hea meelega osaleks,mul mingi -7000mm madaldust ja M+S,käisin eelmine nv rajal,absull pidamist pole,samas üks noor vend käisin kleepsudega e36-ga rajal 110kw-sega,piikidega,no kurat võtaks,pidamine nagu asfaldil....RS013 kirjutas:Laupäeval on ju AG Cup lahe peal jälle. Tule sõitma parem!![]()
Sierra XR4i 2.0 DOHC '91- Rasmus.
Re: Sierra XR4i 2.0 DOHC '90 - Rasmus.
Re: Sierra XR4i 2.0 DOHC '91- Rasmus.
Vahepeal lasin pidurid üle vaadata, kuna üks abivalmis sõitja juhtis Haapsalus tähelepanu sellele, et tagumine ratas ei läinud blokki. Igatahes nüüd on sellega kõik korras.
Õnnestus hankida soodsalt ka Sparco Sprint korviste koos Sabelti traksidega. Kinnitused pidi muidugi kõik ümber tegema, tahtsin et alles jääks võimalus istet edasi-tagasi liigutada, seega ehitasin ta Honda siinidele. Aega võttis, aga asja sai.
Edasi tahaks ta jäigaks saada, ilmselt peaks siis madaldusvedrud ostma. Õlide ja värkide vahetuse võiks ka moepärast ära teha.
Vana vs uus.

Salongis sees.

Õnnestus hankida soodsalt ka Sparco Sprint korviste koos Sabelti traksidega. Kinnitused pidi muidugi kõik ümber tegema, tahtsin et alles jääks võimalus istet edasi-tagasi liigutada, seega ehitasin ta Honda siinidele. Aega võttis, aga asja sai.
Edasi tahaks ta jäigaks saada, ilmselt peaks siis madaldusvedrud ostma. Õlide ja värkide vahetuse võiks ka moepärast ära teha.
Vana vs uus.

Salongis sees.

S80 V8 AWD Heico & 244 B230FT
Re: Sierra XR4i 2.0 DOHC '91- Rasmus.
Oskab mulle keegi palun öelda, kas selle eluka alla sobivad tavalised amordid/ vedrud? Kas vedrud on nö silindrid või otstest koonuses?
S80 V8 AWD Heico & 244 B230FT
-
- Klubi juhatus
- Postitusi: 9090
- Liitunud: 10 Okt 2006, 22:26
- Nimi: Tarmo
- Asukoht: Tartu-Abja-Pärnu
Re: Sierra XR4i 2.0 DOHC '91- Rasmus.
sulle lähevad tavalised amordid ja vedrud. alguses olid mk1 esimesed amordid ja vedrud teised
Re: Sierra XR4i 2.0 DOHC '91- Rasmus.
Koletult kallid on Sierrale madaldused, kui võrrelda siin VAGi või BMW juppidega... igatahes jäi ära praegu see ost ja vaatab peale Audrut, kui jube on/ oli.
Sierra sai eile igatahes mootoriõli ja filtri vahetuse. Vahetati ära ka LSD õli.
Sierra sai eile igatahes mootoriõli ja filtri vahetuse. Vahetati ära ka LSD õli.
S80 V8 AWD Heico & 244 B230FT
Re: Sierra XR4i 2.0 DOHC '91- Rasmus.
Vahepeal Audrus käidud ja polnudki nii jube. Vastupidi jube äge oli ja aina rohkem rinka meeldib.
Oma osa mängis kindlasti ka see, et Audru on vähemasti 2 korda kiirem, kui Rapla või Tabasalu rada, sest kiirused küündisid Sierral 150 kanti kohati ja ca 140ga kurvi läbida nii, et 4 ratast kergesse libisemisesse satuvad, oli ikka ülikaiff
"Mõnu" tunnet kinnitas ka fakt, et ajad läksid iga ringi ja vooruga järjest paremaks ning lõppkokkuvõttes edastasin nii mõndagi kiiremat autot.
Täna lasin ära vahetada kõik eesmised õõtsapuksid ja rooliotsad. Läks vähe paremaks küll.
Kuradi kahju on sellest, et see kere Sierral nii pehmik on. Sõber sõitis õrnal tagant sisse mõnda aega tagasi ja isegi paks ja roostevaba tagumine rattakoobas sai kerge voldi sisse. Alguses oli küll plaan lasta lisaks poolraamidele ka kere korda teha, aga ei näe enam erilist mõtet sellel.
Igatahes laupäeval Piirojal näeme, raisk!
Oma osa mängis kindlasti ka see, et Audru on vähemasti 2 korda kiirem, kui Rapla või Tabasalu rada, sest kiirused küündisid Sierral 150 kanti kohati ja ca 140ga kurvi läbida nii, et 4 ratast kergesse libisemisesse satuvad, oli ikka ülikaiff

