Miks sa sõidad Sierraga või miks omad seda hobiautona?
Miks sa sõidad Sierraga või miks omad seda hobiautona?
Mõtlesin, et teeks sellise teema, natuke kiitust vast siis Sierrale.
Tean olen natuke palju teemasid teinud, aga vast keegi ei pahanda:)
Nüüd asjast.
Mina isiklikult sõidan Sierraga järgmistel põhjustel:
See auto meeldib mulle, minu arvates üks kenamaid 80ndate autosid.
Varuosad on odavad, remont lihtne, auto on töökindel.
Veermik on tänu oma lihtsusele ja auto kergusele üsna vastupidav.
Kui Sierra korras, on minu arvates sellega täitsa hea sõita.
Ostuhind on samuti odav.
Kütusekulu on normaalne, eriti diislil. (pole need muud 10a uuemad autod, midagi eriti ökonoomsemad)
Viimase Sierra ostsin just raha kokkuhoiu pärast, hea majandussurutisele vastu minna ja raha korjata mõne kallima ja uuema auto jaoks, lisaks on see odavatest autodest üks meeldivamaid autosid ja samas ka üks odavamaid.
Selleks, et Sierrast midagi märkimisväärselt paremat saada tuleks vähemalt 20 000-30 000kr välja käia, kui tahad, et see auto ka normaalses seisukorras oleks mitte ront.
Seega neid põhjuseid arvestades oli täiesti loomulik valik, Sierra mul.
Sierra mureallikas osadele võib olla tagavedu talvel, eks esivedu vähe kindlam küll,aga ma saan ka tagaveoga hakkama nii et pole muret, eks sellega ole natuke lõbu ka, seni kuni tead, et libe on:P
Selge see, et eluaeg Sierra peal ei istu, aga märkimisväärne osa küll sellest, esimese sierra sain 2002 aastal ja vahepeal olen ilma sierrata olnud vaid korra, kuni pool aastat.
Muidu on alati Sierra olnud kas põhiauto või kõrvalautona või siis koguni kaks Sierrat.
Tean olen natuke palju teemasid teinud, aga vast keegi ei pahanda:)
Nüüd asjast.
Mina isiklikult sõidan Sierraga järgmistel põhjustel:
See auto meeldib mulle, minu arvates üks kenamaid 80ndate autosid.
Varuosad on odavad, remont lihtne, auto on töökindel.
Veermik on tänu oma lihtsusele ja auto kergusele üsna vastupidav.
Kui Sierra korras, on minu arvates sellega täitsa hea sõita.
Ostuhind on samuti odav.
Kütusekulu on normaalne, eriti diislil. (pole need muud 10a uuemad autod, midagi eriti ökonoomsemad)
Viimase Sierra ostsin just raha kokkuhoiu pärast, hea majandussurutisele vastu minna ja raha korjata mõne kallima ja uuema auto jaoks, lisaks on see odavatest autodest üks meeldivamaid autosid ja samas ka üks odavamaid.
Selleks, et Sierrast midagi märkimisväärselt paremat saada tuleks vähemalt 20 000-30 000kr välja käia, kui tahad, et see auto ka normaalses seisukorras oleks mitte ront.
Seega neid põhjuseid arvestades oli täiesti loomulik valik, Sierra mul.
Sierra mureallikas osadele võib olla tagavedu talvel, eks esivedu vähe kindlam küll,aga ma saan ka tagaveoga hakkama nii et pole muret, eks sellega ole natuke lõbu ka, seni kuni tead, et libe on:P
Selge see, et eluaeg Sierra peal ei istu, aga märkimisväärne osa küll sellest, esimese sierra sain 2002 aastal ja vahepeal olen ilma sierrata olnud vaid korra, kuni pool aastat.
Muidu on alati Sierra olnud kas põhiauto või kõrvalautona või siis koguni kaks Sierrat.
Viimati muutis AlarT, 18 Jaan 2009, 22:19, muudetud 3 korda kokku.
Sierrat enam pole, aga unustanud teda ka pole.
Re: Miks sa sõidad Sierraga või miks omad seda hobiautona?
odav üleval pidada, kestab hästi, varuosad odavad ja üsnagi lihtsasti kättesaadavad, suhteliselt ökonoomne, liigub piisavalt, taga- või nelikvedu, kui tekib mõni probleem ning ei tea milles asi siis saab alati sierraclub'st abi ja nõu 

