
2.0 -dohc-'ile paar lisakilowatti saada
Re: 2.0 -dohc-'ile paar lisakilowatti saada
Kus otsast see ülevaatus nii problemaatiline on, mustalt saab ju päris mõnestki kohast ju läbi kui tuttvusi on või suvatsed otsida. Pärast seda kui käidud, pole ju enam mingit probleemi, mis aurud sul summutist välja tulevad või kas kapoti all on poni või hobune. 

-
- Klubi juhatus
- Postitusi: 9090
- Liitunud: 10 Okt 2006, 22:26
- Nimi: Tarmo
- Asukoht: Tartu-Abja-Pärnu
Re: 2.0 -dohc-'ile paar lisakilowatti saada
no kui värske ülevaatus ja politsei onu avastab ebakõla, siis ilmselgelt kui üldse järgmine kord seda tüv punkti on siis mustalt sealt enam ei saa
Re: 2.0 -dohc-'ile paar lisakilowatti saada
No kui ainult kollektoris probleem, siis seda suht lebo üv ajaks originaali vastu vahetada.. võrreldes siin iga-aastase mootori ümberviskamisega näiteks 

Re: 2.0 -dohc-'ile paar lisakilowatti saada
Selle pärast ju tavaliselt palutaksegi nädalake mitte silma jääda.Tarmo kirjutas:no kui värske ülevaatus ja politsei onu avastab ebakõla, siis ilmselgelt kui üldse järgmine kord seda tüv punkti on siis mustalt sealt enam ei saa
Re: 2.0 -dohc-'ile paar lisakilowatti saada
Ma muidugi ei oska pakkuda, mitmel mehel siin Sierrade peal torukollektorid on, aga Kersti Sierra peal igatahes on Marteliuse torukolle täiesti olemas ja auto on ülevaatused siiani läbinud. Samas ma tean kedagi, kes tundis kedagi, kes ütles, et Tartus ei lasta ülevaatuselt vasest piduritorudega läbi. Võib-olla on see torukolle jutt ka ainult Tartu kohta pädev, äkki lihtsalt Tartus pole Sierrat mõistlik pidada?
Võib-olla jällegi on häda selles, et keegi on oma relakaga valmistatud "lowlifer" Sierrale järjekordse jap style plekkpüti taha keeranud ja siis ülevaataja lihtsalt paneb paar feisspalmi ja viitab sellele lärisevale jamale ning samas juhib tähelepanu ka muudele ägedatele tuuningutele. Noorema poolne omanik võib küll üritada seletada, et ää, ma võin ju tavalise õhufiltri ka ülevaatuseks tagasi "visata", aga mis vahet seal on, ää. Ja siis selgub tõsiasi, et ülevaataja oli ka pohuist, selle seletuse koha pealt, ja antakse ikkagi korduv.
Mis muidu seda teema pealkirja puudutab siis eks aeg-ajalt ikka tehakse jälle selline teema. Otsingut kasutades võiks arvata kui iga mees ka oma autol lubatud modifikatsioonid teostas siis on päris palju järele aidatud dohce siin foorumis. Tegelt vist ei ole -tsenseeritud-, sest üle poolte juhtudest on auto ost alles plaanis või siis saadakse järsku 21 ning saab viina ostama hakata ja kasiinos käima ning raha ei ole enam.
Võib-olla jällegi on häda selles, et keegi on oma relakaga valmistatud "lowlifer" Sierrale järjekordse jap style plekkpüti taha keeranud ja siis ülevaataja lihtsalt paneb paar feisspalmi ja viitab sellele lärisevale jamale ning samas juhib tähelepanu ka muudele ägedatele tuuningutele. Noorema poolne omanik võib küll üritada seletada, et ää, ma võin ju tavalise õhufiltri ka ülevaatuseks tagasi "visata", aga mis vahet seal on, ää. Ja siis selgub tõsiasi, et ülevaataja oli ka pohuist, selle seletuse koha pealt, ja antakse ikkagi korduv.
Mis muidu seda teema pealkirja puudutab siis eks aeg-ajalt ikka tehakse jälle selline teema. Otsingut kasutades võiks arvata kui iga mees ka oma autol lubatud modifikatsioonid teostas siis on päris palju järele aidatud dohce siin foorumis. Tegelt vist ei ole -tsenseeritud-, sest üle poolte juhtudest on auto ost alles plaanis või siis saadakse järsku 21 ning saab viina ostama hakata ja kasiinos käima ning raha ei ole enam.
Sierra Is
-
- Klubi juhatus
- Postitusi: 9090
- Liitunud: 10 Okt 2006, 22:26
- Nimi: Tarmo
- Asukoht: Tartu-Abja-Pärnu
Re: 2.0 -dohc-'ile paar lisakilowatti saada