"Mõnu" tunnet kinnitas ka fakt, et ajad läksid iga ringi ja vooruga järjest paremaks ning lõppkokkuvõttes edastasin nii mõndagi kiiremat autot.
Täna lasin ära vahetada kõik eesmised õõtsapuksid ja rooliotsad. Läks vähe paremaks küll.
Kuradi kahju on sellest, et see kere Sierral nii pehmik on. Sõber sõitis õrnal tagant sisse mõnda aega tagasi ja isegi paks ja roostevaba tagumine rattakoobas sai kerge voldi sisse. Alguses oli küll plaan lasta lisaks poolraamidele ka kere korda teha, aga ei näe enam erilist mõtet sellel.
Igatahes laupäeval Piirojal näeme, raisk!
S80 V8 AWD Heico & 244 B230FT
-
- Klubi juhatus
- Postitusi: 9090
- Liitunud: 10 Okt 2006, 22:26
- Nimi: Tarmo
- Asukoht: Tartu-Abja-Pärnu
Re: Sierra XR4i 2.0 DOHC '91- Rasmus.
ettevaatust kiires kurvis, eelmine aasta sai üks sierra seal katuse kätte
Re: Sierra XR4i 2.0 DOHC '91- Rasmus.
Pilte on sellest kuskil ?Tarmo kirjutas:ettevaatust kiires kurvis, eelmine aasta sai üks sierra seal katuse kätte
Sierra 1.8 OHC 87
Sierra 1.8cvh->2.0 dohc 92
Sierra DOHC 91
Sierra DOHC 93
Sierra 1.8cvh->2.0 dohc 92
Sierra DOHC 91
Sierra DOHC 93
Re: Sierra XR4i 2.0 DOHC '91- Rasmus.
Katus tuli risti rajalt välja minnes? Sellega püüdsin arvestada, et juhul kui välja panna, siis otse.
S80 V8 AWD Heico & 244 B230FT
-
- Klubi juhatus
- Postitusi: 9090
- Liitunud: 10 Okt 2006, 22:26
- Nimi: Tarmo
- Asukoht: Tartu-Abja-Pärnu
Re: Sierra XR4i 2.0 DOHC '91- Rasmus.
oliver peaks täpsemalt teadma, kui ma õieti aru sain siis sisekurvi nagu ikka seal minnakse
Re: Sierra XR4i 2.0 DOHC '91- Rasmus.
kuidas laiendid muidu istusid
Re: Sierra XR4i 2.0 DOHC '91- Rasmus.
Küljelaiendid istusid plekikruvidega ideaalselt 
Eile sai Piirojal käidud, kõik mõnus ja äge, aga mõned nõrgad kohad tulid välja.
Summuti viimane pütt tuli lahti ja lõpuks murdus peale kollet üldse küljest.
Alt kukkus ära ka kütusepaak, vitsad olid küll korralikud, aga ilmselt kerepoolsed kinnitused siis olid jamad. Peab paagi ka otse kere külge panema poltidega.
Tagumine strutbar on ilmselgelt jube hea koht, kuhu summuti ja paagi ajutisi kinnitusi külge panna

"Müüa vähe kasutatud Sierra"



Eile sai Piirojal käidud, kõik mõnus ja äge, aga mõned nõrgad kohad tulid välja.
Summuti viimane pütt tuli lahti ja lõpuks murdus peale kollet üldse küljest.
Alt kukkus ära ka kütusepaak, vitsad olid küll korralikud, aga ilmselt kerepoolsed kinnitused siis olid jamad. Peab paagi ka otse kere külge panema poltidega.
Tagumine strutbar on ilmselgelt jube hea koht, kuhu summuti ja paagi ajutisi kinnitusi külge panna


"Müüa vähe kasutatud Sierra"



S80 V8 AWD Heico & 244 B230FT
Re: Sierra XR4i 2.0 DOHC '91- Rasmus.
Lõpuks sain Sierra kätte. Paak ja summuti said tagasi külge ning madaldusvedrud alla.
Palju jäigem sai igatahes. Tagant on tegelikult liiga madal selle auto kohta- fender gap kadus ära ja käib veidi vastu isegi. Igapäeva auto puhul oleksin jube rahul, aga raja auto võiks nagu kõrgem olla. Igatahes ootan Raplat, et saaks korralikult proovida. Ringteed oli küll oluliselt kindlam sõita:D
Palju jäigem sai igatahes. Tagant on tegelikult liiga madal selle auto kohta- fender gap kadus ära ja käib veidi vastu isegi. Igapäeva auto puhul oleksin jube rahul, aga raja auto võiks nagu kõrgem olla. Igatahes ootan Raplat, et saaks korralikult proovida. Ringteed oli küll oluliselt kindlam sõita:D
S80 V8 AWD Heico & 244 B230FT