Ford Sierra 2,0 DOHC 91 tarmo -> K.A.L.A
-
- Klubi juhatus
- Postitusi: 9090
- Liitunud: 10 Okt 2006, 22:26
- Nimi: Tarmo
- Asukoht: Tartu-Abja-Pärnu
nüüd siis mõlema ukse välmine plekk seestpoolt pigitatud peale elektriakende panemist tuleb siis panna ka sisemisele plekile, vot siis saab juba vaiksem. kuna tasuta sain selle 3mm pigimati siis selle panen aind välimise pleki sisse poole (jäi veel ühe tegumise ukse jagu üle) sisse poole panen nikesoundi oma kuna see 4mm. põhja esialgu ei tee rohkem kui pagasniku igalt poolt kuhu ligi pääsen ja tagumised uksed välimise ja sisemise pleki. aga tulevikus kui rohkem ehitada siis vaja panna ka põhjale vähe ja kindlasti kick panelitesse ja tulemüüri. panin siis ajutiselt alpine crosside taha signati m10 midranget mängima. pole veel kuulata jõudnud vahet. ja kuna nad on originaal kohtades ja ajutiselt siis mingist suunamisest ei ole niikuinii mõtet rääkida
-
- Klubi juhatus
- Postitusi: 9090
- Liitunud: 10 Okt 2006, 22:26
- Nimi: Tarmo
- Asukoht: Tartu-Abja-Pärnu
peale raadil rallimist tundub et mul on sama mure mis siin teemas, ehk siis temperatuur laes (isegi külma mootoriga süüte sisse keeramisel). eks tuleb siis kah juhtmed sealt üle vaadata.
olgu tänatud et on otsi nupp üleval ääres
vahest peale paarutamist langeb uuesti normi kuni uue paarutamiseni
olgu tänatud et on otsi nupp üleval ääres
vahest peale paarutamist langeb uuesti normi kuni uue paarutamiseni
-
- Klubi juhatus
- Postitusi: 9090
- Liitunud: 10 Okt 2006, 22:26
- Nimi: Tarmo
- Asukoht: Tartu-Abja-Pärnu
napuga ei olnud seal midagi keerata, läks üsna tihedalt ja keerme niidi jaoks seal küll ruumi ei olnud, tahtsin suht varakult sinu õpetuse järgi järgi jätta, kuid otsustasin keerata niikaua kuni keerme osa paistab, ehk siis täpselt vastu 'mutri' osatann kirjutas:aga ära seda andurit liiga kõvasti keera...see käib suht väikese jõuga kuna ta koonuskeermega ja vahele võib ka keermeliimi panna....aga noh pm ega midagi ei juhtu ka, kui keerata sama sügavale kui eelmine oli.
-
- Klubi juhatus
- Postitusi: 9090
- Liitunud: 10 Okt 2006, 22:26
- Nimi: Tarmo
- Asukoht: Tartu-Abja-Pärnu
küsisin fsoc'ist targematelt nõu, et kas on siis või ei ole trummel piduritega lsd sierrasi originaalis. Vastus tuli siis selline
ja edaspidi kui keegi tahab veel vaielda siis palun kogugu ennem mõni fakt vastupidise tõestuseks. Ja sellest ei piisa kui räägid: "Mul vanaisal oli trummel piduritega ja tal ei olnud lsd. Ja üks tüüp rääkis et tal on ketas pidurid ja on lsd".Marc kirjutas:There are cars with drumbrakes and an lsd. These cars have the same driveshafts as the cars with disc brakes. It's the stub shafts that are different. Normally the driveshafts on drumbrake cars are of the push-in type. The cars with an lsd and drumbrakes have 6 torx bolts to connect the driveshaft to the diff.
-
- Klubi juhatus
- Postitusi: 9090
- Liitunud: 10 Okt 2006, 22:26
- Nimi: Tarmo
- Asukoht: Tartu-Abja-Pärnu
Re: Ford Sierra 2,0 DOHC 91 tarmo
eh, seda viimast on vaja jah. Nüüd plaan ju üks raha auk juurde osta, paistab kas saab endale või mitte. Pealegi ennem kui stangesi võrdlema saab hakata pean ma ta uuesti ära lappima, sest ta ju liiga madalthunder kirjutas:Teemat päris mitu korda läbi lugenud ja pilte palju kordi vaadatud, ükskord tahaks päriselus ka näha, saaks võrrelda kummal madalam stange on. Värv on ka ilus, edu ja paksu rahakotti
kõrgus on suitsupakk püsti all
-
- Klubi juhatus
- Postitusi: 9090
- Liitunud: 10 Okt 2006, 22:26
- Nimi: Tarmo
- Asukoht: Tartu-Abja-Pärnu
Re: Ford Sierra 2,0 DOHC 91 tarmo
mõni suvine pilt kah lisaks (autor italianopriit)
selline tiib peaks siis külge tulema

