2.0 is
Noh, kataloogis on ikka sama hinnaga jupid mis esimesel poolaastal (Burton). Sierrad, Escortid ka autoscout24 pole mingit silmaga nähtavat hüpet teinud ja e-bays küsida võib ju kõike, iseasi, kas keegi ostab ka selle hinnaga. Heaks näiteks on tutikas cossu klapikambrikaas hinnaga 800 naela. Ei tea milleks mul seda peaks uuena vaja minema 20k eest, ilmselt reaalne hind peaks kusagile 2k kanti jääma korralikel kasutatud isenditel.
Sierra Is
olen seda asja vähe tõsisemalt ka mõelnud. kui oleks vaid finantse. kaane saaks ostetud, ag anukid oleksid ikka puudu. eks näis mis tulevik toob, muidu oleks ikka sünge vaadata, kuda pinto plokiga scorpa tagastange vastu maad lööb
seal tegelikult veel nipet näpet muud ka ära vahetada(rihmarattad, rihm)

Mhmh, nukad on budget projekti puhul probleem jah, sest turbo omad ju ei kõlba. Õnneks saadavus on suht hea, lihtsalt kirved on. Ja need kaane kaaned on ka napakalt kallid, minuteada ei sobi sinna mingi muu mootori oma ka.
Üldiselt mida rohkem Mondeosid oma maise elutee lõpetab ja juppideks müüakse, seda tasuvamaks muutub 2,0 Zetec E pikisuunaliseks konvertimine ja tuunimine, viimati ma nägin mingit kuulutust kus müüdi kolme tuhandega komplektne mootor, see on küll äraütlemata hea hind. OHC on hea mootor küll, aga pigem sobib see niisama harjutamise mõttes tükkideks laskmiseks, õppemootoriks, kuna jõud ei ole kuskil kännu taga kinni ja seega tuleb tegeda kogu mootori hingeelu lahti mõtestamisega, mitte lihtsalt checklisti täita. Tuuningjupid on kõikidele mootoritele sama hinnaga ning moodsamad mootorid vajavad neid vähem.
Mulle ka meeldib kohutavalt see kombo Cossie kaanest ja OHC plokist, aga reaalselt projekti kulusid ja saavutatavat jõudu vaadates tuleb nutt peale. Kogu selle minu poolt siin teemas aetud mula point lühidalt on see, et suhtumine "kuulge näpiks äkki veidi OHC-d, äkki saab paar jõudu juurde" on peaaegu üldse kõige tobedam asi millega tegeleda. Ei saa.
Üldiselt mida rohkem Mondeosid oma maise elutee lõpetab ja juppideks müüakse, seda tasuvamaks muutub 2,0 Zetec E pikisuunaliseks konvertimine ja tuunimine, viimati ma nägin mingit kuulutust kus müüdi kolme tuhandega komplektne mootor, see on küll äraütlemata hea hind. OHC on hea mootor küll, aga pigem sobib see niisama harjutamise mõttes tükkideks laskmiseks, õppemootoriks, kuna jõud ei ole kuskil kännu taga kinni ja seega tuleb tegeda kogu mootori hingeelu lahti mõtestamisega, mitte lihtsalt checklisti täita. Tuuningjupid on kõikidele mootoritele sama hinnaga ning moodsamad mootorid vajavad neid vähem.
Mulle ka meeldib kohutavalt see kombo Cossie kaanest ja OHC plokist, aga reaalselt projekti kulusid ja saavutatavat jõudu vaadates tuleb nutt peale. Kogu selle minu poolt siin teemas aetud mula point lühidalt on see, et suhtumine "kuulge näpiks äkki veidi OHC-d, äkki saab paar jõudu juurde" on peaaegu üldse kõige tobedam asi millega tegeleda. Ei saa.