
Ford Sierra 2,0 DOHC 91 tarmo -> K.A.L.A
-
- Klubi juhatus
- Postitusi: 9090
- Liitunud: 10 Okt 2006, 22:26
- Nimi: Tarmo
- Asukoht: Tartu-Abja-Pärnu
Re: Ford Sierra 2,0 DOHC 91 tarmo
Eile sai sisselaske kollest selka eemaldatud. Nüüd käib jõud palju paremini piduritest üle 

-
- Klubi juhatus
- Postitusi: 9090
- Liitunud: 10 Okt 2006, 22:26
- Nimi: Tarmo
- Asukoht: Tartu-Abja-Pärnu
Re: Ford Sierra 2,0 DOHC 91 tarmo
hetkel veel ei tea kütuse kulu, kuid fsocis ei ole midagi selle kohta mainitud et map kah vahetada tuleks.Kriss kirjutas:kas kütusekulu ei suurenenud, sest sai isa scorpal ka eemaldatud ja keskmine kütusekulu tõusis 8 pealt 26 peale. järgmine päev läks selka tagasi ja kulu ka alla. arvan, et tuleb vahetada ka map andur.
juhul kui lambda korras siis ju reguleeritakse selle andmetega kütuse segu ajus paika ja pihustatakse selle järgi. Seega ei tohiks tavalise sõiduga kütte kogus suureneda, küll aga paarutades
-
- Klubi juhatus
- Postitusi: 9090
- Liitunud: 10 Okt 2006, 22:26
- Nimi: Tarmo
- Asukoht: Tartu-Abja-Pärnu
Re: Ford Sierra 2,0 DOHC 91 tarmo
No täna sai umbes 50 km maha sõidetud ja seier palju ei langenud, samas kes seda seierit uskuda saab.legendaarne666 kirjutas:Noh Tarmo räägi juba kuidas kütus kulub
-
- Klubi juhatus
- Postitusi: 9090
- Liitunud: 10 Okt 2006, 22:26
- Nimi: Tarmo
- Asukoht: Tartu-Abja-Pärnu
Re: Ford Sierra 2,0 DOHC 91 tarmo
eile õhtul sai pandud autole ilusad saledad sinised pihustid, nüüd auto raudselt 20g kergem ja kiirendus seega 0-100 vähenes kindlasti 10sekundi võrra 

-
- Klubi juhatus
- Postitusi: 9090
- Liitunud: 10 Okt 2006, 22:26
- Nimi: Tarmo
- Asukoht: Tartu-Abja-Pärnu
Re: Ford Sierra 2,0 DOHC 91 tarmo
nii kiirestiJaanis kirjutas:Nüüd saad ka siis 0-100 15sekundiga


-
- Klubi juhatus
- Postitusi: 9090
- Liitunud: 10 Okt 2006, 22:26
- Nimi: Tarmo
- Asukoht: Tartu-Abja-Pärnu
Re: Ford Sierra 2,0 DOHC 91 tarmo
niisiis, sai täna proovitud kuidas kiirendus muutus, ei muutunud justkui 

-
- Klubi juhatus
- Postitusi: 9090
- Liitunud: 10 Okt 2006, 22:26
- Nimi: Tarmo
- Asukoht: Tartu-Abja-Pärnu
Re: Ford Sierra 2,0 DOHC 91 tarmo
Eile sai raadil lõppkiirust kah proovitud ja 190 sai ilusti kätte, ilma et oleks pidanud äärest alustama ja teise äärde sõitma. Targemaks sain nii palju et jumal tänatud pole eestis legaalne selline kiirus maanteel, sest pidurdades pidurid kuumenesid nii üle, et neist polnud peaaegu üldse tolku, nüüd ei ole motivatsiooni kah kihutada enam.
-
- Klubi juhatus
- Postitusi: 9090
- Liitunud: 10 Okt 2006, 22:26
- Nimi: Tarmo
- Asukoht: Tartu-Abja-Pärnu
Re: Ford Sierra 2,0 DOHC 91 tarmo
mis vedelikku soovitad?Dexter kirjutas:soovitan vahetada pidurivedeliku..ja asi peaks pidurite kohapealt nati paranema;)
ma millegi pärast arvasin et mul ongiDexter kirjutas:nu, kui tahad ralli peale üle minna, siis on igast tugevaid tempe kannatavaid vedelikke, kuid need ka vastavas hinnaklassis.Miina isiklikult vahetaks lihtsalt selle vana vedeliku uue dot4'ja vastu

