sild ju olemasmartinjev kirjutas:...
Tegu on Bronco II tagasillaga. Rattad on ka Bronco omad kuid need alla ei lähe - liiga täpselt mahuvad koopasse
Natuke puhastasin roostest teist ja lõikasin maha vedrukandurid, need tuleb teise kohta keevitada. Kardaani flants muidugi ei sobi - seda tuleb hakata leiutama( ülihea oleks kui originaal või vähemalt sierra flants istuks Bronco nuutide otsa...)
...[/img]
Ford P100 1.8TD ->2.0DOHC
-
- Klubi juhatus
- Postitusi: 9090
- Liitunud: 10 Okt 2006, 22:26
- Nimi: Tarmo
- Asukoht: Tartu-Abja-Pärnu
Re: Ford P100 1.8TD
Re: Ford P100 1.8TD
Sild on olemas jah ja hetkel vajadust teise järgi pole.
Kas esiklaasi tihendit on eraldi saada?
Kas esiklaasi tihendit on eraldi saada?
Re: Ford P100 1.8TD
Ühtteist vahepeal nokitud masina kallal.
Märkimisväärsem ehk kapotialuse nühkimine ja värvimine. Tulemüür sai nii seest kui väljast kivikaitsega tehtud (heli isolatsiooni eesmärgil)


Märkimisväärsem ehk kapotialuse nühkimine ja värvimine. Tulemüür sai nii seest kui väljast kivikaitsega tehtud (heli isolatsiooni eesmärgil)
Re: Ford P100 1.8TD
Kas seda tooni on kavas kogu auto üle värvida?
Re: Ford P100 1.8TD
Tõenäoliselt jah. Igatahes sinine enam see auto ei tule 

Re: Ford P100 1.8TD
Tegin hoopis kollase auto

tegelt võtsin doonorilt mootori koos kastiga maha ja selgus kurb tõsiasi et tegu on parasjagu vanarauaga....
Plokk on tõenäoliselt kuuma saanud ja kolvid - silindrid rikutud. Samas käis täitsa normaalselt ja kaas tundus ka olema korras.


tegelt võtsin doonorilt mootori koos kastiga maha ja selgus kurb tõsiasi et tegu on parasjagu vanarauaga....
Plokk on tõenäoliselt kuuma saanud ja kolvid - silindrid rikutud. Samas käis täitsa normaalselt ja kaas tundus ka olema korras.
-
- Klubi juhatus
- Postitusi: 9090
- Liitunud: 10 Okt 2006, 22:26
- Nimi: Tarmo
- Asukoht: Tartu-Abja-Pärnu
Re: Ford P100 1.8TD
oot, sul mitu p100 juba?
Re: Ford P100 1.8TD
Puhkuse ajal sai järgmine mootor ja käigukast kokku lapitud ja peale tõstetud. Mootor sai uued saaled, kolvirõngad, sääretihendid, ja kõik muud vajalikud tihendid, hülsid hoonitud. Kastile tellisin remondikomplekti.
Hetkel mootor käib ja tundub enamvähem tiptop. Kasti proovida veel ei saa sest bensiinipaagi värvimine läks kevadel p..se. Ostsin omast arust 1K värvi kuid anti 2K, ise ei pannud tähele kah ja läks see ilma kõvendita peale. kui 2 kuu jooksul ära ei kuivanud, sai villand ja pesin atsetooniga maha.



Hetkel mootor käib ja tundub enamvähem tiptop. Kasti proovida veel ei saa sest bensiinipaagi värvimine läks kevadel p..se. Ostsin omast arust 1K värvi kuid anti 2K, ise ei pannud tähele kah ja läks see ilma kõvendita peale. kui 2 kuu jooksul ära ei kuivanud, sai villand ja pesin atsetooniga maha.
Re: Ford P100 1.8TD
Eile sain Tamm85 käest korraliku plastiku kapoti ja klaasi vahele ja kabiiniosa nüüd enamvähem komplekteeritud. Vaja veel leida korralik esistange. Sellega tegelen ilmselt talvel, paralleelselt kasti tegemisega.



Mugavusevidinatest sain juurde:
kesklukk
el. peeglid soojendusega
el. aknad
käetugi
tahhomeeter
automaatkast
ca 30 lisa kW
reguleeritavad turvavööd
tulede korrektor
roolivõimendi
Mugavusevidinatest sain juurde:
kesklukk
el. peeglid soojendusega
el. aknad
käetugi
tahhomeeter
automaatkast
ca 30 lisa kW
reguleeritavad turvavööd
tulede korrektor
roolivõimendi
Viimati muutis martinjev, 15 Okt 2014, 09:00, muudetud 2 korda kokku.
Re: Ford P100 1.8TD
+1 Selliseid teemasid võiks tõesti rohkem olla, ilus kohe vaadata ning põnev lugeda. Ja Tarmo väitega olen ma täiesti nõusTarmo kirjutas:Ma olen tähele pannud et asjalikes teemades on sellepärast palju monoloogi, et enamus saavad aru et neil ei ole midagi tarka lisada, kuna tegija on piisavlt tark. Ehk austus tegija vastu.
Sellised teemad on inspiratsiooni allikad, tubli oled ja jätka piltide ja jutu lisamisega.
Sina tahtsid mult logarit? ma ei suuda meenutada kes tahtis

24v
Re: Ford P100 1.8TD ->2.0DOHC
Ilus töö tõesti. 

