ei ma mõtlen teist, 2.0 mootoriga ja sellel ongi päris maha lõigatud ja tasakaalustamata. Väheke lainetab küll, aga ei ole hullu.IvoK kirjutas:See vectra vist oli 1.6 mootoriga ja käib/käis säreveres koolis.tann kirjutas:ivo kui sa oled näinud ühte punast opel vectrat suure tiivaga ja Dr. Tuha kleepsudega, siis sellel on vastukaalud maha lõigatud ja käib ilusti juba üle 10 000km![]()
ma sellepärast mõtlesin et kui kaalud päris maha lõigata (vänta tasakaalustamatta) siis saab see mootori töö igatahes jube olema.
2.0 is
Re: 2.0 is
Re: 2.0 is
Kui sa tõstad bensu rõhku, paned suuremad pihustid, kangema nuka siis 100kw saad lõdvalt kokku.
Kergem hooratas ja tasakalustatud vidinad juurde ei anna. Hooratas teeb erksamaks ja tasakaalustatud vidinatega saad sa pöördesse rohkem lasta ja siis õige juhtseadmega jõudu juurde programmeerida.
Kergem hooratas ja tasakalustatud vidinad juurde ei anna. Hooratas teeb erksamaks ja tasakaalustatud vidinatega saad sa pöördesse rohkem lasta ja siis õige juhtseadmega jõudu juurde programmeerida.
Sierra Is
Re: 2.0 is
njh see tuttav, kes teeb nukke ja asju tegi ühe kaheliitrise golfi...tegi nukkvõlli ja torukolde ja weberi karpad peale ja sai mingi 124kw liguri juures(täpselt ei mäleta aga lisa oli tõesti päris suur).
ilmselt matan plaanid maha, sest pole mootori doonorit enam ja lepin oma 64 kw-ga(vaevalt nii palju enam alles 92 aasta autol).
ilmselt matan plaanid maha, sest pole mootori doonorit enam ja lepin oma 64 kw-ga(vaevalt nii palju enam alles 92 aasta autol).
Re: 2.0 is
Ma arvan ,et kaane lihvimisega saab ka alustuseks võimu juurde ja kütusekulu kah
alla.
alla.
Re: 2.0 is
võimu juurde ja kulu alla? mismõttes nagu? Ja tegelt ei saa ma midagi aru mis te nende kanalitega teete??? Kas tavalisest is mootorist ei piisa siis? Mul on mingi käkerdis peal ja minumeelest käib paremini edasi ja pöördesse kui mu sama kw arvuga audi moto ja edasi liigub paremini kui mu 2.9 4x4 scorp. Aga mis seal is motol teha, et saaks üle 6k pöörde lasta vot seda tahaks teada, praegu on koguaeg piirajas 

Re: 2.0 is
tahad is-ist 8-9k pööret välja pigistada? kah naljamees
piiraja on sinna pandud kustmaalt edasi hakkavad erinevad jõud mootorit vaikselt lammutama.

powered by 2.0 Ohc
-
- Klubi juhatus
- Postitusi: 9090
- Liitunud: 10 Okt 2006, 22:26
- Nimi: Tarmo
- Asukoht: Tartu-Abja-Pärnu
Re: 2.0 is
korralikult tasakaalu ajada siis 8k vast kannataks ära kah. pealegi ei ole öeldud et see mootor peaks pärast kestma 200k kilomeetrit. naljamehe kommentaarid võid ära jätta
edit: tehase piiraja on pandud selleks et naljamehed saaks sõita 200k km.
edit: tehase piiraja on pandud selleks et naljamehed saaks sõita 200k km.
Re: 2.0 is
Aga kuidas selle piiraja maha saaks. Mingeid ime ajusid plaanis osta pole.
-
- Klubi juhatus
- Postitusi: 9090
- Liitunud: 10 Okt 2006, 22:26
- Nimi: Tarmo
- Asukoht: Tartu-Abja-Pärnu
Re: 2.0 is
no v6 puhul kristjan rääkis mingi rõnga eemaldamisest jagajast et siis saaks pisu kõrgemale lasta. äkki see toimib ka is puhul
Re: 2.0 is
jagajad on iseenesest küll samad, peab uurima. Samas peaks neil olema ka mõni aju millel pole piirajat. Pean uurima mul mingi 4-5 aju ehk on mõni millel pole 

