Ford Sierra 2.0 Lx '88 BrigittP
Re: Ford Sierra 2.0 Lx '88 BrigittP
Kui bensiini on ja käima ei lähe ss pane veits karpasse bena ja vaata mis siis teeb.
Re: Ford Sierra 2.0 Lx '88 BrigittP
Mul oli sama probleem ja üks põhjus oli see, et üks küünlajuhe oli lahti ja üks pütt ei tulnud järgi, ning lisaks sellele oli karpas bensiini sissepritse peadüüs umbes, sai see läbi puhutud, juhtmed üle kontrollitud ja asi timm.
Aga kui asi selles ei seisne, siis ise kahtlustaks ka bensupumpa.
Aga kui asi selles ei seisne, siis ise kahtlustaks ka bensupumpa.
'87 2.0 77kw
Ford Focus '04 1.6 74kw
Ford Focus '04 1.6 74kw
Re: Ford Sierra 2.0 Lx '88 BrigittP
oioioi. Alustagem ikka esimesena vea tuvastamisest edasi saab juba täpsemalt ütelda.
Pole mina veel näinud, et nendel bensiinipumpades miskit jama oleks. Ennem on andnud saba seal vasaku lanseka peal olev rõhuregulaator.
Alustame A'st ja O'st:
punkt 1: Kas säde on ja tekib õigeaegselt?
punkt 2: Kas bensiin jõuab põlemiskambrisse?
punkt 3: Kas õhk jõuab põlemiskambrisse?
Kui need kolm punkti täidetud siis peab see auto käivituma!
Pole mina veel näinud, et nendel bensiinipumpades miskit jama oleks. Ennem on andnud saba seal vasaku lanseka peal olev rõhuregulaator.
Alustame A'st ja O'st:
punkt 1: Kas säde on ja tekib õigeaegselt?
punkt 2: Kas bensiin jõuab põlemiskambrisse?
punkt 3: Kas õhk jõuab põlemiskambrisse?
Kui need kolm punkti täidetud siis peab see auto käivituma!
-
- Klubi juhatus
- Postitusi: 9090
- Liitunud: 10 Okt 2006, 22:26
- Nimi: Tarmo
- Asukoht: Tartu-Abja-Pärnu
Re: Ford Sierra 2.0 Lx '88 BrigittP
nagu dexter ütles, bensiini mootori tööks on vaja 3 asja, bensiin, õhk, säde, edasi on nende reguleerimine
Re: Ford Sierra 2.0 Lx '88 BrigittP
Mu karpakal jamas ka see rõhuregulaator, suri teine mitu korda kütusepuuduses maha. Lõpuks ühendasin pumba otse karpale ja töötab siiani.
Re: Ford Sierra 2.0 Lx '88 BrigittP
Tark mees taskusDexter kirjutas:oioioi. Alustagem ikka esimesena vea tuvastamisest edasi saab juba täpsemalt ütelda.
Pole mina veel näinud, et nendel bensiinipumpades miskit jama oleks. Ennem on andnud saba seal vasaku lanseka peal olev rõhuregulaator.
Alustame A'st ja O'st:
punkt 1: Kas säde on ja tekib õigeaegselt?
punkt 2: Kas bensiin jõuab põlemiskambrisse?
punkt 3: Kas õhk jõuab põlemiskambrisse?
Kui need kolm punkti täidetud siis peab see auto käivituma!

'87 2.0 77kw
Ford Focus '04 1.6 74kw
Ford Focus '04 1.6 74kw
Re: Ford Sierra 2.0 Lx '88 BrigittP
Peale mõnda aega seismist läks auto uuesti tööle 

Re: Ford Sierra 2.0 Lx '88 BrigittP
Kui kütuse regulaator jamab siis lähebgi peale seismist uuesti käima.
Re: Ford Sierra 2.0 Lx '88 BrigittP
Aga kui kütuse regulaator süsteemist välja jätta siis kas kaasneb ka mingeid riske?
Re: Ford Sierra 2.0 Lx '88 BrigittP
Mul sõidab juba ligi aasta probleemideta.
Re: Ford Sierra 2.0 Lx '88 BrigittP
Esiteks võib tõusta kübeke kütusekulu ja teisalt saab rohkem vatti nõelklapp. Ja kui see klapp alla vannub, siis ujutab üle ning halvemaljuhul võib suksu maha põleda - kui bensiini tase tõuseb kiiresti nii, et hakkab üle ajama ja kokkulangemisel kuuma mootoriga süttida.BrigittP kirjutas:Aga kui kütuse regulaator süsteemist välja jätta siis kas kaasneb ka mingeid riske?
Ehk siis: Kui midagi on süsteemi pandud, siis on ta seal põhjusega, mitte niisama!
Re: Ford Sierra 2.0 Lx '88 BrigittP
Maha ta vaevalt põleb, weberil jookseb üle ujutades küte mootorisse, weberi puhul pole ma ühelgi näinud, et nõel ei täidaks oma ülesannet. Küttekulu poolelt ei näinud mitte mingit muutumist. Kui pump liiga kõvasti peaks lööma siis tuleb küttepumpa väljapoole tuua nagu on idanaabrite masinatel.
Kui töötava regulaatori kasutatult peaks leidma siis on hästi, uus maksis mäletamist mööda üle 200 euro.
Kui töötava regulaatori kasutatult peaks leidma siis on hästi, uus maksis mäletamist mööda üle 200 euro.
Re: Ford Sierra 2.0 Lx '88 BrigittP
Küttekulu tõusu ei märganud mina küll midagi. Ise sõitsin 2aastat ja arvatavasti eelmine omanik ka mõned aastad otseühendusega ringi sõitnud.Siiamaani auto pole maha põlenud 

Re: Ford Sierra 2.0 Lx '88 BrigittP
Hei!
Olen ka jõudnud lõpuks aega leida, et tulla pajatama mis vahepeal toimunud on. Nimelt ammu ammu, esimese lume ajal juhtus siis väike äpardus ja lõpetasime veidi võsas.

