mina olen märganud et fordis on ruumi nii taga kui ees ja ta pole suur kuid mahutab rohkem kui audi v bmw. et kus ma tean ma olen fordi ära mahutanud sellise koguse kaupa just pikkuse ja laiuse poolest oleks pidanud bmw v audi puhul taha haakima käru et see viia sihtkohta. ütleme siis nii et 3,2m kappi ja 2,5m voodi panin ilusti peale ära lahti võetuna ja jäi täpselt ruumi et autot juhtida. ja auto ei teinud selle kaalu all ka mingeid erilisi trikke ei vajunud kuskilt vastu maad ega hakanud kinuma.
ford on tegelt üks ausamaid masinaid! aga olgem ausad see mis liigub see kulub ja läheb läbi... ja see pole mitte seotud sellega et tegu on kehva asjaga. ja kui audi mees ostab oma jupi mille eest võib osta korras sierra siis milleks audit vaja sama ka bmw. tegelt on nad kõik saksa masinad mis euroopa turu jaoks tehtud.... jaaaa olen kuulnud ka audimeeste juttu et ford pole masin ja on ka neid tuttvaid kes fordi maha teevad... et see pole auto jne. samas ise maksavad miljoneid liisigut mingi auto eest mis on täiesti nüri tegevus. aga küll neil oleks valus vaadata kui sierra sõidab nende lux lexusest ka tagurpidi kiiremini siis tuleb neile vast pisar silma ....
ma ei tea kas see on mugavus kui su iste on el.soojendusega... taguots läheb kärssama ... jube ebamugav.
mõtlesin et paneks ka parkimisandurid külge et mõnus parkida... aga see süsteem on täiesti kasutu asi ... ainult piniseb ja käib pinda... muidugi kui ta piniseda viitsib ja tulesid vilgutada sul anduris... siis ehk on tast abi ka... aga kui misi asi on pisut mööda siis pauk on kerge tulema... äärepealt oleks brabuse katki teinud just tänu nendele parkimisvidinatele... seega ma neid jupstükke ei pane enda sirtsule peale.
ja kui nüüd hakata võrdlema siksi ja sierrat siis neid ei saa võrrelda... esiteks on siks unnik metalli kokku sulatatud ja mõtetu karp. miks ma nii arvan..see arvamus tuli mul peale seda kui ma olin oma esimese fordi plekini puhtaks võtnud ja selle kooste kvaliteeti vaadanud... ja nõks hiljem olin vene auto koostekvaliteeti silmitsenud siis tuli peaaegu pisar silma... see oli nii robustne... ja valus vaadata. ehe kirvetöö ja mis kõikse hullem nad on nagu vibud tee peal... nad ei püsi üldse seal kurvid eriti... mida kiiremini kurvi minna seda rohkem otse pead sellega sõitma et katusepeale ei keeraks...
aga jah... kui nüüd tõesti oleks asi selles et oleks vaja mingit liikumis vahendit mingist punktist mingisse punkti jõuda siis sobib ka vene masin... sest ta on ka jupide poolest odav. kuid kütte pealt säästmine on juba küsitav!? mina isikluklt neid masinaid ei valiks. moskvitš on inseneride konstruktor... rohkem ehitad, kui sõidad!
minu esimene isiklik 4 rattaline oli sierra siis veel lube pold ja teine on ka sierra sai ostetud 2 kuud enne ark exameid. esimest enam päästa ei saanud kuna eelmine omanik oli põhja käest last aga liikus väga väledalt 2käik ja papu käis all ringi 3ga ei proovinud.
sõitmist sai õpitud kaasiavarii furgooniga gas23 vist oli siis kui jalad juba ulatusid pedaalideni sai mokitsa pulti ronitud jne.
sai proovitud bmw 525 3L diisel ..täis el. automaat ...ei tea ei istunud eriti. ja sinistele poistele oleks see rohkem silma ka jäänud
sai proovitud toyota corolla miski 1.6 täpselt ei mäleta asta mingi 2000 pold väga viga aga...ise endale ei ostaks.
isegi opel astra aastat ei tea 1,3 täiesti vigane
sama ka uued vw ka arki kasutuses olevad need asjad mida ma üldse ei seedi
fordis on ikka palju kodusem
