Ford Sierra 2.0 DOHC ´90 Visible
Re: Ford Sierra 2.0 DOHC ´90 Visible
kere hakkab ilusaks minema juba. jätkuvalt häirib see speedinvest seal. vasaku tagatule all sellised kühmukesed, tunduvad või ongi seal? kui on siis millest need tulnud on?
0 esiveolist, 8 tagaveolist.
Re: Ford Sierra 2.0 DOHC ´90 Visible
Ei sa näed õieti, seal tõesti sellised mingid imelikud kühmud. Täpselt ei kujuta ette, et millest need tulnud on. Üks võimalus tundub, et nagu seest oleks mingi asjaga väljapoole löödud ja nüüd väljas muhkus need kohad. Nende kohtadega paraku see aasta tegeleda ei jõudnud, kuid järgmine aasta soojemal ajal võtan terve tagumise põlle värvimise ette ja siis kaovad kindlasti ka need kühmud sealt.
Re: Ford Sierra 2.0 DOHC ´90 Visible
Nii, "enne" pildi leiab eelmise lehe lõpust, praeguseks salong siis selline :

Tahaks küll hirmsasti keemilist pesu aga kust vaene üliõpilane selle raha võtab, et see teha lasta.
Suurema mustuse sain Tuff Stuff vahuga seest kätte ja nüüd on ilmselt nii palju need istmed ikka puhtad, et riideid ei tohiks need enam määrida.
Muidugi võivad nüüd huvilised teha mustadele recarodele hinnapakkumisi, kuna vedelevad jalus need.

Tahaks küll hirmsasti keemilist pesu aga kust vaene üliõpilane selle raha võtab, et see teha lasta.

Suurema mustuse sain Tuff Stuff vahuga seest kätte ja nüüd on ilmselt nii palju need istmed ikka puhtad, et riideid ei tohiks need enam määrida.
Muidugi võivad nüüd huvilised teha mustadele recarodele hinnapakkumisi, kuna vedelevad jalus need.
Re: Ford Sierra 2.0 DOHC ´90 Visible
Nii, vahepeal siis igasuguseid madala autoga seotud probleeme olnud, kuid õnneks läbi häda auto siiski on sõidukorras.
Ja lõpuks on jõudnud kätte see nädalavahetus, millal saab nüüd hakata uusi juppe külge kruvima. Selle nädalavahetuse plaani järgi peaksid need jupid asetuma enda kohtadele :

Kusjuures seoses nüüd viimasel ajal pidevalt jupipoodidega suhtlemisega on tekkinud kindel arvamus, et edaspidi kui vähegi võimalik tellin enda jupid Soomest. Pooltelje kaitsekummid on Soomest toodud ja no vahe on. Eestis küsiti 127.- ainult kummi eest, klambrid tuleb eraldi juurde osta rääkimata mingist määrdest. Samas Soomest tõi tuttav need mulle 95.- karp. Mõlemas siis sees klambrid, kummid ja suur tuup määret. Et kuna tuttav niikuinii seda vahet käib pidevalt siis ma ei leia mõtet siinseid varuosa poode nuumata kui sealt saab palju mõistlikuma hinnaga kõik vajaliku korraga.
Ja lõpuks on jõudnud kätte see nädalavahetus, millal saab nüüd hakata uusi juppe külge kruvima. Selle nädalavahetuse plaani järgi peaksid need jupid asetuma enda kohtadele :

