
Ford Sierra 2.0 DOHC ´90 Visible
Re: Ford Sierra 2.0 DOHC ´90 Visible
Piilar sai kaks kihti lakki selga ja see tähendab seda, et see värviparandus peaks sisuliselt valmis olema. Lähipäevadel peab veel ära tegema hajutamise ja kui see ka õnnestub, siis olen raskelt rahul tööga. Siiamaani olen väga rahul tööga - värvi erinevusi kuhugi ei jäänud, lakk läigib kenasti ja ilusti peegelsile kõik. Täna hommikul oli veel suur töövõit see, et sain tihendi kenasti tagasi oma kohale. Alguses rääkisid osad selliseid jutte, et seda tihendit polegi võimalik enam ilusti tagasi saada, kuna see pannakse tavaliselt enne külge kui klaas auto külge liimitakse. Seda sain ühe korra tunda kui sama tihendi osa tagasi panin, siis läks asi küll natukene täbarasti ja ei jäänud sugugi ilus aga täna uute töövõtetega läks asi ilusti kohale ja jäi nagu uus. 

Re: Ford Sierra 2.0 DOHC ´90 Visible
Täna sai siis lõpuks IvoK käest stange lisa ära toodud, suured tänud veelkord, väga kena jäi nüüd esiots.
Lisaks sellele sain Kaupsi saadetud paki kätte, kus on suur hunnik igasuguseid juhtmeid ning kui kõik nüüd ilusti auto peale saab siis peaks ideepoolest olema mõningad lisad autol juures.
Aga mõni pilt esiosast :


Lisaks sellele sain Kaupsi saadetud paki kätte, kus on suur hunnik igasuguseid juhtmeid ning kui kõik nüüd ilusti auto peale saab siis peaks ideepoolest olema mõningad lisad autol juures.

Aga mõni pilt esiosast :


Re: Ford Sierra 2.0 DOHC ´90 Visible
Väga ilus, sobib heasti
Jääme siis võre uuendust ootama. 


0 esiveolist, 8 tagaveolist.
Re: Ford Sierra 2.0 DOHC ´90 Visible
No peaasi et aidata sain ja asjaga rahul oled, nägin su sierra ise ka ära nüüd, nii ei saa arugi et ta niiväga tähelepanu vajaks (mõtlen siis remonti ja värki)Visible kirjutas:Täna sai siis lõpuks IvoK käest stange lisa ära toodud, suured tänud veelkord, väga kena jäi nüüd esiots.![]()
Lisaks sellele sain Kaupsi saadetud paki kätte, kus on suur hunnik igasuguseid juhtmeid ning kui kõik nüüd ilusti auto peale saab siis peaks ideepoolest olema mõningad lisad autol juures.![]()
Aga mõni pilt esiosast :
![]()

Sierra 2.0i 85a
Sierra 2.0i 93a
Probe 2.5 96a
M3 1.6 04a
Sierra 2.0i 92a
Mondeo 2.0 103 11a
Sierra 2.0i 93a
Probe 2.5 96a
M3 1.6 04a
Sierra 2.0i 92a
Mondeo 2.0 103 11a
Re: Ford Sierra 2.0 DOHC ´90 Visible
Noh väljast ta jah nüüd kõige hullem just pole aga kui mööda karpe ikka uurima hakata, siis üht-teist ikka leiab seal. Aga kuna nüüd kõik materjalid olemas, siis hakkan järgmine nädal lahendama seda karpide ja koopaäärte probleemi. Siis saab ehk mõne aja pärast öelda, et midagigi on rahuldavas korras. 

Re: Ford Sierra 2.0 DOHC ´90 Visible
Uuendasin võre ära siis täna hommikul. Enne nägi võre välja selline :kaups kirjutas:Väga ilus, sobib heastiJääme siis võre uuendust ootama.

Siis tund aega nokitsemist ja nüüd on võre selline :

Eile suutsin juba stange lisa mingi nõmeda kõrge kaevuluugi pihta kõveraks sõita nii, et täna saab ka seda proovida natukene sirgemaks väänata.
Re: Ford Sierra 2.0 DOHC ´90 Visible
seda lisa suht lihtne sirgeks saada... ma sõitsin enda omal selle poolenisi alt ära ... äärekivi oli nii kõrge et peale läks ja tagurdades lihtsalt kiskus ta stange küljest lahti ja väänas ära ... sikutasin siis kõik küljest ära ning viskasin pagassi. juhtus just siis kui pittu minek ... käisin piul ära ja koju saades, väänasin ja painutasin selle sinna alla tagasi ja umbes pool tundi läks, kui sedagi.
€-contact
Re: Ford Sierra 2.0 DOHC ´90 Visible
Ei sellega mingit probleem jah polnud, natukene tuli näpitsatega töödelda seda kinnitusplekki ja oligi korras.
Re: Ford Sierra 2.0 DOHC ´90 Visible
see kinnitus rant on mingi eriti nõme, ma olen paaril stangel seda väänanud ja üritanud sirgeks saada, see viga saades tõmbab jumala banaaniks ära ja siis hiljem ei jää enam stange külles sirgelt hoidma vaid jääb lainesse. 

