
Ford Sierra 2.0 DOHC ´90 Visible
Re: Ford Sierra 2.0 DOHC ´90 Visible
no okei, siim siis teed pilti kui sa need vastavad kleepsud oled peale monteerinud millest me rääkisime 

0 esiveolist, 8 tagaveolist.
Re: Ford Sierra 2.0 DOHC ´90 Visible
Üsna inetuks muudavad jah auto.suusabaas kirjutas:Mis seal ikka pildistada, teevad auto väga koledaks. Keerasin eile oma valgete RS-ide asemele ka mustad plekid ja päris õudne näeb välja
Homme kui lumi maas, siis võib paar pilti teha, kui lund pole siis tegelen autoga jälle terve päeva, siis pole aega pilte teha.

Muidugi plekkidega on veel see tore asi, et keerates käivad esimesed kergelt koopasse.

Re: Ford Sierra 2.0 DOHC ´90 Visible
Kuidas siis nii et käivad koopasse
pead endale kitsamad või madalamad rehvid sebima;)

Ford Sierra 2.0 karpa 3 ukseline mk2
Re: Ford Sierra 2.0 DOHC ´90 Visible
Mingitel teadmata asjaoludel on auto madalam kui originaalis ja seega tekib ees see probleem.
Aga jätkaks olukorra kirjeldust. Juhipoolne tagumine pidurisilinder on peetis. Jumala kinni roosetanud. Pole veel elusees sellist pulli näinud, et asi nii kapitaalselt läbi on. Isegi ühel 2 aastat seisnud jumala roostes Sigullil polnud seis nii hull. Kahju hakkab kohe autost kui mõelda, millist elu see enne elanud on, null hoolt ! Ja seda enam muutub minu arvamus vanadest omanikest - kui ma enne veel neist midagi arvasin, siis enam ei arva ma neist mitte midagi. Kuidas on võimalik, et klotsid vahetatakse ära ja samas silindri seisukord ei huvita mitte kedagi. See ju üsna elementaarne, et kui klotse vahetad siis ikka ju kergelt uurid üle, et kuidas asi on ja kas kõik töötab nii nagu peab.
Kuna rahaline seis on ka nii nagu on, siis lihtsalt see praegu jääb nii. Niigi see kuu juba auto alla veidi üle 2000.- laotud. Ei jõua enam majanduslikult, seda enam, et praeguses seisus oleks veel vaja ligi 4000.- eest uusi juppe osta enne kui saaks öelda, et auto on tehniliselt ideaalilähedases seisus.

Aga jätkaks olukorra kirjeldust. Juhipoolne tagumine pidurisilinder on peetis. Jumala kinni roosetanud. Pole veel elusees sellist pulli näinud, et asi nii kapitaalselt läbi on. Isegi ühel 2 aastat seisnud jumala roostes Sigullil polnud seis nii hull. Kahju hakkab kohe autost kui mõelda, millist elu see enne elanud on, null hoolt ! Ja seda enam muutub minu arvamus vanadest omanikest - kui ma enne veel neist midagi arvasin, siis enam ei arva ma neist mitte midagi. Kuidas on võimalik, et klotsid vahetatakse ära ja samas silindri seisukord ei huvita mitte kedagi. See ju üsna elementaarne, et kui klotse vahetad siis ikka ju kergelt uurid üle, et kuidas asi on ja kas kõik töötab nii nagu peab.