Kusjuures seoses nüüd viimasel ajal pidevalt jupipoodidega suhtlemisega on tekkinud kindel arvamus, et edaspidi kui vähegi võimalik tellin enda jupid Soomest. Pooltelje kaitsekummid on Soomest toodud ja no vahe on. Eestis küsiti 127.- ainult kummi eest, klambrid tuleb eraldi juurde osta rääkimata mingist määrdest. Samas Soomest tõi tuttav need mulle 95.- karp. Mõlemas siis sees klambrid, kummid ja suur tuup määret. Et kuna tuttav niikuinii seda vahet käib pidevalt siis ma ei leia mõtet siinseid varuosa poode nuumata kui sealt saab palju mõistlikuma hinnaga kõik vajaliku korraga.
Re: Ford Sierra 2.0 DOHC ´90 Visible
Mina olen küll saanud kaasa nii kinnitusklambrid kui ka määrde tuubi. Salome poest ostsin tookord...Visible kirjutas: Kusjuures seoses nüüd viimasel ajal pidevalt jupipoodidega suhtlemisega on tekkinud kindel arvamus, et edaspidi kui vähegi võimalik tellin enda jupid Soomest. Pooltelje kaitsekummid on Soomest toodud ja no vahe on. Eestis küsiti 127.- ainult kummi eest, klambrid tuleb eraldi juurde osta rääkimata mingist määrdest. Samas Soomest tõi tuttav need mulle 95.- karp. Mõlemas siis sees klambrid, kummid ja suur tuup määret. Et kuna tuttav niikuinii seda vahet käib pidevalt siis ma ei leia mõtet siinseid varuosa poode nuumata kui sealt saab palju mõistlikuma hinnaga kõik vajaliku korraga.
Re: Ford Sierra 2.0 DOHC ´90 Visible
Visible kirjutas:Nii, vahepeal siis igasuguseid madala autoga seotud probleeme olnud, kuid õnneks läbi häda auto siiski on sõidukorras.
Ja lõpuks on jõudnud kätte see nädalavahetus, millal saab nüüd hakata uusi juppe külge kruvima. Selle nädalavahetuse plaani järgi peaksid need jupid asetuma enda kohtadele :
Kusjuures seoses nüüd viimasel ajal pidevalt jupipoodidega suhtlemisega on tekkinud kindel arvamus, et edaspidi kui vähegi võimalik tellin enda jupid Soomest. Pooltelje kaitsekummid on Soomest toodud ja no vahe on. Eestis küsiti 127.- ainult kummi eest, klambrid tuleb eraldi juurde osta rääkimata mingist määrdest. Samas Soomest tõi tuttav need mulle 95.- karp. Mõlemas siis sees klambrid, kummid ja suur tuup määret. Et kuna tuttav niikuinii seda vahet käib pidevalt siis ma ei leia mõtet siinseid varuosa poode nuumata kui sealt saab palju mõistlikuma hinnaga kõik vajaliku korraga.
scorpale maksab sama komplekt klambrid jms jura 46eek

pooltelje mõõdud on muidu samad

Re: Ford Sierra 2.0 DOHC ´90 Visible
Pool nädalavahetuse plaani on täidetud. Sain käigukasti padja vahetatud ja oi milline vahe on ikka võrreldes varasemaga. Esiteks on käigukang normaalses asendi, ei vibreeri enam sõidu ajal nii nagu enne ja kui enne 2. ja 4. käik ei tahtnud hästi sisse minna, siis nüüd lähevad kõik lausa perfektselt sisse. Võib lugeda töö õnnestunuks.
Hommikul nägi see käigukasti padja ja toe kooslus välja selline : ( kehvad telefoni pildid )

Kõik, mis vähegi metallist oli üleni roostes, padi oli ühelt poolt täielikult pooleks murdunud jne.
Nagu kombeks saanud, siis auto alla ei lähe ükski asi roostesena tagasi, seega sai toele lastud peale korralik krunt ja must värv. Loomulikult sai enne ka roostet usinalt kraabitud ja tapetud. Tulemuseks oli selline tugi :

Muudest asjadest nii palju, et lõpuks sain RS kapslid endale. ( selle eest suured tänud kasutaja Tali22'le ja Suusabaasile, kes need minuni viitsis toimetada ! ) Täna võtsin need kätte, pahtledasin täkked siledaks ja värvisin üle :

Nüüd on veljed ka komplektsed. Üks kapslite kiiresti valmis tegemise põhjus oli ka see, et jälle käidi üks päev auto kallal ja tagumise ratta mutrid olid juba lahti keeratud, vedelesid hommikul auto kõrval. Selline asi pani mõtlema, et midagi tuleb ikkagi ette võtta ja ise arvan, et kõik lihtsam lahendus ongi kapslite peale panek. Kapslite kinnituspoldid said ka natukene omamoodi, et iga vend neid ilma õige võtmeta lahti ei keera enam. Loomulikult kui tahetakse võtta siis saadakse veljed ka nii kätte aga lootus on, et loobutakse ja otsitakse mõned kallimad veljed mõne teise auto alt.

