Täna siis jagelesin bensiini paagiga.
Ühesõnaga kõik algas sellest, et jälle tuli tagasi see probleem, et külmalt ei käi mootor kohe üldse ja soojast peast on ka maanteel sõites tunda, kuidas mootor ei saa piisavalt peale kütet.
Alustasin siis hommikul sellest, et küünlad maha, et kindlalt selgeks teha kas see kinni poomine on seotud sellega, et kütust tuleb liiga palju peale ja uputab üle või siis vastupidiselt ei tule piisavalt kütet. Küünlad maas, tuli kohe lausa pisar silma - mina pole veel selle auto peal nii heas olukorras küünlaid näinud. See tegi kohe tuju heaks, kuna see pidev jura annab ikkagi mingisuguseidki tulemusi. Küünla elektroodil oli muidu näha ka kerget valget kirmet ja seega oli vastus olemas - ei saa piisavalt peale. Siis kohe auto kanalile ja hakkasin paaki maha võtma. Maha võtmine ise läks üsna libedalt, üllataval kombel seekord ei tulnudki roostes poltidega jurada, kuna kõik tuli üsna kenasti lahti. Pumba juures ise otsest viga küll mingit ei leidnud, kuid paar kahtlast kohta olid aga seal küll. Esimene asi oli pumba massi juhe, mida oli mingit ime moodi jätkatud ja igavene hunnik isoleerteipi ümber seotud. Selle lahendasin kohe ära korraliku juhtme jätkamise näol. Teine asi olid pumba juures olevad kontaktid, mis oleksid nagu mingi rooste kirmega kaetud. Need kohad said üle tehtud ja eks paistab, kas see andis tulemusi või tuleb viga mujalt edasi otsida.
Muidugi jah, tore on see, et paak ise on ikka väga mäda. Praegu tegin sellele nii palju iluravi, et ehk otseselt veel kuskilt läbi ei aja ja loodan, et paar kuud veel see kestab. Uue paagi jaoks tuleb hakata nüüd raha kõrvale panema.
Paagi vits oli nii mäda, et see läks ilma erilise pingutuseta pooleks. See eriti mind ei üllatanud, kuna olin juba arvestanud sellega, et see üks selline Sierra tüüpvärk, mis roostetab.