Ford Sierra 2.0 4wd 91a Tann15
Re: Ford Sierra 2.0 4wd 91a Tann15
Erinevalt sinu käkerdisest ei ole sellel sidurit vahel!
Kastist läheb otse ülekanne esisilda ketiga!
Kui sul midagi isikliku öelda siis kasuta Ps´i !
Kastist läheb otse ülekanne esisilda ketiga!
Kui sul midagi isikliku öelda siis kasuta Ps´i !
/ Ford Scorpio 2.9 V6 RWD /
Ford Mondeo mk3 2.0 16vtddi
Ford Mondeo mk1 1.8 16v
Ford Mondeo mk3 2.0 16vtddi
Ford Mondeo mk1 1.8 16v
Re: Ford Sierra 2.0 4wd 91a Tann15
Vot see näitab, kui palju sul on tehnilist taipu.tann15 kirjutas:Erinevalt sinu käkerdisest ei ole sellel sidurit vahel!
Kastist läheb otse ülekanne esisilda ketiga!
Kui sul midagi isikliku öelda siis kasuta Ps´i !

Võta esisilla kardaan vahelt ära ja proovi, ära klähvi siin niisama. Sierra ja escorti vahediferentsiaal on punkt sama lahendusega, mõlemal on planetaardiffer ja visco. Kuna mootorid on erinevat pidi peal, siis lihtsalt ehitus on erinev, tööskeem on sama.
Re: Ford Sierra 2.0 4wd 91a Tann15
Erinevalt sinust olen ma sierra neliku kasti lahtisena näind,ülekandes ei ole vahediffert!
Oleks siis see peaks juba hammu laiali mul olema ja auto ei veaks esiveona enam!
5-käiguline käigukast, ja jagamiskast ZF mis jagas pöördemomenti: ette -37%, taha - 63%. Esi differ oli mootori karterisse sisseehitatud.
Kastist jagatakse veojõud ja see läheb esisilda,kui nii kindel oled siis v6ime kihla vedada selle vastupidavuse suhtes võrreldes escuga.
Oleks siis see peaks juba hammu laiali mul olema ja auto ei veaks esiveona enam!
5-käiguline käigukast, ja jagamiskast ZF mis jagas pöördemomenti: ette -37%, taha - 63%. Esi differ oli mootori karterisse sisseehitatud.
Kastist jagatakse veojõud ja see läheb esisilda,kui nii kindel oled siis v6ime kihla vedada selle vastupidavuse suhtes võrreldes escuga.

/ Ford Scorpio 2.9 V6 RWD /
Ford Mondeo mk3 2.0 16vtddi
Ford Mondeo mk1 1.8 16v
Ford Mondeo mk3 2.0 16vtddi
Ford Mondeo mk1 1.8 16v
Re: Ford Sierra 2.0 4wd 91a Tann15
Oh sind küll, ei ole vahedifrit.
Misasi sul siis selle veojõu 37% ette ja 63% taha ära jagab, vanajumal ise?
Vastupidavus ei puutu praegu asjasse, tee kõigepealt elementaarsed asjad endale selgeks.
Üleüldse ma ei saa aru mida me vaidleme, mine võta kardaan alt ära ja proovi.

Visco

Planetaarkeskdiffer






Üleüldse ma ei saa aru mida me vaidleme, mine võta kardaan alt ära ja proovi.

Visco

Planetaarkeskdiffer



Re: Ford Sierra 2.0 4wd 91a Tann15
Vaidle nagu seinaga
/ Ford Scorpio 2.9 V6 RWD /
Ford Mondeo mk3 2.0 16vtddi
Ford Mondeo mk1 1.8 16v
Ford Mondeo mk3 2.0 16vtddi
Ford Mondeo mk1 1.8 16v
-
- aktivist
- Postitusi: 413
- Liitunud: 29 Juul 2007, 00:01
- Asukoht: Rakvere
Re: Ford Sierra 2.0 4wd 91a Tann15
No täpselt, ei taha sa kuidagi vanemaid mehi kuulata.tann15 kirjutas:Vaidle nagu seinaga

