2.0 -dohc-'ile paar lisakilowatti saada
2.0 -dohc-'ile paar lisakilowatti saada
Tere.
On plaanis osta omale siin talvepoole Sierra, mootoriks just 2.0DOCH. Kuna plaan on siiski auto jätta pikemaks ajaks kui talvel ribadeks sõita siis mõtlesin, et küsin kuidas saada mootorile paar lisakilowatti juurde ilma turbotamiseta alguses.
2.0 -dohc- pritsungiga oleks mootoriks ideaalis, see 88kw versioon. Kui panna sinna torukolle, teine aju, vahetada väljalase, kui palju siis juba võiks ära tulla, kas midagi 92 kw ringi?
Kui mootorile anda rohkem kütust peale, ja kusagilt veel õhku ka juurde lisada, siis peaks veel natuke tõusma see arv?
Teine küsimus ka, et kuidas suhtute LSD diffrisse originaalis mootoriga?(88kw). Kuidas auto juhitavus muutus, kas hakkab väga otse minema või tõmbab mõlemad rattad all ringi ja läheb ikka külge ka?
Ette tänades, Sander.
On plaanis osta omale siin talvepoole Sierra, mootoriks just 2.0DOCH. Kuna plaan on siiski auto jätta pikemaks ajaks kui talvel ribadeks sõita siis mõtlesin, et küsin kuidas saada mootorile paar lisakilowatti juurde ilma turbotamiseta alguses.
2.0 -dohc- pritsungiga oleks mootoriks ideaalis, see 88kw versioon. Kui panna sinna torukolle, teine aju, vahetada väljalase, kui palju siis juba võiks ära tulla, kas midagi 92 kw ringi?
Kui mootorile anda rohkem kütust peale, ja kusagilt veel õhku ka juurde lisada, siis peaks veel natuke tõusma see arv?
Teine küsimus ka, et kuidas suhtute LSD diffrisse originaalis mootoriga?(88kw). Kuidas auto juhitavus muutus, kas hakkab väga otse minema või tõmbab mõlemad rattad all ringi ja läheb ikka külge ka?
Ette tänades, Sander.
Re: 2.0 -dohc-'ile paar lisakilowatti saada
85kw versioone võid ka ikka vaadata, sest seal vaja aint mingi junn vahelt ära võtta ja ongi 88kw, oli vist õhulugeja juures midagi..SOL kirjutas:2.0 -dohc- pritsungiga oleks mootoriks ideaalis, see 88kw versioon.
Kui sa kõik need asjad ära vahetad, siis peaks rohkemgi tulema juba. Selle kohta siin foorumis juttu kah, kati eemaldamine andis juba hea mitu kw juurde.SOL kirjutas:Kui panna sinna torukolle, teine aju, vahetada väljalase, kui palju siis juba võiks ära tulla, kas midagi 92 kw ringi?
Siin pigem probleem sierra kaalujaotuses, kui mootoris. Räägitakse, et sierra on tagaveolise kohta üsna alajuhitav ja ma täitsa usun seda juttu. Plaanisin ise ka vahepeal LSD alla panna, aga jäigi ära see plaan, sest räägiti, et väga tehnilistel (jää)radadel, kus väike kiirus ja palju pööramist hakkab otse minema ja lisaks ei leidnud ma oma trummelpiduritega sillale sobivad pooltelgi.SOL kirjutas:kuidas suhtute LSD diffrisse originaalis mootoriga?(88kw)
-
- Klubi juhatus
- Postitusi: 9090
- Liitunud: 10 Okt 2006, 22:26
- Nimi: Tarmo
- Asukoht: Tartu-Abja-Pärnu
Re: 2.0 -dohc-'ile paar lisakilowatti saada
minul umbes tonn kaaluva v6'ga nina peal küll polnud probleemi otse minemisega, küll lsd tuleb kergelt üle juhitavus, spin on siis tavaline asi sest üks ratas ei hoia enam suunda.