Sierra 2.0i 85a
Sierra 2.0i 93a
Probe 2.5 96a
M3 1.6 04a
Sierra 2.0i 92a
Mondeo 2.0 103 11a
Sierra 2.0i 93a
Probe 2.5 96a
M3 1.6 04a
Sierra 2.0i 92a
Mondeo 2.0 103 11a
Re: Ford P100 1.8TD ->2.0DOHC
Kuidas sierra esisild ümber ehitada 5-poldiga rummudele:
Sierra originaalrummud on 4x108 (P100-l tegelikult 5x108) Minu soov oli saada 5x112 valemile nagu scorpiol.
Tervet scorpa käändmikku ümbertõsta ei saa - amordi ava on suurem, sarniiri ava on suurem. Rummu südamikku ka ilma treimiseta sierra käändmikku ei pane:

vasakul scorpa, paremal sierra
Võtsin siis ühe vana scorpa piduriketta ja pistsin sierra rummusüdamiku sinna sisse. Piduriketta keskava on nii täpne et rumm seal sees loksuda ja tsentrist välja nihkuda ei saa. Keerasin siis rummul ette "tühja" koha kuhu läbi ketta poldiaukude puurisin 13mm puuriga uute aukude kohad ette (ketta poldiauk on 13,...mm)

Pärast peenikese puuriga avad ette

Ja nii ta siis välja nägi uute aukudega:

Scorpa flantsi diameeter on sierra omast 4mm suurem. Sellepärast lisasin poltide kohale pisut metalli et asi oleks samakindel kui originaal. Selle vajaduses võib küll kahelda aga las olla- lisa metall halba ka ei tee.

edasi polnudki muud kui ketas külge ja ratas alla

mingeid anomaaliaid garaasi katsel ei esinenud

Külge läheb veel scorpa pidurisadul koos kinnitusega. Boonuseks suurema diameetriga kettad ja TEOREETILISELT paremad pidurid
Kuidas selline ümberehitus lõplikult välja tuli, näitavad loomkatsed looduses.
Sierra originaalrummud on 4x108 (P100-l tegelikult 5x108) Minu soov oli saada 5x112 valemile nagu scorpiol.
Tervet scorpa käändmikku ümbertõsta ei saa - amordi ava on suurem, sarniiri ava on suurem. Rummu südamikku ka ilma treimiseta sierra käändmikku ei pane:
vasakul scorpa, paremal sierra
Võtsin siis ühe vana scorpa piduriketta ja pistsin sierra rummusüdamiku sinna sisse. Piduriketta keskava on nii täpne et rumm seal sees loksuda ja tsentrist välja nihkuda ei saa. Keerasin siis rummul ette "tühja" koha kuhu läbi ketta poldiaukude puurisin 13mm puuriga uute aukude kohad ette (ketta poldiauk on 13,...mm)
Pärast peenikese puuriga avad ette
Ja nii ta siis välja nägi uute aukudega:
Scorpa flantsi diameeter on sierra omast 4mm suurem. Sellepärast lisasin poltide kohale pisut metalli et asi oleks samakindel kui originaal. Selle vajaduses võib küll kahelda aga las olla- lisa metall halba ka ei tee.
edasi polnudki muud kui ketas külge ja ratas alla
mingeid anomaaliaid garaasi katsel ei esinenud
Külge läheb veel scorpa pidurisadul koos kinnitusega. Boonuseks suurema diameetriga kettad ja TEOREETILISELT paremad pidurid

Kuidas selline ümberehitus lõplikult välja tuli, näitavad loomkatsed looduses.
Re: Ford P100 1.8TD ->2.0DOHC
Üks võimalus on osta nelik sierra amordid, need on sama läbimõõduga kui scorpa omad.
Ford Scorpio Ghia Cosworth 94a.
Ford Sierra 4x4 Dohc 91a.
Ford Sierra 4x4 Dohc 91a.
Re: Ford P100 1.8TD ->2.0DOHC
Mul on riiulis olemas vahetükid, mis treitud, et kasutada scorpa käändmikku koos sierra amordiga. Sõites ka mingeid probleeme ei märganud, seega peaks töötav lahendus olema