Re: 2.0 is
Ei kannata stock OHC 8k rpm, võib tasakaalustada nõrkemiseni aga lihtsalt kepsud-kolvid lendavad pilbasteks.
Mitte et oleks üldse mingi oht olemas et siin teemas mainitud info põhjal õnnestub see mootor veenda omal jõul 8 tuhandeni revvima
, aga noh niisama ääremärkuse korras mainisin.
Lugege Des Hammilli raamatut OHC-st, selle ajaga mis kulub foorumis muljetamisele oleks kogu vajalik info juba teada.
Mitte et oleks üldse mingi oht olemas et siin teemas mainitud info põhjal õnnestub see mootor veenda omal jõul 8 tuhandeni revvima

Lugege Des Hammilli raamatut OHC-st, selle ajaga mis kulub foorumis muljetamisele oleks kogu vajalik info juba teada.
-
- Klubi juhatus
- Postitusi: 9090
- Liitunud: 10 Okt 2006, 22:26
- Nimi: Tarmo
- Asukoht: Tartu-Abja-Pärnu
Re: 2.0 is
esimene link mis des hamilli nimega sohc'st leidsin
jesper sul kindlasti see raamat olemas kah? mis seal tarka räägitakse kui veidikenegi revve tõsta tahab?
jesper sul kindlasti see raamat olemas kah? mis seal tarka räägitakse kui veidikenegi revve tõsta tahab?
An engine used on
the race track equipped with standard
type cast pistons and standard con-
Chapter 2
Short block
components
necting rods and being revved consistently
to 7000rpm will most likely end
up having a connecting rod failure
rather than a piston failure.
Re: 2.0 is
See sama jah. Kunagi see oli siipicossu lehel pdf-ina ka olemas, äkki on kuskil senimaani.
Põhimõtteliselt refereeritult pöörete tõstmine 8k peale on vot nii palju €€€:
, Cossie kepsud on suht okei hinnaga eBays vahel, aga mingit stock kolvi varianti pole mis kestaks. Ja nukka on kah vaja, suuremaid kanaleid ja klappe, pädevat mootorijuhtimist, tänavasõit muutub raskeks... jne jne. Tasub meeles pidada et see mootor on projekteeritud 60ndatel ja oma eluea jooksul pole seda eriti muudetud.
OHC puhul tuleb tõsta silindri täiteastet mitte pöördeid, tal lihtsalt on selline iseloom. Ma olen seda ilmselt sada korda juba kirjutanud, aga tööde järjekord on lühidalt umbes selline: nukk, suured klapid, surveaste, mootorijuhtimine. Kui nukka ei vaheta, siis on ikka suht pointless üldse viilida, parem korda teha ja sõita sellisena nagu on. Ja originaalajuga pole ka erilist mõtet pullida.
A raamatut soovitan ikka lugeda.
Põhimõtteliselt refereeritult pöörete tõstmine 8k peale on vot nii palju €€€:

OHC puhul tuleb tõsta silindri täiteastet mitte pöördeid, tal lihtsalt on selline iseloom. Ma olen seda ilmselt sada korda juba kirjutanud, aga tööde järjekord on lühidalt umbes selline: nukk, suured klapid, surveaste, mootorijuhtimine. Kui nukka ei vaheta, siis on ikka suht pointless üldse viilida, parem korda teha ja sõita sellisena nagu on. Ja originaalajuga pole ka erilist mõtet pullida.
A raamatut soovitan ikka lugeda.