Hommikul nägi see käigukasti padja ja toe kooslus välja selline : ( kehvad telefoni pildid )


Kõik, mis vähegi metallist oli üleni roostes, padi oli ühelt poolt täielikult pooleks murdunud jne.
Nagu kombeks saanud, siis auto alla ei lähe ükski asi roostesena tagasi, seega sai toele lastud peale korralik krunt ja must värv. Loomulikult sai enne ka roostet usinalt kraabitud ja tapetud. Tulemuseks oli selline tugi :

Muudest asjadest nii palju, et lõpuks sain RS kapslid endale. ( selle eest suured tänud kasutaja Tali22'le ja Suusabaasile, kes need minuni viitsis toimetada ! ) Täna võtsin need kätte, pahtledasin täkked siledaks ja värvisin üle :

Nüüd on veljed ka komplektsed. Üks kapslite kiiresti valmis tegemise põhjus oli ka see, et jälle käidi üks päev auto kallal ja tagumise ratta mutrid olid juba lahti keeratud, vedelesid hommikul auto kõrval. Selline asi pani mõtlema, et midagi tuleb ikkagi ette võtta ja ise arvan, et kõik lihtsam lahendus ongi kapslite peale panek. Kapslite kinnituspoldid said ka natukene omamoodi, et iga vend neid ilma õige võtmeta lahti ei keera enam. Loomulikult kui tahetakse võtta siis saadakse veljed ka nii kätte aga lootus on, et loobutakse ja otsitakse mõned kallimad veljed mõne teise auto alt.

Re: Ford Sierra 2.0 DOHC ´90 Visible
Krt tegusad päevad sul, varsti sierra ikka ideaali lähedane, aga kuidas/millega sa seda käigukasti tala roostest puhastasid ja kuidas/millega värvisid. 

Sierra 2.0i 85a
Sierra 2.0i 93a
Probe 2.5 96a
M3 1.6 04a
Sierra 2.0i 92a
Mondeo 2.0 103 11a
Sierra 2.0i 93a
Probe 2.5 96a
M3 1.6 04a
Sierra 2.0i 92a
Mondeo 2.0 103 11a
Re: Ford Sierra 2.0 DOHC ´90 Visible
Puhastamine on ehtne neegri töö - mul sellised käia peal teravaks lastud servadega kaabitsad, nendega kraabin kogu jupi üle, siis roostemuundi peal. Natukene seisab siis kraabin uuesti, jälle määrin sellega jne. Ega ideaalseks nii ei saa, sest seda viimast roostet ikka kätte ei saa aga vähemal midagigi. Ja ise värvin püstoliga kõik jupid. Kõigile juppidele alla korralik kahekomponendiline EPO krunt ja peale must värv.
Ma Erkile juba rääkisin oma ideedest, millisena näen tulevikus põhja alust. Praeguseks on suurem osa juppe põhja all nii üle käidud ja värvitud, teha on jäänud ainult tagusild ja sellega on idee selline, et jõuluvaheajal võtaks terve silla alt, jupid liivapritsi, uued puksid kõik, värv jne. Aga see on esialgu idee.

Ma Erkile juba rääkisin oma ideedest, millisena näen tulevikus põhja alust. Praeguseks on suurem osa juppe põhja all nii üle käidud ja värvitud, teha on jäänud ainult tagusild ja sellega on idee selline, et jõuluvaheajal võtaks terve silla alt, jupid liivapritsi, uued puksid kõik, värv jne. Aga see on esialgu idee.

Re: Ford Sierra 2.0 DOHC ´90 Visible
Päris head plaanid
Jõudu sierrast meelepärase masina tegemisel.