mul on mingi homemade torukolle, kuid ma pole veel seda niikaua omanud et ülevaatusele jõuda. küll aga olen üsna veendunud et kui pole äsja vaseliinita peeruvahele saanud ülevaataja kes oma valu sulle üritab pähe määrida, siis tehniliselt korras auto (enamvähem normaalse kõrguse, korras ja vaikse summutajaga, seaduslikult läbipaistvate klaasidega, ja passis tooduga sarnase mootoriga) saab ka läbi
edit: aga jah ajaloos on igast intsidente juhtunud
edit: aga jah ajaloos on igast intsidente juhtunud
Re: 2.0 -dohc-'ile paar lisakilowatti saada
Vot ma arvan ka sama moodi. Ma olen isegi koonusfiltriga läbi saanud, sest auto ei teinud kõrvadele haiget ja oli muidu ka tehniliselt korras.Tarmo kirjutas: küll aga olen üsna veendunud et kui pole äsja vaseliinita peeruvahele saanud ülevaataja kes oma valu sulle üritab pähe määrida, siis tehniliselt korras auto (enamvähem normaalse kõrguse, korras ja vaikse summutajaga, seaduslikult läbipaistvate klaasidega, ja passis tooduga sarnase mootoriga) saab ka läbi
Sierra Is
Re: 2.0 -dohc-'ile paar lisakilowatti saada
koonusfilter on tänasel päeval legaalne aga neid ülevaatajaid on säänseid kes igati korras masinat utiiliks nimetavad, samal ajal olen ise tossava utiiliga läbi saand ülevaatuselt, ei tehtud kapoti lahtigi. loeb täitsa inimesestBomsch kirjutas:Vot ma arvan ka sama moodi. Ma olen isegi koonusfiltriga läbi saanud, sest auto ei teinud kõrvadele haiget ja oli muidu ka tehniliselt korras.Tarmo kirjutas: küll aga olen üsna veendunud et kui pole äsja vaseliinita peeruvahele saanud ülevaataja kes oma valu sulle üritab pähe määrida, siis tehniliselt korras auto (enamvähem normaalse kõrguse, korras ja vaikse summutajaga, seaduslikult läbipaistvate klaasidega, ja passis tooduga sarnase mootoriga) saab ka läbi
ja on inemesi jes uunikumi väärilist autot saadavad euro tähistega juppide järgi enne kui uuesti üv-le tulete
http://www.youtube.com/user/CmCarVideos" onclick="window.open(this.href);return false;
https://www.facebook.com/Cm.Vids" onclick="window.open(this.href);return false;
https://www.facebook.com/Cm.Vids" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: 2.0 -dohc-'ile paar lisakilowatti saada
TÜV punktid on eraettevõtted, mis pakuvad meile teenust, omavahel konkureerides. Neid kohti, kus liigselt koinitakse, tuleb lihtsalt mitte külastada. Samamoodi nagu näiteks halvaksläinud toitu müüvat restorani vms.
Ja Bomsch, viina saab tänapäeval osta juba 18 aastaselt
Juba vähemalt 15 aastat, varasema ajalooga pole ma kursis. Ehk siis see noore inimese võimaluseaken DOHC tuunimise ja joomise huvide tekete vahel on tänapäeval ääretult lühike, lausa olematu pikkusega. Nats aja pärast tuleb soomes kipsi paneku rahhi eest juba Mondeo, väga mugav ja ökonoomne, noh ja kesse pärast sellise püssi omandamist enam maakodu aianurgas roostetavat Sierrat tuunida viitsib.
Ja Bomsch, viina saab tänapäeval osta juba 18 aastaselt

-
- Klubi juhatus
- Postitusi: 9090
- Liitunud: 10 Okt 2006, 22:26
- Nimi: Tarmo
- Asukoht: Tartu-Abja-Pärnu
Re: 2.0 -dohc-'ile paar lisakilowatti saada
kui see nüüd minu kohta käis, siis pole kunagi välismaal tööl käinudJesper kirjutas:TÜV punktid on eraettevõtted, mis pakuvad meile teenust, omavahel konkureerides. Neid kohti, kus liigselt koinitakse, tuleb lihtsalt mitte külastada. Samamoodi nagu näiteks halvaksläinud toitu müüvat restorani vms.
Ja Bomsch, viina saab tänapäeval osta juba 18 aastaseltJuba vähemalt 15 aastat, varasema ajalooga pole ma kursis. Ehk siis see noore inimese võimaluseaken DOHC tuunimise ja joomise huvide tekete vahel on tänapäeval ääretult lühike, lausa olematu pikkusega. Nats aja pärast tuleb soomes kipsi paneku rahhi eest juba Mondeo, väga mugav ja ökonoomne, noh ja kesse pärast sellise püssi omandamist enam maakodu aianurgas roostetavat Sierrat tuunida viitsib.