-
- Klubi juhatus
- Postitusi: 9090
- Liitunud: 10 Okt 2006, 22:26
- Nimi: Tarmo
- Asukoht: Tartu-Abja-Pärnu
Re: Ford Sierra 2,0 DOHC 91 tarmo
ei ole jõudnud veelKriss kirjutas:oled lasknud korda teha? palju maksis? endal sama mure, juhipoolne vedru tahab pagassi ronida.tarmo kirjutas:... avastasin oma kurvastuseks et kõrvalistuja vedru tahab läbi põranda tulla. Kuna hetkel kapitaal kereremonti plaanis pole siis lasen lähipäevil aind selle koha korralikult ära teha

kuid esimene hirm oli suurem kui nüüd veidike asja uurides. nimelt on seal ju topelt plekk ja nüüd toetab lihtsalt teisele plekile, kuid jah tuleb ära teha ükskord
Dexter kirjutas:Dexteri teades on seal vedru kohal kolme kordne plekk
-
- Klubi juhatus
- Postitusi: 9090
- Liitunud: 10 Okt 2006, 22:26
- Nimi: Tarmo
- Asukoht: Tartu-Abja-Pärnu
Re: Ford Sierra 2,0 DOHC 91 tarmo
täna keerasin külge elektri peeglid, kuna töö juures oli vaja tööd teha siis juhtmeid ei jõudnud veetud
Nüüd näeb auto natuke naljakas erk punaste peeglitega
teada sain ka seda et mk3 peeglid väljast pisut erinevad on kui mk2 omad
Nüüd näeb auto natuke naljakas erk punaste peeglitega
teada sain ka seda et mk3 peeglid väljast pisut erinevad on kui mk2 omad
-
- Klubi juhatus
- Postitusi: 9090
- Liitunud: 10 Okt 2006, 22:26
- Nimi: Tarmo
- Asukoht: Tartu-Abja-Pärnu
Re: Ford Sierra 2,0 DOHC 91 tarmo
kui yellow on racing siis red on sport, sel juhul annaved need peeglid oma 5kw kumbki juurde 
täna hakkasin siis juhtmeid panema peeglitele, mul oli olemas peeglite ja akendega koos saadud juhtmed. Mõtlesin et lihtslat vaja vedada akult salongi voolu juhe ja üks kuskilt massi panna, ning slongi ja ukse vaheline juhe vahetada ja siis originaal salongi juhtmed lisada, kuid võta näpust.
Probleem siis selline et ukse sees olevate keskluku juhtmete pistikud on erinevad (ka salongi juhtme kimp on erinev, seega vaja hoopis midagi kompunnima hakata. Mõtlesin siis et lisan vanale kimbule lihtsalt peegli ja akna omad juurde, kuid kuidas neid läbi kõri koos pistikutega saab

täna hakkasin siis juhtmeid panema peeglitele, mul oli olemas peeglite ja akendega koos saadud juhtmed. Mõtlesin et lihtslat vaja vedada akult salongi voolu juhe ja üks kuskilt massi panna, ning slongi ja ukse vaheline juhe vahetada ja siis originaal salongi juhtmed lisada, kuid võta näpust.
Probleem siis selline et ukse sees olevate keskluku juhtmete pistikud on erinevad (ka salongi juhtme kimp on erinev, seega vaja hoopis midagi kompunnima hakata. Mõtlesin siis et lisan vanale kimbule lihtsalt peegli ja akna omad juurde, kuid kuidas neid läbi kõri koos pistikutega saab

-
- Klubi juhatus
- Postitusi: 9090
- Liitunud: 10 Okt 2006, 22:26
- Nimi: Tarmo
- Asukoht: Tartu-Abja-Pärnu
Re: Ford Sierra 2,0 DOHC 91 tarmo
el akna juhe lihtne, seal aind kaks juhet, kuid peeglil on 5tann kirjutas:Jah ega koos pistikutega neid sealt ukse ja kere vahelisest kõrist läbi saada on ikka suht ebareaalne...kui, siis pistik maha lõigata (ennem märkida) ja kui peakski kõrist läbi saama, siis saab tagasi joota. Aga sellest kõrist läbi saamine paras porr, seal ju mingi jõnks kh sees ja armatuuri serv jääb kh ette, et käsi peab hästi painduma
Igatahes mina pärast kolmveerandtunnist üritamist loobusin ja tõin juhtme lihtsalt tihendi vahelt(el.akna juhe oli käsil mul siis), aga mul vb oli lihtsalt tibakene liiga vähe tahtmist.
-
- Klubi juhatus
- Postitusi: 9090
- Liitunud: 10 Okt 2006, 22:26
- Nimi: Tarmo
- Asukoht: Tartu-Abja-Pärnu
Re: Ford Sierra 2,0 DOHC 91 tarmo
tsenseeritud torgatud vihmavarju avatuna välja tõmmata ikkaitalianopriit kirjutas:läbi selle kõri juhtmeajamine on jah paras porr. Ma sain 2-e juhtmega veel ilusti hakkama, mingi paar minutit läks vast aega. Aga 5+2 juhet on küll vist paras peavalu. Mul oli armatuuri alumine osa ka lahti võetud, see tegi võibaolla asja pisut lihtsamaks. Ja pistikuga koos sealt läbi ajada on vist sama lihtne kui per*e torgatud vihmavarju avada

