novembri lõpus sain kätte oma P100
Müüja jutujärgi oli auto plokikaane tihendi rikkega, mis tõesti läbi oligi. Minumeelest oli kaant maha võetud hiljuti ja vana tihendiga kokku pandud... mõni ime siis et ta läbi läks. Tihend vahetatud ja üht-teist veel lapitud, sai auto liikuma.
Hetkel suurimaks probleemiks on tagasilla laagrid mis läbi. (ilmselt on originaal õli sees ammu juba "hapuks" läniud ja see laagrid nahka keeranud)
Kuna P100-l taga mingi Atlas tüüpi vana inglise sild siis sellele uute laagrite otsimine läheb minujaoks mõtetult kalliks. Korra plaanisin Transiti silla panna aga ilmselt jääb ka see esialgu ära. Originaal laagrite hinnaga ostsin hoopis kasutaja dts-i sierra doonoriks millelt plaan võtta tagasild, uksed, Mk III sisu ja muud mudru. Ühesõnaga lähen keerulisemat teed uue silla paigaldusega

Vaikselt mõlgub mõttes üldse et vb tõstkas hoopis kogu DOHC mootori koos automaatkasti ja muu mudruga sierralt P100-le ümber. Polegi automaatkastiga P100 varem kohanud

Aga kindlat pole veel midagi.
Hetkel seisab auto hoovil ja ootab kevadet.
Enne laiali harutamist tahan veel ära kasutada tema pea 1100kg kandejõudu ja ümbermaja vähe killustikku ja mulda tassida

Salongi sai käetugi ära pandud ja mõned plastikvidinad mis puudu olid, muud esialgu harutama ei hakka.
Tuleviku mõtted on kõigepealt tagasild ümber teha, siis saab näha kuidas 1,8 TD käitub kiire diffri otsas. Kui on hea siis vb jääb, kui ei siis läheb dohlakas koos A4LD-ga vahele. Suveks vaja veel uusi esitiibu ja stanget, kasti natuke keevitada (eriti tagaluugi ülemine serv)