Motorsport is a lifestyle
Re: Miks sa sõidad Sierraga või miks omad seda hobiautona?
Sest isa andis enda Sierra mulle ning mina hakkasin seda müügiks ettevalmistama. Siis sai natuke paar vidinat lisatud külge ja nii ta läks.
Ford Sierra 2,9 V6 Cosworth Ghia 143kw 1989a ootamas oma aega
Transitipeale üleläinud...
Transitipeale üleläinud...
-
- Klubi juhatus
- Postitusi: 9090
- Liitunud: 10 Okt 2006, 22:26
- Nimi: Tarmo
- Asukoht: Tartu-Abja-Pärnu
Re: Miks sa sõidad Sierraga või miks omad seda hobiautona?
ei teagi mis moment see pisik külge lõi, kuid kunagi ütlesin et elus sierrat ei osta, ja ammugi laugpära ... järgmine auto oligi sierra laugpära 
Kuna kiiresti oli autot vaja nii umbes 15k eest ja selle raha eest ei olnud midagi paremat saada ja see oli pakkumises siis nii ta tuli. Pisik sai tõenäoliselt alguse esimestest sõitudest, sinnani võimsaim sõiduauto millega sõitnud olin ja lisana veel taga vedu

Kuna kiiresti oli autot vaja nii umbes 15k eest ja selle raha eest ei olnud midagi paremat saada ja see oli pakkumises siis nii ta tuli. Pisik sai tõenäoliselt alguse esimestest sõitudest, sinnani võimsaim sõiduauto millega sõitnud olin ja lisana veel taga vedu

-
- Klubi auliige
- Postitusi: 552
- Liitunud: 16 Okt 2007, 19:56
- Asukoht: Tartu
- Kontakt:
Re: Miks sa sõidad Sierraga või miks omad seda hobiautona?
Mõtlesin kah,et fordi ei osta kunagi,aga siis tuli hea pakkumine scorpa näol ja suht meeldis.Siis üks sõber veel müüs oma sierrat ja ka selle hind oli väga hea ja ostsin ära.Nüüd olen kahe fordi omanik.Mõlemad dohc-id ja suht rahul.
Kindlasti on hea et jupid on odavad,remontida saab ise ja mis kõige olulisem minujaoks,et tagaveduline.
Kindlasti on hea et jupid on odavad,remontida saab ise ja mis kõige olulisem minujaoks,et tagaveduline.

Re: Miks sa sõidad Sierraga või miks omad seda hobiautona?
Ma kunagi mõtlesin, et auto mida ma kunagi omale ei osta on Ford, eriti mudelit Sierra ja üldse kõige koledam värv autol on valge.
Ja järgmine auto mis sai selle peale ostetud oli loomulikult valge Ford Sierra
Jäi Kadaka turul ette, ilma et oleks vaadanud mis auto on, jäi pilgu alla Recaro salong, siis sai hakatud muud ka vaatama, et täiesti kobe ja pärast proovisõitu oli asi selge.
See konkreetne Sierra on nüüdseks mingi 8 aastat meil olnud, sõitnud jäärada, rinkat, igapäevaselt tööle ja koju jne jne
Ja järgmine auto mis sai selle peale ostetud oli loomulikult valge Ford Sierra