Kuna rahaline seis on ka nii nagu on, siis lihtsalt see praegu jääb nii. Niigi see kuu juba auto alla veidi üle 2000.- laotud. Ei jõua enam majanduslikult, seda enam, et praeguses seisus oleks veel vaja ligi 4000.- eest uusi juppe osta enne kui saaks öelda, et auto on tehniliselt ideaalilähedases seisus.
Re: Ford Sierra 2.0 DOHC ´90 Visible
Jaamh! mul vaja ideaali lähedale jõudmiseks rohkesti aega ja raha vaja!
Ford Sierra 2.0 karpa 3 ukseline mk2
-
- Klubi juhatus
- Postitusi: 9090
- Liitunud: 10 Okt 2006, 22:26
- Nimi: Tarmo
- Asukoht: Tartu-Abja-Pärnu
Re: Ford Sierra 2.0 DOHC ´90 Visible
mina näiteks vahetan sedasi klotse, ja arvan ka et enamus vahetab sedasi klotse, tahaks hoopis näha meest kes alati tõmbab igaks juhuks silindrid välja. Laseb sedasi osaliselt õli välja peab tingimata õhutama pärast.Visible kirjutas:... Kuidas on võimalik, et klotsid vahetatakse ära ja samas silindri seisukord ei huvita mitte kedagi. See ju üsna elementaarne, et kui klotse vahetad siis ikka ju kergelt uurid üle, et kuidas asi on ja kas kõik töötab nii nagu peab. ....
Re: Ford Sierra 2.0 DOHC ´90 Visible
Mida sa ajad ? Selleks lased terve süsteemi laiali, et selgeks teha kas asi on töökorras ? No võib-olla mina loll aga väga lihtne nii selgeks teha, et trummel maha, paar korda ettevaatlikult piduripedaali litsuda, siis kruvikas vahet hoidvate hammasrataste vahele ja kohe selge, kas kaks klotsi liiguvad iseseisvalt või mitte.
-
- Klubi juhatus
- Postitusi: 9090
- Liitunud: 10 Okt 2006, 22:26
- Nimi: Tarmo
- Asukoht: Tartu-Abja-Pärnu
Re: Ford Sierra 2.0 DOHC ´90 Visible
veel lihtsam on ju vaadata kuidas klots kulunud on
edit: pidasin silmas ikka ketaspidureid, kuid vaevalt et seal erilist vahet on sellisel meistrimehel nagu sina
edit: pidasin silmas ikka ketaspidureid, kuid vaevalt et seal erilist vahet on sellisel meistrimehel nagu sina
Re: Ford Sierra 2.0 DOHC ´90 Visible
No kasvõi. Kuigi ma ei leia, et ka minu see meetod väga keeruline teostada oleks. Kas ja kui õige see just on aga seisukorra nii selgeks teha saab ja mingit kahju see ei tee.
-
- Klubi juhatus
- Postitusi: 9090
- Liitunud: 10 Okt 2006, 22:26
- Nimi: Tarmo
- Asukoht: Tartu-Abja-Pärnu
Re: Ford Sierra 2.0 DOHC ´90 Visible
seda tahaks küll näha kes ei vaata kuidas ära võetud klots välja näeb
edit: kui klots juba imelik on siis otsiks küll milles asi on
muidugi võis alles peale uue klotsi panekut silinder kinni jääda, et enne veel liikus. Seega ei saa seda väga süüdistada. Küll aga on huvitav kui oled kellegile rämeda papi maksnud klapi regulli eest ja pärast üks polt kaanel vedeleb
edit: kui klots juba imelik on siis otsiks küll milles asi on
muidugi võis alles peale uue klotsi panekut silinder kinni jääda, et enne veel liikus. Seega ei saa seda väga süüdistada. Küll aga on huvitav kui oled kellegile rämeda papi maksnud klapi regulli eest ja pärast üks polt kaanel vedeleb
Re: Ford Sierra 2.0 DOHC ´90 Visible
Ee....jaja, ma ka.
-
- Klubi auliige
- Postitusi: 552
- Liitunud: 16 Okt 2007, 19:56
- Asukoht: Tartu
- Kontakt:
Re: Ford Sierra 2.0 DOHC ´90 Visible
Ma ise mõtlen et kui viimati klotse vahetati siis pidid silindrid ju liikuma.???
Re: Ford Sierra 2.0 DOHC ´90 Visible
Mis sa ikka halad selle pidurisilindri pärast. Mina olen selliseid palju näinud ja näen ilmselt tulevikus veel rohkem. Ega igaüks ei hakka tõesti kolvi pealt porikumme igaks juhuks maha urgitsema, et veenduda kas kolvi pealt ikka oma peegelpilt on näha. Neid porikumme kakkudes võiba vana ja rabeda kantossi ära ka lõhkuda. Pealegi kui tihti sa ikka neid piduriklotse vahetad? Kord 3-5 aasta jooksul võibolla. Selle ajajooksul võib seal trumli sees igasuguseid asju juhtuda. Pea püsti, sa sõidad ju sierraga
, ei ole mõtet hädaldada nende vigade üle, mis on 20 aasta vanuste auto puhul täiesti igapäevased nähtused. Jõudu-jaksu remontimisele nagu ka mulle väga tihti soovitakse 


Re: Ford Sierra 2.0 DOHC ´90 Visible
No ma leian, et vingumiseks nagu veidi põhjust on. Siin jah tõesti palju neid vanaduse hädasid. Rohkem ikka vanade omanike lolluse ja lohakuse viljad. Ja kui see silinder oleks üle ma ei tea mitme kuu üks viga siis loomulikult pole siin midagi halada aga kui ikka kahe nädala jooksul tuleb vigu umbes 5-6 ja siis kui need lahendada suudad on järgmiseks nädalavahetuseks tööde nimekiri jälle sama pikk, kuna auto otsustas hakata teisest nurgast lagunema. Lisaks kõigele hakkab see ikkagi rahakotile ka, pidevalt vaja osta sellised 100-200.- asju siis lõpuks ikka tulevad kokku üsna kenad summad. Ma leian küll, et ma ei ole sugugi vähe siia auto alla matnud nende omanikuks oldud kuude ajal, lisaks veel kõik vaba aeg, mis selle auto peale on kulunud.
Jah ühesõnaga jälle see nutt, hala ja vanade omanike süüdistamine aga ma leian, et seda autot on piisavalt hooratud, et olla pahane vanade omanike peale ja muidugi on ka põhjust oma käitumise üle järele mõelda - olid loll ja ostsid rullnokkade ära hooratud auto, siis nüüd siple. Ehk kokkuvõtlikult, seda minupoolset hala tuleb siia teemasse ikka ja kellele ei meeldi, siis võtku seda kui väikest naisteka nurka siin foorumis ja ärgu lihtsalt lugegu seda.
Jah ühesõnaga jälle see nutt, hala ja vanade omanike süüdistamine aga ma leian, et seda autot on piisavalt hooratud, et olla pahane vanade omanike peale ja muidugi on ka põhjust oma käitumise üle järele mõelda - olid loll ja ostsid rullnokkade ära hooratud auto, siis nüüd siple. Ehk kokkuvõtlikult, seda minupoolset hala tuleb siia teemasse ikka ja kellele ei meeldi, siis võtku seda kui väikest naisteka nurka siin foorumis ja ärgu lihtsalt lugegu seda.

-
- Klubi juhatus
- Postitusi: 9090
- Liitunud: 10 Okt 2006, 22:26
- Nimi: Tarmo
- Asukoht: Tartu-Abja-Pärnu
Re: Ford Sierra 2.0 DOHC ´90 Visible
positiivset meelt ja jaksu sulle selle auto ehitamisel