lõikasin juhtmed läbi ja lükkasin ühe juhtme seest poolt ukse poole läbi. Teipisin 5 juhtme külge ja tõmbasin ilusti peegli juhtmed läbi. akna omad lõikasin ukse poolt läbi ja lükkasin salongi poolt läbi kõri ükshaaval, sinine (esimene) läks ilusti kuid roheline punnis vastu. Nüüd vaja need kokku veel juuta ning ära isoleerida, siis saab sealt poolt juba keskluku ja peegli ära ühendada. Klaasi mootorit pole veel installinud. Selleks peab akna kinni teipima vist ja neli neeti läbi puurima ning saab manuaal versiooni kätte. Seejärel mootriga hargi installima.
-
- Klubi juhatus
- Postitusi: 9090
- Liitunud: 10 Okt 2006, 22:26
- Nimi: Tarmo
- Asukoht: Tartu-Abja-Pärnu
Re: Ford Sierra 2,0 DOHC 91 tarmo
loll on ikka raske olla.
avastasin et autol jooksevad originaalis salongis akende juhtimise juhtmed (sinine ja roheline) kuni ukse piidani, kuid ukse sisse lähevad ilma nende juhtmeteta. samas pundis on siis ka keskluku juhtmed. põhimõtteliselt kui ma oleksin tark olnud poleks ma pidanud muud tegema kui enda kekluku uksesisesed pistikud jootma teise komplekti pistikute asemele, mitte minema raskemat teed ja lisama uued juhtmed vanale komplektile. aga lõppkokkuvõttes on mul nüüd elektriga liikuvad peeglid. peaks selle peegli soenduse kah ära tegema siis oleks nendega ühel pool.
Tänud Sigmarile kes aitas neid ehitada ja sai kah minu lollustest targemaks.
Nüüd kui nädalavahetusel viitsimist on võiks ju akna mootorid kah ära installida
avastasin et autol jooksevad originaalis salongis akende juhtimise juhtmed (sinine ja roheline) kuni ukse piidani, kuid ukse sisse lähevad ilma nende juhtmeteta. samas pundis on siis ka keskluku juhtmed. põhimõtteliselt kui ma oleksin tark olnud poleks ma pidanud muud tegema kui enda kekluku uksesisesed pistikud jootma teise komplekti pistikute asemele, mitte minema raskemat teed ja lisama uued juhtmed vanale komplektile. aga lõppkokkuvõttes on mul nüüd elektriga liikuvad peeglid. peaks selle peegli soenduse kah ära tegema siis oleks nendega ühel pool.
Tänud Sigmarile kes aitas neid ehitada ja sai kah minu lollustest targemaks.
Nüüd kui nädalavahetusel viitsimist on võiks ju akna mootorid kah ära installida
-
- Klubi juhatus
- Postitusi: 9090
- Liitunud: 10 Okt 2006, 22:26
- Nimi: Tarmo
- Asukoht: Tartu-Abja-Pärnu
Re: Ford Sierra 2,0 DOHC 91 tarmo
nüüd siis aknad kah lõpuks küljes, peaaegu aasta läks aind aega.
Juhi aken toimib ilusti aga kõrval istuja oma on laisk raisk
eks peab mõtlema mis seal teha annab.
homme siis üritan auto uuesti kokku laduda.
aa ja mass tuleb kah kuskile korralikult panna, praegu on pirni pesast
algul vaatasin massi jaoks hea koha välja ja ühendasin kõik ära. seejärel proovisin lülitist mootorit liigutada ja ei miskit. Mul juba paanika et mis nüüd siis kas mootor nässus või lüliti või kuskilt juhtmed puru või kehvasti joodetud. kuid siis igaks juhuks mõtlesin massi kuskile mujale proovida, leidsin jupi juhet ja otsisin kus oleks lahtise otsaga pruun juhe. kui kõik uuesti ühendatud toimis ilusti. peaaegu oleks ataki saanud
Juhi aken toimib ilusti aga kõrval istuja oma on laisk raisk
eks peab mõtlema mis seal teha annab.
homme siis üritan auto uuesti kokku laduda.
aa ja mass tuleb kah kuskile korralikult panna, praegu on pirni pesast

algul vaatasin massi jaoks hea koha välja ja ühendasin kõik ära. seejärel proovisin lülitist mootorit liigutada ja ei miskit. Mul juba paanika et mis nüüd siis kas mootor nässus või lüliti või kuskilt juhtmed puru või kehvasti joodetud. kuid siis igaks juhuks mõtlesin massi kuskile mujale proovida, leidsin jupi juhet ja otsisin kus oleks lahtise otsaga pruun juhe. kui kõik uuesti ühendatud toimis ilusti. peaaegu oleks ataki saanud