Sierral on tõesti keskel ka differ, kui sa neid kaste lammutanud oled, siis peaks sa ju teadma, differ kahe silma vahele seal jääda ei saa. Erx pani ju pildid ka, ja ma võin kinnitada, et selline see keskdiffer tõesti on. Põhimõtteliselt on tegu sarnase asjaga nagu tagumine differ, vahe on ainult väliskujus ja momendijaotuses. Tavaline differ jagab veojõu võrdselt väljuvatele võllidele 50/50%, planetaardiffer jagab aga ~40/60 %. Lisaks diffrile on vahekastis ka visco lsd, et võrdsustada esi ja tagumise kardaani pöörlemiskiiruseid. Kui sa esimese kardaani alt ära võtad, siis on see sama olukord, nagu sa tõstaks sierral ühe tagaratta tungrauaga maast lahti. Kui sul on taga tavaline lahtine differ, siis hakkab see ülestõstetud tagaratas ju tühja käima. Kui sul on korralik tagumine LSD differ, siis suunab see veojõudu ka maas olevale rattale ja auto sõidab tungraua pealt maha. Täpselt sama asi on ka keskdiffriga, võta esimene kardaan ära ja siis on keskdiffri visco lsd ainus asi, mis tagaratastele veojõudu suunab. Tavaliselt on nii vanadel autodel keskmine visco juba omadega kutu, ning esimese kardaani eemaldamisel, või ühe esiratta õhku tõstmisel, see auto sul paigalt ei liigu.

Re: Ford Sierra 2.0 4wd 91a Tann15
Proovi eesmärgil t6stsin esiosa maast lahti,vedas ilusti edasi kui mõlemad esimesed rattad olid õhus,ma nüüd ei saa ültse enam aru.
Kui eemaldada esimene gardaan siis hakkab juppe lendama?krtdi moodi see loogiline olla saab?
Näiteks audi/volvo ei liigu kuskile kui esimene osa üleval on autol,ja nelikvedu näiteks audil on ikka päris nõrk.
Kui eemaldada esimene gardaan siis hakkab juppe lendama?krtdi moodi see loogiline olla saab?
Näiteks audi/volvo ei liigu kuskile kui esimene osa üleval on autol,ja nelikvedu näiteks audil on ikka päris nõrk.
/ Ford Scorpio 2.9 V6 RWD /
Ford Mondeo mk3 2.0 16vtddi
Ford Mondeo mk1 1.8 16v
Ford Mondeo mk3 2.0 16vtddi
Ford Mondeo mk1 1.8 16v
-
- aktivist
- Postitusi: 413
- Liitunud: 29 Juul 2007, 00:01
- Asukoht: Rakvere
Re: Ford Sierra 2.0 4wd 91a Tann15
No kui kaasa vedas, siis järelikult on sul keskmine LSD veel korras. Reeglina need keskmised lsd on läbi ja lasevad ilma pidamiseta sillal tühja kraapida. Ära ilma esimese kardaanita sõitma küll mine, su keskmine visco kuumeneb üle, ja siis enam tagumisi kaasa ei vea, sõit lõppeb üsna pea, kohapeal tühja tuuritamisega.
Kui sa tööpõhimõttest ikka aru ei saa, siis mõtle nii, et vabadiffer jaotab ju veojõu sinna poole, mida kergem ringi ajada. Kui tõstad esimese silla õhku, on ju seda kergem ringi ajada kui tagumist ja nii hakkavadki vaid esimesed pöörlema. Et seda ei juhtuks on lisaks diffrile vahekastis ka lsd, mis püüab ühe silla tühja kraapimisel ka teist kaasa vedada. Tulemust näed sa isegi, kui esirattad õhu, tahab auto ikka kohalt minna, kuna keskmine visco ei lase esimestel tühja kedrata.
Minu nelikul näiteks on keskvisko peetis, ning kui ma esirattad õhku tõstan, siis enam kohalt ära ei saa, kuna esimesed hakkavad tühja käima.
Nii lihtne see ongi.
Kui sa tööpõhimõttest ikka aru ei saa, siis mõtle nii, et vabadiffer jaotab ju veojõu sinna poole, mida kergem ringi ajada. Kui tõstad esimese silla õhku, on ju seda kergem ringi ajada kui tagumist ja nii hakkavadki vaid esimesed pöörlema. Et seda ei juhtuks on lisaks diffrile vahekastis ka lsd, mis püüab ühe silla tühja kraapimisel ka teist kaasa vedada. Tulemust näed sa isegi, kui esirattad õhu, tahab auto ikka kohalt minna, kuna keskmine visco ei lase esimestel tühja kedrata.
Minu nelikul näiteks on keskvisko peetis, ning kui ma esirattad õhku tõstan, siis enam kohalt ära ei saa, kuna esimesed hakkavad tühja käima.
Nii lihtne see ongi.