Tagajärjed õnneks hullud ei olnud, vähemalt minu silmis.

Mõlgi sai isegi enam-vähem välja. Inimene, kes ei tea et autoga midagi juhtunud on, ei pane seda õnneks ka tähelegi.
Eks ta inetu ole, aga annab mulle palju motivatsiooni juurde võtta ette kevadel auto ilusaks tegemine ( ehk keretööd jne ).
Paar nädalat peale võsas käimist vahetati ära ka piduriklotsid.
Hetkel on olukord selline:

Valged suunad on mulle väga harjumatu ja igatsen oranze suundasi, aga ühel ilusal päeval ma tellin endale uuesti ühe oranzi suuna.

Kuna auto on kohati nagu ta perenaine, ehk käitub vastavalt oma tujudele. Siis mõni päev töötab ta väga ilusasti ja kohati näitab korralikult iseloom. Mulle isiklikult hakkab tunduma, et ta ei saa väga kütet kätte (aga ma ei taipa ka autodest midagi), kui madalatel pööretel välja sureb siis uuesti käivitades gaasi ka anda läheb vaat et kohe tööle. Täna linnas sees hakkas ka veidi puterdama ja mõtlesin, et mängin gaasiga, gaasi veidi juurde andsin kadus ka puterdamine.. Mine sa tea mis ta tahab. Järgmine katsetud on parandada ära karpa.. Siit ka küsimus, kust leida karpa remondikomplekti? Panen igaksjuhuks selle koodi vms ka siia, mis karpal peal :
85 hf cb
L 3098
Nii palju siis mu sirtsu tegemistest vahepeal.
Ilusaid pühi
Brigitt
Olen ka jõudnud lõpuks aega leida, et tulla pajatama mis vahepeal toimunud on. Nimelt ammu ammu, esimese lume ajal juhtus siis väike äpardus ja lõpetasime veidi võsas.

Tagajärjed õnneks hullud ei olnud, vähemalt minu silmis.

Mõlgi sai isegi enam-vähem välja. Inimene, kes ei tea et autoga midagi juhtunud on, ei pane seda õnneks ka tähelegi.
Eks ta inetu ole, aga annab mulle palju motivatsiooni juurde võtta ette kevadel auto ilusaks tegemine ( ehk keretööd jne ).
Paar nädalat peale võsas käimist vahetati ära ka piduriklotsid.
Hetkel on olukord selline:

Valged suunad on mulle väga harjumatu ja igatsen oranze suundasi, aga ühel ilusal päeval ma tellin endale uuesti ühe oranzi suuna.

Kuna auto on kohati nagu ta perenaine, ehk käitub vastavalt oma tujudele. Siis mõni päev töötab ta väga ilusasti ja kohati näitab korralikult iseloom. Mulle isiklikult hakkab tunduma, et ta ei saa väga kütet kätte (aga ma ei taipa ka autodest midagi), kui madalatel pööretel välja sureb siis uuesti käivitades gaasi ka anda läheb vaat et kohe tööle. Täna linnas sees hakkas ka veidi puterdama ja mõtlesin, et mängin gaasiga, gaasi veidi juurde andsin kadus ka puterdamine.. Mine sa tea mis ta tahab. Järgmine katsetud on parandada ära karpa.. Siit ka küsimus, kust leida karpa remondikomplekti? Panen igaksjuhuks selle koodi vms ka siia, mis karpal peal :
85 hf cb
L 3098
Nii palju siis mu sirtsu tegemistest vahepeal.
Ilusaid pühi

Brigitt
Re: Ford Sierra 2.0 Lx '88 BrigittP
Sinu karburaatori kaubanduslik nimetus on Weber DFTH 30/34, lihtsustab oluliselt otsinguid. Remondikomplekti saab ilmselt varuosapoest tellida, nagu iga teist juppi, või siis soomlastel on kohe täitsa spetsiaalne pood karpakola jaoks. Pole ise jõudnud veel uurida, aga usun et nad saadavad Eestisse ka kui küsida.BrigittP kirjutas:Siit ka küsimus, kust leida karpa remondikomplekti? Panen igaksjuhuks selle koodi vms ka siia, mis karpal peal :
85 hf cb
L 3098
Mina isiklikult hangiks enne karpa laiali lammutamist korraliku juhendi kui pole enne teinud, sest kui pärast kokku panekut seda korralikult ära ei reguleeri, siis saad halvema asja kui enne oli. Midagi rasket seal pole, vaja lihtsalt natuke infot töövõtete kohta. Ma DFTH kohta ei tea, aga vähe ägedamate Weberite kohta on neid ka netis leida, otsingumootorid abiks.