päris madal teine

eest

praegu on esistange paremast esirattast kuni numbri märgini pisut katki
selline tiib peaks siis külge tulema

päris madal teine

eest

praegu on esistange paremast esirattast kuni numbri märgini pisut katki

-
- Klubi juhatus
- Postitusi: 9090
- Liitunud: 10 Okt 2006, 22:26
- Nimi: Tarmo
- Asukoht: Tartu-Abja-Pärnu
Re: Ford Sierra 2,0 DOHC 91 tarmo
Eile sai siis vahetatud juhipoolne tagumine rattalaager uuesti, õli ja tagumised piduriklotsid.
Mis veel välja tuli, oli et peale värvimist sai veljel mutri aukudele kah ju värv peale, ja kuna värvi kiht oli paks siis ei olnud ta põhjani kuivanud veljel, ning seega ka kulus värv vahelt ning ratas oli kergelt lahti all. Tagajärg: vaja 8 uut velje mutrit ning need veljed jäävad nüüd rallimiseks.
Lähiajal vaja veel keskmine kardaani rist vahetada, kuid kuna selle tasakaalu saamine pidi olema keeruline siis remondimees ei tahtnud ette võtta ja tuleb otsida mingi firma mis teeks ära ka tasakaalustuse pärast.
Mis veel välja tuli, oli et peale värvimist sai veljel mutri aukudele kah ju värv peale, ja kuna värvi kiht oli paks siis ei olnud ta põhjani kuivanud veljel, ning seega ka kulus värv vahelt ning ratas oli kergelt lahti all. Tagajärg: vaja 8 uut velje mutrit ning need veljed jäävad nüüd rallimiseks.
Lähiajal vaja veel keskmine kardaani rist vahetada, kuid kuna selle tasakaalu saamine pidi olema keeruline siis remondimees ei tahtnud ette võtta ja tuleb otsida mingi firma mis teeks ära ka tasakaalustuse pärast.
-
- Klubi juhatus
- Postitusi: 9090
- Liitunud: 10 Okt 2006, 22:26
- Nimi: Tarmo
- Asukoht: Tartu-Abja-Pärnu
Re: Ford Sierra 2,0 DOHC 91 tarmo
Plekud. See on see kui tahad head ja lased liivapritsis puhtaks ning korralikult krundi ja värvi selga. Värv tuli aja möödudes mutri ja velje vahelt ära ning nii nad läksid. Kuna kardaanist vibra sees ja lühikesed otsad koguaeg, siis ei pannud tähele kah.italianopriit kirjutas:Plekkvelgedest räägid ikka? Või valud peetis?tarmo kirjutas: ...Tagajärg: vaja 8 uut velje mutrit ning need veljed jäävad nüüd rallimiseks...
-
- Klubi juhatus
- Postitusi: 9090
- Liitunud: 10 Okt 2006, 22:26
- Nimi: Tarmo
- Asukoht: Tartu-Abja-Pärnu
Re: Ford Sierra 2,0 DOHC 91 tarmo
see nädal sai siis viidud auto pärnusse tt autoteenindusse, kus võeti küljest kardaan, vahetati 2 risti ja üks murdunud polt ning tasakaalustati ja pandi alla tagasi 2000.- krooni eest. Kuna ise sellel ajal tööl pidin tartus olema tegeles selle kohale viimise ja ära toomisega isa ja ma ise pole veel sõita saanud et tunda kas muutus kah midagi või mitte. Täna õhtul või homme hommikul proovin järgi.
-
- Klubi juhatus
- Postitusi: 9090
- Liitunud: 10 Okt 2006, 22:26
- Nimi: Tarmo
- Asukoht: Tartu-Abja-Pärnu
Re: Ford Sierra 2,0 DOHC 91 tarmo
uus bensu filter sai täna alla pandud ja siis avastasin oma kurvastuseks et kõrvalistuja vedru tahab läbi põranda tulla. Kuna hetkel kapitaal kereremonti plaanis pole siis lasen lähipäevil aind selle koha korralikult ära teha