Re: Ford Sierra 2.0 4wd 91a Tann15
Jutt jumala õige. Aga noh, tann ju nägi oma silmaga vahekasti sisse ja differ puudus, nii et mis siin ikka vaielda. 

Re: Ford Sierra 2.0 4wd 91a Tann15
No tra,oli ju fordi neliku kast,ja veel sierra alt
aga miks ei ole esidiffrisse lsd´d pandud?pidevalt veab ju 3 ratast mitte neli
ford on jälle inimesi petnud,4x4 asemel peaks olema 4x3
Gto juures t6stukiga ülesse t6stes,vedasid pidevalt tagumised ja kundepoolne esimene ratas,samas juhipoolne käis ringi minimaalselt.

aga miks ei ole esidiffrisse lsd´d pandud?pidevalt veab ju 3 ratast mitte neli

ford on jälle inimesi petnud,4x4 asemel peaks olema 4x3

Gto juures t6stukiga ülesse t6stes,vedasid pidevalt tagumised ja kundepoolne esimene ratas,samas juhipoolne käis ringi minimaalselt.
/ Ford Scorpio 2.9 V6 RWD /
Ford Mondeo mk3 2.0 16vtddi
Ford Mondeo mk1 1.8 16v
Ford Mondeo mk3 2.0 16vtddi
Ford Mondeo mk1 1.8 16v
-
- aktivist
- Postitusi: 413
- Liitunud: 29 Juul 2007, 00:01
- Asukoht: Rakvere
Re: Ford Sierra 2.0 4wd 91a Tann15
Juhitavuse pärast on esidiffer lahtine. Kui see ka lsd oleks, siis muutuks auto alajuhitavaks ja tahaks igas kurvi otse minna. LSD sunnib rattaid pöörlema sama kiirusega, aga kurvis pöörleb sisemine ratas aeglasemalt. Kui nüüd esidiffris ka lsd oleks sunniks see mõlemaid rattaid võrdse kiirusega pöörlema, ja kurvi raadiuse poolne (sisemine) ratas hakkab piltlikult öeldes autot kurvist välja tõukama.

-
- Klubi juhatus
- Postitusi: 9090
- Liitunud: 10 Okt 2006, 22:26
- Nimi: Tarmo
- Asukoht: Tartu-Abja-Pärnu
Re: Ford Sierra 2.0 4wd 91a Tann15
Marty from fsoc kirjutas:
-
- fanaatik
- Postitusi: 821
- Liitunud: 24 Nov 2007, 01:45
- Asukoht: põlvamaa
Re: Ford Sierra 2.0 4wd 91a Tann15
krt ma tahaks ka endale sellist raamatut 

Re: Ford Sierra 2.0 4wd 91a Tann15
Nelikvedu audil nõrk? Millest selline "tuiskav" järeldustann15 kirjutas:Proovi eesmärgil t6stsin esiosa maast lahti,vedas ilusti edasi kui mõlemad esimesed rattad olid õhus,ma nüüd ei saa ültse enam aru.
Kui eemaldada esimene gardaan siis hakkab juppe lendama?krtdi moodi see loogiline olla saab?
Näiteks audi/volvo ei liigu kuskile kui esimene osa üleval on autol,ja nelikvedu näiteks audil on ikka päris nõrk.

nissan micra sport 1.2 16v
ford sierra 2.0 sohc
audi coupe quattro 2.3 20v
audi 80 avant 2.3 10v
ford sierra 2.0 sohc
audi coupe quattro 2.3 20v
audi 80 avant 2.3 10v
Re: Ford Sierra 2.0 4wd 91a Tann15
Noor mees, veri vemmeldab, lisaks sellele teadmiste puudumine, aga selle kompenseerib suvaline lahmimine. 

Sierra Is