Jäi Kadaka turul ette, ilma et oleks vaadanud mis auto on, jäi pilgu alla Recaro salong, siis sai hakatud muud ka vaatama, et täiesti kobe ja pärast proovisõitu oli asi selge.
See konkreetne Sierra on nüüdseks mingi 8 aastat meil olnud, sõitnud jäärada, rinkat, igapäevaselt tööle ja koju jne jne
http://www.itlabor.ee - emaplaatide ja videokaartide remont
Re: Miks sa sõidad Sierraga või miks omad seda hobiautona?
Tegelikult ma ei olegi hästi aru saanud, mis inimestel fordi ja sierra vastu on.
Mitmelt poolt on olnud kuulda kunagi, et ei sierrat küll ei osta või siis üldse fordi ei osta ja see ikka nii halb.
Kunagi kui meie perre isa 83a mk1 sierra ostis helesinise luukpära, siis olin ikka väga rahul, eks teised ka, auto oli kena ja sõitis samuti kenasti.
Aga pikapeale hakkas ära tüütama ja lootsin, et isa välja vahetab, ta aga ei teinud seda, lõpuks kui vahetas sain sierra endale, siis ka tahtsin tast mõne aja pärast lahti saada, et midagi paremat osta.
Mul aga ei olnud raha midagi paremat osta ja sierra hakkas üha enam meeldima ja märkasin, et see niiöelda parem polegi tegelt parem eriti, alati polegi.
Ühesõnaga ajapikku avastasin, et Sierra on hea ning mõnus auto ja pole mõtet temast loobuda.
Aga jah ma mitte ei saa aru, kust tuleb see Sierrade vastasus, isegi see läbi põetud
Kusjuures siit http://www.docs.ee" onclick="window.open(this.href);return false; selle kaudu on võimalik saksamaalt tellida autosid, sealhulgas sierrasid ja ka vanu Mk1 Sierrasid on veel saada, päris kobedad näevad välja, aga kui heas tehnilises seisukorra on seda ma ei tea, asja point selles, et nemad saavad vahelt mingi 20 000kr, selle eest toovad sulle auto eestisse, lisaks pead maksma auto enda maksumuse, ma täpseid summasid ei mäleta, aga ühesõnaga 30 000kr on sealt lootust sierra saada:P Kui mõnel isu Mk1 järele siis täiesti reaalne.
http://www.docs.ee/index.php?mobid=8343 ... geNumber=1" onclick="window.open(this.href);return false;
või mk1 diisel.
http://www.docs.ee/index.php?mobid=7677 ... geNumber=1" onclick="window.open(this.href);return false;
Aga seal on mingi teema ka, et kui müüjaks on eraisik siis ei pruugi seda autot ollagi ja nad lähevad kohale ning võtavad kliendi käest ikkagi raha ,et mingid kulud kannab klient ikka, isegi kui autot reaalselt pole, kunagi telekas rääkis.
paljude lemmik cosworth:
http://www.docs.ee/index.php?mobid=8682 ... geNumber=7" onclick="window.open(this.href);return false;
Seal üldse igast 4x4 ja xr4 sierrasid, ainult hinnad ka paljudel vastavad.
seal on ka auto originaalhind näha, see kui palju docs.ee vahelt võtab sõltub ka sellest, kui suure riski sa võtad, seal seletused olemas riskide kohta.
Mitmelt poolt on olnud kuulda kunagi, et ei sierrat küll ei osta või siis üldse fordi ei osta ja see ikka nii halb.
Kunagi kui meie perre isa 83a mk1 sierra ostis helesinise luukpära, siis olin ikka väga rahul, eks teised ka, auto oli kena ja sõitis samuti kenasti.
Aga pikapeale hakkas ära tüütama ja lootsin, et isa välja vahetab, ta aga ei teinud seda, lõpuks kui vahetas sain sierra endale, siis ka tahtsin tast mõne aja pärast lahti saada, et midagi paremat osta.
Mul aga ei olnud raha midagi paremat osta ja sierra hakkas üha enam meeldima ja märkasin, et see niiöelda parem polegi tegelt parem eriti, alati polegi.
Ühesõnaga ajapikku avastasin, et Sierra on hea ning mõnus auto ja pole mõtet temast loobuda.
Aga jah ma mitte ei saa aru, kust tuleb see Sierrade vastasus, isegi see läbi põetud

