
Ford Sierra 2.0i Dohc 88kW Ghia 92.a. - contact
Re: sierra 2.0i -dohc- ghia 92 88kW automaat. contact
praktilisuse kohalt ei tea arvamust öelda jah aga originaalis see spoiler oleks autole ikka palju kenama maitse andnud 

XR4 2.9i
Re: sierra 2.0i -dohc- ghia 92 88kW automaat. contact
Tehnic kirjutas:praktilisuse kohalt ei tea arvamust öelda jah aga originaalis see spoiler oleks autole ikka palju kenama maitse andnud

eelmisel sierral oli peal ja kinnitused olid suht läbi ja lisaks sellele oleks ta mu praeguse auto pagassipleki ikka konkreetselt ära väänanud. tänu sellele läks ka pagass vanametalli. tiiba ennast ei taht nagu ära visata ja sai siis ta vähe ümber tehtud.
aga ehk harjutakse ära, ikkagi uus asi. just silmale uus asi. eks teen ka omaltpoolt, et auto välimusele juurde anda.
€-contact
Re: sierra 2.0i -dohc- ghia 92 88kW automaat. contact
eile õhtu, siis jõudis kohale selline imetilluke vigur nagu seda on airbrush

pole veel varem sellega kätt proovida saanud aga eks nüüd, siis saab harjutada ka väiksema asjaga, kui värvipüsstoliga. praegu pole ka old mingit kindlat ideed, et mida täpselt teha sellega. aga vähemalt on see nüüd olemas ja iga kell ka kasutada.

