
2.0 is
Re: 2.0 is
tegelikult on rohkem vaja eesli kannatust ja rahulikku kätt. ja valgust võiks ka rohkem olla, kui pildil paistab.
targad saavad teise võimaluse, lollidele seda ei anta! R.I.P liiklushuligaanid!!
Re: 2.0 is
Ma üritan mingi päev oma õppemootori kaanest pildi panna. Ütleme nii, et maha võtta on sealt küll ja küll... 

sierra mk I 5d
Re: 2.0 is
OHC kaantel on maha võtta küll ja küll, aga vähemalt sisselaskeportide puhul on stock klappide puhul sellest rohkem kahju kui kasu, nad on stockis ülemõõdulised.
See, mida Lapik on oma kaane juures teinud, on suhtkoht maksimum mida seal on mõtet teha.
See, mida Lapik on oma kaane juures teinud, on suhtkoht maksimum mida seal on mõtet teha.
Re: 2.0 is
Huvitavat lugemist pinto kohta.
http://www.pumaracing.co.uk/PINTO.htm" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.pumaracing.co.uk/PINTO.htm" onclick="window.open(this.href);return false;
sierra mk I 5d
Re: 2.0 is
Minu aretis siis (pooleli veel)


Asi jäi hetkel töövahendi taha. Mul see frees on selline kehvake ja pind jääb ebaühtlane. Eks peab parema freesi ostma ja siis ära lõpetama. Tegelikult kui vaadata siis see sisselaske port on täitsa ok originaalis. Väljalase on see mis suht kühmuline. Eks üritan asja valmis teha ja kokku panna. Eks siis vaatab mis tuli. Plaaniks panin 125 hj. Eks kui esimese korraga ei tule tuleb teise või kolmandaga


Asi jäi hetkel töövahendi taha. Mul see frees on selline kehvake ja pind jääb ebaühtlane. Eks peab parema freesi ostma ja siis ära lõpetama. Tegelikult kui vaadata siis see sisselaske port on täitsa ok originaalis. Väljalase on see mis suht kühmuline. Eks üritan asja valmis teha ja kokku panna. Eks siis vaatab mis tuli. Plaaniks panin 125 hj. Eks kui esimese korraga ei tule tuleb teise või kolmandaga

sierra mk I 5d
Re: 2.0 is
ega jah, Pinto ju suht vana mootor. ainus eelis tänapäevaste mootorite ees on tohutu tugevusvaru ja suur valik mootoreid, mille hulgast valida. muidugi on juppide valik ka suht suur. tegelikult annaks palju parema efekti mingisugune ülelaadimine, kuna üldiselt toob see pöördemomendi maksimumi veidi allapoole ja muudab auto ka igapäevakasutuses mugavamaks
pinto puhul pole suurt mõtet avasid suuremaks teha, kuna nad on juba tehasest tulnuna suhteliselt ülemõõdulised. aga Kristjanil on kõige olulisem veel tegemata. vt. minu masina kaant, siis näed mis on tehtud. oma kaant tehes tuginesin vastavale kirjandusele
pinto puhul pole suurt mõtet avasid suuremaks teha, kuna nad on juba tehasest tulnuna suhteliselt ülemõõdulised. aga Kristjanil on kõige olulisem veel tegemata. vt. minu masina kaant, siis näed mis on tehtud. oma kaant tehes tuginesin vastavale kirjandusele
targad saavad teise võimaluse, lollidele seda ei anta! R.I.P liiklushuligaanid!!
Re: 2.0 is
lapik kirjutas:pinto puhul pole suurt mõtet avasid suuremaks teha, kuna nad on juba tehasest tulnuna suhteliselt ülemõõdulised. aga Kristjanil on kõige olulisem veel tegemata. vt. minu masina kaant, siis näed mis on tehtud. oma kaant tehes tuginesin vastavale kirjandusele
Suuremaks eriti ei lähegi üritan lihtsalt sujuvamaks teha. See mis mul tegemata selle all sa mõtled neid rante mis põlemiskambris klapipesa ümber on? Kui jah siis tänud info eest ja eks freesin need ka sirgeks.
Kui saladus pole siis mis kirjanduse järgi sa enda pead modisid?
sierra mk I 5d
Re: 2.0 is
mingisugune Pinto ja Cossu tuunimise käsiraamat oli, praegu käepärast pole, nime ka täpselt ei tea
targad saavad teise võimaluse, lollidele seda ei anta! R.I.P liiklushuligaanid!!
-
- Klubi juhatus
- Postitusi: 9090
- Liitunud: 10 Okt 2006, 22:26
- Nimi: Tarmo
- Asukoht: Tartu-Abja-Pärnu
Re: 2.0 is
how to modify ford sohc engine vms?
Re: 2.0 is
David Vizard'i "How to Modify Ford S.O.H.C Engines" on põhiraamat jah, ainult sellega on see jama et igalt poolt on otsas. Minu oma tuli omal ajal kuskilt Austraaliast vms kasutatuna, maksis ka vene keeles. Samas torrenti kaudu peaks mingi pdf ka liikuma.
Lapik räägib ilmselt Des Hammilli raamatust, see on ka ok, aga mina soovitaks Vizardi oma esimesena lugeda.
Lapik räägib ilmselt Des Hammilli raamatust, see on ka ok, aga mina soovitaks Vizardi oma esimesena lugeda.
Re: 2.0 is
Upitaks vana teemat ja küsiks, mida teadjamad arvavad, kui iS-i mootorile teha kergem hooratas, kergemad ja tasakaalus kepsud, kap rem muidugi(vajadusel plokk puurida, uued kolvid), sport nukk ja torukolle ja kütuse rõhku tõsta? Ja kui päris palju tahta, siis väntvõllil vastukaalud maha lõigata(jube tüütu töö), siis küll saaled kaua ei kesta?kas saaks ca100kw lähedale ja erksa, normaalse kiirendusega pilli?
Re: 2.0 is
Kui vändal vastukaalud maha lõigata, siis see mootr enam korralikult küll ei käi - mootori töö ebaühtlane ja kõikuvad päärded.
peaks jubedalt detoneerima.


peaks jubedalt detoneerima.

Sierra 2.0i 85a
Sierra 2.0i 93a
Probe 2.5 96a
M3 1.6 04a
Sierra 2.0i 92a
Mondeo 2.0 103 11a
Sierra 2.0i 93a
Probe 2.5 96a
M3 1.6 04a
Sierra 2.0i 92a
Mondeo 2.0 103 11a
Re: 2.0 is
ivo kui sa oled näinud ühte punast opel vectrat suure tiivaga ja Dr. Tuha kleepsudega, siis sellel on vastukaalud maha lõigatud ja käib ilusti juba üle 10 000km
Re: 2.0 is
See vectra vist oli 1.6 mootoriga ja käib/käis säreveres koolis.tann kirjutas:ivo kui sa oled näinud ühte punast opel vectrat suure tiivaga ja Dr. Tuha kleepsudega, siis sellel on vastukaalud maha lõigatud ja käib ilusti juba üle 10 000km

ma sellepärast mõtlesin et kui kaalud päris maha lõigata (vänta tasakaalustamatta) siis saab see mootori töö igatahes jube olema.

Sierra 2.0i 85a
Sierra 2.0i 93a
Probe 2.5 96a
M3 1.6 04a
Sierra 2.0i 92a
Mondeo 2.0 103 11a
Sierra 2.0i 93a
Probe 2.5 96a
M3 1.6 04a
Sierra 2.0i 92a
Mondeo 2.0 103 11a