Kusjuures siit http://www.docs.ee" onclick="window.open(this.href);return false; selle kaudu on võimalik saksamaalt tellida autosid, sealhulgas sierrasid ja ka vanu Mk1 Sierrasid on veel saada, päris kobedad näevad välja, aga kui heas tehnilises seisukorra on seda ma ei tea, asja point selles, et nemad saavad vahelt mingi 20 000kr, selle eest toovad sulle auto eestisse, lisaks pead maksma auto enda maksumuse, ma täpseid summasid ei mäleta, aga ühesõnaga 30 000kr on sealt lootust sierra saada:P Kui mõnel isu Mk1 järele siis täiesti reaalne.
http://www.docs.ee/index.php?mobid=8343 ... geNumber=1" onclick="window.open(this.href);return false;
või mk1 diisel.
http://www.docs.ee/index.php?mobid=7677 ... geNumber=1" onclick="window.open(this.href);return false;
Aga seal on mingi teema ka, et kui müüjaks on eraisik siis ei pruugi seda autot ollagi ja nad lähevad kohale ning võtavad kliendi käest ikkagi raha ,et mingid kulud kannab klient ikka, isegi kui autot reaalselt pole, kunagi telekas rääkis.
paljude lemmik cosworth:
http://www.docs.ee/index.php?mobid=8682 ... geNumber=7" onclick="window.open(this.href);return false;
Seal üldse igast 4x4 ja xr4 sierrasid, ainult hinnad ka paljudel vastavad.
seal on ka auto originaalhind näha, see kui palju docs.ee vahelt võtab sõltub ka sellest, kui suure riski sa võtad, seal seletused olemas riskide kohta.
Viimati muutis AlarT, 19 Jaan 2009, 14:48, muudetud 4 korda kokku.
Sierrat enam pole, aga unustanud teda ka pole.
-
- aktivist
- Postitusi: 263
- Liitunud: 31 Mai 2007, 15:40
- Asukoht: Tallinn
Re: Miks sa sõidad Sierraga või miks omad seda hobiautona?
Sierraga meenub endale isiklikult mõnusad 90' Eestis, kui kodukandis minu isa oli esimene kelle sierra naabri žiguli kõrval seisis. See Sierra oli 84a. luukpära 1.6 helesinine, esitulede juures veel lisa udutuled, juurde ehitatud parem helisüsteem. Auto sai ostetud Tartust aastal 97' 25k eest otse Sakasamaalt toodud. Kõik suvised pikamaa reisid mööda Eestit sai tehtud selle autoga kuna sõita oli mõns ja kunagi teele ei jätnud
Eesti teedel teenis auto meid 8 aastat ilma suuremate probleemideta. Viimasel aastal enne müüki kui üks talv oli -32 kraadi külma siis meie auto oli üks ainukesi, mis käima saadi ja sellega me siis tõmbasime käima ka naabri BMW.
Alati on hea näha kui sierraga mingit uut autot sleppis veetakse.
Kuna see oli ainuke parim auto mis vanematel üldse olnud siis endalegi pisik külge jäänud ja kui juhiload kätte saadud siis polnud pikalt mõtlemist, kui osta endale just Sierra.

Eesti teedel teenis auto meid 8 aastat ilma suuremate probleemideta. Viimasel aastal enne müüki kui üks talv oli -32 kraadi külma siis meie auto oli üks ainukesi, mis käima saadi ja sellega me siis tõmbasime käima ka naabri BMW.

Alati on hea näha kui sierraga mingit uut autot sleppis veetakse.

Kuna see oli ainuke parim auto mis vanematel üldse olnud siis endalegi pisik külge jäänud ja kui juhiload kätte saadud siis polnud pikalt mõtlemist, kui osta endale just Sierra.
Re: Miks sa sõidad Sierraga või miks omad seda hobiautona?
aus pill, õige silla veoga 