Re: 2.0 -dohc-'ile paar lisakilowatti saada
A muidu läks täppi või? 
See ei olnud kellegi konkreetse kohta mõeldud. Ülaltoodule sarnanevaid tegelasi on kõik maailma autofoorumid paksult täis. Selles suhtes et kogu see möla võib tunduda offtopicuna, aga tegelikult ta pole seda - enamikus DOHC tuunimise teemades pole diagnoosiks mitte soov või vajadus mootorit võimsamaks saada (sest mootorit vahetades on see ju lihtsam), vaid lihtsalt näppude sügelemine pluss kuskilt tasuta või väga odavalt kaela sadanud Sierra. Kui kaela oleks sadanud näiteks BMW, siis oleks kasutaja ja teema BMW foorumis, Escorti puhul FFE foorumis jne. Iseenesest pole ka näppude sügelemine mingi häbiasi, aga mingist ulmest (a'la DOHC turbotamine või maani maha mädanenud kere restaureerimine) alustamine lihtsalt tapab tänu suhtelisele raskusele ning keerukusele selle huvi ära ja siis edasi lähebki nii nagu ma kirjeldasin. Näited võib igaüks Lugejate Autode alt ise otsida.
Konkreetsel juhul see 2.3l DOHC swap on minu hinnangul just selline paraja raskusega asi, et pole päris õlivahetus, aga mitte ka "elukestev projekt".

See ei olnud kellegi konkreetse kohta mõeldud. Ülaltoodule sarnanevaid tegelasi on kõik maailma autofoorumid paksult täis. Selles suhtes et kogu see möla võib tunduda offtopicuna, aga tegelikult ta pole seda - enamikus DOHC tuunimise teemades pole diagnoosiks mitte soov või vajadus mootorit võimsamaks saada (sest mootorit vahetades on see ju lihtsam), vaid lihtsalt näppude sügelemine pluss kuskilt tasuta või väga odavalt kaela sadanud Sierra. Kui kaela oleks sadanud näiteks BMW, siis oleks kasutaja ja teema BMW foorumis, Escorti puhul FFE foorumis jne. Iseenesest pole ka näppude sügelemine mingi häbiasi, aga mingist ulmest (a'la DOHC turbotamine või maani maha mädanenud kere restaureerimine) alustamine lihtsalt tapab tänu suhtelisele raskusele ning keerukusele selle huvi ära ja siis edasi lähebki nii nagu ma kirjeldasin. Näited võib igaüks Lugejate Autode alt ise otsida.
Konkreetsel juhul see 2.3l DOHC swap on minu hinnangul just selline paraja raskusega asi, et pole päris õlivahetus, aga mitte ka "elukestev projekt".
-
- Klubi juhatus
- Postitusi: 9090
- Liitunud: 10 Okt 2006, 22:26
- Nimi: Tarmo
- Asukoht: Tartu-Abja-Pärnu
Re: 2.0 -dohc-'ile paar lisakilowatti saada
üsna
joomine oli muidugi enne sierrasi, dohc tuunimine oli kinnisidee, ja siis kui dohc'st lahti sain siis oli xr4i kere korda tegemine, reaalsus aga on see et kui 190km maanteed on garaazi ja kodu vahel siis suurt miskit ei tee. suvel puhkuse ajal kui võiks teha, siis on vaja muude asjadega tegeleda. ja noh naine ning kolm last võtavad kah oma aja


joomine oli muidugi enne sierrasi, dohc tuunimine oli kinnisidee, ja siis kui dohc'st lahti sain siis oli xr4i kere korda tegemine, reaalsus aga on see et kui 190km maanteed on garaazi ja kodu vahel siis suurt miskit ei tee. suvel puhkuse ajal kui võiks teha, siis on vaja muude asjadega tegeleda. ja noh naine ning kolm last võtavad kah oma aja

Re: 2.0 -dohc-'ile paar lisakilowatti saada
juba 50km on piisav, et asi ei edene nii nagu võiks.Tarmo kirjutas:reaalsus aga on see et kui 190km maanteed on garaazi ja kodu vahel siis suurt miskit ei tee. suvel puhkuse ajal kui võiks teha, siis on vaja muude asjadega tegeleda. ja noh naine ning kolm last võtavad kah oma aja