pole veel varem sellega kätt proovida saanud aga eks nüüd, siis saab harjutada ka väiksema asjaga, kui värvipüsstoliga. praegu pole ka old mingit kindlat ideed, et mida täpselt teha sellega. aga vähemalt on see nüüd olemas ja iga kell ka kasutada.
€-contact
Re: sierra 2.0i -dohc- ghia 92 88kW automaat. contact
eile korjasin kola kokku garaaži põrandalt ja viskasin kuuri. ajasin sirtsu tuppa ja tõstin kaane üles. otsisn vana läppari välja kuna vista ei tunnista autodatat. läppar kapotialla autodata peale ja punane kork eest ära, kaks otsa sildasin ära ja viskasin testri peale, mnjahhh (algul ei muffigi ja kus siis kukkus peksma numbreid) no nii, mõtlesin et asi peaks puha pepus olema. aga ometi ju töötab. egas siis midagi - klemma maha ja hakkasin vaatama siis nn. numbreid läpakast. kuna mootor oli külm siis katkusin juhtmed tagant ära ja hakkasin mõõtma (vähemalt üritasin) data näitas, et selle temp juures peaks olema selle takistus siuke ja siuke. plaaa .... tester näitas midagi muud. otsisin, siis teise sama vidina sellel näitas sama. noh jah ok... ju vist töötab. ja nii siis käisin kõik üle ja ei muffigi saanud aru, kust see tester need numbrid võttis.
panin klemmi peale ja keerasin võtit kolmandal korral sain mootori tööle tore. mõtlesin, et sikutaks korra seda vaakum voolikut sisse laske küljest.
sai siis korra selle vaakumkarbi või mis iganes solenoidi vooliku sisselaskekollektori küljest lahti näpitud ja mootrile meeldis see kohe palju rohkem. võimalik, et see on omadega mäel. topisin otsa tagasi nats võtis hoogu vähemaks. aga vot uut ka tooma minna ei viitsinud, et sellega proovida. siis keerasin õhutüüsi vähe välja (parasjagu) see talle meeldis. no, hästi. panin kaane kinni ja ajasin auto õue... ühesõnaga ei saanud targemaks, kui enne sisse ajamist olin. enne veel kui autu tuppa ajasin sai kuuri alt välja toodud eelmise sierra iste, et see ette võtta kuna naguinii midagi targemat teha pole. aga kus sa sellega ... just siis.. kui poolenisti üle auto nina mootorisse ennast uppitasin tuli sõnum ... ole poole tunni pärast msn. hästi... ronisin siis tagasi nõksa aja pärast kõne... oled sa kodus ..olen ... millal msn lähed ..ok tulen kohe siis... jälle pakuti tööd. mis siis ikka tuleb ju inimesed hädast välja aidata.
nüüd siis jääb toolike oma aega ootama ja ei teagi, kas see aasta, sellega enam tegeleda jõuabki.
panin klemmi peale ja keerasin võtit kolmandal korral sain mootori tööle tore. mõtlesin, et sikutaks korra seda vaakum voolikut sisse laske küljest.
sai siis korra selle vaakumkarbi või mis iganes solenoidi vooliku sisselaskekollektori küljest lahti näpitud ja mootrile meeldis see kohe palju rohkem. võimalik, et see on omadega mäel. topisin otsa tagasi nats võtis hoogu vähemaks. aga vot uut ka tooma minna ei viitsinud, et sellega proovida. siis keerasin õhutüüsi vähe välja (parasjagu) see talle meeldis. no, hästi. panin kaane kinni ja ajasin auto õue... ühesõnaga ei saanud targemaks, kui enne sisse ajamist olin. enne veel kui autu tuppa ajasin sai kuuri alt välja toodud eelmise sierra iste, et see ette võtta kuna naguinii midagi targemat teha pole. aga kus sa sellega ... just siis.. kui poolenisti üle auto nina mootorisse ennast uppitasin tuli sõnum ... ole poole tunni pärast msn. hästi... ronisin siis tagasi nõksa aja pärast kõne... oled sa kodus ..olen ... millal msn lähed ..ok tulen kohe siis... jälle pakuti tööd. mis siis ikka tuleb ju inimesed hädast välja aidata.
nüüd siis jääb toolike oma aega ootama ja ei teagi, kas see aasta, sellega enam tegeleda jõuabki.
€-contact
Re: sierra 2.0i -dohc- ghia 92 88kW automaat. contact
vaadates nüüd posti aegu, siis peale suurt vestlust ja asjaajamisi ei viitsinud kohe mitte voodisse magama minna. ja nii sai siis paber ja pliiats võetud ja sirts joonistatud.. pilti paraku teha ei saa kuna unustasin fotika garaaži ja laiskus ei lubanud järgi minna. no hästi teen siis teie rõõmuks moblaga ühe. 
tegemist, siis sama pildiga, mis on juba eelpool värviliselt.
tegelt, miks joonistasin selle pildi oli see, et saada pildiline ettekujutus, sellest tehtud tiivast. tahtsin teada kuidas näeb või võiks välja näha asi toonklaasiga. sama annab see antud pildike võimaluse ka paari lisa kriipsu tõmbamiseks. ning kohe saaks mingi pildi realsest asjast küljelaiendite ja bumpritega. milline võiks, see või teine asi välja näha.
aga kirjutage ka midagi, see kui te vaatate. ei saa ma teada, mida te mõtlete!