Autoremont ja hooldus viimsis, alajaama tee 10, 56242797
Re: Miks sa sõidad Sierraga või miks omad seda hobiautona?
Endal on perekonnas olnud enamasti esiveolised Jaapani autod.
Tõuke Sierra poole andis Black66. Otsisin endale esimest autot. Nii 15k kanti. Black söötis ilusa Sierra kuulutuse ette, ning peale lühikest proovisõitu teadsin, et ilma selle Sierrata ma koju ei lähe.
Auto plussid on jah odavad varuosad. Auto ise ka vastupidav. Odav üleval pidada. Ökonoomne. Kui sillad korras, siis ka vaikne. Ja otseloomulikult tagavedu. Ja mis seal salata, Sierra on tõesti kena auto.
Sierrade vastaseid on minu klass täis- pole päeva kui ei mainitaks halba Sierrade või muude Fordide kohta.
-Eero-
Tõuke Sierra poole andis Black66. Otsisin endale esimest autot. Nii 15k kanti. Black söötis ilusa Sierra kuulutuse ette, ning peale lühikest proovisõitu teadsin, et ilma selle Sierrata ma koju ei lähe.
Auto plussid on jah odavad varuosad. Auto ise ka vastupidav. Odav üleval pidada. Ökonoomne. Kui sillad korras, siis ka vaikne. Ja otseloomulikult tagavedu. Ja mis seal salata, Sierra on tõesti kena auto.
Sierrade vastaseid on minu klass täis- pole päeva kui ei mainitaks halba Sierrade või muude Fordide kohta.
-Eero-
Re: Miks sa sõidad Sierraga või miks omad seda hobiautona?
Tagavedu, odavad originaal varuosad, lihtne ise ehitada, hea vastupidavusega ja on päris mugav.
Kütusekulu on suur võrreldes teise autoga (jaapani diisel), Sierral siis tuli sinna 11 l/100km, aga teisel on suvel 5,8 ja talvel 6,8 l/100km.
Kütusekulu on suur võrreldes teise autoga (jaapani diisel), Sierral siis tuli sinna 11 l/100km, aga teisel on suvel 5,8 ja talvel 6,8 l/100km.
-
- Klubi juhatus
- Postitusi: 9090
- Liitunud: 10 Okt 2006, 22:26
- Nimi: Tarmo
- Asukoht: Tartu-Abja-Pärnu
Re: Miks sa sõidad Sierraga või miks omad seda hobiautona?
mu jaapanlasel kõik sõidetud km eelmine aasta vs ostetud liitrid antsid kokku 5,8l diislit
Re: Miks sa sõidad Sierraga või miks omad seda hobiautona?
Ma arvan, et diislit bensiiniga pole mõtet eriti võrdlema hakata, kuna on ilmselge, et diisel ökonoomsem reeglina, selles pole ford süüdi:)Jaanis kirjutas:Tagavedu, odavad originaal varuosad, lihtne ise ehitada, hea vastupidavusega ja on päris mugav.
Kütusekulu on suur võrreldes teise autoga (jaapani diisel), Sierral siis tuli sinna 11 l/100km, aga teisel on suvel 5,8 ja talvel 6,8 l/100km.
Kui nüüd sinust eelmisele postiajale vastata, siis jah tean, mis tunne see on.
Olen ise palju halba sierra kohta pidanud kuulma ja ka mõnitusi sel teemal.
Aga noh need mõnitajad jne ei oma ise tihti autotki, samuti ei tea nad sierrast ega autodest tihti midagi, kui keegi Fordi teemal krõbedaid ja ülbeid sõnu võtab on tegu tavaliselt emotsinoaalse mölaga, ei saa ju tunnistada et tema 50 000kr auto ei olegi sierrast mitu korda parem, kui üldse on:P
Sierrat enam pole, aga unustanud teda ka pole.
Re: Miks sa sõidad Sierraga või miks omad seda hobiautona?
sierra on väga hea auto selle raha eest,kui võtta tagaveolisi masinaid siis selles hinnaklassis on veel ainult scorpio ja omega. valitud sai sierra kuna kergem ja väiksemad mõõtmed,et lihtsam talvel lumel liugu lasta. bemme ja mersusi saab ka aga need on sellise hinnaga üldjuhul väga kehvas seisus.
ja auto vastupidamisega olen ka rahul. aasta sõidetud ja vahetatud 1 rooliots ja vahetust ootab piduriketas(sõidetud kuskil 30000km).
sierra maine on kehva jah. aga eks see ole sellepärast et vanust palju ja suurem osa inimesi ei taha nii vanu autosi.ostavad siis kõige odavamaid 96-2000a masinaid ja hakkavad sinna meeletult raha sisse tampima. ise aga rääkima et vähemalt mugav sõita ja palju lisasi ja arvates et kui oleks palju vanema sierra ostnud siis müra ajab hulluks, aknaid peab jõuga liigutama ja laguneks mitu korda rohkem kui praegune auto. 2 aastat tagasi loobusin sierrast ja ostsin 40k maksva 525ia ja aasta hiljem oli mul jälle sierra.
ja auto vastupidamisega olen ka rahul. aasta sõidetud ja vahetatud 1 rooliots ja vahetust ootab piduriketas(sõidetud kuskil 30000km).
sierra maine on kehva jah. aga eks see ole sellepärast et vanust palju ja suurem osa inimesi ei taha nii vanu autosi.ostavad siis kõige odavamaid 96-2000a masinaid ja hakkavad sinna meeletult raha sisse tampima. ise aga rääkima et vähemalt mugav sõita ja palju lisasi ja arvates et kui oleks palju vanema sierra ostnud siis müra ajab hulluks, aknaid peab jõuga liigutama ja laguneks mitu korda rohkem kui praegune auto. 2 aastat tagasi loobusin sierrast ja ostsin 40k maksva 525ia ja aasta hiljem oli mul jälle sierra.
Re: Miks sa sõidad Sierraga või miks omad seda hobiautona?
Jutt jumala õige!al101 kirjutas:Aga noh need mõnitajad jne ei oma ise tihti autotki, samuti ei tea nad sierrast ega autodest tihti midagi:P

-Eero-