8v dohc mootorist kw saada on kallis, odavam oleks sinna panna scorpa r4 16v mootor
mootorisse lisa kütuse andmisel pole erilist mõtet kuna aju üritab ju segu hoida õigena ja suurema kütuse surve korral või suuremate pihustite korral ähendatakse lihtsalt pihusti lahtioleku aega.
8v dohc mootorist kw saada on kallis, odavam oleks sinna panna scorpa r4 16v mootor
mootorisse lisa kütuse andmisel pole erilist mõtet kuna aju üritab ju segu hoida õigena ja suurema kütuse surve korral või suuremate pihustite korral ähendatakse lihtsalt pihusti lahtioleku aega.
Re: 2.0 -dohc-'ile paar lisakilowatti saada
Kui palju selle 16v scorpa mootor maksab ka?
Aga kui rääkides edasi nüüd 2.0 -dohc-'ist siis ehk keegi, kes ehitanud on oskab öelda palju võiks maksta torukolde ja chipitud aju vahetus? Mul ei ole vaja mingit dragsterit aga ei taha ka igalt matsilt fooritagant lutti saada
Edit: Kas BMW 1.8IS mootor sobiks ilusti vahele või peab "tulemüüri" ka lõikama, et vahele mahuks?
Aga kui rääkides edasi nüüd 2.0 -dohc-'ist siis ehk keegi, kes ehitanud on oskab öelda palju võiks maksta torukolde ja chipitud aju vahetus? Mul ei ole vaja mingit dragsterit aga ei taha ka igalt matsilt fooritagant lutti saada

Edit: Kas BMW 1.8IS mootor sobiks ilusti vahele või peab "tulemüüri" ka lõikama, et vahele mahuks?
Re: 2.0 -dohc-'ile paar lisakilowatti saada
Sierradele on pandud bmw R6 mootoried ilma lõikamata vahele, nii et veel vähem on probleem see 1,8IS R4 vahele panna kui sierral on nkn r4 vahel või v6SOL kirjutas:Kui palju selle 16v scorpa mootor maksab ka?
Aga kui rääkides edasi nüüd 2.0 -dohc-'ist siis ehk keegi, kes ehitanud on oskab öelda palju võiks maksta torukolde ja chipitud aju vahetus? Mul ei ole vaja mingit dragsterit aga ei taha ka igalt matsilt fooritagant lutti saada
Edit: Kas BMW 1.8IS mootor sobiks ilusti vahele või peab "tulemüüri" ka lõikama, et vahele mahuks?

Sierra 1.8 OHC 87
Sierra 1.8cvh->2.0 dohc 92
Sierra DOHC 91
Sierra DOHC 93
Sierra 1.8cvh->2.0 dohc 92
Sierra DOHC 91
Sierra DOHC 93
-
- Klubi juhatus
- Postitusi: 9090
- Liitunud: 10 Okt 2006, 22:26
- Nimi: Tarmo
- Asukoht: Tartu-Abja-Pärnu
Re: 2.0 -dohc-'ile paar lisakilowatti saada
või siis 2l zetec, hindu on igasuguseid. ilmselt alates 200 euri
Re: 2.0 -dohc-'ile paar lisakilowatti saada
Kui tahad odavalt ja palju võimsust siis ma soovitan vaadata BMW M50(141kW R6) mootori poole. Keret ei pea lõikuma, mahub ilusti kapoti alla ära. Veidi pusimist ja tulemus palju parem kui dohc-iga jamama hakata.
Kui soovid täpsemalt teada mida vaja teha, et BMW mootor vahele saada võid ühendust võtta.
Kui soovid täpsemalt teada mida vaja teha, et BMW mootor vahele saada võid ühendust võtta.
Re: 2.0 -dohc-'ile paar lisakilowatti saada
Aga ehk targemad mehed oskavad öelda ka mida ülevaatusel öeldakse selle mootori vahetuse kohta? Kui panna 2.5 bemmi moto vahele siis on targem juba võtta projektina arvele või pusib kuidagi ülevaatuselt läbi?
