1986 Ford Sierra iS mk1