Sierra 2.0i 85a
Sierra 2.0i 93a
Probe 2.5 96a
M3 1.6 04a
Sierra 2.0i 92a
Mondeo 2.0 103 11a
Sierra 2.0i 93a
Probe 2.5 96a
M3 1.6 04a
Sierra 2.0i 92a
Mondeo 2.0 103 11a
Re: Ford Sierra 2.0 DOHC ´90 Visible
sellekohta on üks ütlemine... mis ei ole hästi, see uuesti, kuni on hästi!
€-contact
Re: Ford Sierra 2.0 DOHC ´90 Visible
Oeh, täna oli jälle üsna tegus päev ja keretööd on täies hoos. Nimelt nägi tänane päevakava ette selle, et kõrvalistuja karp tuleb sirgeks saada - just saabusin garaazist ning asja võib tehtuks lugeda. Karp sai nii enamvähem, paremat sellest kapsast teha ei oska.
Teise asjana sai seda külge täpsemalt uuritud, nimelt koopaääri ja karbi nurki. Esimese koopaäär suutis mind küll üllatada sellega, et hoolimata pidevast kivirahest sinna pihta ja kaua haljana olnud nurgal pole ühtegi kohta, mis tahaks keevitust. Kõik ilusa aga suutis ära rikkuda tagumine karbi nurk või koopa see serv. Niipalju kui ma sealt kangutasin ja uurisin, siis seal vist topeltplekk, et koopaäär ja siis karbi plekk all ? Igatahes on pealmine plekk sealt osaliselt ära mädanenud ning seega peab auto keevitaja juurde vedama, et see nurk uuesti üles ehitada.
Nii, et lähipäevadel tööpuuduse üle nuriseda ei saa, karpi tuleb nüüd üsna usinalt pahteldada, et ikka kõik lohud ja ebatasasused kaoksid.

Teise asjana sai seda külge täpsemalt uuritud, nimelt koopaääri ja karbi nurki. Esimese koopaäär suutis mind küll üllatada sellega, et hoolimata pidevast kivirahest sinna pihta ja kaua haljana olnud nurgal pole ühtegi kohta, mis tahaks keevitust. Kõik ilusa aga suutis ära rikkuda tagumine karbi nurk või koopa see serv. Niipalju kui ma sealt kangutasin ja uurisin, siis seal vist topeltplekk, et koopaäär ja siis karbi plekk all ? Igatahes on pealmine plekk sealt osaliselt ära mädanenud ning seega peab auto keevitaja juurde vedama, et see nurk uuesti üles ehitada.
Nii, et lähipäevadel tööpuuduse üle nuriseda ei saa, karpi tuleb nüüd üsna usinalt pahteldada, et ikka kõik lohud ja ebatasasused kaoksid.

Re: Ford Sierra 2.0 DOHC ´90 Visible
Mõnda aega vaikus olnud siin teemas, kuid nüüd võib ilmselt väikese vahekokkuvõtte teha. Selle vahepealse aja jooksul on auto saanud kaks uut tagumist rehvi ja peale mõnda päeva tööd peaks tekkima pagassi ka tagumine strutbar.
Lõpuks leidsin ka esisillas selle ulgumise põhjuse, mis oli ikkagi see, mille esialgu välistasin - piduriklotsid hõõruvad vastu ketast. Probleem tekkis ilmselt sellest, et juba ostes olid autol mõlemal pool kolvid kinni roostetanud. Juhi poole sai nagu liikuma aga nüüd kaks korda kõrvalistuja poolseid lahti raiunud aga paraku ei liigu need rohkem kui paar päeva, siis jälle kinni. Eks selle sadulaga tuleb asi siis natukene kapitaalsemalt teha.
Keretööde kohapealt niipalju, et varuratta koobas sai vahepeal valmis, küljekarp ikka veel poolik, kuna keevitajal hetkel puhkus ning seega koopaäär siiani keevitamata ning mölgi kohast on plekk ka natukene tagasi andnud, et seega tuleb seda veel natukene sirgemaks tirida.
Muude tööde kohapealt olen niipalju teinud, et põhi sai mastiksiga kaetud ning üks päev sai igavuse peletamiseks põhja alt igasugu kinni roostetanud polte lahti kangutatud. Tõsi küll, summuti poltide kangutamine lõppes arsti juurde käiguga, kuid nüüd jälle targem, iga päev õpib midagi.
Homme peaksin saama kätte ka ühe hunniku juppe, mis läksid liivapritsi nii, et nädalavahetuse saab sisustada nende värvimisega ning siis peaks auto jälle nii põhja alt kui ka kapoti alt natukene säravam välja nägema.
Üldiselt tööd on nüüd üsna usinalt tehtud ning nagu näeks juba valgust tunneli lõpuks, hakkab lõpuks nagu asja saama sellest Sierrast.
Lõpuks leidsin ka esisillas selle ulgumise põhjuse, mis oli ikkagi see, mille esialgu välistasin - piduriklotsid hõõruvad vastu ketast. Probleem tekkis ilmselt sellest, et juba ostes olid autol mõlemal pool kolvid kinni roostetanud. Juhi poole sai nagu liikuma aga nüüd kaks korda kõrvalistuja poolseid lahti raiunud aga paraku ei liigu need rohkem kui paar päeva, siis jälle kinni. Eks selle sadulaga tuleb asi siis natukene kapitaalsemalt teha.