Re: 2.0 -dohc-'ile paar lisakilowatti saada
Ülevaatuselt ei saa sellise mootori vahetusega kuidagi läbi, sama on ka moditud dohc mootoriga(torukolle, co ei sobi jne). Üks võimalus on ülevaatuse ajaks orig. mootor vahele tagasi visata, kui kere muudetud pole siis pole probleem. Kui sa ta sportautona arvele võtad siis tänaval sellega sõita ei tohi.
-
- Klubi juhatus
- Postitusi: 9090
- Liitunud: 10 Okt 2006, 22:26
- Nimi: Tarmo
- Asukoht: Tartu-Abja-Pärnu
Re: 2.0 -dohc-'ile paar lisakilowatti saada
saada arkile kiri täpsete küsimustega ja seletustega, et näe selline mootor ja et sellised ümberehitused.
sierrale tehases paigaldatud mootoreid saab paigaldada rahulikult nii et teed vaid passis muudatuse
ümberehitus loaga teoorias saab panna bemmi 2,5l mootorit, iseasi kas nad seda annavad.Tarmo kirjutas:krt ma alati arvasin et töömaht on kõige ohutum muutus, tuleb välja et hoopis võimsus7) mootor peab vastama võimsuselt, pöördemomendilt, pöörete arvult, töömahult ja massilt valmistaja poolt sellele sõidukile ette nähtule. Erandina, kui valmistaja ei ole ette näinud erinevate mootorimudelite paigaldamist, on lubatud sõidukile ümberehituse korras paigaldada mootor, mille võimsuse erinevus ei ületa 30%, töömahu erinevus 20% ja massi erinevus 10% valmistaja poolt ette nähtust.
seega 3,48l, väga raske, 210,6kw mootor võiks teoorias sierrale peale minna
sierrale tehases paigaldatud mootoreid saab paigaldada rahulikult nii et teed vaid passis muudatuse
Re: 2.0 -dohc-'ile paar lisakilowatti saada
Arvele selle mootoriga kindlasti ei saa kuna mootorikäpad tuleb ise teha ja seda nad ei taha lubada.
-
- Klubi juhatus
- Postitusi: 9090
- Liitunud: 10 Okt 2006, 22:26
- Nimi: Tarmo
- Asukoht: Tartu-Abja-Pärnu
Re: 2.0 -dohc-'ile paar lisakilowatti saada
aga miks? kas liiga nõrgad või liiga tugevad või tundmatu kvaliteediga keevitus? originaal käpad on ju seest tühi alumiinium, mitte eriti tugevad, ja kui vaja siis võib ju lasta serdiga keevitajal keevitada. kui vaja teada kuidas käpp käitub, siis võimalik see ju arvutis järgi vaadata
Re: 2.0 -dohc-'ile paar lisakilowatti saada
Põhimõtteliselt jah, et ei tea tugevust ja kuidas nad õnnetuse korral käituvad.
-
- Klubi juhatus
- Postitusi: 9090
- Liitunud: 10 Okt 2006, 22:26
- Nimi: Tarmo
- Asukoht: Tartu-Abja-Pärnu
Re: 2.0 -dohc-'ile paar lisakilowatti saada
originaalidega on lihtne, nad murduvad pooleks 
seega ei tohiks ju probleemi olla et need paika jäävad või kui siis kõveraks, või kui tahavad et murduks siis annab ju alati teha mingist haprast materjalist

seega ei tohiks ju probleemi olla et need paika jäävad või kui siis kõveraks, või kui tahavad et murduks siis annab ju alati teha mingist haprast materjalist
Re: 2.0 -dohc-'ile paar lisakilowatti saada
Võib ja originaalkäpad jätta teise mootori puhul.
tuleb lihtsalt plokki peal kinnituskohad ümber teha ja seda osavalt varjata.
Aga tõsiselt siis, volgafoorumis oli mingi selline infa et saab läbi kui need käpad on tehtud spets firmal, mis annab sertifikaati, aga samas see MAKSAB.
tuleb lihtsalt plokki peal kinnituskohad ümber teha ja seda osavalt varjata.
Aga tõsiselt siis, volgafoorumis oli mingi selline infa et saab läbi kui need käpad on tehtud spets firmal, mis annab sertifikaati, aga samas see MAKSAB.