Re: Ford Sierra 2.0 DOHC ´90 Visible
Jah paraku on see esialgu ainult plaan. Teen enda poolt kõik, et see asi ikka reaalsuseks ka saaks.
Aga tänasest päevast nii palju, et juba kolm tundi auto kallal olnud. Poolteljed jätsin see nädalavahetus siiski rahule, kuna täna õhtul on vaja Tallinnas olla selle autoga. Aga selleeest sai natukene muid töid tehtud. Esiteks määrisin põhjakaitse vahaga tagumised koopad seest ära, vahetasin aku uue vastu, ostsin uued kojamehed. Nüüd lähen pesen auto puhtaks ja siis saab pilte sellest, et milline näeb auto välja RS kapslitega.
Edit : Pean vabandama nende eest, kes ootasid pilte. Paraku ei jõudnudki seekord ei auto pesemiseni ega pildistamiseni. Enda õigustuseks võin öelda aga seda, et kõik aja kulutasin autole.
Nimelt kui uus aku oli paigas, siis jäi midagi kripeldama, et ei ole ikka päris see. Siis kiskusin aku maha, kraapisin aku alust roostest ja leotasin seebiveega natukene, kuna tundub, et sinna on kunagi üsna kenasti akuhapet läinud. See tehtud siis võtsin ette praeguseni peal olnud kiviaegse signa eemaldamise. Kogu kupatus sai nüüd välja kisutud ja kohe on kapoti all ruumi, et sinna uus signa komplekt paigaldada.
Lisaks sellele tegin korda täna veel tagumise stange ühe kinnituse, mis oli lõhki. Enam ei ripu üks stange pool niisama ebamääraselt. Ja viimase tööna kinnitasin tagumised logarid natukene korralikumalt, et need sõidu ajal ei pläriseks. Kõik oli tore ja nüüd Tallinnasse sõites üllatas auto taas sellega, et kaugtuled on kadunud. Kui lülitad kaugtulede peale, siis kustuvad kõik tuled ära. Tore, auto hoiab omaniku ikka pidevalt töös.

Aga tänasest päevast nii palju, et juba kolm tundi auto kallal olnud. Poolteljed jätsin see nädalavahetus siiski rahule, kuna täna õhtul on vaja Tallinnas olla selle autoga. Aga selleeest sai natukene muid töid tehtud. Esiteks määrisin põhjakaitse vahaga tagumised koopad seest ära, vahetasin aku uue vastu, ostsin uued kojamehed. Nüüd lähen pesen auto puhtaks ja siis saab pilte sellest, et milline näeb auto välja RS kapslitega.

Edit : Pean vabandama nende eest, kes ootasid pilte. Paraku ei jõudnudki seekord ei auto pesemiseni ega pildistamiseni. Enda õigustuseks võin öelda aga seda, et kõik aja kulutasin autole.
Nimelt kui uus aku oli paigas, siis jäi midagi kripeldama, et ei ole ikka päris see. Siis kiskusin aku maha, kraapisin aku alust roostest ja leotasin seebiveega natukene, kuna tundub, et sinna on kunagi üsna kenasti akuhapet läinud. See tehtud siis võtsin ette praeguseni peal olnud kiviaegse signa eemaldamise. Kogu kupatus sai nüüd välja kisutud ja kohe on kapoti all ruumi, et sinna uus signa komplekt paigaldada.
Lisaks sellele tegin korda täna veel tagumise stange ühe kinnituse, mis oli lõhki. Enam ei ripu üks stange pool niisama ebamääraselt. Ja viimase tööna kinnitasin tagumised logarid natukene korralikumalt, et need sõidu ajal ei pläriseks. Kõik oli tore ja nüüd Tallinnasse sõites üllatas auto taas sellega, et kaugtuled on kadunud. Kui lülitad kaugtulede peale, siis kustuvad kõik tuled ära. Tore, auto hoiab omaniku ikka pidevalt töös.

Re: Ford Sierra 2.0 DOHC ´90 Visible
mul tegi sama.. minul oli viga lahtises tule massi juhtmes..
Vw Passat 1.9TDI 02`
Audi 80 1.6 86´
Audi 80 1.6 85`
Ford Sierra 2.0 85´
Audi 80 1.6 86´
Audi 80 1.6 85`
Ford Sierra 2.0 85´
Re: Ford Sierra 2.0 DOHC ´90 Visible
mass seal otse keresse, kui see on juhmega, mis läheb ebamäärases suunas (loogiliselt peaks pruun juhe olema vist)
kups (ättt) mbgrupp. ee
56 158 990
56 158 990
Re: Ford Sierra 2.0 DOHC ´90 Visible
Eks peab uurima need asjad jah üle. Igaks juhuks küsin, et kas keegi teab öelda, et ega tulede mass pole kuidagi seotud nende kahe massijuhtmega, mis aku aluse külge kinnituvad torx peaga poldiga ?
Re: Ford Sierra 2.0 DOHC ´90 Visible
mk1/2 l2hevad tulede massid kapotitala kylge ja pruunid juhtmed.. v2hemalt nii oli minu omadel..
Vw Passat 1.9TDI 02`
Audi 80 1.6 86´
Audi 80 1.6 85`
Ford Sierra 2.0 85´
Audi 80 1.6 86´
Audi 80 1.6 85`
Ford Sierra 2.0 85´