Salongi vent !
Re: Salongi vent !
Aastaks on 1987 ja 1.8 karbussiga mootor. luukpära
jah kojamehed töötavad tagaklaasisoojendus ju siis ka.
jah kojamehed töötavad tagaklaasisoojendus ju siis ka.
Re: Salongi vent !
Keegi võiks nüüd puust ja punaseks ette teha, kuidas ma sellele reostaadile ligi saan(kus ta on) ja kuidas ma teda kontrollin?Teet01 kirjutas:Kui mootor koliseb ja krigiseb, siis määrimist vaja. Esimese kiiruse puudumine viitab reostaadi rikkele. Lüliti rikke ma üldiselt välistaksin, sest see on suhteliselt töökindel. Tõenäoliselt on reostaadi mähises üks traat läbi põlenud.suusabaas kirjutas:Mul on 85 aasta MK1 sierra ventikaga väike mure.
Esimeses astmes ei tööta üldse ja teine/kolmas aste "krudisevad" kohati.
Mootori viga?
Re: Salongi vent !
teed kapoti lahti vaatad sinna tulemüüri taha ehk siis sinna akna all oleva iluresti all.
seal on üks mootor kahel pool ventlabad (närilise jookmise tranažöör), millel on keskel üks uhke vidin kuhu juhtmed külge lähevad - ja seda, sa tegelt otsidki!
kontrollida saab seda kindluse mõttes, uue plaadiga v teise ventilaatoriga.
sellele sarnane vidin.
seal on üks mootor kahel pool ventlabad (närilise jookmise tranažöör), millel on keskel üks uhke vidin kuhu juhtmed külge lähevad - ja seda, sa tegelt otsidki!
kontrollida saab seda kindluse mõttes, uue plaadiga v teise ventilaatoriga.
sellele sarnane vidin.

€-contact
Re: Salongi vent !
kas mul võib ka olla selle reostaadi viga kuna see näeb suht nigel välja mul?
Re: Salongi vent !
Võib, aga tavaliselt kõik 3 kiirust korraga ära ei kao. Viskan korraks elektriskeemile pilgu peale, siis võin nõu anada, mida kontrollida.NWA kirjutas:kas mul võib ka olla selle reostaadi viga kuna see näeb suht nigel välja mul?
Re: Salongi vent !
edit: Kurat õpetasin natuke valesti, Vaatasin kogemata uuemat skeemi. Teen õpetust natuke ringi.
Nonii, eeldan, et sa oled kõige elementaarsema asja, ehk siis kaitsme ära kontrollinud. Tõmba Välja salongis olev lüliti ja hakka selle pistikus olevaid juhtmeid testima. Pistikusse tuleb üks jämedam toitejuhe, mis on Must punase ja kollase triibuga. Sinna peab tulema +12V, kui süüde on sees. Ülejäänutest juhtmetest On oluline kontrollida neid kolme:
Kiirus1- Must punase triibuga
Kiirus2- Must kollase triibuga
Kiirus3- Must rohelise triibuga
Need kiiruste valik juhtmed lähevadki kapoti alla salongiventika külge. Vaata, kas +12V jõuab Mootori pistikusse, vastavalt lüliti asenditele. Samuti võid alustuseks proovida ühele reostaadi kiiruse klemmidest otse +12V anda. Kui siis hakkab tööle ongi lüliti või lüliti toite viga.
Nonii, eeldan, et sa oled kõige elementaarsema asja, ehk siis kaitsme ära kontrollinud. Tõmba Välja salongis olev lüliti ja hakka selle pistikus olevaid juhtmeid testima. Pistikusse tuleb üks jämedam toitejuhe, mis on Must punase ja kollase triibuga. Sinna peab tulema +12V, kui süüde on sees. Ülejäänutest juhtmetest On oluline kontrollida neid kolme:
Kiirus1- Must punase triibuga
Kiirus2- Must kollase triibuga
Kiirus3- Must rohelise triibuga
Need kiiruste valik juhtmed lähevadki kapoti alla salongiventika külge. Vaata, kas +12V jõuab Mootori pistikusse, vastavalt lüliti asenditele. Samuti võid alustuseks proovida ühele reostaadi kiiruse klemmidest otse +12V anda. Kui siis hakkab tööle ongi lüliti või lüliti toite viga.
Re: Salongi vent !
kontrollisin seda elketrivoolu siis ja vool jõudis küll sinna reostaadini välja aga ringi vent käima ei hakka! 

Re: Salongi vent !
Reostaadi küljest peaks minema üks üksik juhe ventilaatori mootorisse. Mälu järgi pakun, et vist oli musta punase kirju juhe. Tõmba see juhe reostaadi küljest lahti ja anna sellele juhtmele +12V, siis peaks ventilaator täiskiirusel tööle minema. Kui ei lähe, siis ventilaator kinni või läbi põlenud. Kui läheb käima, siis reostaat omadega läbi. Katsu käega ventikat ringi ajada, äkki on lihtsalt kinni jäänud.
Re: Salongi vent !
eks ma homme vaatan jh seda värki aga kinni ta küll pole kiilunud käib ringi ilusti.
Re: Salongi vent !
vool jõuabki reostaadini aga, kui plaat tuksi, siis edasi enam ei jõua. ja vana mootori puhul ei imesta kui lihtsalt harjad läbi on!
€-contact
Re: Salongi vent !
Sain korda!Seal mootoris ei saanud mingid otsad ühendust
panin sinna mingi "nikerdise" vahele ja töötas.Kusjuures avastasin vea kruvikaga surkides ,kui järsku hakkas kruvikas voolu juhtima
aga aitäh teile!
panin sinna mingi "nikerdise" vahele ja töötas.Kusjuures avastasin vea kruvikaga surkides ,kui järsku hakkas kruvikas voolu juhtima

Re: Salongi vent !
Ei raatsi uut teemat teha, kuid mul täpselt vastastikune probleem. Ventikas jääb kinni pannes käima, samasuguse võimsusega nagu 1. astmel. Milles probleem?
-
- aktivist
- Postitusi: 427
- Liitunud: 25 Apr 2008, 22:09
- Asukoht: Tallinn Ja Viimsi
Re: Salongi vent !
Milline muutus tekkib kui keerata 1. astmesse?
Re: Salongi vent !
Muutust ei teki, puhub täpselt sama tugevasti.
Re: Salongi vent !
0 ja 1 astme vahe on väike võibiolla mõni kümmend pööret. ja 0 asedis peab ta ka puhuma, see jahutab väikselringil olevat süsteemi. ja samas hoiab su klaasi kuivana.
€-contact