tegemist, siis sama pildiga, mis on juba eelpool värviliselt.
tegelt, miks joonistasin selle pildi oli see, et saada pildiline ettekujutus, sellest tehtud tiivast. tahtsin teada kuidas näeb või võiks välja näha asi toonklaasiga. sama annab see antud pildike võimaluse ka paari lisa kriipsu tõmbamiseks. ning kohe saaks mingi pildi realsest asjast küljelaiendite ja bumpritega. milline võiks, see või teine asi välja näha.
aga kirjutage ka midagi, see kui te vaatate. ei saa ma teada, mida te mõtlete!
€-contact
Re: sierra 2.0i -dohc- ghia 92 88kW automaat. contact
see tiib peaks olema palju tagapool siis oleks ilusam vb no nii et tiiva tagumine serv on tagapool pagassi luugi servast praegu on sul vastupidi ehk tundub nagu oleks spoila keset luuki...jalad võiks ka tahapoole kaldu olla.
XR4 2.9i
Re: sierra 2.0i -dohc- ghia 92 88kW automaat. contact
joonistuse pealt ei näe jala õiget proofili. seda sinna joonistada pole eriti kerge. tegelt on esimene osa üsna palju kaldu ja rohkem servale lähemale ei taht panna sai ta niigi enam vähem piiripeale aetud. kinnitada oleks old raskem, sest pagassil oleks pidanud siis karkassi lõikama. kuna kahe kihi vahele hästi ära ei mahu, et sealt kinni keerata. ja jalga lühemaks teha pole ka just lhtne ettevõttmine, keevitu sulataks pahtli all oleva vahtplasti üles.
aga nüüd enam nii palju ei häirigi, see tiib auto taga, kui algul. hakkab vist ära harjuma sellega.
Tehnic, kui sa virtsu sõidad võid mööda minnes läbi tulla! ma jään tee peale, kui sa läbi keila sõidad.
aga nüüd enam nii palju ei häirigi, see tiib auto taga, kui algul. hakkab vist ära harjuma sellega.
Tehnic, kui sa virtsu sõidad võid mööda minnes läbi tulla! ma jään tee peale, kui sa läbi keila sõidad.
€-contact
Re: sierra 2.0i -dohc- ghia 92 88kW automaat. contact
ma ei öeldi, et sa pead, siit läbi sõitma. aga ehk on mõni teine homme, näiteks vaja läbi keila sõita, siis võid läbi astuda!
€-contact
Re: sierra 2.0i -dohc- ghia 92 88kW automaat. contact
Tiib on kole,originaalina oli palju ilusam..
Auto muidu ilus ja sile.
Auto muidu ilus ja sile.
/ Ford Scorpio 2.9 V6 RWD /
Ford Mondeo mk3 2.0 16vtddi
Ford Mondeo mk1 1.8 16v
Ford Mondeo mk3 2.0 16vtddi
Ford Mondeo mk1 1.8 16v
Re: sierra 2.0i -dohc- ghia 92 88kW automaat. contact
paar lisa pilti.


seda nüüd vaadates, siis pole tiib kõrgem, kui kui pagassi ära jagu.

tegelt oli see tiib kinnituste poolest prügimäele teel! aga ei raatsinud ära vista
tänud, arvamuse eest!


seda nüüd vaadates, siis pole tiib kõrgem, kui kui pagassi ära jagu.

tegelt oli see tiib kinnituste poolest prügimäele teel! aga ei raatsinud ära vista
usud või ei on palju koledamaid, kui see tiib. põhimõttelisel, kolm plaadi tükki ja igat pidi kantis, mis ei lähe üldse auto kerejoontega kokku.tann15 kirjutas:tiib on kole,...
tänud, arvamuse eest!
€-contact
-
- Klubi auliige
- Postitusi: 552
- Liitunud: 16 Okt 2007, 19:56
- Asukoht: Tartu
- Kontakt:
Re: sierra 2.0i -dohc- ghia 92 88kW automaat. contact
Mullegi tundub see tiib natuke kõrgevõitu ja hullult just ei meeldi,aga peaasi,et sulle endale meeldib.See ikkagi sinu sõiduriist ju 

Re: sierra 2.0i -dohc- ghia 92 88kW automaat. contact
noo misss.. sa ütlesid et ei saanud taha poole panna..tagumise ääreni on vähemalt 10cm ruumi ju...sierral originaalis ka täitsa taga serva peal kinnitused :mrgreen:ja jalad oleks pidanud olema poole lühemalt siis oleks olnud stiilne veel.
XR4 2.9i
Re: sierra 2.0i -dohc- ghia 92 88kW automaat. contact
kas tõesti pilt petab nii palju, et 10cm mahuks veel?
siin on näha jala asetus märgitud teibiga aukude puurimiseks.

need tagumise augud läksid täpselt kahe pleki vahele! ei viitsinud raamplekist aku läbi närida, et parem keerata oleks old.
ja tiiva tagumine äär, jääb jala tagumisest servast veel u 5cm taha poole.
siin on näha jala asetus märgitud teibiga aukude puurimiseks.

need tagumise augud läksid täpselt kahe pleki vahele! ei viitsinud raamplekist aku läbi närida, et parem keerata oleks old.
ja tiiva tagumine äär, jääb jala tagumisest servast veel u 5cm taha poole.
€-contact