Ford Sierra 2,0 Dohc ´92 kersti
nonii..kuna kerstit pole msn'is näha olnud..siis selle probleemile mis sul selle autoga on (bensiini hais salongis) pakkusid teadjamad mehed sellise kirjelduse peale nagu mina ütlesin..et võivad olla pihusti tihendid läbi.,..kuid kindlad nad polnud..kuna kunagi ei saa lihtsalt sõnelisele kirjeldusele vastata...
ja siis mainiks veel..mis ma täna teada sain..kuidas tagumised rattad otseks saada.....see küll võtab kobedalt aega..aga arvan et tulevikus on parem......nimelt tuleb õõtsade sisemine kinnitus viilida ülesse poole......kuna töökaaslane seda teostas enda scorpal..ja ka mina nägin..siis on see väga hea idee....ja ta (töökaaslane) mainis et on ühel scorpal veel nii teinud..ning paigast pole need liikunud peale paika panemist...
...
jutt sai küll pikk..aga loodan et said aru...ja ka hüva nõu....
ja siis mainiks veel..mis ma täna teada sain..kuidas tagumised rattad otseks saada.....see küll võtab kobedalt aega..aga arvan et tulevikus on parem......nimelt tuleb õõtsade sisemine kinnitus viilida ülesse poole......kuna töökaaslane seda teostas enda scorpal..ja ka mina nägin..siis on see väga hea idee....ja ta (töökaaslane) mainis et on ühel scorpal veel nii teinud..ning paigast pole need liikunud peale paika panemist...

jutt sai küll pikk..aga loodan et said aru...ja ka hüva nõu....
Viimati muutis Dexter, 23 Juul 2007, 20:53, muudetud 1 kord kokku.
Tänud nõuannete eest, aga olen voolikud üle vaadanud ja need tunduvad korras. Isegi kui pöörded üles ajada, ei paistnud, et bensuvoolikust midagi immitseks või lekiks.
Pihusti tihendud.. võib-olla tõesti. Mu Sierra on viimasel ajal nii palju valu saanud, et isegi imestan, kui hästi on vastu pidanud
Peab vist vaikselt mootoriremondi käsile võtma.. oi mitmendat korda seda lauset juba kirjutan
Btw Eile vaatasin, et tagumised rehvid seespoolt täiesti slikid. Ja esimestel on välised servad maas juba mõnda aega. Sai siis rattad ümber tõstetud: tagumised ette ja esimesed taha, ehk kestab veel mõnda aega. Üldiselt tuleb hakata vist korralikumaid rehve otsima.
Pihusti tihendud.. võib-olla tõesti. Mu Sierra on viimasel ajal nii palju valu saanud, et isegi imestan, kui hästi on vastu pidanud


Btw Eile vaatasin, et tagumised rehvid seespoolt täiesti slikid. Ja esimestel on välised servad maas juba mõnda aega. Sai siis rattad ümber tõstetud: tagumised ette ja esimesed taha, ehk kestab veel mõnda aega. Üldiselt tuleb hakata vist korralikumaid rehve otsima.
Nonii.. sai siis täna selle juhendi järgi asi ära proovitud. Remondimehe juurde ei viinud, vaid sai ise proovitud koos oma mehega (mõlemad oleme autoremondi alal võhikud). Sellele vaatamata tundub, et asi toimib! Hetkeseisuga sai üks pool ainult tehtud, seegi võttis mitu tundi aega muidugi, suurim probleem, kuidas käsipidurisüsteemi ja piduriketast maha saaksxr4 kirjutas:lubatud link
sealt võtta selline asi -- De-camber Kit
http://myweb.tiscali.co.uk/xrcosworth/

Piduriketast ei saanudki maha, nii et sai urgitsetud selle tagant need seibid paika. Seibid said ka ise tehtud.
Tulemuseks tundub, et ratas läks otsemaks küll. Pole kindel, kas ta päris otse on, aga õhtul hilja garaazilambi valgel väga ei saanud aru. Homme vaatan ja võrdlen neid uuesti ning teen pilti. Homme tuleb siis teine ratas ka paika ajada, mis võiks küll oluliselt kiiremini käia, kuna nüüd teada, kuidas kogu kupatus lahti ja kokku käib

Kuna vanad rehvid on masendavalt kulunud, sis sai soetatud üks vähekasutatud jooks Goodrich Gforce Profiler rehve. Mõõt on küll natuke kitsam nendest, mis praegu all, ehk 195/50/15 aga ehk kisubki rööbastes rooli vähem. Kui nüüd tagarattad otseks saab, siis panen need rehvid alla.
Ja ülehomme on ka esiklaasi vahetuse aeg, lõpuks ometi, peale pikka venitamist
Ja ülehomme on ka esiklaasi vahetuse aeg, lõpuks ometi, peale pikka venitamist