Keretööde kohapealt niipalju, et varuratta koobas sai vahepeal valmis, küljekarp ikka veel poolik, kuna keevitajal hetkel puhkus ning seega koopaäär siiani keevitamata ning mölgi kohast on plekk ka natukene tagasi andnud, et seega tuleb seda veel natukene sirgemaks tirida.
Muude tööde kohapealt olen niipalju teinud, et põhi sai mastiksiga kaetud ning üks päev sai igavuse peletamiseks põhja alt igasugu kinni roostetanud polte lahti kangutatud. Tõsi küll, summuti poltide kangutamine lõppes arsti juurde käiguga, kuid nüüd jälle targem, iga päev õpib midagi.

Homme peaksin saama kätte ka ühe hunniku juppe, mis läksid liivapritsi nii, et nädalavahetuse saab sisustada nende värvimisega ning siis peaks auto jälle nii põhja alt kui ka kapoti alt natukene säravam välja nägema.
Üldiselt tööd on nüüd üsna usinalt tehtud ning nagu näeks juba valgust tunneli lõpuks, hakkab lõpuks nagu asja saama sellest Sierrast.

Re: Ford Sierra 2.0 DOHC ´90 Visible
võta kolb silindrist välja ja lihvi õli ja 600 paberiga kolb üle.. see on servast roostes. seda seal olla ei tohiks! mul endal sama jama tln'as sõites kiilus nii kinni, et enam tagasi ei and ja pidur jäi peale. võtsin ratta alt ja muud teha ei saanud. kui selle sinna sisse ja välja liikuma jõnksutada, et koju sõita ning lahti kiskuda.enne muidugi ootasin ja lasin kettal jahtuda pold see ilmake just suvine ..talvine ja kohati märg. ei taht kettast lahti saada. ja püüdsin vähem pidurdada vähemtalt natuke õnnestus pehmemalt vajutades. pold ju manuaal et käiguga pidurdada vaid automaatkast.Juhi poole sai nagu liikuma aga nüüd kaks korda kõrvalistuja poolseid lahti raiunud aga paraku ei liigu need rohkem kui paar päeva, siis jälle kinni.

hoia piduri remondikomplekt igaksjuhuks käe ulatuses, enne lahti katkumist. mul läks õnneks ja vanad jäid terveks.
mis värk, sul selle poldi ja arstiga oli ?
€-contact
Re: Ford Sierra 2.0 DOHC ´90 Visible
Arstiga oli see värk, et hakkasin pika sabaga polti lahti väänama aga padrun libises mutri pealt maha ja sain terve selle võtme hea pauguga näkku. Eks enda lollust ka seal ikka parajalt, võimaluselt tuleks ikka kõike endast eemale lükata. Jääb hästi meelde vähemalt.
Ja madalamaks ei lase kindasti, kuna juba hetkel on raske linnas liigelda ja, kuna sügisest Tallinna, siis ei näe sellisel asjal mingit mõtet. Aga jah, kui oleks teede sisukord viisakam, siis laseks hea meelega veel madalamaks.

Ja madalamaks ei lase kindasti, kuna juba hetkel on raske linnas liigelda ja, kuna sügisest Tallinna, siis ei näe sellisel asjal mingit mõtet. Aga jah, kui oleks teede sisukord viisakam, siis laseks hea meelega veel madalamaks.
Re: Ford Sierra 2.0 DOHC ´90 Visible
Nonii, täna käis auto keevituses ja nüüd on olemas korralik tagumine nurk karbil. Lisaks karbile sai võetud kohe käsile esistange alune. Eile igavusest lammutasin esistange maha, et uurida, mis seisus seal asi on. Jälle oli nõmedaks üllatuseks see, et mädasid kohti jagus ning kõige tipuks kukkus juhipoolne kinnituskoht koos suure tüki mäda plekiga üldse küljest ära. Õnneks sai stange alune täna koos koopaga keevitatud ning nüüd seisab jälle stange kindlalt paigal. 
